Weet niet wat je maat bij SB's is maar je zou een half maatje naar beneden kunnen gokken. Meer zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Luie-princes het volgende:
Dus inprincipe zou ik daar eigenlijk ook gewoon maat 39 van kunnen nemen?
Nicequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef D-Vide.D het volgende:
Vorige week deze gekocht in Groningen
[afbeelding]
Het is droogquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Cloud_SB het volgende:
Late pick-up deze maand:
[afbeelding]
Als het moregn niet regent ga ik ze meteen maar ff inwijden.
Hou ze gewoon als beaters.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:34 schreef JeroenV het volgende:
Inspiratietopic![]()
Ik heb nu Nike dunk low, in het compleet zwart met grijs nike tegen. Zitten heerlijk en zien er nog gaaf uit uit. Alleen zijn ze beetje op![]()
Wil er eigenlijk geen afscheid van doen, maar moet toch een keer. Dus als ik wat leuks zie... Voorlopig heb ik op enkele sites gekeken, maar niks staat me echt aan.![]()
Jup, heb ze aangehad naar school, om de plassen heen gestapt en alles, 1 keertje een vlekje net onder de swoosh don't know how maar heb ik snel met me vinger eraf geveegd en 1 keer stoote ik perongeluk tegen de stenen trap aan en zat er een zwarte veeg op de voorkant maar ook dat was zo opgelost met wat speeksel en een vinger.quote:
Bleh had ik deze post maar eerder gelezen, vanmiddag een half uur op zoek geweest naar die winkel om er vervolgens achter te komen dat ze ze niet haddenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef MFPascal het volgende:
Nope, bij de Ben-G naar binnen gelopen gisteren(wist niet dat Ben-G en Patta dezelfde winkel waren, zocht me een ongeluk en had die post van Warhead niet meer gelezen) en ze zeiden midden Februari pas weer. Ff wachten dus.
Er lag helemaal geen SB's in Roosendaal. Van de zomer had ik Roermond wel een paar SB's gespot, waaronder die FC's, Angus's en St. Patty's (ik weet het niet zeker of het st. patty's, maar mijn maat hadden ze niet meer dus verder niet meer naar gekeken.) Er lagen toen aardig veel pink boxen van de zomer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:45 schreef thaWarhead het volgende:
Die Stab hadden ze in Roermond ook, plus die andere paarse. Hadden ze nog oude SB's (FC's, Angus') liggen?
Niet mijn ding.quote:
Zijn wel wat anders dan wat ik nu heb, maar opzich vind ik ze wel leuk. Denk alleen niet dat het uiteindelijk wordt, omdat ik liever wat bredere schoenen heb, deze zijn zo smal lijkt het.quote:
Vriend van me heeft ze ook, ze zijn inderdaad heel smal. Ik kon er niet en we hebben dezelfde maat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zijn wel wat anders dan wat ik nu heb, maar opzich vind ik ze wel leuk. Denk alleen niet dat het uiteindelijk wordt, omdat ik liever wat bredere schoenen heb, deze zijn zo smal lijkt het.
Ik heb ook Quicks. Zijn ook zo smal. Zitten opzich wel lekker, maar onder spijkerbroeken die ik heb staan ze net iets te smal eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vriend van me heeft ze ook, ze zijn inderdaad heel smal. Ik kon er niet en we hebben dezelfde maat.
Wat let je om zelf de deur uit te gaan morgen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:43 schreef Luie-princes het volgende:
Iemand hier die in Apeldoorn en omstreken woont?
Want zoja, hebben ze bij de hangar 2 een beetje mooie sneakers?
Kswiss heeft toch 5 strepen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand een idee, hoe die K-Swiss sneakers met 4 strepen(int blauw, legerkleurdinges, en zwartwit/skaterig) erop heten?
Ho, wacht. Ik mis wat. As usual, daar niet van.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Nope, bij de Ben-G naar binnen gelopen gisteren(wist niet dat Ben-G en Patta dezelfde winkel waren, zocht me een ongeluk en had die post van Warhead niet meer gelezen) en ze zeiden midden Februari pas weer. Ff wachten dus.
Ohja, hier zijn ze dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga binnenkort ff kijken of ik ook andere types leer kan simuleren, maar dan moet ik eerst weer ff een internetverbinding thuis hebben... Zit nu in de overgang van de ene naar de andere provider.
Wat zijn nou weer skaterkleuren?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff..
Waarom hebben ze nergens die k swiss fenley stripe shifter in het blauw of/en rood en niet die belachelijke skaterkleuren![]()
foto:
[afbeelding]
ben je dom ofzo weet iedereen :pquote:Op zondag 4 februari 2007 15:21 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat zijn nou weer skaterkleuren?
Vind ¤120 wel meevallen stiekem. Bedoel goedkoper is altijd beter maar dat is wel de prijs wat ik ongeveer voor een wat meer exclusievere sneaker betaald normaal gesproken.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef thaWarhead het volgende:
Zowel Tom's als Ben-G hebben ze nog voor de te hoge prijs van 120 euro. Afgelopen zaterdag nog gezien toen ik aan het sneakershoppen was met een Amerikaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |