nja ze staan op ebay voor dat geld.. maar of dat er voor gegeven wordt..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef En_ieka het volgende:
Nou, een redelijk prijs imo.
Ik zou het er niet voor over hebben.
Maar in Amerika zijn ze té populair en gaan ze gewoon voor meer dan $200.
yeps, ja je moet echt geluk hebben soms. Ik had deze hieronder gescoord bij bataviastad voor 35.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:36 schreef thaWarhead het volgende:
Serieus? Kon nooit wat tofs vinden in die Reebok toko echt een kutzaak met slechte indeling.
Ga gewoon naar je lokale skateshop man, skateboard moet je niet online bestellen. Concave en shape checken, kijken welke maat je het liefste hebt plus vakkundige service.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:41 schreef Snever het volgende:
Weet iemand een website waar ze een groot aantal complete skateboard aanbieden? Losse onderdelen mag ook.
Hoe kom je aan al dat geld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef En_ieka het volgende:
Ik krijg als het goed is deze week ook 2 paar Dunks binnen.![]()
De La Souls en East Coast Lunars waren dat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al dat geld?
Vorig topic liet je ook al een paar De la Souls zien en Eclipses.
Tik nike ewing in op marktplaats.nl en gij zult vindenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Vroeger had ik basketballschoenen van Patrick Ewing [zgn "Ewings"] , compleet met klitteband en mini-basketballetje als sleutelhanger...
Weet iemand of deze nog bestaan of ergens te krijgen zijn?
Waren dope sneakers!
Tom's heeft ze gekregen, 120 euro voor de highs.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:21 schreef Chrishop het volgende:
Whehehe ohwja vergeten dat patta dicht zitHebben ze de maffia high's ook bij Tom iemand intel op dat?
Tot 2 Maart, maar de 3de gaan ze pas weer echt open.quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 28 februari 2007 08:10 schreef En_ieka het volgende:
Dus heb ik veel gespaard, maar sinds ik de sneakerscnene zit geef ik te veel uit.
Jaaa dat zijn ze idd!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef Karimo het volgende:
[..]
Tik nike ewing in op marktplaats.nl en gij zult vindenecht een erge schoen.
jahaa! die weet ik staan op marktplaats netnog gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:28 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Vroeger had ik basketballschoenen van Patrick Ewing [zgn "Ewings"] , compleet met klitteband en mini-basketballetje als sleutelhanger...
Weet iemand of deze nog bestaan of ergens te krijgen zijn?
Waren dope sneakers!
Bij de players schoenen variant in Utrecht hebben ze wel pantofolo d'oro liggen. Weet alleen niet of ze dat model er ook hebben liggen. Zit op de lijnmarkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:44 schreef k-pasa het volgende:
Weet iemand toevallig waar deze sneakers van Pantofola D'oro nog te krijgen zijn? Ik vond ze op http://www.thnx.nl maar daar zijn ze uitverkocht.
[afbeelding]
MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR SNEVER ONTBREEKTquote:
Haha, deze maand krijg ik niks meer binnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef Cloud_SB het volgende:
En nu stop je maar is een maandje Niek!
Haha, harstikke bedankt man!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:24 schreef Snever het volgende:
[..]
MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR SNEVER ONTBREEKT
Vergeet je het ervaringen topic niet
Houdt je vooral niet in met woorden
Ja Bij toms, nog maten 8, 12 (weet ik niet zeker) en 13.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef duncannn het volgende:
Zijn die 'Nike Dunk SB Premium Goodfellas' nog ergens te vinden?
Linoleum's alleen bij Ben-G in Amsterdam en Frisco in Arnhem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef duncannn het volgende:
en die linoleums zijn ook te vinden in Tom's?
skaten jullie btw allemaal?![]()
Ik skatequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef duncannn het volgende:
en die linoleums zijn ook te vinden in Tom's?
skaten jullie btw allemaal?![]()
En dan moet je nog vragen of er een online site is om een complete te bouwen?quote:
bah nu moek tot 8 maart wachtequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef Cloud_SB het volgende:
Linoleums zijn te vinden bij Frisco en Ben-G (gesloten dus enkel bij Frisco nu)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |