Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef hoM3r het volgende:
Bij deze een oproep aan DeVinger om definitief over te lopen naar waar zijn hart echt ligt, hij weet zelf heel goed welke club dat is.
(Hoewel we je natuurlijk helemaal niet willen hebben en zo)
De Franse slag had idd een mindere dag.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni![]()
Ongelofelijk wat loopt die kerel slecht te dekken. Nilsson was telkens zo vrij als een vogeltje.
Die 2 eerste goals hoeven echt niet te vallen, als Nilsson de pass niet kan geven (1ste) en als Wapenaar zijn handen uitsteekt (2e). Bij de penal ging Wapenaar weer stoer doen en op Alves inpraten maar vervolgens weer de verkeerde hoek induiken. Prima dat je hem niet hebt wapie, maar duik for god sake een keer de goede hoek in. Misschien kun je hem zefls een keer aanraken, ook al vliegt hij er dan nog alsnog in.
Je verliest gewoon op basis van een k*nker verdediging.
Wapenaar![]()
Verhaegh (te licht) SprockelSansoni (ga lekker beachvolleballen
) en Frankel (te licht).
Tot overmaat van ramp komt dan Blondelle erin voor Frankel, direct balverlies bij een aanval zodat de aanval mislukteEn dan gaat ook onze beste man achterin er nog uit: Sprockel voor Knol, de man van de buitenspelval.
Ach, het is op basis van de eerste helft (goed voetbal) dat je niet wanhopig bent![]()
Dat zijn weer een boel clubs uit het linkerrijtje dus nog een hoop problemen. NAC en Heracles uit worden ook niet bepaald 6 punten op deze manier.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond
en wapenaar, laat Velthuizen maar spelen tegen PSV
Of haal Waterman ,Ekramy of weet ik veel wie in de winterstop alles is beter dan Wapenaar![]()
En ja Zuid was de 2de helft helemaal niks , gaan er een paar liedjes zingen over de keeper van Den Haag, gelukkig duurde het niet lang
Zaterdag krijg je ook aan de klote van PSV , dan maar weer tegen RKC punten pakken .
Daarna Roda uit , Ajax thuis , Nac en Heracles uit , het zal mij benieuwen.
Maar deze marteling duurt maar voortquote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar mênnekes, het is natuurlijk wel heel makkelijk om supporter te zijn in goede tijden.
Denk dat er maar weinig ploegen zijn die 17.000+ halen tijdens de nacompetitie.
Terwijl jij weer iets vitesserigs over je hebt, wat is je punt?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.
Wat een brutale toon weer.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Smeich het volgende:
En ja... Sansoni. Ben benieuwd naar wat onze Franse slag er op te zeggen heeft. Jammer... jammer
Nou, schop hem terug naar Frankrijk dan!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Wat een brutale toon weer.![]()
Ik kan best kritisch zijn hoor op Sansoni.
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En Esajas geblesseerd, misschien gaatie er dan eindelijk is uit.
ja is het niet die vlaggen , zijn het die werplinten , of zijn het dezelfde dingen op vak 113 , die andere staanders gebruiken ze al een tijdje niet meer , er moet maar weer eens iets groots komen , tegen Ajax zit het er mischien in .quote:Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
En dan die tifoacties aan het begin van elke wedstrijd.
Ben je net pas thuis?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
Bedankt voor de mooie avond
Leek wel of het 2 wedstrijden waren.
Nog wat op bierviltjes gekrabbeld?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:09 schreef Elvislives het volgende:
Het was weer tof!..............in De Schoof![]()
Nee, wel Mexicaans bier op! Vanavond bier en tieten in Breda?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nog wat op bierviltjes gekrabbeld?
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
ja is het niet die vlaggen , zijn het die werplinten , of zijn het dezelfde dingen op vak 113 , die andere staanders gebruiken ze al een tijdje niet meer , er moet maar weer eens iets groots komen , tegen Ajax zit het er mischien in .
En zaterdag dat kunstproject als het doorgaat![]()
En ik snap hoM3r wel, je mag hem wel hebben hoor krijg je wapenaar en Esajas er gratis bij
![]()
Wat een held.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef cultheld het volgende:
En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen![]()
. We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld
. Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen
![]()
. Dat PSV hem maar nooit op gaat halen
.
Maak er Arnhem & omstreken vanquote:Op donderdag 30 november 2006 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat een held.![]()
Ik denk dat heel Arnhem Theo wel eens onfatsoenlijk heeft zien hangen op den korrenmarkt.
Wat verassendquote:Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef cultheld het volgende:
En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen![]()
. We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld
. Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen
![]()
.
Jointje had ie vast ook wel bij zich?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef cultheld het volgende:
![]()
.
In arnhem lopen geen heldenquote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Theo is een held.
Mweheh... Marco heten, uit Nijmegen komen en verschikkelijk dom zijn. Hoe stereotype kan je zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef marconijmegen het volgende:
[..]
In arnhem lopen geen helden![]()
voor mn werk kom ik vrijwel iedere week bij voetbalclubs, maar je wilt ech tniet weten hoeveel voetballers er roken hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef Gelderland het volgende:
rookt hijsjonge jonge, wat een idioot :S dat doe je toch niet als sportman
en 3 kasten tegelijk aan het spelen![]()
ongelovelijk
Niet zo brutaalquote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef marconijmegen het volgende:
[..]
In arnhem lopen geen helden![]()
Jammer dat ie dat nooit laat zien...quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Elvislives het volgende:
Theo is echt een held, echt zo'n type waar je een hekel aan zou hebben, ware het niet dat hij fantastisch kan voetballen.
Daarom ook: Kán!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat nooit laat zien...
Hoe die rustig op een krakkemikkig fietsje door 'T Broek luid begroetend fietstquote:Op donderdag 30 november 2006 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo het topic loopt wel![]()
Dat theo rookt weten alle vitesse-supporters wel ( ook al voor Hard Gras ) , Theo is gewoon een held , maakt niet uit wat ie doet hij kan alles veroorloven , hij blijft toch wel populair.
wat dan? vertel....quote:Op donderdag 30 november 2006 23:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hoe die rustig op een krakkemikkig fietsje door 'T Broek luid begroetend fietst.
Nu krijgen ze de kans , Laat het zien Due en Junkerquote:Denen terug in basis van Vitesse
Vitesse-trainer Aad de Mos gooit zijn elftal om voor het thuisduel tegen PSV. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij vrijdag op de training tegen zijn spelers. De Denen Mads Junker en Anders Due keren na lange afwezigheid terug in de basis, evenals Remco van der Schaaf. De Mos gaat met een 4-4-2 systeem spelen, met een ruit op het middenveld. Drie weken geleden verloor Vitesse in het bekertoernooi thuis met 4-0 van PSV.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
Lazovic, Junker.
Bron: Omroep Gelderland 01-12-2006
quote:Fränkel nog vraagteken bij Vitesse
Vitesse-trainer Aad de Mos beslist pas vlak voor de wedstrijd wie er zaterdagavond tegen PSV spelen. "Er zijn te veel onzekerheden om de opstelling vrij te geven."
Purrel Fränkel (lies), Civard Sprockel (hamstring) en Etiënne Esajas (kuit) zijn twijfelgevallen. Pas op het laatste moment wordt bepaald of zij ingezet worden.
De Mos deed vrijdag een tactische training met het oog op het duel tegen de koploper. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij tegen zijn spelers. Drie weken geleden verloor Vitesse in de beker met 4-0 van PSV.
Zo mag ik het horen, ruit op het middenveld!quote:Vitesse-trainer Aad de Mos gooit zijn elftal om voor het thuisduel tegen PSV. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij vrijdag op de training tegen zijn spelers. De Denen Mads Junker en Anders Due keren na lange afwezigheid terug in de basis, evenals Remco van der Schaaf. De Mos gaat met een 4-4-2 systeem spelen, met een ruit op het middenveld. Drie weken geleden verloor Vitesse in het bekertoernooi thuis met 4-0 van PSV.
Vermoedelijke opstelling:
Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
Lazovic, Junker.
Bron: Omroep Gelderland 01-12-2006
Oeh, dan gaan we het zwaar krijgen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:09 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, ruit op het middenveld!
Deze opstelling en tactiek vind ik min of meer het beste dat nu beschikbaar is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |