Lulkoek, bij MS gaan ze uit van 14 werkdagen voordat je je Xbox 360 weer terug kunt verwachten. Deze 14 werkdagen zijn nu verre van verstreken.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:19 schreef biancie3ks het volgende:
uhh, ik heb vernomen, dat je gewoon een tweedehands gerepareerde xbox ervoor terug krijgt, dat is geen gelul!
het schijnt te lang te duren allemaal, omdat ze naar het buitenland moeten ofzo, ik zou het effe checken als jouw was,
heb je je console nummer ergens op papier?
Excuses, maar ik zou gewoon bellen dus, of anders het escaleren. ?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg kan dit slow chat ergens anders plaatsvinden ? Danke![]()
Reparatie loopt altijd via Duitsland en je krijgt volgens mij altijd een refurbished model terug. En daar staan 15 dagen max voor.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:19 schreef biancie3ks het volgende:
uhh, ik heb vernomen, dat je gewoon een tweedehands gerepareerde xbox ervoor terug krijgt, dat is geen gelul!
het schijnt te lang te duren allemaal, omdat ze naar het buitenland moeten ofzo, ik zou het effe checken als jouw was,
heb je je console nummer ergens op papier?
Bellen? Joh, dat ik daar zelf niet ben opgekomen. Thanks...quote:Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef milfoid het volgende:
[..]
Excuses, maar ik zou gewoon bellen dus, of anders het escaleren. ?
Thanks. Ennuh, ik heb ook een zachte G... Al woon ik wel in Amsterdamquote:Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
En iedereen loopt maar te roepen dat MS een oh zo geweldige service heeftIk vind sowieso belachelijk voor woorden dat je echt ramdebielen aan de lijn krijgt die ook nog een accent(zachte ''G'') hebben. Overigens moest ik bijna een uur aan de lijn blijven hangen, what a crap....
Maar dit is wel erg lullig zeg, als ik jouw was zou ik ze nog flink onder de indruk zetten onder de opmerking dat je de consumentenbond zal inschakelen. Ja en verder zou ik het ook niet weten, in ieder geval veel sterkte!![]()
Kan het niet zo zijn dat ze de Xbox 360 toch naar je oude adres hebben gestuurd ? Want een adreswijziging telefonisch doorgeven wil ook niet meteen zeggen dat ze dit op tijd doorvoeren. Vaak is men in Nederland op dit punt wat laks... Heb o.a. geklooi gehad met mijn telefoonabbonement.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:33 schreef kesj het volgende:
[..]
Thanks. Ennuh, ik heb ook een zachte G... Al woon ik wel in Amsterdam![]()
Gut wat een ramp zeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind sowieso belachelijk voor woorden dat je echt ramdebielen aan de lijn krijgt die ook nog een accent(zachte ''G'') hebben.
Ik heb ongeveer 5x gebeld om het adres te checken. Het zou nu toch echt moeten kloppen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat ze de Xbox 360 toch naar je oude adres hebben gestuurd ? Want een adreswijziging telefonisch doorgeven wil ook niet meteen zeggen dat ze dit op tijd doorvoeren. Vaak zijn op dit punt wat laks... Ergens in oktober had ik bij een webshop ook een adreswijziging doorgevoerd met het oog op mijn bestelling(Xbox360 spel). Helaas is er iets misgegaan in het systeem van hun waardoor het spel dus verloren is gegaan.
Nee mijn spel is spoorloos en naar mijn geld kan ik wel fluiten. Ik heb al meerdere malen met de gameshop contact opgenomen, maar menneertje laat helemaal niks van zich horen. Je zou toch echt verwachten dat ze een nieuwe exemplaar als toesturen compromis, maar nee hoor.... Erg laf.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef kesj het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 5x gebeld om het adres te checken. Het zou nu toch echt moeten kloppen.
Heb jij je spel uiteindelijk nog wel gekregen of heb je niet hoeven betalen?
Pleur je nog op of moet ik mijn baas het JA woord geven om je op te laten vreten.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef biancie3ks het volgende:
[..]
fuck off!
zeikerd, je bent wel erg snel op je lange tenen getrapt he?
Klote man.Zij zijn daar toch gewoon voor verzekerd?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee mijn spel is spoorloos en naar mijn geld kan ik wel fluiten. Ik heb al meerdere malen met de gameshop contact opgenomen, maar menneertje laat helemaal niks van zich horen. Je zou toch echt verwachten dat ze een nieuwe exemplaar als toesturen compromis, maar nee hoor.... Erg laf.
Als ze echt service verlenen dan verwacht je dat ze dit doen, maar nee hoor.....Een bedrijf met zoveel geld zou er toch een moeten missen zou je toch zeggen ? En ja die gameshop is naar mijn weten wel verzekerd, maar als die schijthond nou van zich laat horen, dan kunnen we deze zaak wat beter aan het licht stellen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:44 schreef kesj het volgende:
[..]
Klinkt als Microsoft... Ik heb aangeboden een nieuwe console te kopen op hun kosten, aangezien zij de mijne of een vervangende toch niet opsturen. Maar daar werken ze niet aan mee...
Precies. Zo´n helpdesk is ook een nadeel. In een winkel had ik allang iemand over de toonbank getrokken...quote:Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ze echt service verlenen dan verwacht je dat ze dit doen, maar nee hoor.....Een bedrijf met zoveel geld zou er toch een moeten missen zou je zeggen ?
Ja dit verhaal kennen we inmiddels al wel, bij de een is het week, bij de ander is het 4 dagen..... bla bla bla......Feit is nu dat hij veels te lang op zijn Xbox 360 wacht.quote:
Straks blijkt dat het nummer bij hun in de computer niet voorkomt als die van Tros/Radar, wat dan ? Maar opzich is het niet eens zo'n slecht idee. Anyway slaap lekker mensenquote:Op zondag 7 januari 2007 02:49 schreef Blaatski het volgende:
Vrij simpel; je belt die lui onder de naam P. Klapwijk (redacteur TROS Radar) en stelt eerst algemene vragen. Daarna ga je vragen waarom dit nou al zolang duurt voor een bepaalde client (jouw echte naam dan doorgeven). Hoe het komt dat dit lij klant gebeurt, hoe vaak dit voorkomt en of dit het enige probleemgeval is.Tevens vraag je naar namen van medewerkers en of ze ook een officiele verklaring willen faxen.
Binnen een week heb je dan je Xbox360 voor de deur.
Trusten en ik post hier wel hoe het afgelopen is.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed ik ga pitten welterusten en ik hoor nog graag hoe het is afgelopen
Ooit van anoniem bellen gehoord?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Straks blijkt dat het nummer bij hun in de computer niet voorkomt als die van Radar/Tros, wat dan ? Maar opzich is het niet eens zo'n slecht idee.
Njah, geen slecht idee misschien. Maar ik denk dat ik niet hoger in die organisatie kom dan een supervisor. En die zal het probleem op een andere afdeling afschuiven waarvan hij het nummer niet heeft. Dat antwoord krijg ik namelijk steeds.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:49 schreef Blaatski het volgende:
Vrij simpel; je belt die lui onder de naam P. Klapwijk (redacteur TROS Radar, daar zul je je ook voor moeten uitgeven in dat gesprek) en stelt eerst algemene vragen. Daarna ga je vragen waarom dit nou al zolang duurt voor een bepaalde client (jouw echte naam dan doorgeven). Hoe het komt dat dit bij klant gebeurt, hoe vaak dit voorkomt en of dit het enige probleemgeval is.Tevens vraag je naar namen van medewerkers en of ze ook een officiele verklaring willen faxen.
Binnen een week heb je dan je Xbox360 voor de deur.
Ik heb al gezegd dat ik de consumentenbond ga inschakelen. Moest ik maar doen als ik dat nodig vond kreeg ik als antwoord.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef Blaatski het volgende:
Even ter indicatie, ik had een soortgelijk geval. Deed me ook voor als een medewerker van Radar. En toen werd ik naar een speciale PR afdeling doorgeschakeld van Essent/@home. Mijn tv signaal zal binnen 2 weken weer geactiveerd worden nadat ik er ruim 3 weken aan had besteed als gewone consument.
Een goed potje bluf doet wonderen op z'n tijd.
Ow gelukkig. Ik was al bang dat jullie er niet serieus naar zouden kijken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Ik werk zelf voor de XBOX helpdesk, en we zijn uw XBOX heel grondig, elke pauze aan het testen. We weten nog steeds niet of ie nu weer goed is of niet.
Wij vragen u dan ook nog een aantal weken maanden geduld te hebben, terwijl wij u aan het lijntje houden, en elke medewerker van onze helpdesk ten minste 1x aan de lijn heeft gehad.
En het trieste is dat als je eindelijk iemand aan de lijn hebt die niets voor je kan betekenen. Zelfs de supervisors daar bieden alleen maar excuses aan. Dat ze maar regelen dat het opgelost wordt. Of me op zijn minst uit proberen te leggen wat het probleem is. Maar dat kan niemand. Als het zo doorgaat ligt de PS3 straks gewoon op voorraad in de winkel en dan heb ik mijn box nog niet terug...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef CecilBDemented het volgende:
sony heeft de beste service voor zijn consoles
ik ben al weken bezig om die kut microsoft alleen al aan de lijn te krijgen.
en die telefoon stem zorgt er voor dat ik dat naar gemiddeld 45 minuten niet meer trek.
wat een kut service heeft dat microsoft.
10x bagger
Ik zou Bill Gates zelf een mailtje sturen of anders toevoegen op msn: billgates@msn.comquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:17 schreef kesj het volgende:
[..]
Ow gelukkig. Ik was al bang dat jullie er niet serieus naar zouden kijken...
Verder nog iets ontopics te melden?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik zou Bill Gates zelf een mailtje sturen of anders toevoegen op msn: billgates@msn.com
DHL net gebeld en die kunnen geen zending in hun systeem vinden. Word dus weer aan het lijntje gehouden. Maar... tussen 12 en 14 word ik gebeld door M$ en gaan ze het oplossen... Natuuuuuuurlijk. Weet nu al dat ik niet gebeld ga worden. Stelletje prutsers! Mijn geduld is nu echt op...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:44 schreef kesj het volgende:
Inmiddels weer een keer of 4 gebeld... Hij zou afgelopen vrijdag, de 12e, zijn verstuurd. Kan geen tracking nummer krijgen want het is via DHL gegaan en die geven geen trackingnummers uit. Geloof er weinig van, maar hoop op het beste... Ik laat het weten als ie binnen is en of ie werkt.
Vind dat het nog lang geduurd heeft.. Als je niet gebeld wordt, wederomk bellen, leidinggevende eisen te spreken (hopen dat je nu wel een capabel persoon te spreken krijgt) en gewoon een nieuwe eisen mocht het nog langer duren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:32 schreef kesj het volgende:
[..]
DHL net gebeld en die kunnen geen zending in hun systeem vinden. Word dus weer aan het lijntje gehouden. Maar... tussen 12 en 14 word ik gebeld door M$ en gaan ze het oplossen... Natuuuuuuurlijk. Weet nu al dat ik niet gebeld ga worden. Stelletje prutsers! Mijn geduld is nu echt op...
Om 14 uur was ik nog niet gebeld. Heb dus meteen Dennis de supervisor weer gebeld... Die was echter te druk, maar regelde wel dat ik tijdens mijn belletje naar de helpdesk een wisseltje kreeg van de 2e lijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vind dat het nog lang geduurd heeft.. Als je niet gebeld wordt, wederomk bellen, leidinggevende eisen te spreken (hopen dat je nu wel een capabel persoon te spreken krijgt) en gewoon een nieuwe eisen mocht het nog langer duren.
Dat zeg ik ook in mijn 1e post. Ik heb gewoon dikke vette pech. Maar het is toch belachelijk dat er zo laconiek met mijn geval wordt omgegaan? Wat me wel opvalt is dat ik wel heel veel problemen lees op internet met de boxen. Vastlopers, oververhitting etc. Weet niet of dit alleen met de 1e generatie boxen was, maar veel mensen hebben hem moeten laten repareren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:20 schreef Panick het volgende:
Ach, er gaat een keer wat mis. Kut voor jou natuurlijk, maar sommigen hier doen alsof het een structureel probleem is. En dat is niet zo.
Het gros heeft um zo terug.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef kesj het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook in mijn 1e post. Ik heb gewoon dikke vette pech. Maar het is toch belachelijk dat er zo laconiek met mijn geval wordt omgegaan? Wat me wel opvalt is dat ik wel heel veel problemen lees op internet met de boxen. Vastlopers, oververhitting etc. Weet niet of dit alleen met de 1e generatie boxen was, maar veel mensen hebben hem moeten laten repareren.
Mijn verhaal loopt ook nog steeds:
Gister naar DHL Duitsland gebeld. Die zeggen dus dat er bij elke zending een 12-cijferig trackingnummer wordt uitgegeven. Ze hebben gezocht op mijn postcode, maar geen zending aangetroffen. Dat betekent dus dat MS liegt dat ze geen trackingnummer hebben gekregen en dat ie 15 januari door DHL is opgehaald. Daar heb ik MS mee geconfronteerd. In eerste instantie wilde ze me weer afwimpelen met het verhaal dat er geen trackingnummer is en dat ik gewoon moet afwachten en niet zo vaak de helpdesk moet bellen... Ben even goed uit mijn plaat gegaan en uiteindelijk is besloten dat ik een andere console opgestuurd krijg. Referentienummer heb ik al, ze bellen me als ze het trackingnummer hebben. De verwachting was dat ie uiterlijk woensdag binnen is. Heb ook een jaar gratis Xbox Live toegezegd gekregen en veel excuses gekregen nadat de medewerker uit de 2e lijn mijn dossier eens had bekeken. Hij was het er totaal niet mee eens en stond er ook van te kijken hoe dit zo ver heeft kunnen komen. Ik was al blij dat iemand eens wat moeite deed om met een oplossing te komen.
Ik houd jullie op de hoogte...
Denk ik ook. Of hij is achterovergedruktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:49 schreef jpg97 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk krijg je inderdaad zsm je xbox ( en een jaar Xbox live gold ).
Ik denk dat ze jouw XBOX gewoon kwijt zijn geraakt, en dat je daarom nu een nieuwe ( of gerepareerde )krijgt.
Ja, daar hadden ze natuurlijk "een Wii kopen" van moeten makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:06 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge wat een trieste reacties hier zeg.. "een ps3 kopen"
Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:06 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge wat een trieste reacties hier zeg.. "een ps3 kopen"
Het overgrote deel van de bezitters kampt met problemen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |