Ik stond er recht voorquote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar de wedstrijd niet gezien.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Klotedagweekend :
psv
fc rente
feyenoord![]()
![]()
Als je er recht voor stond moet je wel een en ander goed hebben kunnen zien ja.quote:
ga ff een bril kopenquote:Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef existenz het volgende:
[..]
hands in strafschopgebied is rood volgens de regels. Dus dat krijgt absoluut geen staartje... De blunder is dat de hele wedstrijd nauwelijks kaarten werden getrokken en nu ineens rood terwijl de scheids het niet gezien had.
Ik bedoelde lazofiets gescoord uit een penalquote:Op zondag 12 november 2006 16:17 schreef Twik het volgende:
zit er al in man
nee!quote:Op zondag 12 november 2006 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje geflatteerd lijkt me of niet?
Wat heb jij met dat klote Groningen?quote:
3 goals in 5 minuten tegen is inderdaad dramatischquote:Op zondag 12 november 2006 16:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nee!
waardeloos gespeeld, volkomen terecht!![]()
quote:
Mooie clubquote:Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat klote Groningen?
Er is maar 1 mooie club in Nederland.quote:
Groningenquote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er is maar 1 mooie club in Nederland.![]()
Tsja, dan gaat zo'n bal dr in en dan verlies je in de laatste minuutquote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef RayMania het volgende:
Oei, wat een nederlaag.
Ben benieuwd naar de reactie van Jans.
Maar wij hebben Biseswar *kuch gehuurdquote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef LuukBes het volgende:
Die Zijler is serieus zwaar goed. Supersnel, zeer technisch, beweeglijk als Robben, zoekt constant zijn man op en passeert. 19 jaar. Echt genoten van hem en zijn spel.
Ik tip een scala aan scouts komende tijd en een snelle transfer, linksbuitens zoekt elke topclup hier.
tv supportersquote:
Bepaar je een kaartje als je stront in je ogen hebt. Let vanavond maar goed op bij De Wedstrijden, en overweeg dan naar Pearl te gaan.quote:
quote:
Heeft ie bij Ajax in de jeugd gespeeld?quote:Op zondag 12 november 2006 16:29 schreef Moody het volgende:
Klein detail is dat Ajax Zijler heeft laten gaan
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In 2004 schreef jij dit:
Nickname: Dos37
Favoriete club (NL): [b[Ajax[/b]
Sympathie voor (NL): Fc Twente, Roda JC
Groot anti-fan van (NL): PSV, Vitesse
Favoriete club (buitenland): Manchester United, AS roma, Real Madrid
Groot anti-fan van (Buitenland): AC Milan, Arsenal, Celtic
Favoriete speler (NL): Jari Litmanen, Jaap Stam
Favoriete speler (overall): Roy Keane, David Beckham
Grootste anti-fan van: Mark van Bommel, Nicolas Anelka,
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Europacup-voetbal, Internationaal voetbal en sfeer
Ben wel benieuwd hoe dat in 2 jaar zo kan veranderen
quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger was ik voor Ajax ja. Toen ben ik 1x in dat ruimteschip geweest en dacht mên wat een neppe kut club dat ik hiervoor ben
Wat ben jij een rasmongool zeg. Ongelofelijkquote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger was ik voor Ajax ja. Toen ben ik 1x in dat ruimteschip geweest en dacht mên wat een neppe kut club dat ik hiervoor ben
Je zonden zijn je vergeven, iedereen heeft weleens een negatieve fase in zijn leven. Je bent nu op het rechte pad.quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Dat is echt een van de trieste dingen die ik ooit een voetbal "supporter" heb zien posten hier, echt..quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Die gast heeft helemaal gelijk. Hoe kun je voor Ajax zijn als je dat lelijke blok beton ziet, met al die randdebielen erin, en dan die arrogante bijlmer-spelertjes, losers.quote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt een van de trieste dingen die ik ooit een voetbal "supporter" heb zien posten hier, echt..
Lager kan het bijna niet.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die gast heeft helemaal gelijk. Hoe kun je voor Ajax zijn als je dat lelijke blok beton ziet, met al die randdebielen erin, en dan die arrogante bijlmer-spelertjes, losers.
De kopsterke Koné uiteraardquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:03 schreef ganzenherder het volgende:
Wie heeft er gescoord voor psv?
edit: iets te laat![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef twi het volgende:
Alsof iemand er ook vanuit zou gaan dat PSV dit weekend punten zou laten liggen?
www.tele2.nlquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:29 schreef RijstNatie het volgende:
live stream van PSV of Feyenoord?
ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |