Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Voor de ticketing gaan staan vanavond , en dan iets goedkoper verkopen , dan raak je ze vast wel kwijt![]()
Het kunstproject gaat waarschijnlijk wel door tegen PSV , dan komt het logo van vitesse op de hoeken te staan , en moeten we lekker hard schreeuwen![]()
en vanavond 3 punten pakken , dan hebben we er vandaag in 1 keer 6 punten bij , met die 3 die er al bijzijn van Ado![]()
Kijk hier maar even :quote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?
Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hogerquote:Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef WebForce het volgende:
Ik update zodadelijk ff het plaatje, we zijn wat plaatsen gestegen
Ik doe nooi tuitspraken over uitslagenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef Domenica het volgende:
[..]
Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hoger![]()
ik ook niet..!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik doe nooi tuitspraken over uitslagen
Same here. Het is net zoals zin hebben om keihard te zuipen: het is duur, de volgende dag heb je er vreselijke koppijn van en als klap op de vuurpijl kan je je er geen reet van herinneren. Hoewel dat laatste alleen het geval is als ik beide combineer, voetbal kijken en zuipen dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe komt het toch dat ik na al die teleurstellingen elk jaar toch altijd weer zoveel zin heb in een vitesse wedstrijd.![]()
Prachtige tijd was dat. Op Monnikenhuize kon je nog stiekem door een hek glippen als je een keer geen geld had, op Monnikenhuize had je de trap (quote:Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laatste keer dat het publiek echt een toevoegende factor was, was waarschijnlijk in Monnikenhuize.
[foto]
Volgens mij gaf hij wel aan dat hij gewisseld wou worden, jammer genoeg. Want na deze wissel zag je hoe veel je Sprockel dan mist achterin.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Idd, was Sprockel nou gebelesseerd of wat?
Het is niet altijd zo hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik was er voor het eerst bij. Meteen een goede indruk gekregen in het Gelredome![]()
ja net op talpa dan zeg ikquote:Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is die goal nou terecht afgekeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |