abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44092797
Jammer dat we geen punt of meer overhielden aan deze wedstrijd het zat er zeker in , we hadden ook een penalty moeten krijgen ( na die handsbal ) maar ja die scheids he .

En R. Koeman

Was nog effe in het home , en Junker spreekt al goed Nederlands ( Due deed het in het engels maar die zit er dan ook pas een half jaartje )
  zondag 3 december 2006 @ 00:03:38 #277
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_44093171
I'm proud.

Heerlijke wedstrijd beleefd, Vitesse was beter en had meer verdiend.

[ Bericht 4% gewijzigd door LosMillonarios op 03-12-2006 00:16:52 ]
Bridge over troubled water
  zondag 3 december 2006 @ 00:05:34 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44093202
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 23:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat we geen punt of meer overhielden aan deze wedstrijd het zat er zeker in , we hadden ook een penalty moeten krijgen ( na die handsbal ) maar ja die scheids he .

En R. Koeman

Was nog effe in het home , en Junker spreekt al goed Nederlands ( Due deed het in het engels maar die zit er dan ook pas een half jaartje )
Tsja....je hebt inderdaad wel gelijk. Maar what about Koeman?
pi_44093938
Damn wat een voetbal de 1e helft .
pi_44094559
De sfeer zat er vandaag ook wel lekker in

Die projectie op de wand zag er ook goed uit , tegen RKC is het weer als het goed is
quote:
Vitesse wil niet verder met Hersi.

Arnhem - Vitesse wil niet verder met Youssouf Hersi. De onderhandelingen over een nieuw contract zijn afgelopen week afgebroken. Het contract van Hersi loopt na dit seizoen af.

De aanvallende middenvelder kan na dit seizoen transfervrij weg, maar aasde op een langer verblijf in Arnhem. Daarover was de club al enkele maanden met de speler in onderhandeling.

Youssouf Hersi kwam eind 2004 naar Vitesse.Vorig seizoen groeide hij uit tot een publiekslieveling met negen doelpunten in de competitie. Dit seizoen raakte hij buiten de basis door een enkelblessure.

TVG tekst
jammer
pi_44094665
Beetje vaag dat mensen zeggen dat het onverdiend was, psv had ook makkelijk met 0-4 kunnen winnen namelijk en ja Gomes is irritant
pi_44094675
quote:

En R. Koeman

Hersi schoot gewoon tering scheef, hij kon hem er zo inleggen maar hij zo hem 50 meter langs hebben geschoten
  zondag 3 december 2006 @ 01:25:45 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44094685
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:24 schreef Jasza het volgende:
Beetje vaag dat mensen zeggen dat het onverdiend was, psv had ook makkelijk met 0-4 kunnen winnen namelijk en ja Gomes is irritant
irritant
pi_44094698
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tsja....je hebt inderdaad wel gelijk. Maar what about Koeman?
Omdat Koeman zegt dat ie niet teveel hebben gekregen , ik vind dat ze wel teveel hebben gekregen , oke PSV heeft ook wat pech gehad met nog een bal op de kruising ( vond hem namelijk weer iets te arogant , (een beetje dat Ajax-achtige )

Maar ja dat weet je ook bij PSV heel effectief altijd , 1 kans nodig vaak , maar ja dat is ook weer puur klase.
pi_44094769
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hersi schoot gewoon tering scheef, hij kon hem er zo inleggen maar hij zo hem 50 meter langs hebben geschoten
was hands , en daarbij PSV had ook nog wel met 10 man kunnen spelen , ik heb een eleboog gezien , en Benson die doorgebroken was en dat daarvoor Reiziger geen rood maar geel kreeg.
pi_44094787
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:30 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

was hands , en daarbij PSV had ook nog wel met 10 man kunnen spelen , ik heb een eleboog gezien , en Benson die doorgebroken was en Reiziger geen rood maar geel kreeg.
Het was wel hands, maar als die aap hem niet 50 meter naast zou schieten dan zou hij er gewoon ingelegen hebben
  zondag 3 december 2006 @ 01:32:19 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44094798
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:26 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Omdat Koeman zegt dat ie niet teveel hebben gekregen , ik vind dat ze wel teveel hebben gekregen , oke PSV heeft ook wat pech gehad met nog een bal op de kruising ( vond hem namelijk weer iets te arogant , (een beetje dat Ajax-achtige )

Maar ja dat weet je ook bij PSV heel effectief altijd , 1 kans nodig vaak , maar ja dat is ook weer puur klase.
Ja dat Ajax achtige mag hij van mij ook achterwege laten Je hebt inderdaad wel een beetje gelijk. Verder is Koeman best een geschikte peer
pi_44094864
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Het was wel hands, maar als die aap hem niet 50 meter naast zou schieten dan zou hij er gewoon ingelegen hebben
dat praat nog het nog niet goed dat we geen pingel kregen , maar zo hadden er nog wel meer ballen mogen zitten , maar ja het verhaal is bekend , GOMES !!
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja dat Ajax achtige mag hij van mij ook achterwege laten Je hebt inderdaad wel een beetje gelijk. Verder is Koeman best een geschikte peer
En gelukkig voor PSV doet iemand anders de inkopen , hij doet het idd uitstekend , veel geleerd van zijn fouten bij Vitesse denk

En wat betreft Vites , als we zo spelen als vandaag dan winnen we wel volgende week Zondag van RKC
pi_44094996
Koeman is een stuk wijzer geworden in Portugal
  zondag 3 december 2006 @ 01:44:01 #290
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44095017
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:36 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

dat praat nog het nog niet goed dat we geen pingel kregen , maar zo hadden er nog wel meer ballen mogen zitten , maar ja het verhaal is bekend , GOMES !!
[..]

En gelukkig voor PSV doet iemand anders de inkopen , hij doet het idd uitstekend , veel geleerd van zijn fouten bij Vitesse denk

En wat betreft Vites , als we zo spelen als vandaag dan winnen we wel volgende week Zondag van RKC
Ik hoop het echt! Als beginnend Arnhemmer gun ik het jullie wel! Al was de sfeer woensdag niet al te best...Maar dat zal na vandaag wel beter worden!
pi_44095700
Sfeer vanavond was opperbest. Gingen zelfs wat meer mensen staan toen Zuid begon te zingen. En ja, PSV had ook met 0-4 kunnen winnen, maar Vitesse ook met 2-1. Gomes maakte het verschil, zo simpel is het. Hoorde Koeman op de radio, maakte complimenten naar Vitesse over het getoonde spel (agressiever, meer druk naar voren) en was niet tevreden met PSV (soms te laks, automatische piloot). Dat was deze wedstrijd zeker het geval. Tja, 0-1 jammer, maar aan de andere kant: er zijn weinig ploegen dit seizoen die 0-1 van PSV verliezen. We worden iig niet opgerold zoals Utrecht vorige week en we krijgen volgens de media te weinig. Complimentje lijkt me.
  zondag 3 december 2006 @ 04:45:16 #292
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_44096700
Mooie wedstrijd, helaas verloren. Meer verdient maar het blijft natuurlijk wel een niveautje hoger dat PSV.
Heeft iemand een samenvatting voor me?
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  zondag 3 december 2006 @ 09:40:18 #293
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_44097282
Een samenvatting van de tweede helft:
- PSV: counteren, af en toe paniek, tijdrekken en een spits eruit voor een verdediger (:'))
- Vitesse: hopend op meer, af en toe geweldige combinaties, Gomes plukte álles eruit.
pi_44097336
quote:
Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

pi_44097651
Gomez is gewoon een held voor PSV, zonder hem hadden we zeker 1x gescoort (die kopbal van Fredje , de bal van Prijor zat ook precies in de hoek..). Als we volgende week weer zo spelen met oa Due die aanvallend nog veel gevaarlijker is dan Purrel, dan rollen we RKC op .
pi_44098223
Hoe kan het in hemelsnaam dat jullie zo laag staan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 3 december 2006 @ 11:42:05 #297
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_44098582
Die vrije trap was toch van Due? Ik telde hem echt al, idem die kopbal van Freddie B.

Heb me helemaal kapot geschreeuwd en geklapt (klapvee!), volgende keer pakken wíj de punten!

Oh enne...het is toch geen straf, naar Vitesse gaan
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_44099081
Ik verbaas me echt over het feit dat Gomes zoveel lof krijgt toegezwaaid in deze wedstrijd. In de samenvatting zie ik hem een paar aardige ballen pakken maar daar staat een keeper toch voor? Iedereen doet net of Gomes de bal 5 keer uit de bovenhoek getikt heeft... PSV heeft het in de 2e helft laten liggen imo. Het slotoffensief van Vitesse kwam vooral venijn tekort.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44099126
quote:
Mendez ligt gewoon op de grond en krijgt de bal tegen hem aangeschoten. Je zag gewoon dat hoe-heet-ie-ook-weer voor de penalty ging ipv te proberen zelf te scoren. Terechte beslissing van de scheids.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44099130
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verbaas me echt over het feit dat Gomes zoveel lof krijgt toegezwaaid in deze wedstrijd. In de samenvatting zie ik hem een paar aardige ballen pakken maar daar staat een keeper toch voor? Iedereen doet net of Gomes de bal 5 keer uit de bovenhoek getikt heeft... PSV heeft het in de 2e helft laten liggen imo. Het slotoffensief van Vitesse kwam vooral venijn tekort.
Je zou is de hele wedstrijd moeten zien .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')