Zie topic titelquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef Koentje3 het volgende:
wii fitness age? WTF?
ik wist ook niet dat dat erin zat O.o .. Waar zit dat bij dan!?quote:
Ik zag net iets van work-out bij Wii sports geloof ik. Misschien dat dat als extra erbij zit?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:38 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat dat erin zat O.o .. Waar zit dat bij dan!?
Ik vind trouwens exite truck er wel goed uitzien O.o!
Boeiend.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:46 schreef Tali-banaan het volgende:
Beetje te relaxed zijn ze als je ziet hoe dik ze zijn he
LOL nu gaan ze zelda spelenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:53 schreef Koentje3 het volgende:
HOE KUNNEN ZE nou in hemelsnaam al deze games doen en zelda laten liggen![]()
![]()
Bij mij staan ze wel goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zag net iets van work-out bij Wii sports geloof ik. Misschien dat dat als extra erbij zit?
En de OP is nog niet helemaal goed, op de wiki staan de voorgaande topics niet goed uitgelijnt.
quote:
Twilight Realmquote:Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
What you can try:
Check your Internet connection. Try visiting another website to make sure you are connected.
Retype the address.
Go back to the previous page.
More information
This problem can be caused by a variety of issues, including:
Internet connectivity has been lost.
The website is temporarily unavailable.
The Domain Name Server is not reachable.
The Domain Name Server does not have a listing for the website's domain.
If this is an HTTPS (secure) address, click tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.
For offline users
You can still view subscribed feeds and some recently viewed webpages.
To view subscribed feeds
Click the Favorites Center button , click Feeds, and then click the feed you want to view.
To view recently visited webpages (might not work on all pages)
Click the File menu, and then click Work Offline.
Click the Favorites Center button , click History, and then click the page you want to view.
Je weet... TR doet het de helft van de tijd niet bij mijquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga jij je verbinding eens even fixen danOh, en IE
Alleen bij jou jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet... TR doet het de helft van de tijd niet bij mijOh, en IE
is van hanske teeuwenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
lol intresant?
Spreek ik hier met burat zelf?
Kaart? Wat bedoel je precies..... zag je de kaart van Zelda TP op Gamespot?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:12 schreef Platina het volgende:
fuck, die kaart is groot zeg!
das jammer.. had trouwens op 1 van de vele filmpjes wel een gele en een rode gezienquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef mini-lellan het volgende:
Is trouwens alleen de witte versie beschikbaar bij de launch? Je ziet namelijk alleen maar witte dozen.
Ja, ze lieten hem even zien tijdens die marathon. Je kon in en uitzoomen en de kaart rondslepen aangezien hij te groot was om fatsoenlijk in een keer te laten zien.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kaart? Wat bedoel je precies..... zag je de kaart van Zelda TP op Gamespot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
www.gamespot.com/onthespotquote:
De gene die nog pre-orders aannemen, gewoon proberen dus...quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:06 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens, waar kan ik hem het beste reserveren? Bart Smit, FRS, Dixons, V&D, of de Intertoys? Dat zijn mijn keuzes
RGB scart kabel komt enkel in Europaquote:
Bij Wiiplay zit pool dacht ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:08 schreef deGVR het volgende:
Waar ik zelf nog op zit te wachten is de aankondiging van een goed pool/snooker spel voor de Wii.
Dat lijkt me echt heerlijk. Lekker met de Wiimote Snookeren. En dan liefst ook multiplayer met 1 Wiimote (je moet toch om beurten) en het zou helemaal fantastisch zijn als er ook een Trick Shot Championship mode bij zou zitten.
Dat is al een mooi begin.quote:
ja die bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kaart? Wat bedoel je precies..... zag je de kaart van Zelda TP op Gamespot?
Jep, in Wii play zit poolquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:18 schreef deGVR het volgende:
[..]
Dat is al een mooi begin.
Maar ik zou echt een uitgebreide, complexe 'Whirlwind' snooker willen hebben.
Ben der bang voor...quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:36 schreef s0ul het volgende:
[afbeelding]
Kan vast wel op de wii of niet ?
Hij lijkt erop maar of er dezelfde chip of een compatible chip in zit dat is afwachten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:41 schreef s0ul het volgende:
[afbeelding]
hij lijkt wel op deze tough![]()
Ik heb niet geprorderd omadt alle winkels nu al wel voor zitten met preorders. En ik ga hem niet met de launch halen i.v.m. TP het enige leuke spel is. Dus ik wacht tot 2007 (quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:02 schreef __aram het volgende:
Dus iedereen heeft hier al een Wii in pre-order?
Iemand een idee waar er nog wat te halen valt, of dat er misschien op de launch dag ook gewoon units los worden verkocht zonder ge-pre-orderd te zijn?
Ik wil niet lui lijken, maar van diegene die al in rotterdam hebben geinformeerd. Zou ik graag willen weten of ze alle winkels langs zijn gegaan, voordat ik zelf weer op pad ga.
Damn ik ga ook nog gewoon geen Wii hebben op 8 decemeber...damn!
Ik zit meer te wachten op een RTS.quote:Waar ik zelf nog op zit te wachten is de aankondiging van een goed pool/snooker spel voor de Wii.
Dat lijkt me echt heerlijk. Lekker met de Wiimote Snookeren. En dan liefst ook multiplayer met 1 Wiimote (je moet toch om beurten) en het zou helemaal fantastisch zijn als er ook een Trick Shot Championship mode bij zou zitten.
RTS op console gaat niet. Voor RTS MOET je een muis hebbenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:52 schreef s0ul het volgende:
[..]
Ik zit meer te wachten op een RTS.
Dat moet wel lukken met zo'n controller dacht ik zo![]()
Dit is niet zomaar een console.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
RTS op console gaat niet. Voor RTS MOET je een muis hebben
Onzin. Het is niet alsof een muis de rts maakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wiimote is ook een soort van muis he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Multi Point Touch screenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:33 schreef Gronnaephos het volgende:
Naast dat een muis zeer waarschijnlijk altijd nog fijner werkt met een RTS dan wat voor vervanger dan ook, komt er nog bij dat een toetsenbord (in my opinion) ook heel belangrijk kan zijn voor een snellere gameplay, in verband met hotkeys en het snelle scrollen. Dit is echter ook te vervangen door bijvoorbeeld de nunchuck erbij te hangen en de control stick ervan als scroll-functie te gebruiken, terwijl de knopjes hotkeys kunnen worden.
Als laaste is er nog een belangrijk probleem: de resolutie. Voor een RTS is het gewoon belangrijk dat je een hoge resolutie op je beeldscherm tovert, want er moet vaak een redelijke lading knopjes in beeld, evenals een gedetailleerde spelwereld. Er zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen te bedenken, zoals de inventieve RTS-games ala Pikmin (een soort RTS-spin off) en Black&White, die praktisch enkel met de muis en haast zonder User Interface te spelen viel.
die nieuwe pokémon game volgens mij ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:42 schreef _Supreme het volgende:
Wie weet er welke games er precies online gaan?
Super smash Brawl, en welke nog meer?
WEL interneten NIET gamenquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:14 schreef _Supreme het volgende:
Okee, maar je kunt dit jaar dus niet echt meer met de Wii ONLINE spelen dus?
Wie is Arend Glas?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:14 schreef s0ul het volgende:
Wii sports niet want de eerst die online ging is Pokémon
-Dries- van CZ ? (cubezone, niet de zorgverzekeraar)
Als je het wel bent begin niet over Arend Glas
Boeiend, standaard rayman zuigt toch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind die konijnen nu wel zwaar irritant. Dat is toch geen Rayman meer.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind die konijnen nu wel zwaar irritant. Dat is toch geen Rayman meer.
Yep... En je kunt het "getril" ook weg halen door de gevoeligheid van de pointer te verlagenquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:52 schreef floppie86 het volgende:
tvp
pointer controls zien dr erg soepel uit trouwens op de filmpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |