Op de website staan geen prijzen?quote:
weet niet wat je bouw is maar als ie strak af moet lopen zou ik gewoon eens een Slim Jim proberen, en anders een regular ralph. Op de website staan alle modellen trouwensquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ga straks een naar de winkel om waarschijnlijk een Nudie broek te scoren. Alvorens wil ik graag wat informatie verzamelen zodat ik niet als een leek overkom. [afbeelding]
Normaliter draag ik altijd Diesel, BlueBlood of Japan Rags maar nu wil ik me eens wagen aan een Nudie.
Ik zoek eentje zonder washing die wat strak afloopt en een beetje baggy zit. Wat zijn de nieuwe modellen hiervan en op wat voor bedrag kan ik rekenen? Ik dacht dat Nudie iets goedkoper was dan bovengenoemde merken.
Even Steven is het nieuwste model. Die is op vrij weinig plekken verkrijgbaar, dus je zou een lucky bitch zijn als je die vanmiddag toevallig vindt. Ik wil die ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die Even Steven zonder washing ziet er wel puikt uit, eens kijken of ik die kan vinden.![]()
Het zit em gewoon in de naam he, Steven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Even Steven is het nieuwste model. Die is op vrij weinig plekken verkrijgbaar, dus je zou een lucky bitch zijn als je die vanmiddag toevallig vindt. Ik wil die ook.
vast iets met lichtquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef roburt het volgende:
als je ze aan hebt zien ze er heel anders uit lijkt wel.
bij wie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:35 schreef Tujuh het volgende:
Oh het moet trouwens Thin Finn zijn. Al die namen ook!
Ik heb ze op Evilbay gekocht en voor deze prijs durfte ik het wel aan om ze te bestellen. Ik weet namelijk zeker dat ze echt zijn![]()
Mijne is een beetje blauwig geworden, in plaats van écht donker blauw dat die was..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef Marjonijntje het volgende:
Ik heb zojuist mijn Super Slim Kim dry met de hand gewassen (in bad gelegd en laten weken) omdat ik geen eigen wassing wil. Dus ik ben benieuwd.
Ik heb mijn slim jim black/black gekocht voor 99 euro. je moet wel even zoeken want zijn er maar 1000 van naar nederland gehaalt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:26 schreef Stansfield het volgende:
Wie weet eigenlijk wat een slim jim black black kost?
Waar heb je hem gekocht dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:33 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik heb mijn slim jim black/black gekocht voor 99 euro. je moet wel even zoeken want zijn er maar 1000 van naar nederland gehaalt.
Zondequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef Jett het volgende:
[..]
Mijne is een beetje blauwig geworden, in plaats van écht donker blauw dat die was..![]()
Ik heb hem gekocht in arhnem bij the globe. dat er maar 1000 van naar nederland gehaalt waren vertelde de eigenaar van die winkel. the globe is een winkel met hoop exclusive modellen enzo. heel veel aparte sneakers. in april/mei komt de slim jim black black op super veel plaatsen in de winkel zei hij.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht dan?
En hoe weet je dat laatste??
Aha, dus de eerste levering was maar 1000 stuks en over een maandje of 2 ligt die in elke winkel?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht in arhnem bij the globe. dat er maar 1000 van naar nederland gehaalt waren vertelde de eigenaar van die winkel. the globe is een winkel met hoop exclusive modellen enzo. heel veel aparte sneakers. in april/mei komt de slim jim black black op super veel plaatsen in de winkel zei hij.
Maar daarnaast heeft The Globe ook een handje van overpricing en opscheppen......quote:Op maandag 19 februari 2007 18:37 schreef Quintuss het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht in arhnem bij the globe. dat er maar 1000 van naar nederland gehaalt waren vertelde de eigenaar van die winkel. the globe is een winkel met hoop exclusive modellen enzo. heel veel aparte sneakers. in april/mei komt de slim jim black black op super veel plaatsen in de winkel zei hij.
Dat was tijdens de sale maar daar lagen hoofdzakelijk onmogelijk maten als 38/32 enz.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef SupahFunk het volgende:
Ik zag laatst supa veel nudie broeken in utrecht bij image for men voor maar 50 euro
Ja alle niet dry versies.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef Matr het volgende:
Zijn er ook Nudie Jeans die je wel mag wassen?
Wat is dan precies het verschil tussen de Even Steven en de Straight Sven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef gfo het volgende:
Die nieuwe even steven is meer tight aan de onderkant van de pijp en baggy bij de bovenbenen.. soort mix can ralf en finn als het waren
Verder kun je wachten op de average joe:
Average Joe - this cut will be very similar to Regular Ralf/Alf and Even Steven. It has a Regular Ralf top with a slimmer leg. The most noticeable difference between the AJ and the ES is the placement of the back pockets. As you can hear by the name it will be a cut for the average Joe, nothing extreme. This will most likely be a very popular style as it will appeal to the masses.
Die fitguide heb je geen kont aan. Bovendien, bij beide broeken zeggen ze dat het tussen de Ralf en de Jim in zit. Ik word er dus niet echt veel wijzer van.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef jovink het volgende:
@ don diablo bij de maw in emmen hebben ze wel redelijk wat nudies liggen
@Hammet tjek de nudies site en je weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |