Mja, maar het zijn Amsterdamse prijzen, oftewel duurder dan nodig is. Afgelopen weekend voor het eerst sinds tijden weer in Amsterdamse shops geweest, de sale-prijzen zijn even hoog als wat ik normaal voor Dunks betaal, retail veel te duur. Shops in Amsterdamquote:Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind ¤120 wel meevallen stiekem. Bedoel goedkoper is altijd beter maar dat is wel de prijs wat ik ongeveer voor een wat meer exclusievere sneaker betaald normaal gesproken.
Geef eens een beetje tips en tricks van de pro's waar ik wel mn schoenen moet halenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, maar het zijn Amsterdamse prijzen, oftewel duurder dan nodig is. Afgelopen weekend voor het eerst sinds tijden weer in Amsterdamse shops geweest, de sale-prijzen zijn even hoog als wat ik normaal voor Dunks betaal, retail veel te duur. Shops in Amsterdam![]()
Dit zijn mijn creaties, komen dus (helaas;)) niet op de plank te liggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik mis wat. As usual, daar niet van.
Zijn dit eigen maaksels, of komen deze daadwerkelijk op de planken?
ontopic inspiratie-opdoe tvp, dus
Even een update, t/m maat 10.5 voor 55 euro (ex verzendkosten) verkrijgbaar bij een Azita (Duitse webshop)quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Chrishop het volgende:
[afbeelding]
WTBBBB!!!![]()
Weet iemand of deze nog ergens te krijgen zijn, vind ze zieklijk dik. Weet iemand wat dit moet kosten?
Scheelt dat ik 11-1.5 hebquote:Op maandag 5 februari 2007 13:42 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Even een update, t/m maat 10.5 voor 55 euro (ex verzendkosten) verkrijgbaar bij een Azita (Duitse webshop)
Ah, jammer. Ik vond die Monkey Islands écht heel erg tof.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Dit zijn mijn creaties, komen dus (helaas;)) niet op de plank te liggen.
Heb ik zelf nog een vraagje, wat betekend tvp in godsnaam?
Vrijwel alles in 12, 1 paar hoge Dunks in 11.5 en 1 paar Vans in 11. Niet echt geinteresseerd om te verkopen, draag ook alles enzo, maar mocht iemand me een onweerstaanbaar aanbod doen zal ik er over denken.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Elwood1802 het volgende:
OMG
Omeunig veel, welke maten? Geen interesse in verkoop?
How about... 1 million dollars!!!!????quote:Op maandag 5 februari 2007 20:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vrijwel alles in 12, 1 paar hoge Dunks in 11.5 en 1 paar Vans in 11. Niet echt geinteresseerd om te verkopen, draag ook alles enzo, maar mocht iemand me een onweerstaanbaar aanbod doen zal ik er over denken.
Tja, wat bied je... De eerste (Shy Pinks) kun je als het goed is nog steeds bestellen bij je lokale SB dealer.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Toevallig geen interesse in 1 vd. 3 achtersten te verkopen? Als het in maar 11.5/12 is?
lol die shimizu's heeft ie net binnenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Toevallig geen interesse in 1 vd. 3 achtersten te verkopen? Als het in maar 11.5/12 is?
Weet je toevallig ook waar en wat de prijs ong. is?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef thaWarhead het volgende:
Dat zeg ik dus, die Shy Pinks zijn zeer waarschijnlijk nog gewoon te bestellen.
Bij elke SB dealer in Nederland, als ze meer dan 85 vragen word je genaaid.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook waar en wat de prijs ong. is?
Wow:o. Das pas een collectie!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef thaWarhead het volgende:
En ontopic:
Leuk man, collectieshots maken. Mn hele kamer stond stampvol...
[afbeelding]
Close-ups
Nike Air Wildwood.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand hoe dit model van Nike heet:
[img=http://img267.imageshack.us/img267/4907/131828045005007valww8.th.jpg]
Niet alles wat niet getagged is is nep. Verder zijn het geen onmogelijke prijzen, even informeren kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:18 schreef earthquake het volgende:
Kan niet... Die foto's zijn ook niet tagged. Kan iedereen gebruiken natuurlijk.
Hoeveel betaald?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
Na de Stussy's:
[afbeelding]
Uit HK, via een familielid.
Waarom uit HK? Die komen toch ook gewoon in nederland?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef SHOOOTO het volgende:
Na de Stussy's:
[afbeelding]
Uit HK, via een familielid.
Anyone?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:53 schreef En_ieka het volgende:
Niet duur!
Maar ik zoek echt deze SB's:
Daniel Shimizu Edition
[afbeelding]
Send Help Edition
[afbeelding]
Kan ze niet in webshops vinden en op ebay zijn ze ook rare in mijn maat (9.5)
yep, die kicks kwamen (héél) toevallig ter sprake via msn...sneakers zijn nu echt helemaal hot in HK, 6 jaar geleden was het AF1 (toen was het moeilijk om een US10 paar te vindenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef thaWarhead het volgende:
Maar nu heeft ie ze tenminste al, voor dezelfde prijs.
Dat ook en wat En_ieka zeiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef Shortzz het volgende:
dat is maaastuuuurrr
ze zien erg clean uit, prima voor in de zomer!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef En_ieka het volgende:
Nog maar een pic van m'n Mita's.
[afbeelding]
Still searching the Send Helps and Shimizu's.![]()
Shimizu's rond de 150-170, Send Helps 130-150 dollar, exclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:45 schreef En_ieka het volgende:
En wat zijn nou reeële prijzen voor deze schoenen? Deadstock dan.
Dat ben ik ook echt bereid te betalen (of meer), maar ik kan ze gewoonweg niet vinden. Ik ga me denk ik maar eens aanmelden op nsb.orgquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef thaWarhead het volgende:
Shimizu's rond de 150-170, Send Helps 130-150 dollar, exclusief verzendkosten.
Tja, de meesten vinden AF1's lelijk denk ik. Ik welquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:49 schreef unioz het volgende:
Waarom zijn er trouwens zoveel Nike SB's en zo weinig andere sneakers? (bv. AF1's/ Puma of Adidas)
Zijn hier trouwens ook mensen die custom sneakers 'maken'?
Bijvoorbeeld: [afbeelding]
Koop dan gewoon dunk mids.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:43 schreef Chrishop het volgende:
Ik vind de strap van de AF1 zo geil![]()
.
die zien er wel ok uit, alleen zou ik persoonlijk voor die Bic's gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zat een tijdje te twijfelen, maar heb vandaag toch maar de NY Cab Series besteld via Outlawz, zag dat maat 10 er nog was en dat is precies mijn maat. Had ze al eerder zien liggen in A'Dam, vond ze wel vet, maar heb ze toch niet gehaald. Nu dan toch maar gedaan
.
Mjah, zat ik nog wel aan te denken. Maar ik vind dat er iets teveel wit in zit, de zool enzo..quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die zien er wel ok uit, alleen zou ik persoonlijk voor die Bic's gaan.
Haha, ik had 'm al gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:33 schreef seto het volgende:
Voor degenen die hem nog niet gezien hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=d9FxmmjvpD4&eurl=
How to be a Hypebeast
Die gasten zijn wel fokking rijk idd, die gate ook voor zijn huis...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Cloud_SB het volgende:
Dat stukje dat hij zijn hood dicht zipped en zonnebril opzet blijft erg mooi.
En waarneer hij dat tijdschrift uit zijn handen schopt, en waarneer hij zijn tiffs aan zijn moeder showt en waarneer hij een schoen als telefoon gebruikt en....en....en.....hele filmpje is gewoon great inclusief die dikke Aston Martin in de garage.
die?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef jovink het volgende:
gehe mooi filmpie. Hoe hete dat laatste nr? anyone?
ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef jovink het volgende:
Die heeft/had boardloards toch ook wel?
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef kut_klo0n het volgende:
weet iemand hoe dit model van Nike heet:
[img=http://img267.imageshack.us/img267/4907/131828045005007valww8.th.jpg]
blabaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef thaWarhead het volgende:
Als ze niet in het 'supersale' gedeelte stonden: Leugens. Had je ze net zo goed bij een toffe zaak kunnen bestellen.
Ik word een beetje moe van dat gekanker op boardlords. We weten nu wel dat jij het geen toffe winkel vind, dus zeur er niet zo over.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:46 schreef thaWarhead het volgende:
Als ze niet in het 'supersale' gedeelte stonden: Leugens. Had je ze net zo goed bij een toffe zaak kunnen bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |