Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Voor de ticketing gaan staan vanavond , en dan iets goedkoper verkopen , dan raak je ze vast wel kwijt![]()
Het kunstproject gaat waarschijnlijk wel door tegen PSV , dan komt het logo van vitesse op de hoeken te staan , en moeten we lekker hard schreeuwen![]()
en vanavond 3 punten pakken , dan hebben we er vandaag in 1 keer 6 punten bij , met die 3 die er al bijzijn van Ado![]()
Kijk hier maar even :quote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?
Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hogerquote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef WebForce het volgende:
Ik update zodadelijk ff het plaatje, we zijn wat plaatsen gestegen
Ik doe nooi tuitspraken over uitslagenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef Domenica het volgende:
[..]
Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hoger![]()
ik ook niet..!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik doe nooi tuitspraken over uitslagen
Same here. Het is net zoals zin hebben om keihard te zuipen: het is duur, de volgende dag heb je er vreselijke koppijn van en als klap op de vuurpijl kan je je er geen reet van herinneren. Hoewel dat laatste alleen het geval is als ik beide combineer, voetbal kijken en zuipen dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe komt het toch dat ik na al die teleurstellingen elk jaar toch altijd weer zoveel zin heb in een vitesse wedstrijd.![]()
Prachtige tijd was dat. Op Monnikenhuize kon je nog stiekem door een hek glippen als je een keer geen geld had, op Monnikenhuize had je de trap (quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laatste keer dat het publiek echt een toevoegende factor was, was waarschijnlijk in Monnikenhuize.
[foto]
Volgens mij gaf hij wel aan dat hij gewisseld wou worden, jammer genoeg. Want na deze wissel zag je hoe veel je Sprockel dan mist achterin.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Idd, was Sprockel nou gebelesseerd of wat?
Het is niet altijd zo hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik was er voor het eerst bij. Meteen een goede indruk gekregen in het Gelredome![]()
ja net op talpa dan zeg ikquote:Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is die goal nou terecht afgekeurd?
Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef hoM3r het volgende:
Bij deze een oproep aan DeVinger om definitief over te lopen naar waar zijn hart echt ligt, hij weet zelf heel goed welke club dat is.
(Hoewel we je natuurlijk helemaal niet willen hebben en zo)
De Franse slag had idd een mindere dag.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni![]()
Ongelofelijk wat loopt die kerel slecht te dekken. Nilsson was telkens zo vrij als een vogeltje.
Die 2 eerste goals hoeven echt niet te vallen, als Nilsson de pass niet kan geven (1ste) en als Wapenaar zijn handen uitsteekt (2e). Bij de penal ging Wapenaar weer stoer doen en op Alves inpraten maar vervolgens weer de verkeerde hoek induiken. Prima dat je hem niet hebt wapie, maar duik for god sake een keer de goede hoek in. Misschien kun je hem zefls een keer aanraken, ook al vliegt hij er dan nog alsnog in.
Je verliest gewoon op basis van een k*nker verdediging.
Wapenaar![]()
Verhaegh (te licht) SprockelSansoni (ga lekker beachvolleballen
) en Frankel (te licht).
Tot overmaat van ramp komt dan Blondelle erin voor Frankel, direct balverlies bij een aanval zodat de aanval mislukteEn dan gaat ook onze beste man achterin er nog uit: Sprockel voor Knol, de man van de buitenspelval.
Ach, het is op basis van de eerste helft (goed voetbal) dat je niet wanhopig bent![]()
Dat zijn weer een boel clubs uit het linkerrijtje dus nog een hoop problemen. NAC en Heracles uit worden ook niet bepaald 6 punten op deze manier.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond
en wapenaar, laat Velthuizen maar spelen tegen PSV
Of haal Waterman ,Ekramy of weet ik veel wie in de winterstop alles is beter dan Wapenaar![]()
En ja Zuid was de 2de helft helemaal niks , gaan er een paar liedjes zingen over de keeper van Den Haag, gelukkig duurde het niet lang
Zaterdag krijg je ook aan de klote van PSV , dan maar weer tegen RKC punten pakken .
Daarna Roda uit , Ajax thuis , Nac en Heracles uit , het zal mij benieuwen.
Maar deze marteling duurt maar voortquote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar męnnekes, het is natuurlijk wel heel makkelijk om supporter te zijn in goede tijden.
Denk dat er maar weinig ploegen zijn die 17.000+ halen tijdens de nacompetitie.
Terwijl jij weer iets vitesserigs over je hebt, wat is je punt?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |