abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 23:55:04 #201
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44010791
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef hoM3r het volgende:
Bij deze een oproep aan DeVinger om definitief over te lopen naar waar zijn hart echt ligt, hij weet zelf heel goed welke club dat is.

(Hoewel we je natuurlijk helemaal niet willen hebben en zo)
Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_44010817
Ja, dan win je nog wel is keer van iemand in het linkerrijtje .
pi_44010867
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef DeVinger het volgende:
Sansoni
Ongelofelijk wat loopt die kerel slecht te dekken. Nilsson was telkens zo vrij als een vogeltje.
Die 2 eerste goals hoeven echt niet te vallen, als Nilsson de pass niet kan geven (1ste) en als Wapenaar zijn handen uitsteekt (2e). Bij de penal ging Wapenaar weer stoer doen en op Alves inpraten maar vervolgens weer de verkeerde hoek induiken. Prima dat je hem niet hebt wapie, maar duik for god sake een keer de goede hoek in. Misschien kun je hem zefls een keer aanraken, ook al vliegt hij er dan nog alsnog in.

Je verliest gewoon op basis van een k*nker verdediging.

Wapenaar

Verhaegh (te licht) Sprockel Sansoni (ga lekker beachvolleballen ) en Frankel (te licht).

Tot overmaat van ramp komt dan Blondelle erin voor Frankel, direct balverlies bij een aanval zodat de aanval mislukte En dan gaat ook onze beste man achterin er nog uit: Sprockel voor Knol, de man van de buitenspelval.

Ach, het is op basis van de eerste helft (goed voetbal) dat je niet wanhopig bent
De Franse slag had idd een mindere dag.
Knol al helemaal.
Frankel en vooral Verhaegh vond ik niet slecht.
Blondelle vond ik zelfs meevallen deze keer, ook al blijft hij middelmatig.
En Wapenaar duikt idd echt altijd de verkeerde kant op bij een penalty, verschrikkelijk...

Maar als Aad de Mos nog een paar wedstrijden met zijn veredelde 4-2-4 blijft spelen mag hij wat mij betreft inrukken! Dan mag iemand anders oogsten wat hij gezaaid heeft: Proberen van VVV te winnen in de nacompetitie! Met die rekensommetjes hele tijd van hem. We hebben nu 16 uit 14 en na komend weekend 16 uit 15 en dan moet je dus naar onder kijken en niet naar boven en misschien moet je dan toch maar eens overwegen een andere invulling aan je middenveld te geven...

Ik druk me veel te netjes uit trouwens.
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44010896
kutpubliek.... KUTpubliek KUTPUBLIEK

Ik mis Monnikenhuize ook.. denk nu nog terug ook aan die wedstrijden tegen Real Madrid en Parma (heb ze nog op band dus altijd leuk om terug te zien).

Blondelle, snap nog steeds niet waarom hij elke keer weer. Hoe is hij hier eigenlijk terecht gekomen? En ja... Sansoni. Ben benieuwd naar wat onze Franse slag er op te zeggen heeft. Jammer... jammer
  donderdag 30 november 2006 @ 00:00:07 #205
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44010950
En dan die tifoacties aan het begin van elke wedstrijd.
  donderdag 30 november 2006 @ 00:01:35 #206
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44010988
Maar mênnekes, het is natuurlijk wel heel makkelijk om supporter te zijn in goede tijden.
Denk dat er maar weinig ploegen zijn die 17.000+ halen tijdens de nacompetitie.
pi_44011032
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond , Blom die is een tyfushond

en wapenaar , laat Velthuizen maar spelen tegen PSV

Of haal Waterman ,Ekramy of weet ik veel wie in de winterstop alles is beter dan Wapenaar

En ja Zuid was de 2de helft helemaal niks , gaan er een paar liedjes zingen over de keeper van Den Haag , gelukkig duurde het niet lang

Zaterdag krijg je ook aan de klote van PSV , dan maar weer tegen RKC punten pakken .

Daarna Roda uit , Ajax thuis , Nac en Heracles uit , het zal mij benieuwen.
Dat zijn weer een boel clubs uit het linkerrijtje dus nog een hoop problemen. NAC en Heracles uit worden ook niet bepaald 6 punten op deze manier.
En idd Ekramy halen zou ik wel tof vinden want die is voor zover ik 'm heb gezien behoorlijk goed...
pi_44011051
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar mênnekes, het is natuurlijk wel heel makkelijk om supporter te zijn in goede tijden.
Denk dat er maar weinig ploegen zijn die 17.000+ halen tijdens de nacompetitie.
Maar deze marteling duurt maar voort .
pi_44011075
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:55 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar jij straalt nek uit.
Terwijl jij weer iets vitesserigs over je hebt, wat is je punt?
pi_44011113
En Esajas geblesseerd, misschien gaatie er dan eindelijk is uit .
pi_44011153
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:58 schreef Smeich het volgende:
En ja... Sansoni. Ben benieuwd naar wat onze Franse slag er op te zeggen heeft. Jammer... jammer
Wat een brutale toon weer.

Ik kan best kritisch zijn hoor op Sansoni.
pi_44011214
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:07 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Wat een brutale toon weer.

Ik kan best kritisch zijn hoor op Sansoni.
Nou, schop hem terug naar Frankrijk dan!
pi_44011291
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En Esajas geblesseerd, misschien gaatie er dan eindelijk is uit .
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
En dan die tifoacties aan het begin van elke wedstrijd.
ja is het niet die vlaggen , zijn het die werplinten , of zijn het dezelfde dingen op vak 113 , die andere staanders gebruiken ze al een tijdje niet meer , er moet maar weer eens iets groots komen , tegen Ajax zit het er mischien in .

En zaterdag dat kunstproject als het doorgaat

En ik snap hoM3r wel , je mag hem wel hebben hoor krijg je wapenaar en Esajas er gratis bij
  donderdag 30 november 2006 @ 09:09:33 #214
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44015103
Het was weer tof!..............in De Schoof
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44016895
Bedankt voor de mooie avond

Leek wel of het 2 wedstrijden waren.
  donderdag 30 november 2006 @ 11:40:27 #216
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44018479
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:38 schreef SCH het volgende:
Bedankt voor de mooie avond

Leek wel of het 2 wedstrijden waren.
Ben je net pas thuis?
pi_44018581
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:09 schreef Elvislives het volgende:
Het was weer tof!..............in De Schoof
Nog wat op bierviltjes gekrabbeld?
  donderdag 30 november 2006 @ 12:32:51 #218
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44020124
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef Smeich het volgende:

[..]

Nog wat op bierviltjes gekrabbeld?
Nee, wel Mexicaans bier op! Vanavond bier en tieten in Breda?
Vamos el TRI!
pi_44020389
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:12 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[..]

ja is het niet die vlaggen , zijn het die werplinten , of zijn het dezelfde dingen op vak 113 , die andere staanders gebruiken ze al een tijdje niet meer , er moet maar weer eens iets groots komen , tegen Ajax zit het er mischien in .

En zaterdag dat kunstproject als het doorgaat

En ik snap hoM3r wel , je mag hem wel hebben hoor krijg je wapenaar en Esajas er gratis bij
Ik word gewoon verstoten

Die vlaggen voorafgaand aan de wedstrijd, die buizen die met lucht in rechtop worden geblazen, snippers
Ik wil gewoon dat iedereen op zuid en noord vlaggen in zijn hand heeft, op z'n Italiaans.

Dat quasi-entertainment voorafgaand aan iedere wedstrijd, kerels die niet sterk genoeg zijn om met die vlaggen te zwaaien
En wat is er mis met de sfeer? Natuurlijk zal het oude stadion beter zijn, maar hoe groter de stadions, hoe minder karakter wat mij betreft. Ik vind dat VItesse het inderdaad helemaal niet zo slecht doet hoor, altijd 17.000+ (vorig jaar btw 18.000+ ) en ook als we achter staan wordt er gewoon voluit pro-Vitesse gezongen. En laten we eerlijk zijn, zoals de eerste helft, dat geeft hoop. Met goed verzorgt voetbal Heerenveen (de enige echte subtopper in NL) stukspelen. Dat is ook de enige reden dat De Mos nog niet onder druk staat. Zijn hand is nadrukkelijk aanwezig, alleen heb ik liever dat hij die hand nu boven de talentjes vandaan haalt, en weer voor de beste basis11 gaat.
pi_44020391
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ben je net pas thuis?
Ja man, het is een heel eind lopen
pi_44028932
En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen . We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld . Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen . Dat PSV hem maar nooit op gaat halen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:31:05 #222
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44029001
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:28 schreef cultheld het volgende:
En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen . We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld . Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen . Dat PSV hem maar nooit op gaat halen .
Wat een held.
Ik denk dat heel Arnhem Theo wel eens onfatsoenlijk heeft zien hangen op den korrenmarkt.
  donderdag 30 november 2006 @ 17:34:22 #223
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44029090
quote:
Op donderdag 30 november 2006 17:31 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Wat een held.
Ik denk dat heel Arnhem Theo wel eens onfatsoenlijk heeft zien hangen op den korrenmarkt.
Maak er Arnhem & omstreken van
  donderdag 30 november 2006 @ 17:36:03 #224
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44029133
quote:
Wat verassend .

Theo
pi_44029710
quote:
Jointje had ie vast ook wel bij zich?
pi_44030059
Theo is een held.
pi_44030617
rookt hij sjonge jonge, wat een idioot :S dat doe je toch niet als sportman

en 3 kasten tegelijk aan het spelen ongelovelijk
Haleloeja
pi_44030748
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Theo is een held.
In arnhem lopen geen helden
  donderdag 30 november 2006 @ 18:34:02 #229
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44030821
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef marconijmegen het volgende:

[..]

Mweheh... Marco heten, uit Nijmegen komen en verschikkelijk dom zijn. Hoe stereotype kan je zijn.
pi_44030992
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:26 schreef Gelderland het volgende:
rookt hij sjonge jonge, wat een idioot :S dat doe je toch niet als sportman

en 3 kasten tegelijk aan het spelen ongelovelijk
voor mn werk kom ik vrijwel iedere week bij voetbalclubs, maar je wilt ech tniet weten hoeveel voetballers er roken hoor.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:50:15 #231
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44031250
Theo is echt een held, echt zo'n type waar je een hekel aan zou hebben, ware het niet dat hij fantastisch kan voetballen.
Vamos el TRI!
pi_44031531
Zo het topic loopt wel

Dat theo rookt weten alle vitesse-supporters wel ( ook al voor Hard Gras ) , Theo is gewoon een held , maakt niet uit wat ie doet hij kan alles veroorloven , hij blijft toch wel populair.
pi_44031628
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef marconijmegen het volgende:

[..]

Niet zo brutaal

Trouwens komt die Jeffrey L. daar niet vandaan?
Met die lelijke harses.
Dacht 't wel.

En Van der Schaaf is echt wel een held maar Aad de Mos is een beetje lelijk. Belachelijk dat hij nog niet onder druk staat want we hebben 16 uit 14 (na PSV 16 uit 15), we staan nu 3 punten boven een nacompetitieplaats en hij stelt niet het sterkste elftal op...
Er worden trainers voor minder ontslagen en logisch dat Jan Streuer opeens nog wou wachten met het verlengen van het contract.
pi_44035499
wat een gelul over de sfeer zeg. Er zijn clubs waar het nog veel slechter gesteld is... Daar komt bij de het spel dat vitesse op dit moment laat zien ook niet echt sfeerverhogend is. Maak je liever druk om het spel want dat is echt niets. Waar was die strijdlust gister?!
pi_44037305
Theo zou eigenlijk altijd bij Vitesse moeten blijven, niemand die hem hier iets kwalijk neemt.

Maargoed, Engeland is ook wel wat voor hem, daar ken je er ook een woest leven op nahouden buiten het voetbal.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:05:58 #236
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44038758
GVD, blijkt Roda-uit gewoon een auto/bus combi plus pasfoto te zijn . Rot toch een eind op met dat kutbeleid van ze.
Bridge over troubled water
pi_44041267
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Elvislives het volgende:
Theo is echt een held, echt zo'n type waar je een hekel aan zou hebben, ware het niet dat hij fantastisch kan voetballen.
Jammer dat ie dat nooit laat zien...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 30 november 2006 @ 23:10:40 #238
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44041413
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jammer dat ie dat nooit laat zien...
Daarom ook: Kán!
Vamos el TRI!
pi_44042257
Ik hoef hem niet per se weg te hebben maar voor hem zelf is het beter denk ik...
  donderdag 30 november 2006 @ 23:36:21 #240
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44042266
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo het topic loopt wel

Dat theo rookt weten alle vitesse-supporters wel ( ook al voor Hard Gras ) , Theo is gewoon een held , maakt niet uit wat ie doet hij kan alles veroorloven , hij blijft toch wel populair.
Hoe die rustig op een krakkemikkig fietsje door 'T Broek luid begroetend fietst .

En ja Add de Mos, hij heeft van mij best veel krediet, geen idee waarom, maar het moet niet te lang gaan duren natuurlijk, maar ik geloof er nog steeds in .
pi_44043013
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:36 schreef WebForce het volgende:

[..]

Hoe die rustig op een krakkemikkig fietsje door 'T Broek luid begroetend fietst .
wat dan? vertel....

of heeft iemand anders nog een mooi verhaal over Theo
Haleloeja
  vrijdag 1 december 2006 @ 00:34:29 #242
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44043688
Lees Hard Gras, Theo ís het leuke van het boek. Wat een droge humor heeft die gast, echt heel tof!

T: "Ik rij in het weekend paard, weer es wat nieuws"
I: "Oh"
"Ja"
"Wat vindt Natasja daarvan?"
"Weet niet"
"Hoe heet je paard?"
"huh?"
"Nou....hoe heet je...uhm...paard?"
"Nou gewoon....Paard!"

Of over zijn rijlessen

"Theo, hoe gaat het met je rijlessen?"
"Nou niet zo goed..."
"Nee krijg je het niet onder de knie?"
"nou nee, mijn leraar is dood."

Of zoiets....heb weinig zin om het helemaal op te zoeken en te quoten, maar ik vond het een prachtig boek om te lezen in de trein naar Pinkpop
Ik vind die simpelheid gewoon erg mooi, of anderen hier ook de humor van inzien is een tweede...
Vamos el TRI!
pi_44052028
In de nieuwe editie van Hard Gras zou ook 1 hoofstuk gaan over vitesse rond de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht , heb hem nog niet maar denk dat ik binnenkort wel ff ga kijken in de boekhandel
quote:
Denen terug in basis van Vitesse

Vitesse-trainer Aad de Mos gooit zijn elftal om voor het thuisduel tegen PSV. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij vrijdag op de training tegen zijn spelers. De Denen Mads Junker en Anders Due keren na lange afwezigheid terug in de basis, evenals Remco van der Schaaf. De Mos gaat met een 4-4-2 systeem spelen, met een ruit op het middenveld. Drie weken geleden verloor Vitesse in het bekertoernooi thuis met 4-0 van PSV.
Vermoedelijke opstelling:

Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
Lazovic, Junker.

Bron: Omroep Gelderland 01-12-2006
Nu krijgen ze de kans , Laat het zien Due en Junker
pi_44052311
Damn it, Frankel was toch op tijd fit? (wel vet voor Due btw).

Beste opstelling, ik heb alleen nog steeds mijn twijfels bij Sansoni
(wapenaar laten we maar buiten beschouwing)
pi_44054922
Ik zie Theo ook vaak fietsen.. sportieve vent is het toch he?

Due als linksback, lekker aanvallende impulsen!

pi_44055684
Trouwens ik zie net dat Sansoni in het elftal van de week (VI) stond in het weekend van ADO - Vitesse...

Ah kijk,
quote:
Fränkel nog vraagteken bij Vitesse

Vitesse-trainer Aad de Mos beslist pas vlak voor de wedstrijd wie er zaterdagavond tegen PSV spelen. "Er zijn te veel onzekerheden om de opstelling vrij te geven."
Purrel Fränkel (lies), Civard Sprockel (hamstring) en Etiënne Esajas (kuit) zijn twijfelgevallen. Pas op het laatste moment wordt bepaald of zij ingezet worden.

De Mos deed vrijdag een tactische training met het oog op het duel tegen de koploper. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij tegen zijn spelers. Drie weken geleden verloor Vitesse in de beker met 4-0 van PSV.
pi_44060896
Kijk, dit team is goed . Knol .
pi_44061426
quote:
Vitesse-trainer Aad de Mos gooit zijn elftal om voor het thuisduel tegen PSV. "Het gaat erom dat jullie lezen wat ik wil", zei hij vrijdag op de training tegen zijn spelers. De Denen Mads Junker en Anders Due keren na lange afwezigheid terug in de basis, evenals Remco van der Schaaf. De Mos gaat met een 4-4-2 systeem spelen, met een ruit op het middenveld. Drie weken geleden verloor Vitesse in het bekertoernooi thuis met 4-0 van PSV.
Vermoedelijke opstelling:

Wapenaar;
Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Due;
Kaya, Van der Schaaf, Pryor, Janssen;
Lazovic, Junker.

Bron: Omroep Gelderland 01-12-2006
Zo mag ik het horen, ruit op het middenveld!

Deze opstelling en tactiek vind ik min of meer het beste dat nu beschikbaar is...
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:10:42 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44061451
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:09 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Zo mag ik het horen, ruit op het middenveld!

Deze opstelling en tactiek vind ik min of meer het beste dat nu beschikbaar is...
Oeh, dan gaan we het zwaar krijgen...
pi_44062316
Nee jullie hebben Alex
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')