Daarom werd hij ook gewisseld ipv Sprockelquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:01 schreef defranseslag het volgende:
Schijtziek!
Waarom begint ie niet gewoon met Schaaf?
Waarom speelt hij niet een keer met een ruit op het midden?
Waarom speelt ie zo aanvallend tegen zo'n ploeg?
Waarom steekt Wapenaar geen poot uit?
Waarom winnen we alleen wedstrijden tegen ploegen uit het rechterrijtje?
Sansoni was wel weer een van de betere aan onze kant vond ik...
Tsja AZ. Om nu te zeggen dat ze beter spelen dan de laatste jaren echt niet, maar die effectieve spitsen voorin maken het verschil.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik had het vandaag nog met een SC Heerenveen supporter erover hij dacht dat Parma gewoon SC Heerenveen heeft laten spelen , maar dat weet ie niet zeker die krijgen dit weekend AZ dan weten we hoe ze ervoor staan![]()
Ja, was aan het kijken en lag dubbel na die opmerking op de vraag wie een betere keeper was, Boschker of Wapenaar. Was het ook wel eens met Derksen dat Wapie meer een "showkeeper" is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:01 schreef DeVinger het volgende:
Mooi om te zien dat zich nu steeds meer mensen tegen Wapie keren.
Quote Johan Derksen: "... met zijn coupe du soleil en homoshirt".
Nee, nooit gezien ook, wat een actiequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:02 schreef 9christensen het volgende:
hehe.. kennen jullie deze knaap?
http://www.vakp.nl/index_new?SID=90&SSID=180
Wou hem ook net postenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:02 schreef 9christensen het volgende:
hehe.. kennen jullie deze knaap?
http://www.vakp.nl/index_new?SID=90&SSID=180
Echt veel vriendjes heeft hij volgens mij niet bij Vak 113, niemand kent hemquote:Nu kan ik echt niet meer kapot bij mijn vriendjes van Vak 113".
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Echt veel vriendjes heeft hij volgens mij niet bij Vak 113, niemand kent hem!
Lijkt me nogal in scene gezet dit.
quote:Is inderdaad een wanhoopspoging van hun om een tifo oorlog te starten ( de tifo cultuur levend te houden )!
Ooh god, alsof we jou serieus nemen...quote:Op zondag 26 november 2006 10:28 schreef Dos37 het volgende:
Hij was niet voor Vitesse het was iemand van Ajax 410 die zij dat ie voor Vitesse was![]()
KNEUS!quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger was ik voor Ajax ja. Toen ben ik 1x in dat ruimteschip geweest en dacht men wat een neppe kut club dat ik hiervoor ben
quote:Op zondag 26 november 2006 10:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Zaterdag Vitesse-PSV. Weer kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |