Nouja, als Hersi niet verlengd wordt dan zeg ik halen! Anders vraag ik het mij toch af. Benson op rechts is oko wel koelquote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Van mij mag ie komen .
maar dan zouden er wel wat buitenspelers verhuurd moeten worden want dan hebben we er wel veel ja .
Schaars weet het niet hoe het met de situatie van Jansen is of heeft daar geen zin in om iets over op TV te zeggen.
dan krijgen we bijna een AZ-bankquote:Op maandag 20 november 2006 22:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, als Hersi niet verlengd wordt dan zeg ik halen! Anders vraag ik het mij toch af. Benson op rechts is oko wel koel.(Hij is toch rechtsbenig die Belg?)
quote:20/11/2006 22:44
EXCLUSIEF - Benjamin De Ceulaer zit bij Feyenoord op een zijspoor, maar de rechtsbuiten hoeft over belangstelling niet te klagen. Naast RKC Waalwijk, Willem II en het Belgische RC Genk, zijn ook FC Utrecht en Vitesse in de markt om de Belg over te nemen.
Trainer Erwin Koeman heeft De Ceulaer gewogen en te licht bevonden. De 22-jarige aanvaller mag Feyenoord in januari verlaten. Zelf zinspeelde hij ook op een vertrek, omdat hij dit seizoen pas twee keer mee mocht spelen in de hoofdmacht. Vorig seizoen op huurbasis bij RKC kwam De Ceulaer nog tot zeven goals in 27 wedstrijden.
Vi.nl
De man die wel kan koppenquote:Op maandag 20 november 2006 23:59 schreef Klingon het volgende:
Ik vraag me af we Michael Jansen ooit nog op een veld terugzien...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef DeVinger het volgende:
Relaxt dat het live op tv komt, ook een mooie pot voor de neutrale toeschouwer denk ik.
Een van de betere van de vrijdagwedstrijden tot nu toe.
Scoren voor Danko is een hele prestatie in Enchede, maargoed ook Vitesse is 'in vorm'.
Ga uit van een verlies (met onze achterhoede), maar als ze voorin wel hun dag hebben kan het leuk worden.
Die overwinning was echt heerlijkquote:Laatste winst Vitesse zondag 11 september 2005 0-1 (0-0) Was ook een mooie wedstrijd met 1 van de laatste minuut of het was de laatste een goal van Amoah
1 2 3 | FC Twente 7 8 7 21 21 Vitesse 7 8 7 21 21 |
Was Theoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die 1-4 was anders ook niet slecht. Dat was geloof ik met Theo op linksbuiten omdat Edje geen keuzes durfde te maken (of was het Schaars) met wel een lekkere goal. Keihard counteren toen.
Wat wil je met zoon wedstrijd in Den Haagquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef Yozzz het volgende:
We zitten alweer op pagina 2!Het gaat toch wel aardig snel de laatste tijd.
Nouja, even ontopic: op de website van Vites (www.vitesse.nl) staan nieuwe wallpapers, en ze zijn erg fraai deze keer!
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:Column Gerard Borgman
Verantwoordelijkheid
Graag verwijs ik naar de internetsite youtube.com. Daar kunt u filmpjes zien van de rellen tijdens de gestaakte wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse. Talpa zond zondagavond slechts summier wat beelden uit. Het voetbalprogramma moet natuurlijk wel positief blijven. Niet te veel choquerende beelden, geen kritische vragen, even een leuke quote van Jan Mulder en hup, verder met FC Groningen- Willem II. Journalistieke verantwoordelijkheid? Nee, joh. Bordje babi-pangang op schoot en lekker genieten. Gezellig. John van Ringelenstein kan er ook wat van. De voorzitter van de Raad van Commissarissen van ADO stelde zondag doodleuk dat er tenminste geen fysiek geweld was gebruikt door de onverlaten op het veld. Er was sprake van teleurstelling, maar niet van angst. Ik kreeg ruzie met deze gladjanus, want ik vind het onacceptabel dat een man in zijn functie bagatelliseert dat trainers, spelers en bezoekende supporters in paniek moeten vluchten voor een stel opstomende randdebielen. Van Ringelenstein zou deze fans moeten veroordelen en attaqueren, maar hij ontloopt zijn verantwoordelijkheid.
Hij heeft op het veld wel getracht het rumoer te sussen, en met succes. Dat geldt ook voor de spelers als Michael Mols en Stijn Vreven. Echte kerels. Zo toon je je gevoel voor verantwoordelijkheid. Welbeschouwd was het niet hun taak de idioten te weerhouden van verdere wandaden. Dat zou de politie moeten doen. Die was wel aanwezig, maar bleef volgens afspraak buiten het stadion. De thuisclub is in Nederland verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Dit Engelse model moet snel worden afgeschaft. In het voetbal gaat zo veel geld om, dat de staat er via de belasting jaarlijks vele miljoenen aan verdient. Is het dan te veel gevraagd, dat justitie de verantwoordelijkheid op zich neemt voor de veiligheid in voetbalstadions?
Bron: De Gelderlander 22-11-2006
Goed bezigquote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor![]()
First of all: Wapiequote:Op dinsdag 21 november 2006 14:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
verklaar je nader
ze moeten alleen opletten dat ze in de laatste minuten ook opletten, anders staat het wel goed achterin
Dan moet je minder op onze buren gaan letten maar wat meer op vitesse want Sansoni was afgelopen zondag weer 1 van onze beste mensen achterin.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
First of all: Wapie
Daarnaast de backs, Verhaegh en Frankel hebben beiden teveel overtredingen nodig.
Centrum is ok zolang Sansoni daar maar niet staat, Knol Sprockel.
Vrij snel klaar alweer.
quote:Vitesse ongewijzigd tegen FC Twente
Vitesse begint vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen FC Twente hoogstwaarschijnlijk met dezelfde elf als tegen ADO Den Haag. Ruud Knol heeft de hele week meegetraind en is in principe fit. Hij begint echter niet in de basis, wat ook geldt voor Youssouf Hersi en Remco van der Schaaf. Vitesse won overigens de laatste twee ontmoetingen in Enschede, vorig seizoen door een doelpunt van Matthew Amoah in de laatste minuut.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Fränkel;
Kaya, Janssen;
Benson, Pryor, Esajas;
Lazovic.
De Meersman en Rojer mogen weg
Tim De Meersman en Eldridge Rojer mogen in de winterstop vertrekken bij Vitesse. "Voor sommige spelers is het misschien beter als ze verhuurd worden aan een club in ere- of eerste divisie of aan een Belgische club", verklaart trainer Aad de Mos. "Ik noem ook man en paard. Het gaat om spelers die vaak op de tribune zitten als iedereen fit is, zoals De Meersman en Rojer", zegt De Mos. "Als we ons willen versterken in de winterstop, zullen we creatief moeten zijn, zoals Vitesse wel vaker geweest is. Buitenlandse spelers wil ik alleen als ze een meerwaarde zijn."
De Mos vond situatie bij ADO bedreigend
Vitesse-trainer Aad de Mos is nog altijd onder de indruk van de gebeurtenissen van afgelopen zondag, toen de wedstrijd tegen ADO Den Haag werd gestaakt. Voor de Haagse trainer kwam dit extra hard aan. "Ik heb de lijnen nog getrokken in het Zuiderpark. Negentien jaar heb ik daar rondgelopen. Ik was er voor het laatst in 1981 geweest als trainer, dus dat raakte me emotioneel toch al. En dat dit dan gebeurt, heel triest." Na de wedstrijd onthield De Mos zich van commentaar. "Omdat het ADO betrof, kon ik even niks zeggen. Het moment zelf was heel vervelend en bedreigend."
Aad de Mos concentreert zich nu op de wedstrijd van vrijdag tegen FC Twente. "Ze worden uitgeschakeld door een ploeg uit Estland voor de UEFA-cup en toen had iedereen Twente al afgeschreven. Ze konden er helemaal niks van. Opeens komt er een speler bij en gaat het lopen. Ze zijn bezig met een goede reeks, maar ik kijk liever naar mijn eigen elftal. Beide ploegen willen allebei voetbal spelen, maar het zal weer bepaald worden in momenten."
De Mos verandert zijn basiself niet. "Ik zie dat het steeds beter loopt, op trainingen doet de basis het goed, al zitten de anderen er dicht tegenaan."
Bron: Omroep Gelderland 23-11-2006
Niet zo brutaal, Sansoni is de eerste die je opschrijft als je je opstelling maakt!quote:Op donderdag 23 november 2006 02:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
First of all: Wapie
Daarnaast de backs, Verhaegh en Frankel hebben beiden teveel overtredingen nodig.
Centrum is ok zolang Sansoni daar maar niet staat, Knol Sprockel.
Vrij snel klaar alweer.
Sansoni krijgt tijd om zich te revancheren van de dip, hopelijk dat hij dan nu wel zijn vorm van de voorbereiding haalt.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet je minder op onze buren gaan letten maar wat meer op vitesse want Sansoni was afgelopen zondag weer 1 van onze beste mensen achterin.
volgensmij zit ik niet in een dip , 1 wedstrijd tegen Ajax heeft die op zijn zacht gezegd niet goed gespeeld , naar mijn mening hebben we al 3 prima verdedigers.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:10 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Sansoni krijgt tijd om zich te revancheren van de dip, hopelijk dat hij dan nu wel zijn vorm van de voorbereiding haalt.
Ik hoop het, want met Sprockel, Knol én Sansoni zou je dan 3 prima verdedigers hebben voor 2 posities![]()
Sansoni lijkt er dus uit te zijn, maar je kan niet zeggen dat hij naast Ajax-uit goed (waar we het over eens zijn, al lag het meer of werd het ingeleid door de foute uitrap van wapenaar) speelt ofzo. Ik vind hem teveel ballen verliezen of dekkingsfouten. Dat moet iedereen gewoon constateren. Onze achterhoede is gewoon de zwakste positie.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
volgensmij zit ik niet in een dip , 1 wedstrijd tegen Ajax heeft die op zijn zacht gezegd niet goed gespeeld , naar mijn mening hebben we al 3 prima verdedigers.
Morgen komt FC Twente - Vitesse op tv dan kan je op Sansoni letten, en hopelijk bewijst ie mijn gelijk
![]()
Z'n contract loopt af na dit seizoen dacht ik...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wapenaar is nu 37 en wil door tot zijn 40ste , hopelijk niet bij ons![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:52 schreef Klingon het volgende:
[..]
Z'n contract loopt af na dit seizoen dacht ik...![]()
Dan heb je wel een hele dure bankzitter , want ik wil niet weten wat voor salaris die gast wel niet krijgt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:06 schreef Yozzz het volgende:
Van mij mag hij na dit seizoen best blijven, maar dan als tweede keeper. Hij kan een andere keeper een hoop leren!
www.vitesselive.nlquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:07 schreef Yozzz het volgende:
Shite... Ik heb alleen een computer. Is er ook een live radio-stream ergens te vinden? Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |