nou die slijtplekken zie je wel ookal heb je hem niet gewassen. Ik zie nu al redelijke fading naar 80 dagen zonder te wassenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef Stansfield het volgende:
Hoe zit het eigenlijk precies met die dry jeans, zie je de grote slijtage stukken pas nadat je hem gewassen hebt of slijt dat er vanzelf in? Ik heb hem nu 2 maanden en best vaak aan alleen zie nog vrij weinig verschil, alleen wel vouwen bij mijn knieholtes enz.
Nee, ik wil hem wassen omdat ik wil dat hij wat krimpt en ik wil die kleur zo houden, dus niet dat ik er m'n 'eigen' broek van maak zeg maar.quote:
en we hebben een kenner in de zaalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef DBBknown het volgende:
denk dat je broek een beetje richting groen gaat uitslaan na de wasbeurt
Een thin finn is een blauwe denim en dus met blauwe indigo gedyed.. no way dat die groen uitslaat.. dus dat je zegt dat hij groen uitslaat is gewoon onzin.. hij slaat eerder iets lichter blauw uit en als je wast op 30 graden is er nauwelijks kleur verschil op te merken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:54 schreef jovink het volgende:
[..]
en we hebben een kenner in de zaal![]()
bad vol laten lopen met beetje lauw water.. broek binneste buiten in het water leggen en zorgen dat je broek onderwater blijft met iets van gewichtjes.. een uurtje of 4 laten liggen. Vervolgens de broek bij de onderkant van de broekpijp en de taille pakken en zo per broekspijp ietsjes uitrekken om krimpen in de lengte tegen te gaan.. vervolgens gewoon ophangen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:20 schreef Luie-princes het volgende:
Aiii, wat moet ik dan doen?
ever heard of sarcasm?>quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:25 schreef gfo het volgende:
[..]
Een thin finn is een blauwe denim en dus met blauwe indigo gedyed.. no way dat die groen uitslaat.. dus dat je zegt dat hij groen uitslaat is gewoon onzin.. hij slaat eerder iets lichter blauw uit en als je wast op 30 graden is er nauwelijks kleur verschil op te merken.
Duidelijk iemand die er geen verstand heeft in de zaal dus![]()
[..]
jupz dit kan gewoon.. maar wel de broek binnenstebuiten wassen anders krijg je eventueel strepen van de wasmachine.. en als je niet wilt dat hij in de lengte krimpt hem gewoon uitrekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:46 schreef Luie-princes het volgende:
@ gfo: Dus ik zou hem ook gewoon in de wasmachine kunnen doen en dan op 30 graden wassen zonder waspoeder zeg maar?
nou moet ik je gaan pestenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef Luie-princes het volgende:
Nou ik heb hem gewassen en hij is nog hetzelfde.
Geeft m'n broek nu ook niet meer af? Of dat nog wel?
dragen dragen en dragenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Luie-princes het volgende:
Ah kolere! Nja pech dan.
En gfo, een dry greycast geeft toch wel minder af dan een dry stretch ofzo?
En m'n rr is bij m'n pijpen opeens heel stug (door een regenbui van laatst misschien?), hoe krijg ik dat weer soepeler? Door vele te dragen zeker?
250 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
now: 249,50 EUR
klik hier
Staan meer Nudies op.
wat een belachelijk dure prijzen op die site zegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
klik hier
Staan meer Nudies op.
Slaat wel groen uit, aap. Heb ik ook gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:25 schreef gfo het volgende:
[..]
Een thin finn is een blauwe denim en dus met blauwe indigo gedyed.. no way dat die groen uitslaat.. dus dat je zegt dat hij groen uitslaat is gewoon onzin.. hij slaat eerder iets lichter blauw uit en als je wast op 30 graden is er nauwelijks kleur verschil op te merken.
Duidelijk iemand die er geen verstand heeft in de zaal dus![]()
[..]
bad vol laten lopen met beetje lauw water.. broek binneste buiten in het water leggen en zorgen dat je broek onderwater blijft met iets van gewichtjes.. een uurtje of 4 laten liggen. Vervolgens de broek bij de onderkant van de broekpijp en de taille pakken en zo per broekspijp ietsjes uitrekken om krimpen in de lengte tegen te gaan.. vervolgens gewoon ophangen.
Versacequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
250 euro
Koop dan een Versace ( zoals mij ) voor 100 euro.
Ik vraag me af waarom uberhaubt waarom die broek zo duur is
Koop voor die prijs dan een exclusievere broek like BlueBlood ofzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
normaal 499,00 EUR![]()
klik hier
Staan meer Nudies op.
Ik ben het met je eens dat die broek te duur is maar zo exclusief is blueblood ook niet meer.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Koop voor die prijs dan een exclusievere broek like BlueBlood ofzo.
Dat klopt, al weerhoudt het me niet er nog steeds kleden van te kopen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die broek te duur is maar zo exclusief is blueblood ook niet meer.
inderdaadquote:
dan will ik wel een weten hoe jij een dry (blauwe denim dus.. naja blauw geverfd want denim si altijd wit..) groen kunt laten uitstaan..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Slaat wel groen uit, aap. Heb ik ook gehad.
Is niet leuk.
In Utrecht wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Schum1 het volgende:
Is die even steven al ergens in de grote steden (Amsterdam, Den Haag, Rotterdam) te passen?
Sjah, dat was 'ie daar 3 weken terug al, maar ik kom nooit in Utrecht...quote:
Al wel iets langer. Ik heb hem al sinds december.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:55 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Sjah, dat was 'ie daar 3 weken terug al, maar ik kom nooit in Utrecht...
De Even Steven ligt nu ook bij Best of Brands in hoogland dus ik denk dat het grote uitleveren van de even steven is begonnen. Dus dan zou die ook wel bij andere winkels liggen zoals bendorff ofzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Schum1 het volgende:
Is die even steven al ergens in de grote steden (Amsterdam, Den Haag, Rotterdam) te passen?
Mijne stonk dus echt totaal niet. Ik ben er in uitgeweest en in de regen alles.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef 1299 het volgende:
Misschien domme vraag hoor NOFI.. maar meurt dat geen uur in de wind als je maanden je broek niet wast?![]()
Vet shirtje. Op mijn werk komt ook de nieuwe nudie collectie binnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef MJay1 het volgende:
Misschien wel niet Jeans, maar toch wel leuk!
[[url=http://europe.zoovillage.com/images/product/pi/10024421/10024421_h1.jpg]afbeelding][/url]
En zoals altijd het geval is bij Nudie, hij zit perfect![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |