Dat is ook zo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef MIster911 het volgende:
Ik dacht dat GT:HD gratis te downloaden was.
mag ook wel voor een demoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef MIster911 het volgende:
Ik dacht dat GT:HD gratis te downloaden was.
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef Vince22 het volgende:
Nou nu maar hopen dat het inderdaad 23 maart wordt!
waar heb je die shit besteld?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef RedemptioN het volgende:
damn laat het maar opschieten ja
sixaxis is al opgestuurd net als:
nba2k7
cod 3
tony hawk project 8
nhl2k7
nu nog resistance & motorstorm ^^ (wel de europese uiteraard)
gogo maart!!!!!!!!!
quote:" We have built up a certain brand equity over time since the launch of PlayStation in 1995 and PS2 in 2000 that the first five million are going to buy it, whatever it is, even if it didn't have games."~Sony Computer Entertainment Europe CEO David Reeves
ebayquote:
Je bent er alleen wel vergeten bij te vermelden dat alle consoles de helft van vorige week verkocht hebben. De DS light is zelfs van meer dan 300k stuks gezakt naar ergens in de 80k, dus je moet het niet brengen alsof alleen de PS3 slechter verkocht heeftquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:17 schreef Thomper het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Sony's reacties op de toch wel matige verkopen in Japan. 1 miljoen zijn er heen verscheept, tot nu toe 600.000 verkocht met maar 25.000 PS3's over de toonbank de afgelopen week. Dat moet een forse teleurstelling zijn voor Sony, met de Wii die wekelijks uitverkoopt over de hele wereld.
Zag deze quote op NeoGAF, ben wel benieuwd of deze meneer Reeves iets te zeggen heeft over het feit dat er niks blijkt te kopen.
Dit is wel heel oud nieuws op zich, maar het is en blijft vreemd. Virtua Tennis niet, FullAuto: BattleLines wel, beide van Sega.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:04 schreef satecl het volgende:
TVP
Virtua Tennis 3 niet online op PS3, Wel op Xbox360.... lekker falend
![]()
Of op de Xbox 360quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:57 schreef RedemptioN het volgende:
tja wel vaag...tennis online is noujuist uber...maar ja...dan maar geen virtua tennis 3
Wii verkoopt ongeveer het zelfde, 360 verkoopt 1000 minder, PSP verkoopt licht minder maar niet veel slechter, PS2 verandert ook amper, en de DS Lite is van een heel ander kaliber. Dat ding is gewoon totaal uitverkocht, al meer dan een jaar lang. Iedere week worden ze geleverd, en een dag later zijn ze weg. Nu hebben ze in december gewoon alle magazijnen leeggeplunderd voor de kerstinkopen in Europa, Amerika, en Japan, en dus zal er deze week gewoon minder geleverd zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:12 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je bent er alleen wel vergeten bij te vermelden dat alle consoles de helft van vorige week verkocht hebben. De DS light is zelfs van meer dan 300k stuks gezakt naar ergens in de 80k, dus je moet het niet brengen alsof alleen de PS3 slechter verkocht heeft
Neemt niet weg dat het geen goeie cijfers zijn voor een nieuwe console, maar aangezien er nagenoeg nog geen games voor zijn is het ook niet gek dat de verkopen nu zo laag liggen.
Kijk hier eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wii verkoopt ongeveer het zelfde, 360 verkoopt 1000 minder, PSP verkoopt licht minder maar niet veel slechter, PS2 verandert ook amper, en de DS Lite is van een heel ander kaliber. Dat ding is gewoon totaal uitverkocht, al meer dan een jaar lang. Iedere week worden ze geleverd, en een dag later zijn ze weg. Nu hebben ze in december gewoon alle magazijnen leeggeplunderd voor de kerstinkopen in Europa, Amerika, en Japan, en dus zal er deze week gewoon minder geleverd zijn.
Ah, mijn fout, ik had de verkeerde cijfers in mijn hoofd zitten. Sorry.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Kijk hier eens.
De Wii is van bijna 200.000 gegaan naar bijna 100.000, dat noem ik niet ongeveer hetzelfde hoor
PSP verkoopt licht minderVan 118.000 naar 48.000 noem ik niet licht minder.
En van de 360 zijn er 9000 minder verkocht, niet 1000.
Ik weet niet waar jij je cijfers vandaan haalt![]()
Full Auto 2 werd ontwikkeld door Pseudo Interactive en niet door Sega.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dit is wel heel oud nieuws op zich, maar het is en blijft vreemd. Virtua Tennis niet, FullAuto: BattleLines wel, beide van Sega.
Stranglehold Interviewquote:GP: Is MGS4 still planned as an exclusive PS3 game? Do you have any interest in Xbox 360 development?
Kojima: Well, yes, I do have strong interest in creating something for the Xbox 360. In the US and Europe, it is selling, and I think it will sell a lot this year as well. I'm a fan of Gears of War as well, it's very interesting.
Frankly speaking, I want to create something on the PC. It's a multi-platform [format]. I've been regularly studying work on the PC anyways, and I want to provide something as a world-wide platform because of the consequences with timing on the PlayStation platforms, MGS4 is actually for the PS3 only so far.
Laten we hopen dat dit ''misverstand'' jou niet gaat overkomenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zo mijn 360 is net opgehaald![]()
nu kan het wachten tot maart beginnen![]()
Zijn 360 is verkocht (niet ter reparatie opgestuurd dus)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit ''misverstand'' jou niet gaat overkomen![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
idd verkocht![]()
gears of war, saints row, call of duty 3 enz
leuke spellen voor een kind van 6![]()
Bron: Playstation Asia FAQquote:Q: Can PLAYSTATION®3 sold in Hong Kong play PAL content?
A: PLAYSTATION®3 sold in Hong Kong can play only NTSC (60i)
content at this moment. This means 50i AVCHD content
(recorded by video camera) and PAL DVD (SD) cannot be played.
These contents are now planned to become playable through
system update, which is planned to be released on 2007 spring.
en dattie met grote aantallen bij de Mediamarkt oid ligt..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef Vince22 het volgende:
Nou nu maar hopen dat het inderdaad 23 maart wordt!
Rest van het interviewquote:An interview with Sony Computer Entertainment America chief Jack Tretton in the latest issue of Game Informer revealed some troubling news for consumers waiting for a lower-priced PlayStation 3. When asked point blank whether price drops for the PS3 will be "as soon or as drastic as they were for the PlayStation 2," Tretton responded with a curt, "No."
For reference, the PS2 was reduced from $299 to $199 in the United States on May 14, 2002, 565 days after the Oct. 20, 2000 release date. Using this data and Tretton's above answer, we can expect that the PS3 won't come down in price until at least June 4, 2008.
dus als ik het goed begrijp kan ik naar videos die op mijn eigen PC staan via internet kijken op een TV die één kamer verder staat? Waarom via internet? Waarom niet gewoon over het interne netwerk? 100 MBit FTW.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:30 schreef SToRM81 het volgende:
Leuk nieuwtje: Digitale Media op PS3 via Orb Networks
Omfg! Je kan meppen.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef SToRM81 het volgende:
Motorstorm crashes
Als ik dit zo zie, dan lijkt de MP van Motorstorm echt leuk te worden
Eigenlijk zegt zo'n quote vrij weinig. Immers, als ze binnenkort een pricedrop zouden doen, waarom dat dan zeggen in een interview? Dan wachten mensen gewoon net zo lang tot die pricedrop er is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:50 schreef Panick het volgende:
Slecht nieuws voor de mensen die wachten op een price drop..
[..]
Rest van het interview
Al denk ik dat Sony wel moet als de verkopen zo blijven tegenvallen.
dus ga je maar motorstorm doen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Was eigenlijk van plan om dit jaar mn motorrijbewijs te halen + een evt motor, maar aangezien ik in maart(moet de 21e voorkomen) misschien een rijontzegging krijg voor 6 maandenvolledig onterecht btw.....
Ga ik dit topic toch ook even volgen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus ga je maar motorstorm doen?![]()
waarvoor krijg je een ontzegging dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |