Hoi, ik ben don-diablo en ik ben een spontane jongeman. Mijn hobbies zijn computeren op bed en bier drinken. Ben jij die leuke ongeremde meid die ook op mijn bedje wil liggen, reageer dan op boxnummer 5732.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:04 schreef beschuit het volgende:
[..]
Hoi, ik ben don-diablo en ik ben een spontane jongeman. Mijn hobbies zijn computeren op bed en bier drinken. Ben jij die leuke ongeremde meid die ook op mijn bedje wil liggen, reageer dan op boxnummer 5732.
Sorry, moest even
Average Joe - this cut will be very similar to Regular Ralf/Alf and Even Steven. It has a Regular Ralf top with a slimmer leg. The most noticeable difference between the AJ and the ES is the placement of the back pockets. As you can hear by the name it will be a cut for the average Joe, nothing extreme. This will most likely be a very popular style as it will appeal to the masses.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
![]()
![]()
is idd te makkelijk
maarre weer ontopic, wat is nou het verschil tussen de even steven en de average joe?
Bijenkorf ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:58 schreef kaisar het volgende:
eiglijk moet je ff wachten tot de Bendorff alle nieuwe modellen heeft liggen en dan ga je gewoon passen en dan merk je vanzelf de verschillen wel..
Hoort dat niet in het sneakertopic thuis?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:53 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
nog even hierover
dr staat dat aux raus komt op de afterparty maar dit is toch niet echt muziek voor de soort mensen die hier op afkomen? of zie k dat verkeerd.
waar te koop en voor hoeveelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:09 schreef Luie-princes het volgende:
In mijn woonplats (youknow) hebben ze de Even Steven Organic Dry al, dus ik denk dat ze in Nijmegen of Arnhem hem dan ook wel hebben..
En de ES Organic Dry is echt mooooooi, ik wil hem zelf ook.
ja kut verkeerde topiquequote:Op zondag 25 februari 2007 18:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoort dat niet in het sneakertopic thuis?
*zekersss nudie broeken gaat checken zodra die terug is*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Luie-princes het volgende:
¤100 dacht ik, bij de "Clubb" in Epe.
Wil je die hebben dan?![]()
kweet niet :p heb nog 3 dry jeans liggen dusjaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:53 schreef Luie-princes het volgende:
¤100 dacht ik, bij de "Clubb" in Epe.
Wil je die hebben dan?![]()
pssst verkopen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:17 schreef gfo het volgende:
[..]
kweet niet :p heb nog 3 dry jeans liggen dusja
brian anderson camos nike sbquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef D.zire het volgende:
ik moet toffe nieuwe schoenen hebben onder mn slimjim en regular ralf. help mij.
Zo'n beetje alle sneakers staan er goed onder.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef D.zire het volgende:
ik moet toffe nieuwe schoenen hebben onder mn slimjim en regular ralf. help mij.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Luie-princes het volgende:
Weet iemand of die Thin finn worn dark oscar (zoiets) al ergens te kopen is in Nederland?
bij the globe in arnhem hebben ze een even steven dry met zelfde kleur stiksels.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef mitman het volgende:
weet iemand of de even steven al ergens in nijmegen(men@work?) of eventueel arnhem te vinden is ? en ook een btje mooie wassing of dry ...?
enne...heeft iemand dr al 1? pics?
thnx!
Omg, ik zou hem niet eens voor nix willenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
now: 249,50 EUR
klik hier
Staan meer Nudies op.
ok thnx...enne waar zit the globe ....toevallig vlakbij frisco?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:42 schreef Quintuss het volgende:
[..]
bij the globe in arnhem hebben ze een even steven dry met zelfde kleur stiksels.
Hm, daar had ik voor Oud&Nieuw nog een Lacoste'je gekocht. Weet niet meer precies waar het ligtquote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef mitman het volgende:
[..]
ok thnx...enne waar zit the globe ....toevallig vlakbij frisco?
zelfde kleur stiksels ..hoe bdl je?
en weet je ook de prijs?
thnx!
Ik was er zondag nog even. hij heet even steven dry. maar hij is niet het zelfde dry als een normale dry. hij is minder blauw en meer heel donker grijs. wel heel mooi vind ik. de stiksels zijn die zelfde kleur grijs dus het valt niet zo op dat hij van nudie is. de prijs is 109,95.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef mitman het volgende:
[..]
ok thnx...enne waar zit the globe ....toevallig vlakbij frisco?
zelfde kleur stiksels ..hoe bdl je?
en weet je ook de prijs?
thnx!
je kunt beter via zoovillage.com kijken. die hebben al dingen van de nieuwe collectie er bij staan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR
now: 249,50 EUR
klik hier
Staan meer Nudies op .
Of nudie's überhaupt ergens te halen in Breda? Ik ga morgen nml.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:24 schreef Retro het volgende:
Zijn die bootcut ola's nog ergens te verkrijgen? Ga volgende week naar Breda shoppen en wil wel eens zo'n nudie proberen.
M@W zowiezo, ik ga denk ik weer een regular ralf dry selvage halen en dan niet wassenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Retro het volgende:
[..]
Of nudie's überhaupt ergens te halen in Breda? Ik ga morgen nml.
Zoovillage heeft echt een super assortiment met nudies.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Quintuss het volgende:
[..]
je kunt beter via zoovillage.com kijken. die hebben al dingen van de nieuwe collectie er bij staan.
Weet iemand of(en dan waar) je het nudie leren jack kunt kopen? het is model conny. het is de leren versie van het wel bekende spijkerjack. laat het a.u.b. weten. Bart van the sheer heeft die ook aan in de nieuwe clip van the sheer.
deze bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik was er zondag nog even. hij heet even steven dry. maar hij is niet het zelfde dry als een normale dry. hij is minder blauw en meer heel donker grijs. wel heel mooi vind ik. de stiksels zijn die zelfde kleur grijs dus het valt niet zo op dat hij van nudie is. de prijs is 109,95.
als je vanaf het station af komt en je steekt bij het zebrapad voor het busstation over. dan loop je langs de intertoys. dan heb je op gegeven moment een kruispunt met voor je de h&m en rechts van je de mac.
dan moet je bij de mac rechts gaan. dan iets van 200 meter aan de linker kant.
een kasteelachtig pand met een dikke deur met hoop hangijzer.
in zwolle niet gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[afbeelding]
deze vind ik persoonlijk heel stoer en ga ik direct ff aanschaffen als ik weer trug ben in NederlandZe hebben em vast wel in Zwolle danwel Groningen te koop neem ik aan.
in Groningen heb ik hem ook niet gezien:xquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[afbeelding]
deze vind ik persoonlijk heel stoer en ga ik direct ff aanschaffen als ik weer trug ben in NederlandZe hebben em vast wel in Zwolle danwel Groningen te koop neem ik aan.
ja die heb ik ook, 99 euro kost die. alleen die zijn pas in het voorjaar in heel nederland verkrijgbaar. nu moet je naar de specialere zakenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
deze bedoel je?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |