quote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jup. Maar ik vond de colourway iets te matig
Thanksss, weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Buy it now
hebben ze ze daar nog steeds? Geez die liggen daar ook al meer dan een jaarquote:Op maandag 29 januari 2007 16:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Die van mij woensdag even ophalen en dan gooi ik er meteen paarse veters in en zal ik jullie verblijden met een aande voet pic en de rest van mijn pickups.
@Henk, kickz.com
Nice ff onthouden dus, 65 inc. is kost niet duur!!1!1quote:Op maandag 29 januari 2007 17:04 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja maar zijn sinds een 2tal weken ofzo gedropt naar 50 euro.
Voor 90 euro wilde ik ze niet hebben, 50 is een mooie prijs.
Beetje saaie kleuren.quote:
Nicequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:44 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuw schoeisel:
[afbeelding]
Nike SB Shanghai 1
Nope, bij de Ben-G naar binnen gelopen gisteren(wist niet dat Ben-G en Patta dezelfde winkel waren, zocht me een ongeluk en had die post van Warhead niet meer gelezenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef SHOOOTO het volgende:
Zijn de Linoleum Mids al ergens gespot?
Hmm, wist niet dat er ook daadwerkelijk van die zogenaamde "Barcelona FC" dunks bestonden. Ben benieuwd dus zal zo ff gaan googlen en kijken wat voor pics ik kan vinden. De swoosh moest eigenlijk goud zijn maar ik kon blijkbaar toch niet helemaal de juiste kleur vinden. Matgoud(Goud komt ook o.a. terug in de kit van dit seizoen). Wat betreft die swoosh die in de weg zit, persoonlijk vind ik dat wel meevallen bij de Pete & Perq's. Bij die Wu's geef ik je wel een beetje gelijk, en zat daar ookal over te twijfelen. Denk dat dat nu gewoon een midpanel wordt met grijs en die barsten die je nu ookal kunt zien om de Wu vlag heen. Dan gebruik ik denk ik voor rechtsachter bij de hiel het linker gedeelte van deze banner van de officiële Wu-Tang site:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:48 schreef thaWarhead het volgende:
Op zich wel tof, toch wat op- en/of aanmerkingen.Vind de Barcelona FC's net iets stylisher dan jouw Dunk, het geel doet het net niet. Toebox op je Monkey Islands zou wat donkerder/blauwer mogen zijn. Detail dingen op het midpanel komen er vaak niet echt goed uit, vooral vanwege de swoosh. Vandaar dat ze voor de Iron Maiden's ook een doorzichtige swoosh hebben genomen:
[afbeelding]
Ook niet superclean, maar net wat beter.
Morgen wou ik sowieso even langs Frisco gaan om daar een kijkje te nemen, geef ze wel eerst een belletje. Morgen lekker vrij van school, dus even touren met m'n OV. Nog bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Nope, bij de Ben-G naar binnen gelopen gisteren(wist niet dat Ben-G en Patta dezelfde winkel waren, zocht me een ongeluk en had die post van Warhead niet meer gelezen) en ze zeiden midden Februari pas weer. Ff wachten dus.
Weet niet wat je maat bij SB's is maar je zou een half maatje naar beneden kunnen gokken. Meer zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Luie-princes het volgende:
Dus inprincipe zou ik daar eigenlijk ook gewoon maat 39 van kunnen nemen?
Nicequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef D-Vide.D het volgende:
Vorige week deze gekocht in Groningen
[afbeelding]
Het is droogquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Cloud_SB het volgende:
Late pick-up deze maand:
[afbeelding]
Als het moregn niet regent ga ik ze meteen maar ff inwijden.
Hou ze gewoon als beaters.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:34 schreef JeroenV het volgende:
Inspiratietopic![]()
Ik heb nu Nike dunk low, in het compleet zwart met grijs nike tegen. Zitten heerlijk en zien er nog gaaf uit uit. Alleen zijn ze beetje op![]()
Wil er eigenlijk geen afscheid van doen, maar moet toch een keer. Dus als ik wat leuks zie... Voorlopig heb ik op enkele sites gekeken, maar niks staat me echt aan.![]()
Jup, heb ze aangehad naar school, om de plassen heen gestapt en alles, 1 keertje een vlekje net onder de swoosh don't know how maar heb ik snel met me vinger eraf geveegd en 1 keer stoote ik perongeluk tegen de stenen trap aan en zat er een zwarte veeg op de voorkant maar ook dat was zo opgelost met wat speeksel en een vinger.quote:
Bleh had ik deze post maar eerder gelezen, vanmiddag een half uur op zoek geweest naar die winkel om er vervolgens achter te komen dat ze ze niet haddenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef MFPascal het volgende:
Nope, bij de Ben-G naar binnen gelopen gisteren(wist niet dat Ben-G en Patta dezelfde winkel waren, zocht me een ongeluk en had die post van Warhead niet meer gelezen) en ze zeiden midden Februari pas weer. Ff wachten dus.
Er lag helemaal geen SB's in Roosendaal. Van de zomer had ik Roermond wel een paar SB's gespot, waaronder die FC's, Angus's en St. Patty's (ik weet het niet zeker of het st. patty's, maar mijn maat hadden ze niet meer dus verder niet meer naar gekeken.) Er lagen toen aardig veel pink boxen van de zomer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef thaWarhead het volgende:
Die Stab hadden ze in Roermond ook, plus die andere paarse. Hadden ze nog oude SB's (FC's, Angus') liggen?
Niet mijn ding.quote:
Zijn wel wat anders dan wat ik nu heb, maar opzich vind ik ze wel leuk. Denk alleen niet dat het uiteindelijk wordt, omdat ik liever wat bredere schoenen heb, deze zijn zo smal lijkt het.quote:
Vriend van me heeft ze ook, ze zijn inderdaad heel smal. Ik kon er niet en we hebben dezelfde maat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zijn wel wat anders dan wat ik nu heb, maar opzich vind ik ze wel leuk. Denk alleen niet dat het uiteindelijk wordt, omdat ik liever wat bredere schoenen heb, deze zijn zo smal lijkt het.
Ik heb ook Quicks. Zijn ook zo smal. Zitten opzich wel lekker, maar onder spijkerbroeken die ik heb staan ze net iets te smal eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vriend van me heeft ze ook, ze zijn inderdaad heel smal. Ik kon er niet en we hebben dezelfde maat.
Wat let je om zelf de deur uit te gaan morgen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef Luie-princes het volgende:
Iemand hier die in Apeldoorn en omstreken woont?
Want zoja, hebben ze bij de hangar 2 een beetje mooie sneakers?
Kswiss heeft toch 5 strepen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand een idee, hoe die K-Swiss sneakers met 4 strepen(int blauw, legerkleurdinges, en zwartwit/skaterig) erop heten?
Ho, wacht. Ik mis wat. As usual, daar niet van.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Ohja, hier zijn ze dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga binnenkort ff kijken of ik ook andere types leer kan simuleren, maar dan moet ik eerst weer ff een internetverbinding thuis hebben... Zit nu in de overgang van de ene naar de andere provider.
Wat zijn nou weer skaterkleuren?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff..
Waarom hebben ze nergens die k swiss fenley stripe shifter in het blauw of/en rood en niet die belachelijke skaterkleuren![]()
foto:
[afbeelding]
ben je dom ofzo weet iedereen :pquote:Op zondag 4 februari 2007 15:21 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat zijn nou weer skaterkleuren?
Vind ¤120 wel meevallen stiekem. Bedoel goedkoper is altijd beter maar dat is wel de prijs wat ik ongeveer voor een wat meer exclusievere sneaker betaald normaal gesproken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef thaWarhead het volgende:
Zowel Tom's als Ben-G hebben ze nog voor de te hoge prijs van 120 euro. Afgelopen zaterdag nog gezien toen ik aan het sneakershoppen was met een Amerikaan.
Mja, maar het zijn Amsterdamse prijzen, oftewel duurder dan nodig is. Afgelopen weekend voor het eerst sinds tijden weer in Amsterdamse shops geweest, de sale-prijzen zijn even hoog als wat ik normaal voor Dunks betaal, retail veel te duur. Shops in Amsterdamquote:Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind ¤120 wel meevallen stiekem. Bedoel goedkoper is altijd beter maar dat is wel de prijs wat ik ongeveer voor een wat meer exclusievere sneaker betaald normaal gesproken.
Geef eens een beetje tips en tricks van de pro's waar ik wel mn schoenen moet halenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, maar het zijn Amsterdamse prijzen, oftewel duurder dan nodig is. Afgelopen weekend voor het eerst sinds tijden weer in Amsterdamse shops geweest, de sale-prijzen zijn even hoog als wat ik normaal voor Dunks betaal, retail veel te duur. Shops in Amsterdam![]()
Dit zijn mijn creaties, komen dus (helaas;)) niet op de plank te liggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik mis wat. As usual, daar niet van.
Zijn dit eigen maaksels, of komen deze daadwerkelijk op de planken?
ontopic inspiratie-opdoe tvp, dus
Even een update, t/m maat 10.5 voor 55 euro (ex verzendkosten) verkrijgbaar bij een Azita (Duitse webshop)quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
WTBBBB!!!![]()
Weet iemand of deze nog ergens te krijgen zijn, vind ze zieklijk dik. Weet iemand wat dit moet kosten?
Scheelt dat ik 11-1.5 hebquote:Op maandag 5 februari 2007 13:42 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Even een update, t/m maat 10.5 voor 55 euro (ex verzendkosten) verkrijgbaar bij een Azita (Duitse webshop)
Ah, jammer. Ik vond die Monkey Islands écht heel erg tof.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Dit zijn mijn creaties, komen dus (helaas;)) niet op de plank te liggen.
Heb ik zelf nog een vraagje, wat betekend tvp in godsnaam?
Vrijwel alles in 12, 1 paar hoge Dunks in 11.5 en 1 paar Vans in 11. Niet echt geinteresseerd om te verkopen, draag ook alles enzo, maar mocht iemand me een onweerstaanbaar aanbod doen zal ik er over denken.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Elwood1802 het volgende:
OMG
Omeunig veel, welke maten? Geen interesse in verkoop?
How about... 1 million dollars!!!!????quote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vrijwel alles in 12, 1 paar hoge Dunks in 11.5 en 1 paar Vans in 11. Niet echt geinteresseerd om te verkopen, draag ook alles enzo, maar mocht iemand me een onweerstaanbaar aanbod doen zal ik er over denken.
Tja, wat bied je... De eerste (Shy Pinks) kun je als het goed is nog steeds bestellen bij je lokale SB dealer.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Toevallig geen interesse in 1 vd. 3 achtersten te verkopen? Als het in maar 11.5/12 is?
lol die shimizu's heeft ie net binnenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Toevallig geen interesse in 1 vd. 3 achtersten te verkopen? Als het in maar 11.5/12 is?
Weet je toevallig ook waar en wat de prijs ong. is?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef thaWarhead het volgende:
Dat zeg ik dus, die Shy Pinks zijn zeer waarschijnlijk nog gewoon te bestellen.
Bij elke SB dealer in Nederland, als ze meer dan 85 vragen word je genaaid.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook waar en wat de prijs ong. is?
Wow:o. Das pas een collectie!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef thaWarhead het volgende:
En ontopic:
Leuk man, collectieshots maken. Mn hele kamer stond stampvol...
[afbeelding]
Close-ups
Nike Air Wildwood.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand hoe dit model van Nike heet:
[img=http://img267.imageshack.us/img267/4907/131828045005007valww8.th.jpg]
Niet alles wat niet getagged is is nep. Verder zijn het geen onmogelijke prijzen, even informeren kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:18 schreef earthquake het volgende:
Kan niet... Die foto's zijn ook niet tagged. Kan iedereen gebruiken natuurlijk.
Hoeveel betaald?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
Na de Stussy's:
[afbeelding]
Uit HK, via een familielid.
Waarom uit HK? Die komen toch ook gewoon in nederland?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
Na de Stussy's:
[afbeelding]
Uit HK, via een familielid.
Anyone?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef En_ieka het volgende:
Niet duur!
Maar ik zoek echt deze SB's:
Daniel Shimizu Edition
[afbeelding]
Send Help Edition
[afbeelding]
Kan ze niet in webshops vinden en op ebay zijn ze ook rare in mijn maat (9.5)
yep, die kicks kwamen (héél) toevallig ter sprake via msn...sneakers zijn nu echt helemaal hot in HK, 6 jaar geleden was het AF1 (toen was het moeilijk om een US10 paar te vindenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef thaWarhead het volgende:
Maar nu heeft ie ze tenminste al, voor dezelfde prijs.
Dat ook en wat En_ieka zeiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef Shortzz het volgende:
dat is maaastuuuurrr
ze zien erg clean uit, prima voor in de zomer!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef En_ieka het volgende:
Nog maar een pic van m'n Mita's.
[afbeelding]
Still searching the Send Helps and Shimizu's.![]()
Shimizu's rond de 150-170, Send Helps 130-150 dollar, exclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:45 schreef En_ieka het volgende:
En wat zijn nou reeële prijzen voor deze schoenen? Deadstock dan.
Dat ben ik ook echt bereid te betalen (of meer), maar ik kan ze gewoonweg niet vinden. Ik ga me denk ik maar eens aanmelden op nsb.orgquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef thaWarhead het volgende:
Shimizu's rond de 150-170, Send Helps 130-150 dollar, exclusief verzendkosten.
Tja, de meesten vinden AF1's lelijk denk ik. Ik welquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:49 schreef unioz het volgende:
Waarom zijn er trouwens zoveel Nike SB's en zo weinig andere sneakers? (bv. AF1's/ Puma of Adidas)
Zijn hier trouwens ook mensen die custom sneakers 'maken'?
Bijvoorbeeld: [afbeelding]
Koop dan gewoon dunk mids.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:43 schreef Chrishop het volgende:
Ik vind de strap van de AF1 zo geil![]()
.
die zien er wel ok uit, alleen zou ik persoonlijk voor die Bic's gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zat een tijdje te twijfelen, maar heb vandaag toch maar de NY Cab Series besteld via Outlawz, zag dat maat 10 er nog was en dat is precies mijn maat. Had ze al eerder zien liggen in A'Dam, vond ze wel vet, maar heb ze toch niet gehaald. Nu dan toch maar gedaan
.
Mjah, zat ik nog wel aan te denken. Maar ik vind dat er iets teveel wit in zit, de zool enzo..quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die zien er wel ok uit, alleen zou ik persoonlijk voor die Bic's gaan.
Haha, ik had 'm al gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:33 schreef seto het volgende:
Voor degenen die hem nog niet gezien hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=d9FxmmjvpD4&eurl=
How to be a Hypebeast
Die gasten zijn wel fokking rijk idd, die gate ook voor zijn huis...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Dat stukje dat hij zijn hood dicht zipped en zonnebril opzet blijft erg mooi.
En waarneer hij dat tijdschrift uit zijn handen schopt, en waarneer hij zijn tiffs aan zijn moeder showt en waarneer hij een schoen als telefoon gebruikt en....en....en.....hele filmpje is gewoon great inclusief die dikke Aston Martin in de garage.
die?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef jovink het volgende:
gehe mooi filmpie. Hoe hete dat laatste nr? anyone?
ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef jovink het volgende:
Die heeft/had boardloards toch ook wel?
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand hoe dit model van Nike heet:
[img=http://img267.imageshack.us/img267/4907/131828045005007valww8.th.jpg]
blabaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef thaWarhead het volgende:
Als ze niet in het 'supersale' gedeelte stonden: Leugens. Had je ze net zo goed bij een toffe zaak kunnen bestellen.
Ik word een beetje moe van dat gekanker op boardlords. We weten nu wel dat jij het geen toffe winkel vind, dus zeur er niet zo over.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef thaWarhead het volgende:
Als ze niet in het 'supersale' gedeelte stonden: Leugens. Had je ze net zo goed bij een toffe zaak kunnen bestellen.
Uit ervaring weet ik dat iets bestellen bij Nike vaak niet in een week geregeld is. Als ze de schoen nog in de winkel hebben liggen is die week geen probleem, maar als ze de schoen bij Nike moeten bestellen, binnen krijgen en weer versturen lukt dat echt niet in die tijd. Vandaar dat ik ook vraag of zn maat bij de opruiming stond of niet... Boardlords staat, en echt niet alleen bij mij, nogal bekend om loze beloftes en slechte communicatie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:05 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gekanker op boardlords. We weten nu wel dat jij het geen toffe winkel vind, dus zeur er niet zo over.
Klopt, een vriend van mij heeft 3 weken moeten wachten op zijn schoenen en steeds kreeg hij te horen dat er iets was misgegaan en ze de volgende dag zouden worden verstuurd. Zelf heb ik afgelopen woensdag een paar schoenen bij de Shop Clean Up besteld, via Paypal betaald, en ze waren vrijdag binnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:57 schreef thaWarhead het volgende:
Elke Nike SB shop kan een maat bijbestellen, zolang Nike ze nog heeft liggen.
[..]
Boardlords staat, en echt niet alleen bij mij, nogal bekend om loze beloftes en slechte communicatie.
en?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:41 schreef MFPascal het volgende:
Hmmm, vanmiddag na vergadering weer ff langs bij de Ben-G, kijken of ze die Linoleums al hebben en anders of ze al een releasedate kennen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:30 schreef thaWarhead het volgende:
Beetje domme vraag ook, natuurlijk hebben ze daar geen SB's... Skateboardshops only weetjewel. Er is wel een SB dealer in Enschede trouwens.
Jij ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Luigi_ het volgende:
Sneakers zoooo lelijk
die Mids staat bij Caliroots.com, ¤120,77 (excl verzendkosten)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:41 schreef MFPascal het volgende:
Hmmm, vanmiddag na vergadering weer ff langs bij de Ben-G, kijken of ze die Linoleums al hebben en anders of ze al een releasedate kennen.
Dat is aardig duur voor midsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die Mids staat bij Caliroots.com, ¤120,77 (excl verzendkosten)
geen idee, ik heb bij cali nog nooit iets besteld. Lees wel op NSB.org dat hun service "Very Satisfied" is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat een beetje een relaxte shop?
26 euro verzendkosten en ze accepteren geen Paypal. Dat zuigt nogal, want ik wil nog een paartje Carhartt Dunk SB's bestellen maar heb geen CC.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat een beetje een relaxte shop?
Da's wel aan de hoge kant idd, maar je moet er iets voor over hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
26 euro verzendkosten en ze accepteren geen Paypal. Dat zuigt nogal, want ik wil nog een paartje Carhartt Dunk SB's bestellen maar heb geen CC.
Goed ideequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef thaWarhead het volgende:
Dikke kans dat je ze wel in Arnhem kunt vinden. Hou de Frisco site gewoon in de gaten, ze bloggen nu netjes de nieuwste shit die ze binnenkrijgen.
Ik woon ook in Limburg maar haal ze meestal in A'dam, maar waar scoor jij ze dan in Limbolandquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:00 schreef En_ieka het volgende:
Nee, ik woon in Limburg. Er ligt niks in de buurt, helaas. Ik stuur wel ff een mailtje nu.
Thanks!
Ja ik kom gemiddeld 1 keer per 2 weken in Amsterdam, omdat ik voetbal ga kijken dusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:35 schreef En_ieka het volgende:
Nergens, er is geen fuck hier. Eindhoven is het dichtste bij voor mij, en dat is al 50 km. Alles via het internet. Ga je ze ook halen?
Dat kan nooit een HIGH dunk zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:05 schreef En_ieka het volgende:
Nike.
Is trouwens een paarse zool...
Nike Dunk High Mita.
Ze zullen rond de ¤120 kosten denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:56 schreef En_ieka het volgende:
Wat is nou de precieze of maximale prijs van de Linoleums en waneer komen ze in de winkels?
Thanks!
Bedanktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
Ze zullen rond de ¤120 kosten denk ik.
Wanneer ze uitkomen weet ik niet.
Dan ga ik elke dag bij Frisco campenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef thaWarhead het volgende:
Een dezer dagen, zal niet lang meer duren. Caliroots heeft ze binnen, dus er zijn al Euro shipments geweest.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 schreef Frisco het volgende in de mail:
Sorry man we doen niet aan opsturen want dat is teveel hassle als we daar
aan beginnen, kom gewoon langs is ook dope Laterss
Misschien morgen? Als ze vandaag bij BenG lagen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef En_ieka het volgende:
Ze zijn idd dope! Ze kosten dus 115 euro? Bij Frisco lagen ze vandaag nog niet..
Moet je die gasten eens in de winkel spreken. Kom je binnen vraag je wanneer een schoen uitkomt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Wat een taal ook voor een mail van een winkel
Ik ben vandaag langs geweest bij Frisco. Ze zouden deze week binnen komen. Morgen maar weer even langs danquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien morgen? Als ze vandaag bij BenG lagen..
Zou wel makkelijk zijn ivm mijn werk en koopavond morgen enzo.
Tja, je hebt verschillende verkopers daar. Die kale gast praat iig zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Toen ik daar was praten ze normaal, maar dat zal wel door mij komen omdat ik geen skater ben
Hehe ik heb ze ooit gebeld en ze hebben toen mn hawaiis verstuurd onder rembours (volgens mij ook alleen maar omdat ie toch naar het postkantoor moestquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef En_ieka het volgende:
Ligt eraan waar je ze haalt hè.
Ik heb er ¤50,- voor betaald.
kickz.com kijk eens rond.
[..]
nu nog met die Rasta jacket erbij en een grote jonko in je hand:quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef bleiblei het volgende:
Ik kreeg een mailtje van een "nieuwe" Adidas lijn.
Adidas Superstars
[afbeelding]
Ik vind ze wel tof.
matig!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef bleiblei het volgende:
Adidas Superstars
[afbeelding]
Ik vind ze wel tof.
Had ik maar OV, nu doe ik zowat alles via internet. Treinkaartjes zijn me gewoonweg te duur.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hehe ik heb ze ooit gebeld en ze hebben toen mn hawaiis verstuurd onder rembours (volgens mij ook alleen maar omdat ie toch naar het postkantoor moest). Ik heb inmiddels een OV, en arnhem is opzich nog een soort van leuk. Beetje ver alleen
Slap aftreksel van de Hemp Superstars met precies dezelfde colorway.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:30 schreef bleiblei het volgende:
Adidas Superstars
[afbeelding]
Ik vind ze wel tof.
Ik doe alsnog heel veel via internet, ne zo makkelijk en vaak goedkoper als je je toch je maat al weetquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Had ik maar OV, nu doe ik zowat alles via internet. Treinkaartjes zijn me gewoonweg te duur.
Een mens moet iets te doen hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef En_ieka het volgende:
Klopt, maar er zijn amper Nederlandse webshops (voor sneakers).
Zit je al gauw op een Amerikaanse site wat natuurlijk ook weer verzendkosten kost, en het is natuurlijk de vraag of je het goeie binnenkrijgt.
But hey, wat zeik ik?
Nee idd, had vanmiddag ook al even gebeld, voordat ik deze post had gelezen..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef En_ieka het volgende:
De Linoleums liggen nog steeds niet bij Frisco, helaas.
Haha, ik ook. En ik heb sowieso weinig tijd volgende week dus misschien vis ik achter het netquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef En_ieka het volgende:
Ik hoop niet dat het lang gaat duren, ben namelijk erg ongeduldig.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef En_ieka het volgende:
Ik hoop niet dat het lang gaat duren, ben namelijk erg ongeduldig.
*Slaat kruisjequote:Op donderdag 15 februari 2007 21:11 schreef En_ieka het volgende:
Laten we gaan duimen dat ze er morgen liggen, kan amper wachten.![]()
Runner in de Oosterstraat Groningen heeft Stabs !quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:07 schreef stijn_ het volgende:
Waar kan ik in de buurt van Groningen NIKE AIR STABS vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |