Gehoord onderweg richting Rotterdam - Zuid , Vitesse doet er niks aan om mensen naar uitwedstrijden mee te krijgen omdat dat ze niks opbrengt , daarom doen ze er alles aan om thuis het stadion vol te krijgen omdat dat ze geld in het laatje brengt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef LosMillonarios het volgende:
Ado-uit is zoals (gewoonlijk) helemaal niet uitverkocht van onze kant, de ticketing vertikte het gewoon om een extra bus in te zetten![]()
Mooi man, wel proberen om via een kansloos belletje mensen over te halen om vriendjes en vriendinnetjes mee te nemen voor RKC thuis, terwijl ze niet eens bereidbaar zijn om een extra bus in te zetten naar Den Haag, terwijl daar nog best wel veel vraag naar was.
Kut ticketing![]()
Slechte zaak idd. Heb niet altijd de tijd om doordeweeks een kaartje voor het uitvak te halen en had graag meegewild. Een iets flexibelere instelling van ticketing zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gehoord onderweg richting Rotterdam - Zuid , Vitesse doet er niks aan om mensen naar uitwedstrijden mee te krijgen omdat dat ze niks opbrengt , daarom doen ze er alles aan om thuis het stadion vol te krijgen omdat dat ze geld in het laatje brengt.
Ik had nog zo gezegd: niet juichen bij een doelpunt, je ziet weer wat ervan komtquote:Op zondag 19 november 2006 10:49 schreef Domenica het volgende:
Ik ga zo ook maar is opweg, kijken of ik binnen kom.
quote:Op zondag 19 november 2006 10:49 schreef Domenica het volgende:
Ik ga zo ook maar is opweg, kijken of ik binnen kom.
quote:Op zondag 19 november 2006 16:03 schreef WebForce het volgende:
[..]. Je hebt veldplaatsen weten te bemachtigen?
Vergeet de vlag niet!quote:Op zondag 19 november 2006 10:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan gaan we zo maar es naar Den Haag , kijken of we daar de punten kunnen ophalen .
quote:Op zondag 19 november 2006 16:02 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd: niet juichen bij een doelpunt, je ziet weer wat ervan komt![]()
quote:ADO Den Haag-Vitesse (0-3) gestaakt
Bij een stand van 0-3 in het voordeel van Vitesse is de wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse zondagmiddag gestaakt wegens hevige rellen. Aanhangers van ADO kwamen in de tweede helft het veld op om hun ongenoegen kenbaar te maken. Ook probeerden ze bovendien het vak van de Vitesse aanhang te bereiken. De ME moest handelend optreden.
Buiten het stadion waren inmiddels hevige rellen uitgebroken. Na overleg met de bekende "driehoek" werd de wedstrijd definitief gestaakt.
19-11-2006
Benson voelde zich zwaar bedreigd
Vitesse-speler Fred Benson maakte van nabij mee dat tientallen ADO-supporters het veld opstroomden. "Ik werd net gewisseld. Ik zag die supporters over de tribune rennen, ik dacht eerst dat ze naar huis gingen. Toen ging het hek open en ik was bang dat het afgelopen was met mij. Ik dacht 'als ze ons aanvallen, kan ik helemaal niets doen'.", aldus een aangeslagen Benson. "Je kunt alleen maar hopen dat ze je niet doodschoppen of je het ziekenhuis inschoppen. Maar ze liepen allemaal richting de trainer van ADO. Voor ons was dat goed, maar het was heel vreemd wat gebeurde."
Bron: Omroep Gelderland 19-11-2006
Janssen: jammer dat het zo afloopt
Vitesse-middenvelder Theo Janssen baalde na het gestaakte duel tegen ADO Den Haag. "Jammer dat het zo afloopt. Ik denk dat het meer had kunnen worden, maar ik hoop dat we niet terughoeven voor die 20 minuten."
"Ik dacht eerst nog dat we verder zouden spelen. De supporters gingen weer van veld af, maar we hoorden al snel dat we niet verder zouden gaan."
"Het begon voor ons natuurlijk goed met rood voor Bosschaart en die strafschop. Na rust hebben we elf tegen tien goed uitgespeeld. Vreemd om op zo'n manier de punten te moeten maken", besluit de Arnhemmer.
quote:Op zondag 19 november 2006 18:14 schreef DeVinger het volgende:
Flink geschrokken denk ik? R(en)FA
[..]
Iedereen zei dat het uitvak keihard naar achter rende (maargoed, dat is van horen zeggen).quote:Op zondag 19 november 2006 18:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik geschrokken , ik bleef wel staan met vele met mij , maar ja je voelt je niet echt prettig
filmpjes komen nog wel , dan kan je het zien![]()
Nu heb je het tegen overgestelde met Janssen en Kayaquote:Op zondag 19 november 2006 23:22 schreef Elvislives het volgende:
Schaaf is o-zo nuttig met zijn kut-overtredingen, 'tis niet voor niks dat we vorig jaar zonder Schaaf maar 1 keer wisten te winnen. die weet gewoon hoe je een overwinning over de streep moet trekken, en gaat er altijd voor. Yakubu vind ik ook een echte held, die gaat ook echt voor de bal hoe hoog zijn been dan ook met komen, of hoeveel noppen hij ook in iemand's gezicht moet planten.
Wat mij betreft zijn Schaaf en Yakki allebei nodig, alleen allebei in het veld is misschien opbouwend beetje matig.
De trainer van Babberich is dit weekend ook op non-actief gezet door het bestuur, waar Vitesse komt worden trainers ontslagenquote:Op maandag 20 november 2006 16:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wilt u van uw trainer af? Vraag Vitesse om met uw team te komen spelen
Een week lang... Stel dat het nieuws pas op donderdag bekend wordt zijn we alweer 2 speelronden verder. Vind het wel erg lang duren!quote:Nog geen besluit over ADO-Vitesse
Het is nog niet duidelijk of de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse moet worden uitgespeeld of dat de 0-3-stand de eindstand wordt.
Het duel werd zondag in de 66e minuut gestaakt, nadat boze fans van ADO Den Haag het veld opstormden. Vitesse stond op dat moment met 3-0 voor, door doelpunten van Lazovic, Pryor en een eigen doelpunt van Bunjevcevic.
De KNVB zegt in een reactie dat pas volgende week waarschijnlijk meer duidelijk wordt over de gevolgen.
Van mij mag ie komen .quote:Op maandag 20 november 2006 22:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wtf moeten wij met de Ceulaer.
edit: Die snor meldt het net.
Nouja, als Hersi niet verlengd wordt dan zeg ik halen! Anders vraag ik het mij toch af. Benson op rechts is oko wel koelquote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Van mij mag ie komen .
maar dan zouden er wel wat buitenspelers verhuurd moeten worden want dan hebben we er wel veel ja .
Schaars weet het niet hoe het met de situatie van Jansen is of heeft daar geen zin in om iets over op TV te zeggen.
dan krijgen we bijna een AZ-bankquote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, als Hersi niet verlengd wordt dan zeg ik halen! Anders vraag ik het mij toch af. Benson op rechts is oko wel koel.(Hij is toch rechtsbenig die Belg?)
quote:20/11/2006 22:44
EXCLUSIEF - Benjamin De Ceulaer zit bij Feyenoord op een zijspoor, maar de rechtsbuiten hoeft over belangstelling niet te klagen. Naast RKC Waalwijk, Willem II en het Belgische RC Genk, zijn ook FC Utrecht en Vitesse in de markt om de Belg over te nemen.
Trainer Erwin Koeman heeft De Ceulaer gewogen en te licht bevonden. De 22-jarige aanvaller mag Feyenoord in januari verlaten. Zelf zinspeelde hij ook op een vertrek, omdat hij dit seizoen pas twee keer mee mocht spelen in de hoofdmacht. Vorig seizoen op huurbasis bij RKC kwam De Ceulaer nog tot zeven goals in 27 wedstrijden.
Vi.nl
De man die wel kan koppenquote:Op maandag 20 november 2006 23:59 schreef Klingon het volgende:
Ik vraag me af we Michael Jansen ooit nog op een veld terugzien...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef DeVinger het volgende:
Relaxt dat het live op tv komt, ook een mooie pot voor de neutrale toeschouwer denk ik.
Een van de betere van de vrijdagwedstrijden tot nu toe.
Scoren voor Danko is een hele prestatie in Enchede, maargoed ook Vitesse is 'in vorm'.
Ga uit van een verlies (met onze achterhoede), maar als ze voorin wel hun dag hebben kan het leuk worden.
Die overwinning was echt heerlijkquote:Laatste winst Vitesse zondag 11 september 2005 0-1 (0-0) Was ook een mooie wedstrijd met 1 van de laatste minuut of het was de laatste een goal van Amoah
1 2 3 | FC Twente 7 8 7 21 21 Vitesse 7 8 7 21 21 |
Was Theoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die 1-4 was anders ook niet slecht. Dat was geloof ik met Theo op linksbuiten omdat Edje geen keuzes durfde te maken (of was het Schaars) met wel een lekkere goal. Keihard counteren toen.
Wat wil je met zoon wedstrijd in Den Haagquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Yozzz het volgende:
We zitten alweer op pagina 2!Het gaat toch wel aardig snel de laatste tijd.
Nouja, even ontopic: op de website van Vites (www.vitesse.nl) staan nieuwe wallpapers, en ze zijn erg fraai deze keer!
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:Column Gerard Borgman
Verantwoordelijkheid
Graag verwijs ik naar de internetsite youtube.com. Daar kunt u filmpjes zien van de rellen tijdens de gestaakte wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse. Talpa zond zondagavond slechts summier wat beelden uit. Het voetbalprogramma moet natuurlijk wel positief blijven. Niet te veel choquerende beelden, geen kritische vragen, even een leuke quote van Jan Mulder en hup, verder met FC Groningen- Willem II. Journalistieke verantwoordelijkheid? Nee, joh. Bordje babi-pangang op schoot en lekker genieten. Gezellig. John van Ringelenstein kan er ook wat van. De voorzitter van de Raad van Commissarissen van ADO stelde zondag doodleuk dat er tenminste geen fysiek geweld was gebruikt door de onverlaten op het veld. Er was sprake van teleurstelling, maar niet van angst. Ik kreeg ruzie met deze gladjanus, want ik vind het onacceptabel dat een man in zijn functie bagatelliseert dat trainers, spelers en bezoekende supporters in paniek moeten vluchten voor een stel opstomende randdebielen. Van Ringelenstein zou deze fans moeten veroordelen en attaqueren, maar hij ontloopt zijn verantwoordelijkheid.
Hij heeft op het veld wel getracht het rumoer te sussen, en met succes. Dat geldt ook voor de spelers als Michael Mols en Stijn Vreven. Echte kerels. Zo toon je je gevoel voor verantwoordelijkheid. Welbeschouwd was het niet hun taak de idioten te weerhouden van verdere wandaden. Dat zou de politie moeten doen. Die was wel aanwezig, maar bleef volgens afspraak buiten het stadion. De thuisclub is in Nederland verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Dit Engelse model moet snel worden afgeschaft. In het voetbal gaat zo veel geld om, dat de staat er via de belasting jaarlijks vele miljoenen aan verdient. Is het dan te veel gevraagd, dat justitie de verantwoordelijkheid op zich neemt voor de veiligheid in voetbalstadions?
Bron: De Gelderlander 22-11-2006
Goed bezigquote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor![]()
First of all: Wapiequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
verklaar je nader
ze moeten alleen opletten dat ze in de laatste minuten ook opletten, anders staat het wel goed achterin
Dan moet je minder op onze buren gaan letten maar wat meer op vitesse want Sansoni was afgelopen zondag weer 1 van onze beste mensen achterin.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
First of all: Wapie
Daarnaast de backs, Verhaegh en Frankel hebben beiden teveel overtredingen nodig.
Centrum is ok zolang Sansoni daar maar niet staat, Knol Sprockel.
Vrij snel klaar alweer.
quote:Vitesse ongewijzigd tegen FC Twente
Vitesse begint vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen FC Twente hoogstwaarschijnlijk met dezelfde elf als tegen ADO Den Haag. Ruud Knol heeft de hele week meegetraind en is in principe fit. Hij begint echter niet in de basis, wat ook geldt voor Youssouf Hersi en Remco van der Schaaf. Vitesse won overigens de laatste twee ontmoetingen in Enschede, vorig seizoen door een doelpunt van Matthew Amoah in de laatste minuut.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Fränkel;
Kaya, Janssen;
Benson, Pryor, Esajas;
Lazovic.
De Meersman en Rojer mogen weg
Tim De Meersman en Eldridge Rojer mogen in de winterstop vertrekken bij Vitesse. "Voor sommige spelers is het misschien beter als ze verhuurd worden aan een club in ere- of eerste divisie of aan een Belgische club", verklaart trainer Aad de Mos. "Ik noem ook man en paard. Het gaat om spelers die vaak op de tribune zitten als iedereen fit is, zoals De Meersman en Rojer", zegt De Mos. "Als we ons willen versterken in de winterstop, zullen we creatief moeten zijn, zoals Vitesse wel vaker geweest is. Buitenlandse spelers wil ik alleen als ze een meerwaarde zijn."
De Mos vond situatie bij ADO bedreigend
Vitesse-trainer Aad de Mos is nog altijd onder de indruk van de gebeurtenissen van afgelopen zondag, toen de wedstrijd tegen ADO Den Haag werd gestaakt. Voor de Haagse trainer kwam dit extra hard aan. "Ik heb de lijnen nog getrokken in het Zuiderpark. Negentien jaar heb ik daar rondgelopen. Ik was er voor het laatst in 1981 geweest als trainer, dus dat raakte me emotioneel toch al. En dat dit dan gebeurt, heel triest." Na de wedstrijd onthield De Mos zich van commentaar. "Omdat het ADO betrof, kon ik even niks zeggen. Het moment zelf was heel vervelend en bedreigend."
Aad de Mos concentreert zich nu op de wedstrijd van vrijdag tegen FC Twente. "Ze worden uitgeschakeld door een ploeg uit Estland voor de UEFA-cup en toen had iedereen Twente al afgeschreven. Ze konden er helemaal niks van. Opeens komt er een speler bij en gaat het lopen. Ze zijn bezig met een goede reeks, maar ik kijk liever naar mijn eigen elftal. Beide ploegen willen allebei voetbal spelen, maar het zal weer bepaald worden in momenten."
De Mos verandert zijn basiself niet. "Ik zie dat het steeds beter loopt, op trainingen doet de basis het goed, al zitten de anderen er dicht tegenaan."
Bron: Omroep Gelderland 23-11-2006
Niet zo brutaal, Sansoni is de eerste die je opschrijft als je je opstelling maakt!quote:Op donderdag 23 november 2006 02:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
First of all: Wapie
Daarnaast de backs, Verhaegh en Frankel hebben beiden teveel overtredingen nodig.
Centrum is ok zolang Sansoni daar maar niet staat, Knol Sprockel.
Vrij snel klaar alweer.
Sansoni krijgt tijd om zich te revancheren van de dip, hopelijk dat hij dan nu wel zijn vorm van de voorbereiding haalt.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet je minder op onze buren gaan letten maar wat meer op vitesse want Sansoni was afgelopen zondag weer 1 van onze beste mensen achterin.
volgensmij zit ik niet in een dip , 1 wedstrijd tegen Ajax heeft die op zijn zacht gezegd niet goed gespeeld , naar mijn mening hebben we al 3 prima verdedigers.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Sansoni krijgt tijd om zich te revancheren van de dip, hopelijk dat hij dan nu wel zijn vorm van de voorbereiding haalt.
Ik hoop het, want met Sprockel, Knol én Sansoni zou je dan 3 prima verdedigers hebben voor 2 posities![]()
Sansoni lijkt er dus uit te zijn, maar je kan niet zeggen dat hij naast Ajax-uit goed (waar we het over eens zijn, al lag het meer of werd het ingeleid door de foute uitrap van wapenaar) speelt ofzo. Ik vind hem teveel ballen verliezen of dekkingsfouten. Dat moet iedereen gewoon constateren. Onze achterhoede is gewoon de zwakste positie.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
volgensmij zit ik niet in een dip , 1 wedstrijd tegen Ajax heeft die op zijn zacht gezegd niet goed gespeeld , naar mijn mening hebben we al 3 prima verdedigers.
Morgen komt FC Twente - Vitesse op tv dan kan je op Sansoni letten, en hopelijk bewijst ie mijn gelijk
![]()
Z'n contract loopt af na dit seizoen dacht ik...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wapenaar is nu 37 en wil door tot zijn 40ste , hopelijk niet bij ons![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:52 schreef Klingon het volgende:
[..]
Z'n contract loopt af na dit seizoen dacht ik...![]()
Dan heb je wel een hele dure bankzitter , want ik wil niet weten wat voor salaris die gast wel niet krijgt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:06 schreef Yozzz het volgende:
Van mij mag hij na dit seizoen best blijven, maar dan als tweede keeper. Hij kan een andere keeper een hoop leren!
www.vitesselive.nlquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:07 schreef Yozzz het volgende:
Shite... Ik heb alleen een computer. Is er ook een live radio-stream ergens te vinden? Iemand?
heb je geen radio in de buurt dan zou je het nog op 1 van die kanalen kunnen proberen die daarboven staan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:02 schreef Yozzz het volgende:
Ja, dat playertje doet het dus nietIk denk dat ik maar in de chatbox van .org ga volgen dan
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:15 schreef Yozzz het volgende:
Jaaaaa!Net op tijd! Heerlijk avondje is gekomen!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:23 schreef DarkShine het volgende:
vitessezuid113: Durf je niet meer op verplaatsing na afgelopen zondag?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
Die commentator verdient een nekslag.
Dat horen we graagquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:42 schreef Yozzz het volgende:
Als Purrel Fränkel je beste speler is, mag je toch wel constateren dat Vitesse heeeeel slecht bezig is
Ik had het vandaag nog met een SC Heerenveen supporter erover hij dacht dat Parma gewoon SC Heerenveen heeft laten spelen , maar dat weet ie niet zeker die krijgen dit weekend AZ dan weten we hoe ze ervoor staanquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:15 schreef Yozzz het volgende:
Nou... Feest. Woensdag maar eens kijken wat we kunnen uitrichten tegen Heerenveen, dat Parma een helft wegspeelt...
Daarom werd hij ook gewisseld ipv Sprockelquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:01 schreef defranseslag het volgende:
Schijtziek!
Waarom begint ie niet gewoon met Schaaf?
Waarom speelt hij niet een keer met een ruit op het midden?
Waarom speelt ie zo aanvallend tegen zo'n ploeg?
Waarom steekt Wapenaar geen poot uit?
Waarom winnen we alleen wedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje?
Sansoni was wel weer een van de betere aan onze kant vond ik...
Tsja AZ. Om nu te zeggen dat ze beter spelen dan de laatste jaren echt niet, maar die effectieve spitsen voorin maken het verschil.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik had het vandaag nog met een SC Heerenveen supporter erover hij dacht dat Parma gewoon SC Heerenveen heeft laten spelen , maar dat weet ie niet zeker die krijgen dit weekend AZ dan weten we hoe ze ervoor staan![]()
Ja, was aan het kijken en lag dubbel na die opmerking op de vraag wie een betere keeper was, Boschker of Wapenaar. Was het ook wel eens met Derksen dat Wapie meer een "showkeeper" is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:01 schreef DeVinger het volgende:
Mooi om te zien dat zich nu steeds meer mensen tegen Wapie keren.
Quote Johan Derksen: "... met zijn coupe du soleil en homoshirt".
Nee, nooit gezien ook, wat een actiequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:02 schreef 9christensen het volgende:
hehe.. kennen jullie deze knaap?
http://www.vakp.nl/index_new?SID=90&SSID=180
Wou hem ook net postenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:02 schreef 9christensen het volgende:
hehe.. kennen jullie deze knaap?
http://www.vakp.nl/index_new?SID=90&SSID=180
Echt veel vriendjes heeft hij volgens mij niet bij Vak 113, niemand kent hemquote:Nu kan ik echt niet meer kapot bij mijn vriendjes van Vak 113".
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Echt veel vriendjes heeft hij volgens mij niet bij Vak 113, niemand kent hem!
Lijkt me nogal in scene gezet dit.
quote:Is inderdaad een wanhoopspoging van hun om een tifo oorlog te starten ( de tifo cultuur levend te houden )!
Ooh god, alsof we jou serieus nemen...quote:Op zondag 26 november 2006 10:28 schreef Dos37 het volgende:
Hij was niet voor Vitesse het was iemand van Ajax 410 die zij dat ie voor Vitesse was![]()
KNEUS!quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger was ik voor Ajax ja. Toen ben ik 1x in dat ruimteschip geweest en dacht men wat een neppe kut club dat ik hiervoor ben
quote:Op zondag 26 november 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zaterdag Vitesse-PSV. Weer kansloos.
quote:Op zondag 26 november 2006 10:28 schreef Dos37 het volgende:
Hij was niet voor Vitesse het was iemand van Ajax 410 die zij dat ie voor Vitesse was![]()
Bron: Vakp.nlquote:Het blijkt allemaal nog zieliger te zijn dan dat het nu al was. Ons lieve jochie was namelijk zo bang dat die niet eens voor zijn eigen club durfde uit te komen. Na een paar telefoontjes uit Lochem komen we namelijk tot de conclusie dat het hier om een echte stoere 410'er ging, zoals ze er daar wel meer hebben lopen.
Zo zie je maar weer, de jochie's van 410 raken maar niet uitgespeeld...
Komop zeg, Aad is de enige reden dat ik niet in paniek ben ondanks het feit we maar net boven de streep staan.quote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef defranseslag het volgende:
Maar als Aad zo doorgaat mag van mij iemand anders wel 'oogsten' want word een beetje moe van zijn gelul op dit moment...
Precies, ik maak me ook nog geen grote zorgen. Je weet dat bij topclubs en subtoppers (Twente, Heerenveen etc.) ieder punt mooi is meegenomen. Zolang we die andere potten dan gewoon winnen, dan komt het wel goed. Dat is dit seizoen alleen bij NAC (0-1) niet gelukt.quote:Op zondag 26 november 2006 17:41 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Komop zeg, Aad is de enige reden dat ik niet in paniek ben ondanks het feit we maar net boven de streep staan.
En Excelsior.quote:Op zondag 26 november 2006 18:04 schreef Klingon het volgende:
[..]
Precies, ik maak me ook nog geen grote zorgen. Je weet dat bij topclubs en subtoppers (Twente, Heerenveen etc.) ieder punt mooi is meegenomen. Zolang we die andere potten dan gewoon winnen, dan komt het wel goed. Dat is dit seizoen alleen bij NAC (0-1) niet gelukt.
Excelsior idd 2 punten laten liggen, die was ik vergeten. NEC en Groningen kan ik me niks meer van herinnerenquote:Op zondag 26 november 2006 18:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
En Excelsior.
En Nek.
En Groningen uit na 1-3 mag ook gewonnen worden, oh nee dat lag aan de scheids.![]()
Tja nu nog wel... Maar als het te lang zo op deze manier doorgaat is dat snel weg.quote:Op zondag 26 november 2006 18:17 schreef Klingon het volgende:
[..]
Excelsior idd 2 punten laten liggen, die was ik vergeten. NEC en Groningen kan ik me niks meer van herinnerenEn tuurlijk, van ploegen uit het linkerrijtje moeten we soms kunnen winnen, maar op dit moment zit het er nog even niet in. Zoals Twente, dat was gewoon beter en slimmer. Das een groeiproces voor Vitesse, en wat mij betreft heeft De Mos nog genoeg krediet.
Die is vlug genezen van het sikora virusquote:Dingsdag ondervond vanochtend geen hinder meer, trainde volop mee en is woensdag in de uitwedstrijd tegen Vitesse van de partij.
boeiendquote:Op zondag 26 november 2006 17:39 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
[..]
Bron: Vakp.nl
Hebben jullie net verf verspild aan een anti Vak113 doekje, is het een jood![]()
Tukkers![]()
Ach, ik vind dit wel leuk allemaal.quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
boeiend
tukkers staan wel mooi op 4
Yep, we maken een hoop door de laatste jaren. Het is al best lang geleden dat ik met open mond naar een voetbalwedstrijd van Vitesse heb zitten kijken zoals toen met Vitesse-Inter.quote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Ach, ik vind dit wel leuk allemaal.
Eerst Vitesse dissen, en achteraf blijkt het een ajaxied (mag dat andere woord hier eigenlijk)te zijn. Wel netjes van Vakp dat ze dit melden, dus dat ze hun fout erkennen.
![]()
Heerenveen wordt heel moeilijk, maar ik hoop maar op het beste, dat is immers de drijfveer van een (Vitesse) supporter.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
tukkersArnhemmers staan wel mooi op 14
quote:Yu Hai traint met hoofdmacht Vitesse
Vitesse heeft de Chinees Qu Xing afgetest. De negentienjarige aanvaller van Wuhan Guanggu was samen met Yu Hai (huidige club Shanghai) een week op proef bij het beloftenteam van de Arnhemse club. Yu Hai (19), speler van China Onder 20, is nog wel in beeld bij Vitesse. Hij trainde gisteren mee met het eerste elftal en zal dat ook vandaag gaan doen. Daarna beslist de technische leiding van Vitesse of de linkeraanvaller in aanmerking komt voor een contract.
De Gelderlander
quote:Omroep Gelderland
Chinees Yu Hai imponeert Aad de Mos
Vitesse-trainer Aad de Mos is onder de indruk van Yu Hai, de Chinese testspeler die al twee dagen meetrainde met het eerste elftal.
"Hij heeft mij geimponeerd. Hij is een linksbuiten, maar zou ook uitstekend op tien kunnen spelen", denkt De Mos. "Hij heeft ook persoonlijkheid buiten het veld en hij nam al direct iniatief waar sommigen twee maanden over doen."
De Mos wil Yu Hai nog langer aan het werk zien. "Ik wil dat hij volgende week ook nog meetraint. Mijn advies om hem aan te trekken is positief, maar voor de lange termijn. Niet ten koste van het huidige aan- en verkoopbeleid."
quote:Knol flets terug bij Jong Vitesse
Ruud Knol heeft gisteravond zijn rentree gemaakt bij Jong Vitesse na een knieblessure. De verdediger speelde flets, net als de hele ploeg. Jong Sparta won: 4-1 Knol keerde terug van een knieblessure die hem lange tijd van he veld hield. Volgens Jong Vitesse-trainer Bob Kootwijk speelde Knol probleemloos mee. „Hij speelde zijn eigen wedstrijd, niet meer dan dat. Jammer, het hele elftal was inspiratieloos.” Kootwijk vond zijn ploeg hautain en misplaatst arrogant. „De instelling en de mentaliteit waren heel triest.” Eldridge Rojer maakte zijn rentree na een spierblessure. Kootwijk: „Hij speelde tegen zichzelf.” Van de selectie speelden ook Colin van Mourik, Tim de Meersman en Rihairo Meulens. Hesdey Suart scoorde tussendoor (3-1) voor Vitesse.
Bron: De Gelderlander
Ik zit niet te wachten op Chinese spelers eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:18 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
![]()
Wat leuker nieuws:
[..]
[..]
Als... Daar doe ik niet aan als het Vitesse betreft!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als we die punten van Ado en morgen SC Heerenveen erbij krijgen komt dat wel weer goed dan staan we 9de
[..]
Maar die 3 punten van Ado mag je er wel bijrekenen anders past het wel helemaal in het straatje van de KNVB om ons te naaien.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
Als... Daar doe ik niet aan als het Vitesse betreft!
quote:KNVB zet streep door kunstproject Vitesse
Een kunstproject tijdens de wedstrijd Vitesse- Heerenveen, vanavond in Gelredome, gaat niet door. De KNVB is bang dat kunst de supporters ophitst. Het project, bedacht door de Arnhemse stichting Beleven, heeft tot doel de werelden van kunst en voetbal dichter bij elkaar te brengen. Tijdens de wedstrijd zouden artistieke filmpjes van acht seconden op de wanden van het stadion worden geprojecteerd. Daarin verbeelden kunstenaars het supportersgevoel over goals, gele kaarten of tijdrekken. Ook zou het logo van Vitesse oplichten, afhankelijk van het geluid dat de supportersschare produceert. Hoe harder de fans juichen, hoe feller het logo te zien zou zijn.
De KNVB kreeg pas gisteren lucht van het project. Uit vrees dat de projecties mogelijk opruiend zouden zijn en spreekkoren zouden veroorzaken, sprak de bond haar veto uit. " We hebben de filmpjes niet gezien. Zolang we niet weten wat deze behelzen, geven we geen toestemming", meldt een woordvoerder van de KNVB. Joris Sonneveldt van Beleven is maanden met kunstenaars, supportersvereniging en Vitesse in de weer geweest om het project voor elkaar te krijgen. " Ik ben helemaal verbijsterd. Er is niets opruiends aan dit kunstproject. Het heeft louter een cultureel, kunstzinnig doel."
Zowel Beleven als Vitesse vergat er rekening mee te houden dat de macht van de KNVB ook buiten de lijnen rond het grasveld reikt. Sonneveldt: "Ik heb daar geen seconde aan gedacht. Ook Vitesse heeft ons er nooit op gewezen."
Bron: De Gelderlander 29-11-2006
6 punten dan aan het eind van de dag ?quote:Uitspraak zaak ADO vandaag
De KNVB verwacht vandaag een uitspraak te kunnen doen over de gestaakte wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse (67. 0-3) van zondag 19 juli. Volgens een woordvoerder van de voetbalbond KNVB was eerder deze week nog niet alle (aanvullende) informatie van ADO Den Haag binnen. "Het streven was voor het weekeinde duidelijkheid te verschaffen, mogelijk al woensdag." De wedstrijd werd zondagmiddag 19 november gestaakt toen circa tweehonderd fans van Den Haag het speelveld bestormden nadat Etiënne Esajas het bezoekende Vitesse op 0-3 had gezet. Scheidsrechter Ruud Bossen besloot na overleg met de veiligheidsdriehoek het duel defenitief te staken. Voor Vitesse is voornamelijk van belang of de stand (0-3) definitief in de boeken wordt opgenomen of dat de club nogmaals naar Den Haag moet om de resterende 23 minuten, met een man meer op het veld, uit te spelen. Op die laatste optie zit in Arnhem niemand te wachten.
Bron: De Gelderlander
Belachelijk dat dat zo lang duurt met die wedstrijd. Straks moet het nog uitgespeeld worden ookquote:Op woensdag 29 november 2006 11:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
triest weer van de KNVB , al dacht ik dat dat project voor de wedstrijd van Zaterdag tegen PSV geld.
[..]
6 punten dan aan het eind van de dag ?
Goed nieuws dus !quote:ADO Den Haag - Vitesse blijft 0-3
Het bestuur betaald voetbal van de KNVB heeft besloten dat de tussenstand van de gestaakte eredivisiewedstrijd ADO Den Haag - Vitesse de einduitslag is. Vitesse leidde in Den Haag met 3-0 toen het duel op 19 november in de 67e minuut werd afgebroken door scheidsrechter Bossen. Supporters namen toen massaal bezit van het speelveld. De zege van 3-0 wordt nu in de stand van de eredivisie verwerkt.
ADO Den Haag loopt verder nog een groot risico door de tuchtcommissie van de KNVB te worden aangepakt. De aanklager betaald voetbal is momenteel nog bezig met het tuchtrechtelijk onderzoek naar de incidenten.
Bron: ANP 29-11-2006
Voor de ticketing gaan staan vanavond , en dan iets goedkoper verkopen , dan raak je ze vast wel kwijtquote:Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes voor de match van vanavond over. Iemand hier misschien interesse? Het is op oost
Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Voor de ticketing gaan staan vanavond , en dan iets goedkoper verkopen , dan raak je ze vast wel kwijt![]()
Het kunstproject gaat waarschijnlijk wel door tegen PSV , dan komt het logo van vitesse op de hoeken te staan , en moeten we lekker hard schreeuwen![]()
en vanavond 3 punten pakken , dan hebben we er vandaag in 1 keer 6 punten bij , met die 3 die er al bijzijn van Ado![]()
Kijk hier maar even :quote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?
Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hogerquote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef WebForce het volgende:
Ik update zodadelijk ff het plaatje, we zijn wat plaatsen gestegen
Ik doe nooi tuitspraken over uitslagenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef Domenica het volgende:
[..]
Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hoger![]()
ik ook niet..!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik doe nooi tuitspraken over uitslagen
Same here. Het is net zoals zin hebben om keihard te zuipen: het is duur, de volgende dag heb je er vreselijke koppijn van en als klap op de vuurpijl kan je je er geen reet van herinneren. Hoewel dat laatste alleen het geval is als ik beide combineer, voetbal kijken en zuipen dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe komt het toch dat ik na al die teleurstellingen elk jaar toch altijd weer zoveel zin heb in een vitesse wedstrijd.![]()
Prachtige tijd was dat. Op Monnikenhuize kon je nog stiekem door een hek glippen als je een keer geen geld had, op Monnikenhuize had je de trap (quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laatste keer dat het publiek echt een toevoegende factor was, was waarschijnlijk in Monnikenhuize.
[foto]
Volgens mij gaf hij wel aan dat hij gewisseld wou worden, jammer genoeg. Want na deze wissel zag je hoe veel je Sprockel dan mist achterin.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Idd, was Sprockel nou gebelesseerd of wat?
Het is niet altijd zo hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik was er voor het eerst bij. Meteen een goede indruk gekregen in het Gelredome![]()
ja net op talpa dan zeg ikquote:Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is die goal nou terecht afgekeurd?
Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef hoM3r het volgende:
Bij deze een oproep aan DeVinger om definitief over te lopen naar waar zijn hart echt ligt, hij weet zelf heel goed welke club dat is.
(Hoewel we je natuurlijk helemaal niet willen hebben en zo)
De Franse slag had idd een mindere dag.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni![]()
Ongelofelijk wat loopt die kerel slecht te dekken. Nilsson was telkens zo vrij als een vogeltje.
Die 2 eerste goals hoeven echt niet te vallen, als Nilsson de pass niet kan geven (1ste) en als Wapenaar zijn handen uitsteekt (2e). Bij de penal ging Wapenaar weer stoer doen en op Alves inpraten maar vervolgens weer de verkeerde hoek induiken. Prima dat je hem niet hebt wapie, maar duik for god sake een keer de goede hoek in. Misschien kun je hem zefls een keer aanraken, ook al vliegt hij er dan nog alsnog in.
Je verliest gewoon op basis van een k*nker verdediging.
Wapenaar![]()
Verhaegh (te licht) SprockelSansoni (ga lekker beachvolleballen
) en Frankel (te licht).
Tot overmaat van ramp komt dan Blondelle erin voor Frankel, direct balverlies bij een aanval zodat de aanval mislukteEn dan gaat ook onze beste man achterin er nog uit: Sprockel voor Knol, de man van de buitenspelval.
Ach, het is op basis van de eerste helft (goed voetbal) dat je niet wanhopig bent![]()
Dat zijn weer een boel clubs uit het linkerrijtje dus nog een hoop problemen. NAC en Heracles uit worden ook niet bepaald 6 punten op deze manier.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond
en wapenaar, laat Velthuizen maar spelen tegen PSV
Of haal Waterman ,Ekramy of weet ik veel wie in de winterstop alles is beter dan Wapenaar![]()
En ja Zuid was de 2de helft helemaal niks , gaan er een paar liedjes zingen over de keeper van Den Haag, gelukkig duurde het niet lang
Zaterdag krijg je ook aan de klote van PSV , dan maar weer tegen RKC punten pakken .
Daarna Roda uit , Ajax thuis , Nac en Heracles uit , het zal mij benieuwen.
Maar deze marteling duurt maar voortquote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar mênnekes, het is natuurlijk wel heel makkelijk om supporter te zijn in goede tijden.
Denk dat er maar weinig ploegen zijn die 17.000+ halen tijdens de nacompetitie.
Terwijl jij weer iets vitesserigs over je hebt, wat is je punt?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.
Wat een brutale toon weer.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Smeich het volgende:
En ja... Sansoni. Ben benieuwd naar wat onze Franse slag er op te zeggen heeft. Jammer... jammer
Nou, schop hem terug naar Frankrijk dan!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat een brutale toon weer.![]()
Ik kan best kritisch zijn hoor op Sansoni.
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En Esajas geblesseerd, misschien gaatie er dan eindelijk is uit.
ja is het niet die vlaggen , zijn het die werplinten , of zijn het dezelfde dingen op vak 113 , die andere staanders gebruiken ze al een tijdje niet meer , er moet maar weer eens iets groots komen , tegen Ajax zit het er mischien in .quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
En dan die tifoacties aan het begin van elke wedstrijd.
Ben je net pas thuis?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
Bedankt voor de mooie avond
Leek wel of het 2 wedstrijden waren.
Nog wat op bierviltjes gekrabbeld?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:09 schreef Elvislives het volgende:
Het was weer tof!..............in De Schoof![]()
Nee, wel Mexicaans bier op! Vanavond bier en tieten in Breda?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nog wat op bierviltjes gekrabbeld?
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
ja is het niet die vlaggen , zijn het die werplinten , of zijn het dezelfde dingen op vak 113 , die andere staanders gebruiken ze al een tijdje niet meer , er moet maar weer eens iets groots komen , tegen Ajax zit het er mischien in .
En zaterdag dat kunstproject als het doorgaat![]()
En ik snap hoM3r wel, je mag hem wel hebben hoor krijg je wapenaar en Esajas er gratis bij
![]()
Wat een held.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef cultheld het volgende:
En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen![]()
. We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld
. Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen
![]()
. Dat PSV hem maar nooit op gaat halen
.
Maak er Arnhem & omstreken vanquote:Op donderdag 30 november 2006 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat een held.![]()
Ik denk dat heel Arnhem Theo wel eens onfatsoenlijk heeft zien hangen op den korrenmarkt.
Wat verassendquote:Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef cultheld het volgende:
En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen![]()
. We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld
. Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen
![]()
.
Jointje had ie vast ook wel bij zich?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef cultheld het volgende:
![]()
.
In arnhem lopen geen heldenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Theo is een held.
Mweheh... Marco heten, uit Nijmegen komen en verschikkelijk dom zijn. Hoe stereotype kan je zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef marconijmegen het volgende:
[..]
In arnhem lopen geen helden![]()
voor mn werk kom ik vrijwel iedere week bij voetbalclubs, maar je wilt ech tniet weten hoeveel voetballers er roken hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef Gelderland het volgende:
rookt hijsjonge jonge, wat een idioot :S dat doe je toch niet als sportman
en 3 kasten tegelijk aan het spelen![]()
ongelovelijk
Niet zo brutaalquote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef marconijmegen het volgende:
[..]
In arnhem lopen geen helden![]()
Jammer dat ie dat nooit laat zien...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Elvislives het volgende:
Theo is echt een held, echt zo'n type waar je een hekel aan zou hebben, ware het niet dat hij fantastisch kan voetballen.
Daarom ook: Kán!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat nooit laat zien...
Hoe die rustig op een krakkemikkig fietsje door 'T Broek luid begroetend fietstquote:Op donderdag 30 november 2006 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo het topic loopt wel![]()
Dat theo rookt weten alle vitesse-supporters wel ( ook al voor Hard Gras ) , Theo is gewoon een held , maakt niet uit wat ie doet hij kan alles veroorloven , hij blijft toch wel populair.
wat dan? vertel....quote:Op donderdag 30 november 2006 23:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hoe die rustig op een krakkemikkig fietsje door 'T Broek luid begroetend fietst.
Nu krijgen ze de kans , Laat het zien Due en Junkerquote:Denen terug in basis van Vitesse
Vitesse-trainer Aad de Mos gooit zijn elftal om voor het thuisduel tegen PSV. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij vrijdag op de training tegen zijn spelers. De Denen Mads Junker en Anders Due keren na lange afwezigheid terug in de basis, evenals Remco van der Schaaf. De Mos gaat met een 4-4-2 systeem spelen, met een ruit op het middenveld. Drie weken geleden verloor Vitesse in het bekertoernooi thuis met 4-0 van PSV.
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
Lazovic, Junker.
Bron: Omroep Gelderland 01-12-2006
quote:Fränkel nog vraagteken bij Vitesse
Vitesse-trainer Aad de Mos beslist pas vlak voor de wedstrijd wie er zaterdagavond tegen PSV spelen. "Er zijn te veel onzekerheden om de opstelling vrij te geven."
Purrel Fränkel (lies), Civard Sprockel (hamstring) en Etiënne Esajas (kuit) zijn twijfelgevallen. Pas op het laatste moment wordt bepaald of zij ingezet worden.
De Mos deed vrijdag een tactische training met het oog op het duel tegen de koploper. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij tegen zijn spelers. Drie weken geleden verloor Vitesse in de beker met 4-0 van PSV.
Zo mag ik het horen, ruit op het middenveld!quote:Vitesse-trainer Aad de Mos gooit zijn elftal om voor het thuisduel tegen PSV. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij vrijdag op de training tegen zijn spelers. De Denen Mads Junker en Anders Due keren na lange afwezigheid terug in de basis, evenals Remco van der Schaaf. De Mos gaat met een 4-4-2 systeem spelen, met een ruit op het middenveld. Drie weken geleden verloor Vitesse in het bekertoernooi thuis met 4-0 van PSV.
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
Lazovic, Junker.
Bron: Omroep Gelderland 01-12-2006
Oeh, dan gaan we het zwaar krijgen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:09 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, ruit op het middenveld!
Deze opstelling en tactiek vind ik min of meer het beste dat nu beschikbaar is...![]()
Sansoniquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:34 schreef defranseslag het volgende:
Ja hij is een verdediger.
En een zeer goede ook.
Alleen die mensen om hem heen doen soms niks en dat terwijl Kone en Farfan niet te bespelen zijn...
Het wordt een straf he? Ik ben er ook weer.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb ook zoiets van, als we het onder de drie kunnen houden zou het meegenomen zien.
Maar ik zit er weer.
Jij moet eens wat positiever gaan denken zeg jeetjequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
lol en je denkt dat dat wel met je teraampje gaat lukken???
We gaan gewoon voor de winst!! en zullen wel met verlies eindigen.
Nou PSV wilde echt wel voetballen. Alleen lukte het niet zo goed (en Vitesse liet het niet toe).quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef Klingon het volgende:
De enige ploeg die wilde voetballen was Vitesse. Due en Junker speelde goed, Sprockel was de baas achterin. Jammer dat Mendez teveel ruimte kreeg voor twee vrije schietkansen in de eerste helft, waarbij er dus één invloog. En Gomes, respect, wat haalt die een ballen eruit (die kopbal van Benson in de kruising, ik telde 'm al). RKC dan maar
Tsja....je hebt inderdaad wel gelijk. Maar what about Koeman?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat we geen punt of meer overhielden aan deze wedstrijd het zat er zeker in , we hadden ook een penalty moeten krijgen ( na die handsbal ) maar ja die scheids he .
En R. Koeman![]()
![]()
Was nog effe in het home , en Junker spreekt al goed Nederlands ( Due deed het in het engels maar die zit er dan ook pas een half jaartje)
jammerquote:Vitesse wil niet verder met Hersi.
Arnhem - Vitesse wil niet verder met Youssouf Hersi. De onderhandelingen over een nieuw contract zijn afgelopen week afgebroken. Het contract van Hersi loopt na dit seizoen af.
De aanvallende middenvelder kan na dit seizoen transfervrij weg, maar aasde op een langer verblijf in Arnhem. Daarover was de club al enkele maanden met de speler in onderhandeling.
Youssouf Hersi kwam eind 2004 naar Vitesse.Vorig seizoen groeide hij uit tot een publiekslieveling met negen doelpunten in de competitie. Dit seizoen raakte hij buiten de basis door een enkelblessure.
TVG tekst
Hersi schoot gewoon tering scheef, hij kon hem er zo inleggen maar hij zo hem 50 meter langs hebben geschotenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat we geen punt of meer overhielden aan deze wedstrijd het zat er zeker in , we hadden ook een penalty moeten krijgen ( na die handsbal ) maar ja die scheids he .
En R. Koeman![]()
![]()
Was nog effe in het home , en Junker spreekt al goed Nederlands ( Due deed het in het engels maar die zit er dan ook pas een half jaartje)
irritantquote:Op zondag 3 december 2006 01:24 schreef Jasza het volgende:
Beetje vaag dat mensen zeggen dat het onverdiend was, psv had ook makkelijk met 0-4 kunnen winnen namelijk en ja Gomes is irritant
Omdat Koeman zegt dat ie niet teveel hebben gekregen , ik vind dat ze wel teveel hebben gekregen , oke PSV heeft ook wat pech gehad met nog een bal op de kruising ( vond hem namelijk weer iets te arogant , (een beetje dat Ajax-achtigequote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja....je hebt inderdaad wel gelijk. Maar what about Koeman?
quote:Op zondag 3 december 2006 01:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hersi schoot gewoon tering scheef, hij kon hem er zo inleggen maar hij zo hem 50 meter langs hebben geschoten![]()
Het was wel hands, maar als die aap hem niet 50 meter naast zou schieten dan zou hij er gewoon ingelegen hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 01:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
was hands , en daarbij PSV had ook nog wel met 10 man kunnen spelen , ik heb een eleboog gezien , en Benson die doorgebroken was en Reiziger geen rood maar geel kreeg.
Ja dat Ajax achtige mag hij van mij ook achterwege latenquote:Op zondag 3 december 2006 01:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Omdat Koeman zegt dat ie niet teveel hebben gekregen , ik vind dat ze wel teveel hebben gekregen , oke PSV heeft ook wat pech gehad met nog een bal op de kruising ( vond hem namelijk weer iets te arogant , (een beetje dat Ajax-achtige)
Maar ja dat weet je ook bij PSV heel effectief altijd , 1 kans nodig vaak, maar ja dat is ook weer puur klase.
dat praat nog het nog niet goed dat we geen pingel kregenquote:Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was wel hands, maar als die aap hem niet 50 meter naast zou schieten dan zou hij er gewoon ingelegen hebben![]()
En gelukkig voor PSV doet iemand anders de inkopenquote:Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat Ajax achtige mag hij van mij ook achterwege latenJe hebt inderdaad wel een beetje gelijk. Verder is Koeman best een geschikte peer
![]()
Ik hoop het echt! Als beginnend Arnhemmer gun ik het jullie wel! Al was de sfeer woensdag niet al te best...Maar dat zal na vandaag wel beter worden!quote:Op zondag 3 december 2006 01:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat praat nog het nog niet goed dat we geen pingel kregen, maar zo hadden er nog wel meer ballen mogen zitten , maar ja het verhaal is bekend , GOMES !!
[..]
En gelukkig voor PSV doet iemand anders de inkopen, hij doet het idd uitstekend , veel geleerd van zijn fouten bij Vitesse denk
![]()
En wat betreft Vites , als we zo spelen als vandaag dan winnen we wel volgende week Zondag van RKC![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was wel hands, maar als die aap hem niet 50 meter naast zou schieten dan zou hij er gewoon ingelegen hebben![]()
Mendez ligt gewoon op de grond en krijgt de bal tegen hem aangeschoten. Je zag gewoon dat hoe-heet-ie-ook-weer voor de penalty ging ipv te proberen zelf te scoren. Terechte beslissing van de scheids.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Je zou is de hele wedstrijd moeten zienquote:Op zondag 3 december 2006 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verbaas me echt over het feit dat Gomes zoveel lof krijgt toegezwaaid in deze wedstrijd. In de samenvatting zie ik hem een paar aardige ballen pakken maar daar staat een keeper toch voor? Iedereen doet net of Gomes de bal 5 keer uit de bovenhoek getikt heeft... PSV heeft het in de 2e helft laten liggen imo. Het slotoffensief van Vitesse kwam vooral venijn tekort.
Die 5 keer uit de bovenhoek tikken hebben ze uit de samenvatting gelaten?quote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Je zou is de hele wedstrijd moeten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |