welke?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef duncannn het volgende:
Ik krijg die schoene pas voor m'n verjaardag![]()
Heb zelf geen geld![]()
jij moet is beter lezen jongequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij hebt ook een woonwagen met bijpassend behang?
Lezen?quote:
Hou het maar bij Dunks.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef Chrishop het volgende:
Morgen vanuit het verre oosten richting het altijd mooie Amsterdam, nog mensen down low spots die ik moet zien? Wil een paar lijpe dunkies of maxies hebben, holla enzo..
Dat was duidelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef En_ieka het volgende:
Hij laat zien dat hij de Linoleums krijgt, dan is het toch verder duidelijk.
Jullie hebbe ook teveel geldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef En_ieka het volgende:
Ik krijg als het goed is deze week ook 2 paar Dunks binnen.![]()
Leuk altijd die aanbiedingen zeg, heb ik niks aan, helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Lijfstijl heeft (sneaker)sale, 3 halen 1 betalen of 50% korting op een artikel. Wat New Balance, Reebok, Nike, Puma & Vans.
Niet echt boeiende modellen (misschien de nike dunk high goretex...) en weinig maten nog, maar misschien zit er wat voor je bij
Van plan sneakers mee terug te nemen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik moet mn geld bewaren voor Berlijn anders had ik wel een paartje New Balance en wat andere meuk mee genomen
100 Euro, die pic doet ze niet veel goed, in het echt zijn ze een stuk vetter.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef En_ieka het volgende:
Vind 'm niet zo.
Aan welke prijs moet ik denken aan zo'n limited schoen?
Gewoon de usuals he, seventyfive, 90sqm, 8cht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef Chrishop het volgende:
Morgen vanuit het verre oosten richting het altijd mooie Amsterdam, nog mensen down low spots die ik moet zien? Wil een paar lijpe dunkies of maxies hebben, holla enzo..
Concrete en Tom's, en vast nog wel een paarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Gewoon de usuals he, seventyfive, 90sqm, 8cht.
patta en ben-g zijn gesloten helaas.
Volgens mij zag ik die bij de E-zone, ook in een wit/gele colorway.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef thaWarhead het volgende:
Heb geen zin om naar Rotterdam te gaanPlus ga nu weer eens ouderwets voor een paar sparen, deze moet ik gewoon hebben:
[afbeelding]
Beetje kutpic, maar ze zijn gebaseerd op de Jordan XI's en er zijn er slechts 200 van gemaakt.
Je bent tevreden zo ?quote:
Daar zag ik ze ook ja, ze hadden ook de FTC No Skool Vans die ook erg nice waren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die bij de E-zone, ook in een wit/gele colorway.
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:39 schreef Cloud_SB het volgende:
patta en ben-g zijn gesloten helaas.
Ze liggen ook in de outletdinges in roermond, daar waren ze ook 60 euriquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:01 schreef thaWarhead het volgende:
Besteld uit de VS, dude heeft ze ergens in een outlet voor me gescoord. 60 euro shipped.
nja ze staan op ebay voor dat geld.. maar of dat er voor gegeven wordt..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef En_ieka het volgende:
Nou, een redelijk prijs imo.
Ik zou het er niet voor over hebben.
Maar in Amerika zijn ze té populair en gaan ze gewoon voor meer dan $200.
yeps, ja je moet echt geluk hebben soms. Ik had deze hieronder gescoord bij bataviastad voor 35.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:36 schreef thaWarhead het volgende:
Serieus? Kon nooit wat tofs vinden in die Reebok toko echt een kutzaak met slechte indeling.
Ga gewoon naar je lokale skateshop man, skateboard moet je niet online bestellen. Concave en shape checken, kijken welke maat je het liefste hebt plus vakkundige service.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:41 schreef Snever het volgende:
Weet iemand een website waar ze een groot aantal complete skateboard aanbieden? Losse onderdelen mag ook.
Hoe kom je aan al dat geld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef En_ieka het volgende:
Ik krijg als het goed is deze week ook 2 paar Dunks binnen.![]()
De La Souls en East Coast Lunars waren dat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al dat geld?
Vorig topic liet je ook al een paar De la Souls zien en Eclipses.
Tik nike ewing in op marktplaats.nl en gij zult vindenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Vroeger had ik basketballschoenen van Patrick Ewing [zgn "Ewings"] , compleet met klitteband en mini-basketballetje als sleutelhanger...
Weet iemand of deze nog bestaan of ergens te krijgen zijn?
Waren dope sneakers!
Tom's heeft ze gekregen, 120 euro voor de highs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:21 schreef Chrishop het volgende:
Whehehe ohwja vergeten dat patta dicht zitHebben ze de maffia high's ook bij Tom iemand intel op dat?
Tot 2 Maart, maar de 3de gaan ze pas weer echt open.quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 28 februari 2007 08:10 schreef En_ieka het volgende:
Dus heb ik veel gespaard, maar sinds ik de sneakerscnene zit geef ik te veel uit.
Jaaa dat zijn ze idd!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef Karimo het volgende:
[..]
Tik nike ewing in op marktplaats.nl en gij zult vindenecht een erge schoen.
jahaa! die weet ik staan op marktplaats netnog gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Vroeger had ik basketballschoenen van Patrick Ewing [zgn "Ewings"] , compleet met klitteband en mini-basketballetje als sleutelhanger...
Weet iemand of deze nog bestaan of ergens te krijgen zijn?
Waren dope sneakers!
Bij de players schoenen variant in Utrecht hebben ze wel pantofolo d'oro liggen. Weet alleen niet of ze dat model er ook hebben liggen. Zit op de lijnmarkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:44 schreef k-pasa het volgende:
Weet iemand toevallig waar deze sneakers van Pantofola D'oro nog te krijgen zijn? Ik vond ze op http://www.thnx.nl maar daar zijn ze uitverkocht.
[afbeelding]
MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR SNEVER ONTBREEKTquote:
Haha, deze maand krijg ik niks meer binnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Cloud_SB het volgende:
En nu stop je maar is een maandje Niek!
Haha, harstikke bedankt man!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef Snever het volgende:
[..]
MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR SNEVER ONTBREEKT
Vergeet je het ervaringen topic niet
Houdt je vooral niet in met woorden
Ja Bij toms, nog maten 8, 12 (weet ik niet zeker) en 13.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef duncannn het volgende:
Zijn die 'Nike Dunk SB Premium Goodfellas' nog ergens te vinden?
Linoleum's alleen bij Ben-G in Amsterdam en Frisco in Arnhem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef duncannn het volgende:
en die linoleums zijn ook te vinden in Tom's?
skaten jullie btw allemaal?![]()
Ik skatequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef duncannn het volgende:
en die linoleums zijn ook te vinden in Tom's?
skaten jullie btw allemaal?![]()
En dan moet je nog vragen of er een online site is om een complete te bouwen?quote:
bah nu moek tot 8 maart wachtequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef Cloud_SB het volgende:
Linoleums zijn te vinden bij Frisco en Ben-G (gesloten dus enkel bij Frisco nu)
misschien kan je iets met Snever regelen, die heeft namelijk die Mids geregeld voor En_ieka..quote:
100, prijs valt stiekem wel mee, zitten dikke materialen op die normaal in de LX serie van Vans zitten, en die zijn normaal meer dan 100.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:28 schreef jovink het volgende:
hebben ze gekost?> vind ze wel stoer..
bedoelde eigenlijk die van sneverquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
100, prijs valt stiekem wel mee, zitten dikke materialen op die normaal in de LX serie van Vans zitten, en die zijn normaal meer dan 100.
Nee, ik ben een tijdje weg geweest uit de skate scene. Dit zijn andere tijden en de variatie van boards is nu nog hoger. Ik wilde gewoon even kijken wat het allemaal kost tegenwoordig en wat er te koop is. Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:28 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
En dan moet je nog vragen of er een online site is om een complete te bouwen?
Net gekocht: FTC x Vans Half Cab 'Elevens'
[afbeelding]
Slechts 200 paar op de aardbol
Passen ook niet bij de broek die ik aanhad. Maar was slechts om een foto te schieten. Droeg vandaag me Aquachalks onder deze broek en dan staat het wel. Ze hebben me 92,93 euro gekost incl verzending vanuit Spanje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:28 schreef jovink het volgende:
hebben ze gekost?> vind ze wel stoer.. Heb altijd van die felgroene munichs gehad:P aandacht kreeg ik wel ;d
ik vind ze alleen niet zo bij je broek passen maar dat kan aan mij liggen.
Geen probleem hoor Dunncann. Geef me je maat en dan haal ik ze voor jequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
misschien kan je iets met Snever regelen, die heeft namelijk die Mids geregeld voor En_ieka..
Hoeveel gaat het me kostenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Geen probleem hoor Dunncann. Geef me je maat en dan haal ik ze voor je
Die maffia's heb ik nog niet aangehad alleen geveterd en die asics zijn mn "ik heb zere voeten dus ik trek deze maar aan" schoenen. Met de spilt tong kun je niet je veters niet strikken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:17 schreef Cloud_SB het volgende:
Die Mafs en asics zijn wel erg strak geveterd (in a bad way)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Cloud_SB het volgende:
Snever houd van oudhollandse spelletjes?
Resellen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef Cloud_SB het volgende:
Snever houd van oudhollandse spelletjes?
dacht het niet, de LX die ik hier heb staan zijn 80,-quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:35 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
100, prijs valt stiekem wel mee, zitten dikke materialen op die normaal in de LX serie van Vans zitten, en die zijn normaal meer dan 100.
Gelukkig vind ik ze wel mooi.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
die laatste 2 schoenen vallen opzich wel onder de categorie niet moeders mooiste
ik vind ze ook mooi, lekker simpel maar zeker mooi!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik ze wel mooi.
't is oldskool man
Thanksquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:23 schreef Teije het volgende:
[..]
ik vind ze ook mooi, lekker simpel maar zeker mooi!
Mee eensch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
die laatste 2 schoenen vallen opzich wel onder de categorie niet moeders mooiste
Boeie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:36 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
4 op 1 rij, dat spel.
4 posts achter elkaar, edit knop is daar speicaal voor.
das geen oldskool manquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik ze wel mooi.
't is oldskool man
Misschien niet verschrikkelijk oldskool, maar het is toch al 10 jaar geleden dat ik ze hadquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef jovink het volgende:
[..]
das geen oldskool man
ik zal is ff wat opzoeken
Nouvoorruit dan mag hetquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien niet verschrikkelijk oldskool, maar het is toch al 10 jaar geleden dat ik ze had
zo'n beetje
Ohja, en in een clip van Run DMC hadden ze deze schoenen ook, en dat is voor mijn doen oldskool, dus deze schoenen ook
Die heb ik ook in het zwart, fijn schoeisel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
brakke foto, maar goed
Heb deze maar weer eens gekocht laatst:
[afbeelding]
Puike stappers
het was 115 (of 120) plus verzendkosten (6,20)quote:
Ik heb ze weleens eerder gezien op straat, maar wordt dat de nieuwe Asics? (Maar ik heb zo'n vermoeden dat New Balance de boel gaat overnemen zoals Puma)quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:23 schreef Snever het volgende:
Net binnen vanuit het zonnige Barcelona![]()
Munich Gresca:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeah!
Deze zijn NIET online te bestellen. Nergens niet! Ook zijn ze nog eens heel moeilijk te krijgen in de winkels. En als je ze vindt zijn ze meteen 170 euroquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef beele het volgende:
één van de versies van Munich' zomercollectie, is alleen nog niet te koop volgens mij maar zodra ie dat is koop ik hem denk ik.
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding]
Vanavond in de stad geweest?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:39 schreef Luie-princes het volgende:
Bij de pro sport in Apeldoorn verkopen ze nu New Balance.![]()
En op Leyp.com kan ik Adidas Crooked Tongues voor ¤60,- krijgen, moet ik dat doen of wat?
Ja ben net terug.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vanavond in de stad geweest?. Waar zit het eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe NB er in het echt uitziet
.
Ja, ik woon er ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ja ben net terug.
Ben je bekend in Apeldoorn? Want het zit namelijk gewoon in de buurt van Footlocker enzo..
Ik woon er niet hoor, maar woon er vlakbij zeg maar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik woon er ook. In de Hoofdstraat dus? Dan ga ik zaterdag wel even kijken. Ik zag ook een winkel aan de Nieuwstraat, naast de SamSam ongeveer, met schoenen in de etalage. Daar ga ik ook wel even langs. Heb alleen geen idee hoe het heet eigenlijk
.
Damn...als dat echt zo is baal ik daar stevig van. Vind ze echt vet bruutquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:40 schreef Snever het volgende:
[..]
Deze zijn NIET online te bestellen. Nergens niet! Ook zijn ze nog eens heel moeilijk te krijgen in de winkels. En als je ze vindt zijn ze meteen 170 euro
Okay, dan kan ik het wel vindenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:51 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Ik woon er niet hoor, maar woon er vlakbij zeg maar.
Ja als dat zo heet? Ben niet zo bekend met straten.
Maar het zit gewoon in het rijtje van de Footlocker, Five pocket, je moet dan gewoon ietsje doorlopen.
Je vind het heel makkelijk.
SamSam ken ik niet.
De Shoepimp is vet!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, dan kan ik het wel vinden.
Heb even gezocht op internet en het schijnt Shoepimp te heten. Ik ben er alleen nog nooit geweest.
Bedanktquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
De Shoepimp is vet!
Ben er laatst geweest en had Am90 gehaald, maar ze hebben daar zoveel vette schoenen.
Je moet alleen wel gewoon geld meenemen want je kunt niet pinnen daar.
En veel plezier alvast daar.
Natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Luie-princes het volgende:
Is goed! En graag gedaan.
En wel hier showen wat je hebt gekocht he.
Ik kan eraan komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:58 schreef beele het volgende:
[..]
Damn...als dat echt zo is baal ik daar stevig van. Vind ze echt vet bruut![]()
Moet je voor die schoenen dan naar amsterdam oid? Hier in Hoorn zijn ze inderdaad nergens te krijgen..
exclusief of inclusief verzendkostequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef Snever het volgende:
[..]
Als dit over de Linoleums gaat 120 euro
Inclusief. Linoleums zijn 109,95 en verzenden kost 6,20. Ik maak dus 3,80 winst. Ik vind het gewoon handig om een mooi rond bedrag te maken. Laat het me zo snel mogelijk weten dan haal ik ze morgen nog voor je want zoals je misschien weet ze in beperkte mate verkrijgbaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:08 schreef duncannn het volgende:
[..]
exclusief of inclusief verzendkoste![]()
46quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef Snever het volgende:
45 dus?
Denk het wel. Kan het altijd morgen even vragen.
Naja, m'n schoene die ik nu heb zijn US11 ---> 45, dus als je alleen ff in die schoene kijkt en je US11,5 ziet is het wel OK tog ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn US11,5 nikes zijn 45,5.
In Arnhem zit een zaakje die 2 kleursoorten van deze schoenen aanbiedtquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:34 schreef beele het volgende:
[..]
Hoe? uit een winkel? vertel is wat meer
Nee dat had je niet, 9,5 is 43. en 11,5 is 45,5.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:35 schreef Snever het volgende:
Ik heb maar 9,5 en dat is maat 43. Had ik dus toch gelijk met mijn 45
280km heen en weerquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:37 schreef Snever het volgende:
[..]
In Arnhem zit een zaakje die 2 kleursoorten van deze schoenen aanbiedt
Ik weet niet hoever Arnhem van je ligt?
Bij mij verschilt het ook heel erg, ik heb nike dunk hi's in maat 11, en dunk lows heb ik maat12. en bij mids is zelfs een 12 al krap.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef thaWarhead het volgende:
Jup. Let wel op met maten, ben er achter gekomen dat het per merk erg scheelt. Heb een shitload aan Nike's in 12, Reebok's in 11.5 (en dan zitten ze echt niet krap) en 3 paar Vans in maat 11.
Ik heb 1 paar Greedy Genius. Dat is hetzelfde model als AF1. Die heb ik maat 11. en dunk lows heb ik maat 12. Bij mij wel dus.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef duncannn het volgende:
Maar er is dan tog geen groot verschil tusse die dunk's en AF1's![]()
Nee idd. Heb je enig idee wat ze daar kosten in Arnhem? Ik ga sowieso wel een keer in Amsterdam kijken. Daar zullen ze vast ook wel veel kleuren hebben.quote:
Nu snap ik het ff helemaal niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb 1 paar Greedy Genius. Dat is hetzelfde model als AF1. Die heb ik maat 11. en dunk lows heb ik maat 12. Bij mij wel dus.
170 euro kosten ze.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:42 schreef beele het volgende:
[..]
Nee idd. Heb je enig idee wat ze daar kosten in Arnhem? Ik ga sowieso wel een keer in Amsterdam kijken. Daar zullen ze vast ook wel veel kleuren hebben.
Heb je nog geen mids dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:43 schreef duncannn het volgende:
[..]
Nu snap ik het ff helemaal niet meer, kwil ook niet 120 euro verneuke omdat die mids niet passen
Bah laat maar, ik wacht wel tot zondag/maandag @ Ben-G. (kheb zelf geen geld en m'n ma wil het alleen betale als ik ze eerst pas)quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef Snever het volgende:
Ik ga pitten. Ik lees het morgen wel Duncann. laterz
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:39 schreef Luie-princes het volgende:
En op Leyp.com kan ik Adidas Crooked Tongues voor ¤60,- krijgen, moet ik dat doen of wat?
had ze 1x gezien bij de Adidas Store, wou ze toen wel halen..maar toch niet gekocht. Vind de lime green kleur welquote:
jah en ook lekker warm, en dat loopt vervelend?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:34 schreef Cloud_SB het volgende:
Dan moet je even vragen hoe ze vallen in vergelijking met de rest van zijn schoenen en der kan altijd nog een extra zooltje in waarmee je wel een halve maat eraf kan halen dan nog 2 dikke sokken en je hebt 3kwart maat eraf gehaald.
Toen ik op wintersport in Tignes was lagen die aardbei-schoenen er voor 150 euro. Zat nog te twijfelen, maar vond ze te duur voor dat soort schoenen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:40 schreef Snever het volgende:
[..]
Deze zijn NIET online te bestellen. Nergens niet! Ook zijn ze nog eens heel moeilijk te krijgen in de winkels. En als je ze vindt zijn ze meteen 170 euro
lol, met Dunkles val je gelukkig niet zo op..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef duncannn het volgende:
Goodfellas, Shy Pinks, unkles en nog een andere maar naam bnenk vergete, zo ff foto zoeke
Ik wil eigelijk niet erg opvallende HI's![]()
ja die vindt ik gewoon mooi, ff bijgezet weet niet waaromquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol, met Dunkles val je gelukkig niet zo op..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Unkles![]()
[afbeelding]
Wat een geile schoen is dat toch ook.
Ze zijn niet lelijk, maar als ik kon kieze zou ik die niet kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Urichs zijn lelijk, vooral die pinstripe is ugly.
De desginer die emt dat concept is gekomen mag zijn voet verstuiken.
Fuck die zijn nice, wat kost zoiets nou?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Unkles![]()
[afbeelding]
Ik heb ze altijd maar lelijk gevonden. Maar op deze foto zijn ze echt mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Unkles![]()
[afbeelding]
Tussen de 450 en 600 dollar op dit moment (afhankelijk van de staat waarin ze verkeren)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:37 schreef Teije het volgende:
[..]
Fuck die zijn nice, wat kost zoiets nou?![]()
Kijk eens eerst wat je te besteden hebt en welke je echt wil.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ze zijn niet lelijk, maar als ik kon kieze zou ik die niet kopen.![]()
Altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:42 schreef Roadster112 het volgende:
Dit word zo onderhand wel het nike sneaker topic.
Kwist niet dat die unkles zo veel warenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:57 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Kijk eens eerst wat je te besteden hebt en welke je echt wil.
Unkles zijn natuurlijk nice, maar zijn te duur voor een paar schoenen imo.
Urichs en Goodfellas High zijn nog gewoon in de winkel te koop, de rest niet meer.
Tja, heb je liever een lichten of een donkere schoen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:51 schreef duncannn het volgende:
[..]
Kwist niet dat die unkles zo veel waren![]()
Goodfellas in Tom's he?
Ik weet alleen niet als ik Goodfellas of Shy Pink's moet kope.![]()
Dat is nou de vraag waar ik ook nog niet uit benquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Tja, heb je liever een lichten of een donkere schoen?
Als je daarop het antwoord weet, dan ben je eruit.
Dude, ik weet ondertussen wel wat je mooi en niet mooi vindt. Koop eens eerst dikke vette patta's en laat ze showen.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd maar lelijk gevonden. Maar op deze foto zijn ze echt mooi![]()
Ik wil er eigenlijk niet op in gaan maar...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:42 schreef Roadster112 het volgende:
Dit word zo onderhand wel het nike sneaker topic.
Ben-G en Tom's.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:15 schreef Maxxieh het volgende:
Weet iemand waar die hoodie van The Italian Collection te koop is?
Ze kosten normaal gesproken 100 euro (bij de Britain tenminste) maar ik heb 90 euro betaald, dankzij de Britain vasteklantenkaart. Leuk detail overigens: Op de uiteindes van de veter staat ook het NBA logo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef thaWarhead het volgende:
Die Knicks wil ik als basketballliefhebber ook wel hebben, wat kosten ze eigenlijk? Denk dat ik tot de uitverkoop wacht, ze liggen gelukkig ook bij plaatsen die echt aan uitverkoop doen.
tquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:27 schreef Chrishop het volgende:
Dat vind ik zo zonde bij high's om gewoon je broek eroverheen te gooien.
oh, ja sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Dude, ik weet ondertussen wel wat je mooi en niet mooi vindt. Koop eens eerst dikke vette patta's en laat ze showen.
Goodgoodquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:50 schreef duncannn het volgende:
[..]
oh, ja sorry. Volgend weekend waarschijnlijk
![]()
Waar laat je die strap dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:33 schreef SHOOOTO het volgende:
dat geldt ook wel voor Mids, die strap maak ik niet eens vast en m'n broek gaat gewoon achter de tong.
quote:
die van mij hangt gewoon.quote:
Shjawelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef seto het volgende:
Dat ziet er dan helemaal niet uit imo.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:04 schreef En_ieka het volgende:
Die heb ik nog nooit gezien, roodkruisjes Lacoste's.
Dan vraag ik me af waar jij die foto's ziet.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef duncannn het volgende:
Ik zie namelijk alleen foto's van dunks waar ze niet gestrikt zijn![]()
Alleen Lows en Mids hebben die straps, Highs niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef thaWarhead het volgende:
Dunk SB's hebben straps aan de tong vast zitten zodat ook zonder het strikken de schoen niet van je voet afglijdt.
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Alleen Lows en Mids hebben die straps, Highs niet.
lol, hij zal wel te druk hebben ofzo. Een verhuizing ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef jovink het volgende:
gewoon in een hele vette lus gestrikt dat je dr zo in kunt stappen
is floyd dood btw? die poste eerder ook om de 5 min een bericht
Ieder zn eigen mening he, ik vond ze wel netjes, weer eens iets anders dan opvallend wit enzoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@justmattie:
wat een ontzettend lelijke lacostes... Ben sowieso geen fan van Lacoste, maar dit is echt niks
Je schoenen vallen in het water? Vertel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef duncannn het volgende:
Als je bij dunk's die veters niet echt strikt loop je toch uit die schoenen?
Ik zie namelijk alleen foto's van dunks waar ze niet gestrikt zijn![]()
Ik loop nu ff in de AF1's van m'n broer (omdat mijn schoenen in het water zijn gevallen) en ze zitte voor een beetje krap maar achter vallen ze er ene heel klein beetje uit![]()
Ook is het zooltje van 1 schoen eruit en heb ik daardoor last van het buitenste van m'n kleine teen, is dat omdat het zooltje weg is of omdat m'n voet te breed is ofzo?![]()
Hint: Hij roeit.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je schoenen vallen in het water? Vertel.
Je hebt maar 1 paar schoenen?![]()
vakantie?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol, hij zal wel te druk hebben ofzo. Een verhuizing ofzo?
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd heeft het erg druk ja, ook niet vaak meer auf msn die rakker.
Ik strik niet, strikken is voor homo's *g3!ntjuUuh!*, gewoon een baal veters in mijn schoenen stoppen of zo hendig veteren dat je het laatste stukje veter door de flap heen kan doen en dan kruizen zodat ze niet hinderlijk op de grond hangen.
Zoals hier dus
[afbeelding]
*Niet mijn foto*
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 4 maart 2007 18:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Dat dus ^
Strikken is lelijk met te veel of te weinig, het moet altijd precies goed zijn. En aangezien ik erg op mijn vader lijk betreft karakter ben ik nogal strikt in dat soort dingen. alles moet precies recht en symetrisch zijn anders kan ik het niet uitstaan. Zelfs met boxen en/of headphones zit ik lang te kloten voordat ze naar wens staan i.p.v gewoon accepteren dat ik misschien ergens anders moet gaan zitten in de kamer.
Zo draag ik ze ook, zo vind ik het dope, strikken hoort er wel bij, geeft een beetje extra. Wat ik wel matig vind is die rare lace-job's met ladders en alles naar 1 punt etc.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
afbeelding
wat is er mis met strikken?
Vind ik ook, gewoon om en om..zoals om die foto van HenkBenzinetank.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:58 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Zo draag ik ze ook, zo vind ik het dope, strikken hoort er wel bij, geeft een beetje extra. Wat ik wel matig vind is die rare lace-job's met ladders en alles naar 1 punt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |