Heeft ie bij Ajax in de jeugd gespeeld?quote:Op zondag 12 november 2006 16:29 schreef Moody het volgende:
Klein detail is dat Ajax Zijler heeft laten gaan
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In 2004 schreef jij dit:
Nickname: Dos37
Favoriete club (NL): [b[Ajax[/b]
Sympathie voor (NL): Fc Twente, Roda JC
Groot anti-fan van (NL): PSV, Vitesse
Favoriete club (buitenland): Manchester United, AS roma, Real Madrid
Groot anti-fan van (Buitenland): AC Milan, Arsenal, Celtic
Favoriete speler (NL): Jari Litmanen, Jaap Stam
Favoriete speler (overall): Roy Keane, David Beckham
Grootste anti-fan van: Mark van Bommel, Nicolas Anelka,
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Europacup-voetbal, Internationaal voetbal en sfeer
Ben wel benieuwd hoe dat in 2 jaar zo kan veranderen
quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger was ik voor Ajax ja. Toen ben ik 1x in dat ruimteschip geweest en dacht mên wat een neppe kut club dat ik hiervoor ben
Wat ben jij een rasmongool zeg. Ongelofelijkquote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger was ik voor Ajax ja. Toen ben ik 1x in dat ruimteschip geweest en dacht mên wat een neppe kut club dat ik hiervoor ben
Je zonden zijn je vergeven, iedereen heeft weleens een negatieve fase in zijn leven. Je bent nu op het rechte pad.quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat is echt een van de trieste dingen die ik ooit een voetbal "supporter" heb zien posten hier, echt..quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Die gast heeft helemaal gelijk. Hoe kun je voor Ajax zijn als je dat lelijke blok beton ziet, met al die randdebielen erin, en dan die arrogante bijlmer-spelertjes, losers.quote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt een van de trieste dingen die ik ooit een voetbal "supporter" heb zien posten hier, echt..
Lager kan het bijna niet.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die gast heeft helemaal gelijk. Hoe kun je voor Ajax zijn als je dat lelijke blok beton ziet, met al die randdebielen erin, en dan die arrogante bijlmer-spelertjes, losers.
De kopsterke Koné uiteraardquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:03 schreef ganzenherder het volgende:
Wie heeft er gescoord voor psv?
edit: iets te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |