abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 november 2006 @ 17:39:18 #151
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43909837
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:28 schreef Dos37 het volgende:
Hij was niet voor Vitesse het was iemand van Ajax 410 die zij dat ie voor Vitesse was
quote:
Het blijkt allemaal nog zieliger te zijn dan dat het nu al was. Ons lieve jochie was namelijk zo bang dat die niet eens voor zijn eigen club durfde uit te komen. Na een paar telefoontjes uit Lochem komen we namelijk tot de conclusie dat het hier om een echte stoere 410'er ging, zoals ze er daar wel meer hebben lopen.
Zo zie je maar weer, de jochie's van 410 raken maar niet uitgespeeld...
Bron: Vakp.nl

Hebben jullie net verf verspild aan een anti Vak113 doekje, is het een jood

Tukkers
Bridge over troubled water
pi_43909891
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef defranseslag het volgende:
Maar als Aad zo doorgaat mag van mij iemand anders wel 'oogsten' want word een beetje moe van zijn gelul op dit moment...
Komop zeg, Aad is de enige reden dat ik niet in paniek ben ondanks het feit we maar net boven de streep staan.
pi_43910364
Ja paniek is een groot woord...

Maar ik kan er met mijn gedachte niet bij dat je zo'n tactiek kiest in wedstrijden tegen PSV en Twente. En nu zegt ie opeens dat hij wou zien of dit middenveld in bestand was tegen het geweld van Twente en toen bleek dat dus niet het geval te zijn. Nu hadden we nog geluk dat het nog 0-0 was want met dat overwicht had het al 3-0 moeten staan zo ongeveer. Beetje lelijk alleen dat Schaaf een klein beetje in de fout ging bij de 1-0.

Maar Twente is een wedstrijd die niet verloren mag worden en dan is er dus geen plaats voor uitproberen maar dan stel je het sterkste elftal op!
En het is ook vaag dat mensen die eerst vaste basisspelers zijn (Knol en Schaaf zelfs aanvoerder) en dan ff geblesseerd raken, dat ze dan niet meer terugkomen, want zo geweldig gaat het niet!

Maar hopelijk leert Aadje van Twente uit...
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_43910525
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:41 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Komop zeg, Aad is de enige reden dat ik niet in paniek ben ondanks het feit we maar net boven de streep staan.
Precies, ik maak me ook nog geen grote zorgen. Je weet dat bij topclubs en subtoppers (Twente, Heerenveen etc.) ieder punt mooi is meegenomen. Zolang we die andere potten dan gewoon winnen, dan komt het wel goed. Dat is dit seizoen alleen bij NAC (0-1) niet gelukt.
pi_43910615
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:04 schreef Klingon het volgende:

[..]

Precies, ik maak me ook nog geen grote zorgen. Je weet dat bij topclubs en subtoppers (Twente, Heerenveen etc.) ieder punt mooi is meegenomen. Zolang we die andere potten dan gewoon winnen, dan komt het wel goed. Dat is dit seizoen alleen bij NAC (0-1) niet gelukt.
En Excelsior.
En Nek.
En Groningen uit na 1-3 mag ook gewonnen worden, oh nee dat lag aan de scheids.

En wedstrijden die op papier verloren zouden mogen worden, hoef je van mij niet allemaal te verliezen, want dan eindig je niet erg hoog. We hebben nu nog geen punt gepakt tegen een club uit het linkerrijtje!
pi_43910888
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:07 schreef defranseslag het volgende:

[..]

En Excelsior.
En Nek.
En Groningen uit na 1-3 mag ook gewonnen worden, oh nee dat lag aan de scheids.
Excelsior idd 2 punten laten liggen, die was ik vergeten. NEC en Groningen kan ik me niks meer van herinneren En tuurlijk, van ploegen uit het linkerrijtje moeten we soms kunnen winnen, maar op dit moment zit het er nog even niet in. Zoals Twente, die waren gewoon beter en slimmer. Das een groeiproces voor Vitesse, en wat mij betreft heeft De Mos nog genoeg krediet.
pi_43911106
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:17 schreef Klingon het volgende:

[..]

Excelsior idd 2 punten laten liggen, die was ik vergeten. NEC en Groningen kan ik me niks meer van herinneren En tuurlijk, van ploegen uit het linkerrijtje moeten we soms kunnen winnen, maar op dit moment zit het er nog even niet in. Zoals Twente, dat was gewoon beter en slimmer. Das een groeiproces voor Vitesse, en wat mij betreft heeft De Mos nog genoeg krediet.
Tja nu nog wel... Maar als het te lang zo op deze manier doorgaat is dat snel weg.

Tenzij hij toegeeft dat we dit jaar gewoon geen 9de kunnen worden wat ik eigenlijk schandalig vind, maar het zit er op dit moment ook niet echt in.
pi_43911738
Ben benieuwd hoe Dingsdag ontvangen gaat worden

Edit : als ie meedoet , morgen meer duidelijkheid , hij zou zijn knie hebben verdraaid

gevalletje sikora ?

[ Bericht 47% gewijzigd door vitessezuid113 op 26-11-2006 19:14:28 ]
  zondag 26 november 2006 @ 19:34:13 #159
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43913111
Hopelijk doet ie niet mee, dan staat Breuer erin lijkt me.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43930202
Vitesse - sc Heerenveen (20.00 uur); scheidsrechter: Blom, assistenten: Siebert en Van Roekel

Vitesse - PSV (20.00 uur); scheidsrechter: Nijhuis, assistenten: Lobbert en Van de Ven
quote:
Dingsdag ondervond vanochtend geen hinder meer, trainde volop mee en is woensdag in de uitwedstrijd tegen Vitesse van de partij.
Die is vlug genezen van het sikora virus
  maandag 27 november 2006 @ 17:05:41 #161
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_43933354
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:39 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

[..]

Bron: Vakp.nl

Hebben jullie net verf verspild aan een anti Vak113 doekje, is het een jood

Tukkers
boeiend

tukkers staan wel mooi op 4
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 27 november 2006 @ 17:21:01 #162
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43933845
En nog steeds niets over de wedstrijd tegen ADO, waarom duurt dit zo lang...
  maandag 27 november 2006 @ 17:40:28 #163
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43934466
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef 9christensen het volgende:

[..]

boeiend

tukkers staan wel mooi op 4
Ach, ik vind dit wel leuk allemaal.
Eerst Vitesse dissen, en achteraf blijkt het een ajaxied (mag dat andere woord hier eigenlijk )te zijn. Wel netjes van Vakp dat ze dit melden, dus dat ze hun fout erkennen.

Heerenveen wordt heel moeilijk, maar ik hoop maar op het beste, dat is immers de drijfveer van een (Vitesse) supporter .
Maximaal 4 regels
  maandag 27 november 2006 @ 19:27:57 #164
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43937790
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Ach, ik vind dit wel leuk allemaal.
Eerst Vitesse dissen, en achteraf blijkt het een ajaxied (mag dat andere woord hier eigenlijk )te zijn. Wel netjes van Vakp dat ze dit melden, dus dat ze hun fout erkennen.

Heerenveen wordt heel moeilijk, maar ik hoop maar op het beste, dat is immers de drijfveer van een (Vitesse) supporter .
Yep, we maken een hoop door de laatste jaren. Het is al best lang geleden dat ik met open mond naar een voetbalwedstrijd van Vitesse heb zitten kijken zoals toen met Vitesse-Inter.
  maandag 27 november 2006 @ 23:53:11 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43950041
Woensdag naar Vitesse

Heb er zin in, ben wel benieuwd. Mijn 1e wedstrijd in het Gelredome
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:18:20 #166
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_43964353
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef 9christensen het volgende:

[..]
tukkersArnhemmers staan wel mooi op 14

Wat leuker nieuws:
quote:
Yu Hai traint met hoofdmacht Vitesse

Vitesse heeft de Chinees Qu Xing afgetest. De negentienjarige aanvaller van Wuhan Guanggu was samen met Yu Hai (huidige club Shanghai) een week op proef bij het beloftenteam van de Arnhemse club. Yu Hai (19), speler van China Onder 20, is nog wel in beeld bij Vitesse. Hij trainde gisteren mee met het eerste elftal en zal dat ook vandaag gaan doen. Daarna beslist de technische leiding van Vitesse of de linkeraanvaller in aanmerking komt voor een contract.

De Gelderlander
quote:
Omroep Gelderland

Chinees Yu Hai imponeert Aad de Mos

Vitesse-trainer Aad de Mos is onder de indruk van Yu Hai, de Chinese testspeler die al twee dagen meetrainde met het eerste elftal.

"Hij heeft mij geimponeerd. Hij is een linksbuiten, maar zou ook uitstekend op tien kunnen spelen", denkt De Mos. "Hij heeft ook persoonlijkheid buiten het veld en hij nam al direct iniatief waar sommigen twee maanden over doen."

De Mos wil Yu Hai nog langer aan het werk zien. "Ik wil dat hij volgende week ook nog meetraint. Mijn advies om hem aan te trekken is positief, maar voor de lange termijn. Niet ten koste van het huidige aan- en verkoopbeleid."
pi_43965124
Als we die punten van Ado en morgen SC Heerenveen erbij krijgen komt dat wel weer goed dan staan we 9de
quote:
Knol flets terug bij Jong Vitesse

Ruud Knol heeft gisteravond zijn rentree ge­maakt bij Jong Vitesse na een knieblessure. De verdediger speelde flets, net als de hele ploeg. Jong Sparta won: 4-1 Knol keerde terug van een knieblessure die hem lange tijd van he veld hield. Volgens Jong Vitesse-trainer Bob Kootwijk speelde Knol probleemloos mee. „Hij speelde zijn eigen wedstrijd, niet meer dan dat. Jammer, het hele elftal was inspiratieloos.” Kootwijk vond zijn ploeg hautain en misplaatst arrogant. „De instelling en de mentaliteit waren heel triest.” Eldridge Rojer maakte zijn rentree na een spierblessure. Kootwijk: „Hij speelde tegen zichzelf.” Van de selectie speelden ook Colin van Mourik, Tim de Meersman en Rihairo Meulens. Hesdey Suart scoorde tussendoor (3-1) voor Vitesse.

Bron: De Gelderlander
pi_43969265
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:18 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Wat leuker nieuws:
[..]

[..]

Ik zit niet te wachten op Chinese spelers eerlijk gezegd.

Ben geen racist hoor trouwens...
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:00:33 #169
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43978010
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als we die punten van Ado en morgen SC Heerenveen erbij krijgen komt dat wel weer goed dan staan we 9de
[..]
Als... Daar doe ik niet aan als het Vitesse betreft!
pi_43985770
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef WebForce het volgende:

[..]

Als... Daar doe ik niet aan als het Vitesse betreft!
Maar die 3 punten van Ado mag je er wel bijrekenen anders past het wel helemaal in het straatje van de KNVB om ons te naaien.
pi_43985821
quote:
KNVB zet streep door kunstproject Vitesse

Een kunstproject tijdens de wedstrijd Vitesse- Heerenveen, vanavond in Gelredome, gaat niet door. De KNVB is bang dat kunst de supporters ophitst. Het project, bedacht door de Arnhemse stichting Beleven, heeft tot doel de werelden van kunst en voetbal dichter bij elkaar te brengen. Tijdens de wedstrijd zouden artistieke filmpjes van acht seconden op de wanden van het stadion worden geprojecteerd. Daarin verbeelden kunstenaars het supportersgevoel over goals, gele kaarten of tijdrekken. Ook zou het logo van Vitesse oplichten, afhankelijk van het geluid dat de supportersschare produceert. Hoe harder de fans juichen, hoe feller het logo te zien zou zijn.
De KNVB kreeg pas gisteren lucht van het project. Uit vrees dat de projecties mogelijk opruiend zouden zijn en spreekkoren zouden veroorzaken, sprak de bond haar veto uit. " We hebben de filmpjes niet gezien. Zolang we niet weten wat deze behelzen, geven we geen toestemming", meldt een woordvoerder van de KNVB. Joris Sonneveldt van Beleven is maanden met kunstenaars, supportersvereniging en Vitesse in de weer geweest om het project voor elkaar te krijgen. " Ik ben helemaal verbijsterd. Er is niets opruiends aan dit kunstproject. Het heeft louter een cultureel, kunstzinnig doel."

Zowel Beleven als Vitesse vergat er rekening mee te houden dat de macht van de KNVB ook buiten de lijnen rond het grasveld reikt. Sonneveldt: "Ik heb daar geen seconde aan gedacht. Ook Vitesse heeft ons er nooit op gewezen."

Bron: De Gelderlander 29-11-2006
triest weer van de KNVB , al dacht ik dat dat project voor de wedstrijd van Zaterdag tegen PSV geld.
quote:
Uitspraak zaak ADO vandaag

De KNVB verwacht vandaag een uitspraak te kunnen doen over de gestaakte wedstrijd ADO Den Haag-Vitesse (67. 0-3) van zondag 19 juli. Volgens een woordvoerder van de voetbalbond KNVB was eerder deze week nog niet alle (aanvullende) informatie van ADO Den Haag binnen. "Het streven was voor het weekeinde duidelijkheid te verschaffen, mogelijk al woensdag." De wedstrijd werd zondagmiddag 19 november gestaakt toen circa tweehonderd fans van Den Haag het speelveld bestormden nadat Etiënne Esajas het bezoekende Vitesse op 0-3 had gezet. Scheidsrechter Ruud Bossen besloot na overleg met de veiligheidsdriehoek het duel defenitief te staken. Voor Vitesse is voornamelijk van belang of de stand (0-3) definitief in de boeken wordt opgenomen of dat de club nogmaals naar Den Haag moet om de resterende 23 minuten, met een man meer op het veld, uit te spelen. Op die laatste optie zit in Arnhem niemand te wachten.
Bron: De Gelderlander
6 punten dan aan het eind van de dag ?
pi_43986487
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:03 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

triest weer van de KNVB , al dacht ik dat dat project voor de wedstrijd van Zaterdag tegen PSV geld.
[..]

6 punten dan aan het eind van de dag ?
Belachelijk dat dat zo lang duurt met die wedstrijd. Straks moet het nog uitgespeeld worden ook . Gewoon 0-3, 3 punten, klaar.
pi_43989540
quote:
ADO Den Haag - Vitesse blijft 0-3

Het bestuur betaald voetbal van de KNVB heeft besloten dat de tussenstand van de gestaakte eredivisiewedstrijd ADO Den Haag - Vitesse de einduitslag is. Vitesse leidde in Den Haag met 3-0 toen het duel op 19 november in de 67e minuut werd afgebroken door scheidsrechter Bossen. Supporters namen toen massaal bezit van het speelveld. De zege van 3-0 wordt nu in de stand van de eredivisie verwerkt.
ADO Den Haag loopt verder nog een groot risico door de tuchtcommissie van de KNVB te worden aangepakt. De aanklager betaald voetbal is momenteel nog bezig met het tuchtrechtelijk onderzoek naar de incidenten.

Bron: ANP 29-11-2006
Goed nieuws dus !

woensdag 29 november 2006 @ 15:24:20 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43993014
Ik heb nog 2 kaartjes voor de match van vanavond over. Iemand hier misschien interesse? Het is op oost
pi_43993257
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:24 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes voor de match van vanavond over. Iemand hier misschien interesse? Het is op oost
Voor de ticketing gaan staan vanavond , en dan iets goedkoper verkopen , dan raak je ze vast wel kwijt

Het kunstproject gaat waarschijnlijk wel door tegen PSV , dan komt het logo van vitesse op de hoeken te staan , en moeten we lekker hard schreeuwen

en vanavond 3 punten pakken , dan hebben we er vandaag in 1 keer 6 punten bij , met die 3 die er al bijzijn van Ado
  woensdag 29 november 2006 @ 15:33:49 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43993302
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Voor de ticketing gaan staan vanavond , en dan iets goedkoper verkopen , dan raak je ze vast wel kwijt

Het kunstproject gaat waarschijnlijk wel door tegen PSV , dan komt het logo van vitesse op de hoeken te staan , en moeten we lekker hard schreeuwen

en vanavond 3 punten pakken , dan hebben we er vandaag in 1 keer 6 punten bij , met die 3 die er al bijzijn van Ado
Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?
pi_43993532
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is de prijs voor een kaartje ongeveer?
Kijk hier maar even :
http://www.vitesse.nl/thuiswedstrijden.asp

Weet namelijk niet welke ring je zit
  woensdag 29 november 2006 @ 17:24:20 #178
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43997200
Ik update zodadelijk ff het plaatje, we zijn wat plaatsen gestegen
pi_43997274
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:24 schreef WebForce het volgende:
Ik update zodadelijk ff het plaatje, we zijn wat plaatsen gestegen
Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hoger
  woensdag 29 november 2006 @ 17:30:03 #180
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43997346
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef Domenica het volgende:

[..]

Kun je beter na de wedstrijd doen, hopelijk staan we dan nog hoger
Ik doe nooi tuitspraken over uitslagen
  woensdag 29 november 2006 @ 17:31:32 #181
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43997389
Hoe komt het toch dat ik na al die teleurstellingen elk jaar toch altijd weer zoveel zin heb in een vitesse wedstrijd.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_43997404
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:30 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik doe nooi tuitspraken over uitslagen
ik ook niet..!

2-1
  woensdag 29 november 2006 @ 18:28:57 #183
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43999077
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe komt het toch dat ik na al die teleurstellingen elk jaar toch altijd weer zoveel zin heb in een vitesse wedstrijd.
Same here. Het is net zoals zin hebben om keihard te zuipen: het is duur, de volgende dag heb je er vreselijke koppijn van en als klap op de vuurpijl kan je je er geen reet van herinneren. Hoewel dat laatste alleen het geval is als ik beide combineer, voetbal kijken en zuipen dus.

Ja het begint alweer te kriebelen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 29 november 2006 @ 18:55:42 #184
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43999898
Plaatje is geupdate, ik heb er weer zin in!
  woensdag 29 november 2006 @ 22:25:56 #185
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44007752
En dat bedoel ik met geen voorspellingen doen...

Waarom werd Sprockel gewisseld? Was die geblesseerd? Dat vond ik het keerpunt van de wedstrijd...

Heerenveen was ook nog echt heel erg slecht, die was echt te kloppen vandaag, maarja het makke Vitesse .

Ik kan me er al bijna niet meer druk om maken, zo erg is het...
  woensdag 29 november 2006 @ 22:25:58 #186
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44007755
Jep, altijd fijn zo'n avondje statisch voetbal.
Briljant!
  woensdag 29 november 2006 @ 22:29:50 #187
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44007906
Trouwens ook erg slecht (eigenlijk met de week slechter): het publiek . Ik ben er zelf natuurlijk ook bij, maar ben wel weggegaan bij Zuid, omdat het geen ene fuck meer aan is. Nu viel het me erg op dat er totaal geen ondersteuning was, dat kan dan juist helpen om de ploeg nét dát zetje te geven... Maarja...

Wapenaar lag weer in de verkeerde hoek btw
  woensdag 29 november 2006 @ 22:42:58 #188
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44008456
Laatste keer dat het publiek echt een toevoegende factor was, was waarschijnlijk in Monnikenhuize.

pi_44008571
Je moet die idioten die daar vooraan als een dolle staan te trommelen gewoon wegsturen, dan krijgen de echte songs weer een kans.
  woensdag 29 november 2006 @ 23:07:23 #190
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44009331
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laatste keer dat het publiek echt een toevoegende factor was, was waarschijnlijk in Monnikenhuize.

[foto]
Prachtige tijd was dat. Op Monnikenhuize kon je nog stiekem door een hek glippen als je een keer geen geld had, op Monnikenhuize had je de trap ( ), op Monnikenhuize had je vak DD. Al drie geldige redenen waarom ik terug in de tijd wil.

Zuid is in vergelijking met Monnikenhuize helemaal niks, maar dan ook helemaal niks.

Over de wedstrijd kan ik kort zijn, Heerenveen speelde niet goed en was in de eerste helft 'rijp voor de slacht'. Dat we weer verliezen is gewoon weer typisch Vitesse, je wordt in de tweede helft weer doodsimpel weg gecounterd.

En ohja Knol:
  woensdag 29 november 2006 @ 23:09:45 #191
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44009420
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]
En ohja Knol:
Idd, was Sprockel nou gebelesseerd of wat?
  woensdag 29 november 2006 @ 23:13:53 #192
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44009570
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef WebForce het volgende:

[..]
Idd, was Sprockel nou gebelesseerd of wat?
Volgens mij gaf hij wel aan dat hij gewisseld wou worden, jammer genoeg. Want na deze wissel zag je hoe veel je Sprockel dan mist achterin.
pi_44009937
Sansoni
Ongelofelijk wat loopt die kerel slecht te dekken. Nilsson was telkens zo vrij als een vogeltje.
Die 2 eerste goals hoeven echt niet te vallen, als Nilsson de pass niet kan geven (1ste) en als Wapenaar zijn handen uitsteekt (2e). Bij de penal ging Wapenaar weer stoer doen en op Alves inpraten maar vervolgens weer de verkeerde hoek induiken. Prima dat je hem niet hebt wapie, maar duik for god sake een keer de goede hoek in. Misschien kun je hem zefls een keer aanraken, ook al vliegt hij er dan nog alsnog in.

Je verliest gewoon op basis van een k*nker verdediging.

Wapenaar

Verhaegh (te licht) Sprockel Sansoni (ga lekker beachvolleballen ) en Frankel (te licht).

Tot overmaat van ramp komt dan Blondelle erin voor Frankel, direct balverlies bij een aanval zodat de aanval mislukte En dan gaat ook onze beste man achterin er nog uit: Sprockel voor Knol, de man van de buitenspelval.

Ach, het is op basis van de eerste helft (goed voetbal) dat je niet wanhopig bent
pi_44010122
Haha Knol
  woensdag 29 november 2006 @ 23:38:34 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44010249
Ik was er voor het eerst bij. Meteen een goede indruk gekregen in het Gelredome

Vitesse speelde veel beter dan Heerenveen in de 1e helft. Maar ze kunnen ze gewoon niet erin schieten! Hoeveel potentiele kansen heb je nodig in een wedstrijd? Elke bal in de aanval werd verprutst De 2e helft was Vitesse gewoon slecht. En al die balletjes terug zijn ook verschrikkelijk zeg. Als je onder druk staat moet je toch niet achteruit gaan voetballen Ga toch gewoon aanvallen!

En de scheidsrechter....wat een mongool was dat zeg

edit: Blondelle kan ook praktisch niks zeg...dan kun je nog beter met 10 man spelen
pi_44010447
Is die goal nou terecht afgekeurd?
  woensdag 29 november 2006 @ 23:44:29 #197
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44010456
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:38 schreef leolinedance het volgende:
Ik was er voor het eerst bij. Meteen een goede indruk gekregen in het Gelredome
Het is niet altijd zo hoor.

Soms is het nog stiller.
pi_44010637
Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond

en wapenaar , laat Velthuizen maar spelen tegen PSV

Of haal Waterman ,Ekramy of weet ik veel wie in de winterstop alles is beter dan Wapenaar

En ja Zuid was de 2de helft helemaal niks , gaan er een paar liedjes zingen over de keeper van Den Haag , gelukkig duurde het niet lang

Zaterdag krijg je ook aan de klote van PSV , dan maar weer tegen RKC punten pakken .

Daarna Roda uit , Ajax thuis , Nac en Heracles uit , het zal mij benieuwen.
pi_44010664
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is die goal nou terecht afgekeurd?
ja net op talpa dan zeg ik

Hadden wij maar meer geboden voor Alves
pi_44010746
Bij deze een oproep aan DeVinger om definitief over te lopen naar waar zijn hart echt ligt, hij weet zelf heel goed welke club dat is.

(Hoewel we je natuurlijk helemaal niet willen hebben en zo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')