quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Unkles![]()
[afbeelding]
Wat een geile schoen is dat toch ook.
Ze zijn niet lelijk, maar als ik kon kieze zou ik die niet kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:11 schreef Cloud_SB het volgende:
Urichs zijn lelijk, vooral die pinstripe is ugly.
De desginer die emt dat concept is gekomen mag zijn voet verstuiken.
Fuck die zijn nice, wat kost zoiets nou?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Unkles![]()
[afbeelding]
Ik heb ze altijd maar lelijk gevonden. Maar op deze foto zijn ze echt mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Cloud_SB het volgende:
Unkles![]()
[afbeelding]
Tussen de 450 en 600 dollar op dit moment (afhankelijk van de staat waarin ze verkeren)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:37 schreef Teije het volgende:
[..]
Fuck die zijn nice, wat kost zoiets nou?![]()
Kijk eens eerst wat je te besteden hebt en welke je echt wil.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ze zijn niet lelijk, maar als ik kon kieze zou ik die niet kopen.![]()
Altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:42 schreef Roadster112 het volgende:
Dit word zo onderhand wel het nike sneaker topic.
Kwist niet dat die unkles zo veel warenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:57 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Kijk eens eerst wat je te besteden hebt en welke je echt wil.
Unkles zijn natuurlijk nice, maar zijn te duur voor een paar schoenen imo.
Urichs en Goodfellas High zijn nog gewoon in de winkel te koop, de rest niet meer.
Tja, heb je liever een lichten of een donkere schoen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:51 schreef duncannn het volgende:
[..]
Kwist niet dat die unkles zo veel waren![]()
Goodfellas in Tom's he?
Ik weet alleen niet als ik Goodfellas of Shy Pink's moet kope.![]()
Dat is nou de vraag waar ik ook nog niet uit benquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:57 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Tja, heb je liever een lichten of een donkere schoen?
Als je daarop het antwoord weet, dan ben je eruit.
Dude, ik weet ondertussen wel wat je mooi en niet mooi vindt. Koop eens eerst dikke vette patta's en laat ze showen.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd maar lelijk gevonden. Maar op deze foto zijn ze echt mooi![]()
Ik wil er eigenlijk niet op in gaan maar...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:42 schreef Roadster112 het volgende:
Dit word zo onderhand wel het nike sneaker topic.
Ben-G en Tom's.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:15 schreef Maxxieh het volgende:
Weet iemand waar die hoodie van The Italian Collection te koop is?
Ze kosten normaal gesproken 100 euro (bij de Britain tenminste) maar ik heb 90 euro betaald, dankzij de Britain vasteklantenkaart. Leuk detail overigens: Op de uiteindes van de veter staat ook het NBA logo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef thaWarhead het volgende:
Die Knicks wil ik als basketballliefhebber ook wel hebben, wat kosten ze eigenlijk? Denk dat ik tot de uitverkoop wacht, ze liggen gelukkig ook bij plaatsen die echt aan uitverkoop doen.
tquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:27 schreef Chrishop het volgende:
Dat vind ik zo zonde bij high's om gewoon je broek eroverheen te gooien.
oh, ja sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:45 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Dude, ik weet ondertussen wel wat je mooi en niet mooi vindt. Koop eens eerst dikke vette patta's en laat ze showen.
Goodgoodquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:50 schreef duncannn het volgende:
[..]
oh, ja sorry. Volgend weekend waarschijnlijk
![]()
Waar laat je die strap dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:33 schreef SHOOOTO het volgende:
dat geldt ook wel voor Mids, die strap maak ik niet eens vast en m'n broek gaat gewoon achter de tong.
quote:
die van mij hangt gewoon.quote:
Shjawelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:04 schreef seto het volgende:
Dat ziet er dan helemaal niet uit imo.
quote:Op zondag 4 maart 2007 14:04 schreef En_ieka het volgende:
Die heb ik nog nooit gezien, roodkruisjes Lacoste's.
Dan vraag ik me af waar jij die foto's ziet.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef duncannn het volgende:
Ik zie namelijk alleen foto's van dunks waar ze niet gestrikt zijn![]()
Alleen Lows en Mids hebben die straps, Highs niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef thaWarhead het volgende:
Dunk SB's hebben straps aan de tong vast zitten zodat ook zonder het strikken de schoen niet van je voet afglijdt.
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:46 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Alleen Lows en Mids hebben die straps, Highs niet.
lol, hij zal wel te druk hebben ofzo. Een verhuizing ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:16 schreef jovink het volgende:
gewoon in een hele vette lus gestrikt dat je dr zo in kunt stappen
is floyd dood btw? die poste eerder ook om de 5 min een bericht
Ieder zn eigen mening he, ik vond ze wel netjes, weer eens iets anders dan opvallend wit enzoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@justmattie:
wat een ontzettend lelijke lacostes... Ben sowieso geen fan van Lacoste, maar dit is echt niks
Je schoenen vallen in het water? Vertel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef duncannn het volgende:
Als je bij dunk's die veters niet echt strikt loop je toch uit die schoenen?
Ik zie namelijk alleen foto's van dunks waar ze niet gestrikt zijn![]()
Ik loop nu ff in de AF1's van m'n broer (omdat mijn schoenen in het water zijn gevallen) en ze zitte voor een beetje krap maar achter vallen ze er ene heel klein beetje uit![]()
Ook is het zooltje van 1 schoen eruit en heb ik daardoor last van het buitenste van m'n kleine teen, is dat omdat het zooltje weg is of omdat m'n voet te breed is ofzo?![]()
Hint: Hij roeit.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:02 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je schoenen vallen in het water? Vertel.
Je hebt maar 1 paar schoenen?![]()
vakantie?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol, hij zal wel te druk hebben ofzo. Een verhuizing ofzo?
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:30 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd heeft het erg druk ja, ook niet vaak meer auf msn die rakker.
Ik strik niet, strikken is voor homo's *g3!ntjuUuh!*, gewoon een baal veters in mijn schoenen stoppen of zo hendig veteren dat je het laatste stukje veter door de flap heen kan doen en dan kruizen zodat ze niet hinderlijk op de grond hangen.
Zoals hier dus
[afbeelding]
*Niet mijn foto*
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 4 maart 2007 18:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Dat dus ^
Strikken is lelijk met te veel of te weinig, het moet altijd precies goed zijn. En aangezien ik erg op mijn vader lijk betreft karakter ben ik nogal strikt in dat soort dingen. alles moet precies recht en symetrisch zijn anders kan ik het niet uitstaan. Zelfs met boxen en/of headphones zit ik lang te kloten voordat ze naar wens staan i.p.v gewoon accepteren dat ik misschien ergens anders moet gaan zitten in de kamer.
Zo draag ik ze ook, zo vind ik het dope, strikken hoort er wel bij, geeft een beetje extra. Wat ik wel matig vind is die rare lace-job's met ladders en alles naar 1 punt etc.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
afbeelding
wat is er mis met strikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |