Zodra je m koopt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verdomme, wanneer kan ik nou FF7 spelen op mijn psp![]()
ik heb hem al voor de ps1, alleen dat schijfje past er niet echt inquote:
Misschien heeft Mike van TellSell wel iets dat hem op maat maakt..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb hem al voor de ps1, alleen dat schijfje past er niet echt in![]()
Geen idee....quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:00 schreef Darkzell het volgende:
En wanneer kan je hem kopen voor de PSP.![]()
Als de PSP PS1 games gaat afspelen past dat schijfje nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb hem al voor de ps1, alleen dat schijfje past er niet echt in![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:38 schreef Darkzell het volgende:
TVP'tje.
En hoe?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verdomme, wanneer kan ik nou FF7 spelen op mijn psp![]()
Ik wil hem niet online bestellen dus dat gaat overquote:
Zou ik ook graag willen weten. Zodra het kan neem ik dagelijks mijn PSP mee naar mijn werk. Gaat een toptijd wordenquote:
Je geduld zal worden beloond als ie in de winkel ligt.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef Digixz het volgende:
[..]
Misschien heeft Mike van TellSell wel iets dat hem op maat maakt..
Er is geen standaard firmware voor. Het ligt er maar net aan uit welke productie reeks hij komt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Kvaky het volgende:
Wat is eigenlijk de standaard firmware van een witte psp? Iemand die mij kan helpen?
lol maakt het uit welke kleur die is dan ;Pquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Kvaky het volgende:
Wat is eigenlijk de standaard firmware van een witte psp? Iemand die mij kan helpen?
nee maar we hebben een tomtomquote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef MIster911 het volgende:
Krijg je bij die GPS module ook navigatie software erbij gelevery?
Absoluut mee eens!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef SToRM81 het volgende:
Daxter, Killzone, Syphon Filter, GTA: VCS
Best lachen, vooral die radiostationsquote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Okay, Vice City in de PSP. 'S ff checken.
Die missies zitten er wel in, daarom staat je teller op 35%. Je moet ze alleen wel aannemen of opzoeken. Als je alleen door de main storyline heenraast dan kun je m blijkbaar al op 35% uitspelen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef this-is-life het volgende:
Net VCS uitgespeeld, leuk spel alleen hadden er van mij wel wat meer missies in gemogen zit op 35% van het spel en heb het al uitgespeeld.
Dat zoui k ook wel eens willen weten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef Roi het volgende:
Hoe kan je nou je eigen muziek beluisteren ?
Ik neem aan binnen Vice City? Dat weet ik niet....maar bij EA heb je een soort mediacenter in het menu en hierin kun je gewoon je eigen muziek selecteren....quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef Roi het volgende:
Hoe kan je nou je eigen muziek beluisteren ?
Hint!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:49 schreef zquing het volgende:
zijn e nog games die het echt waard zijn om te kopen?
het is gelukt via een hele grote omwegquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:30 schreef KansloosForEver het volgende:
ff een vraagje. Ik wil mijn psp aanmelden via http://www.yourpsp.com/psp/psp.html om zo films van o.a. RTL Travel te kunnen downloaden. Maar hoe werkt dat aanmelden in godsnaam? Moet je dat via het internet op je psp doen? Via de computer lukt het mij niet. Als je nml klikt op "meld je aan" krijg ik een advertentie in beeld van Media Manager voor de PSP![]()
quote:Developer fears publishers may begin to abandon format
Karl Jeffery, CEO of developer Climax, has told GamesIndustry.biz that Sony must act to reverse poor performance of the PSP before publishers begin to abandon the format.
The outspoken development boss, whose company has recently released a new ATV Offroad Fury title for the system, is concerned that the Nintendo DS is trouncing the PlayStation Portable - while Sony is doing little to support its own handheld.
"To be honest and frank about it we worry about the future of the PSP," said Jeffery.
"In terms of sales of the actual units, it's not doing so great. The DS is going gangbusters, the sales volumes are going up exponentially. But the PSP worrys us, because we're sitting here thinking about what Sony is going to do to get the platform back on track and we're not hearing much from them."
Jeffery believes there are two ways to reinvigorate the format – redesign the handheld to create a more ergonomically appealing unit, and develop a serious digital download content strategy.
"Personally, I love it as a platform to develop for, it's very powerful and it's a great machine. But it's a big bit of kit to lug around and the battery life's not great. Perhaps they could bring out a 'PSP Lite' or something along those lines," said Jeffery.
"Another thing that would be smart is to get into a downloadable games model, which Sony hasn't really done yet. There's wi-fi possibilities and memory stick features that could be used - we can see where Sony could take the platform to re-energise it. But it's very disappointing at the moment when you look at the installed base and the sales of the games that are out there; it's not a compelling prospect for many publishers."
When asked whether he thought publishers may begin to abandon the format, Jeffery replied: "That's my instinct, yes. Maybe Sony has got something planned, but at the moment it's very worrying. It's probably the platform we're most worried about."
Je doet je username wel eer aanquote:
Ben hem al aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Thrillville is uit, dikke shit.
Ik ookquote:
Alleen krijg CRS fouten als ik de rar wil uitpakkenquote:
Lekker voor jequote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Alleen krijg CRS fouten als ik de rar wil uitpakken![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Alleen krijg CRS fouten als ik de rar wil uitpakken![]()
Al een oplossing gevonden? Repair met winrar gedaan helpt niet...met 7 zip geprobeerd werkt ook nietquote:
Maar ff wachten op een andere versie.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Al een oplossing gevonden? Repair met winrar gedaan helpt niet...met 7 zip geprobeerd werkt ook niet![]()
Tja da's balen, maar met downgraden word je hier niet geholpen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
Iemand trouwens tips ik heb mijn PSP dus gedowngraded...en DEVhook erop gezet...maar klopt het nu dus dat ik geen video meer kan kijken? Krijg steeds data is corrupted...welke firmware ik ook laad...![]()
Veel verschil is er niet tussen de verschillende "versies", op kleur en grootte van meegeleverde memorystick na.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef dj_ko het volgende:
ey mensen,
ik zou graag een psp kopen voor in de trein vakantie e.d.
welke versie is nou de beste om te hebben?
Uurtje of 6.quote:en hoe lang gaat een accu ongeveer mee als je aan het gamen bent
De nieuwste!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:55 schreef dj_ko het volgende:
oke welke versie firmware is het beste om te hebben dan
Nee, niks. Gewoon kopen kut pauper.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar ff wachten op een andere versie.
Eindelijk visuals voor je muziekspeler..dat duurde evenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja da's balen, maar met downgraden word je hier niet geholpen.
Heb zelf trouwens m'n PSP firmware geupgrade naar 3.0.1 Naast een aantal kleine verbeteringen vooral nieuwe features die pas nuttig worden als je een PS3 hebt.
Aaaaaaaaaaaaaaaaah wat ben je toch zieligquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:12 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb er sindskort ook eentje dus ik moet dit topic ook maar volgen
Tis verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:56 schreef Digixz het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaah wat ben je toch zielig
Ik dacht het niet.quote:Op zondag 26 november 2006 09:07 schreef oor het volgende:
zo gister bij een boekenzaak voor 45 euro vice city stories gekocht. en het spel is meesterlijk. maar nu begin ik te twijfelen of die gevechtsmoves zoals nek breken e.d. ook al in liberty city stories zaten?
Nee, dat zat er niet inquote:Op zondag 26 november 2006 09:07 schreef oor het volgende:
zo gister bij een boekenzaak voor 45 euro vice city stories gekocht. en het spel is meesterlijk. maar nu begin ik te twijfelen of die gevechtsmoves zoals nek breken e.d. ook al in liberty city stories zaten?
had dan de vice city genomen, die is echt meesterlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef Qunix het volgende:
Hoi * Qunix meld!
Sinds gisteren heb ik ook een PSP Value pack met Locoroco![]()
Ohja? Zoals?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Naast een aantal kleine verbeteringen vooral nieuwe features die pas nuttig worden als je een PS3 hebt.
Ik heb liever locoroco hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:33 schreef oor het volgende:
[..]
had dan de vice city genomen, die is echt meesterlijk.
Oooooh die muziek op de achtergrond....vannacht weer eens wat uur aan FF7 besteden mwhuahaquote:
Dat kan ik nu ook al met de PS2quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zoals de remote play functie waarmee je je PS3 kunt bedienen via je PSP.
Ik vind em juist tegevallequote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
zojuist killzone gekocht..
Wat mij betreft de beste psp game tot op heden.
Davinci code is van Sony Pictures. Een aantal studio's zagen geen heil meer in UMD films, maar Sony gaat er gewoon mee door.quote:Op zondag 3 december 2006 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooi he... games. Allemaal een kwestie van smaak.
Ik dacht trouwens dat UMD films niet meer werden gemaakt, maar ik zag the davinci code als UMD staan ?
UMD-Films zijn echt hopeloos. Sony zelf kan er maar beter ook mee stoppen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef P-Style het volgende:
Davinci code is van Sony Pictures. Een aantal studio's zagen geen heil meer in UMD films, maar Sony gaat er gewoon mee door.
Want de PS3 tovert een PS1 emulator op je PSP?quote:Op maandag 4 december 2006 10:59 schreef donald_dick het volgende:
zou er ooit een oplossing komen als je geen ps3 hebt maar wel ps1 games op je psp wil spelen
Lijkt me wel slim jaquote:Op maandag 4 december 2006 11:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Het downloaden van de games moet via PS3. Maar dat zal ook wel stand-alone gaan kunnen
Hij is goed hèquote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
zojuist killzone gekocht..
Wat mij betreft de beste psp game tot op heden.
Hmmm...dat klinkt wel goedquote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hij is goed hè![]()
Ik kreeg er een beetje MGS1 flashbacks van.
Ik vind ze wel stoer, alleen veel te duur.quote:Op maandag 4 december 2006 11:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
UMD-Films zijn echt hopeloos. Sony zelf kan er maar beter ook mee stoppen.
Dat ís het ookquote:
je moet je via de webshop op yourpsp.com aanmelden. dat werkt wel gewoon in 1 keer.quote:Op maandag 4 december 2006 13:44 schreef lilalush het volgende:
Yes! Heb een psp value pack met Dexter gekregen. Nog nooit was kilometers rijden door het land op de bijrijders stoel zo leuk!![]()
Heb getracht me aan te melden op de site yourpsp maar zoals ik ook al bij anderen las is dat niet heel erg eenvoudig. Volgens de site krijg ik een online game code thuisgestuurd? Afwachten maar even, ik snap het nog niet helemaal......
Net effe mail gecheckt, maar ik heb niks ontvangen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kreeg het volgende mailtje binnen![]()
Gefeliciteerd, je bent willekeurig geselecteerd om aan een PSP-gebruikersonderzoek deel te nemen.
Sony gelooft dat ervaringen uitwisselen het leukste is aan de PSP. Daarom hebben we BrainJuicer (een onafhankelijk onderzoeksbureau) de opdracht gegeven om PSP-gebruikers te vragen hun ervaringen met ons te delen.
Als dank voor het invullen van de online vragenlijst, doe je mee aan een prijstrekking. De winnaar krijgt een PlayStation 3 spelconsole.
Klik dus op de onderstaande link en beantwoord de vragen - het onderzoek duurt ca. 15 minuten. Jouw feedback is erg belangrijk om de PSP-ervaring voor iedereen nog beter te maken:
wie heeft er nog meer dit mailtje binnen gekregen......ik neem aan nog 100.000 anderen![]()
![]()
IGN.comquote:8.0 Presentation
Portable Ops manages to meld the flavor of Snake Eater with the strategic elements of Acid to make a completely new title.
8.5 Graphics
The Subsistence Engine transitions over to the PSP extremely well. Slowdown, texture tears and camera issues hamper it though.
9.0 Sound
Excellent voice acting is paired with a great soundtrack to make an excellent aural experience.
9.0 GameplayRecruiting soldiers is amazingly deep, and you can literally spend hours on end building your forces and taking on sub-missions.
9.0 Lasting Appeal
Ad Hoc, Infrastructure and Cyber Survival, along with recruiting, will easily keep this UMD in PSPs for a long time.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ik ben heel benieuwdquote:
Bijna geen goede gamesquote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef bananenjus het volgende:
Wrm is de psp hier zo onpopulair... maar ik krijg de psp maar ik ga denk een race spel of een schietspel nemen welke zou ik nemen? En geen killzone zeggen.
gta is leukquote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef bananenjus het volgende:
Wrm is de psp hier zo onpopulair... maar ik krijg de psp maar ik ga denk een race spel of een schietspel nemen welke zou ik nemen? En geen killzone zeggen.
je hebt het over de nieuwe gta? daar ben ik echt nog wel tevreden overquote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
gta vond ik echt enorm saai worden na een tijdje, ik heb alleen maar uitgespeeld met cheats.
Minder buttonbashen en meer nadenken. Met andere woorden: nee, helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen die last krijgen van zweetvingers op de psp?
Als ik een tijd actief game worden die hele knoppen nat van het zweet van mijn vingers
http://tweakers.net/nieuw(...)-GPS-accessoire.htmlquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zit meer te wachten op de GPS
Wel van een beetje RSI met deze gamequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen die last krijgen van zweetvingers op de psp?
Als ik een tijd actief game worden die hele knoppen nat van het zweet van mijn vingers
Die zag ik laatst bij iemand persoonlijk lijkt mij die besturing toch ruk omdat je geen muis hebt zeg maar....is het te doen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wel van een beetje RSI met deze game
Zie ook pagina 1 van de review zelf: ) Het is aardig te doen, maar je raakt gefrustreerd van de langzame werking. Even snel draaien zoals je met eem muis gewend bent gaat niet hard.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Razor21 het volgende:
Die zag ik laatst bij iemand persoonlijk lijkt mij die besturing toch ruk omdat je geen muis hebt zeg maar....is het te doen?
SSX on Tour? Die maakt gebruik van dezelfde engine als Burnout. Beiden geweldige spellen.quote:Iemand trouwens een idee hoe dat snowboardspel heet voor op de psp? Zag iemand gisteren in de trein die was aan het snowboarden zag er behoorljik vet uit![]()
Geen idee volgend jaar of zo, geen idee, 1.2 Megapixel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:01 schreef satecl het volgende:
Wanneer komt die Camera uit in Europa, en wat gaat ie kosten en wat is de kwaliteit..???
Meldquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kreeg het volgende mailtje binnen![]()
Gefeliciteerd, je bent willekeurig geselecteerd om aan een PSP-gebruikersonderzoek deel te nemen.
Sony gelooft dat ervaringen uitwisselen het leukste is aan de PSP. Daarom hebben we BrainJuicer (een onafhankelijk onderzoeksbureau) de opdracht gegeven om PSP-gebruikers te vragen hun ervaringen met ons te delen.
Als dank voor het invullen van de online vragenlijst, doe je mee aan een prijstrekking. De winnaar krijgt een PlayStation 3 spelconsole.
Klik dus op de onderstaande link en beantwoord de vragen - het onderzoek duurt ca. 15 minuten. Jouw feedback is erg belangrijk om de PSP-ervaring voor iedereen nog beter te maken:
wie heeft er nog meer dit mailtje binnen gekregen......ik neem aan nog 100.000 anderen![]()
![]()
De score van Famitsu:quote:
Het spel ziet er inderdaad goed uit, alleen de besturing is een beetje wennenquote:- Metal Gear Solid : Portable Ops (PSP, Konami) : 9 / 10 / 9 / 9 - (37/40)
NeoGafquote:""Gameplay:
First, the bad news. Reports indicate that it was nearly impossible to take photographs due to security.
The Crisis Core Demo features two missions, Wutai Invasion and Ifrit Battle. Each includes cutscenes, field navigation, enemy encounters, and a boss battle. Details in the plot remain shaky, however the Wutai Invasion mission mentions a new character known as Colonel (Captain?) Razard or Razard, and the Ifrit Battle mission has a man with glasses and short, fair hair.
While navigating the field, enemies will appear and you will enter combat with a seamless transition. In battle, the L and R buttons are used to cycle through commands, the Circle button is used to execute the selected action, and the Square and Triangle buttons are used for dodging and defending. The camera can be controlled freely.
In battle, actions consume Action Points, or AP, as well as conventional MP for magic, and using the same action repeatedly, such as in a 3-hit combo, consumes more AP. The Slots appear to deal with Zack's memories, and are a key factor in combat. Their primary use is to restore consumed points, and as such, can be utilized to time out attacks more effectively. However, by lining up three of the same character, you draw out Zack's memories, and can gain various special effects, such as "Actions Cost no AP" or "Reduced MP Cost", adding an even deeper layer of strategy to combat.
Trailer:
A new trailer was showcased in the "Closed Megatheater", similar to the one at TGS. These are just a few details which have surfaced. Please keep in mind that things are still sketchy.
- The trailer begins where the TGS trailer left off, with Genesis yelling about the "Shinra dogs".
- Scene where Zack jumps down to the train.
- The mission Zack and Tseng are on is to track down Genesis, who went missing during combat in Wutai a month earlier, though Sephiroth was originally supposed to go, not Zack.
- A new character named Razard, who appears to be a superior to Zack and Angeal, though he may have a position more like Tseng's.
- Razard: "With Angeal's nomination, you have a clear shot to 1st."
- Zack becomes very excited and jumps at Angeal, who instantly brushes him off.
- Sephiroth and Zack find a corpse in a forest.
- Zack: "Genesis!?"
- Sephiroth: "It's different, a Genesis Copy."
- Zack: "A human clone!?"
- Sephiroth: "Angeal is a traitor."
- Zack: "That- Angeal isn't like that!"
- In some remote region, Zack and a Shinra troop are talking.
- Zack: "Where are you from?"
- Troop: "Nibelheim."
- Zack: "Hehehe, I'm from Gongaga! When it comes to remote regions, the two of us shouldn't be afraid of anything. What's your name?"
- The troop, laughing, removes his helmet, revealing himself to be Cloud.
- Cloud: "I'm Cloud."
- An airborne battle between Genesis, Angeal, and Sephiroth.
Last, but not least, the special gift given to those who went to the Crisis Core booth is a special PSP carrying pouch that features the game's logo.""
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van een psp!
kwamquote:UMD-Films zijn echt hopeloos. Sony zelf kan er maar beter ook mee stoppen.
Die UMD's zien er op zich prima uit, maar inderdaad veel te duur. Daar komt bij dat er prima methoden zijn om DVD's om te zetten naar een PSP format, en aangezien ik als consument niet bereid ben om 2x zwaar in de buidel te tasten doe ik de conversie zelf wel. Het zal heel lastig worden om een pricepoint te vinden waarbij mensen wel bereid zijn om t geld neer te leggen aangezien die conversies gratis kunnen, en voor een eenmalige investering kun je zelfs conversies met behoud van subtitles doen (ik heb tenminste nog geen gratis alternatief gevonden die ondertiteling goed afhandelt).quote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind ze wel stoer, alleen veel te duur.
Dus koop ik ze tweedehands
Er zijn er toch wel een aantal die 'gratis' subtitles behouden.quote:Op maandag 18 december 2006 08:29 schreef McDBigMac het volgende:
In antwoord op
[..]
kwam
[..]
en voor een eenmalige investering kun je zelfs conversies met behoud van subtitles doen (ik heb tenminste nog geen gratis alternatief gevonden die ondertiteling goed afhandelt).
Dat gaat ze niet lukken, want het blijft altijd één en hetzelfde format (avi.) dus dan blokeer je ook home made video's.quote:Heeft iemand nog een idee of Sony het in zijn hoofd gaat halen om te opties rondom het afspelen van films op memsticks verder af te knijpen via firmware upgrades?
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitlequote:Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijk even op www.pspwereld.be (alsik het goed heb) dan even naar hun forum toegaan en daar staat het programma en een hele handleiding.
Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.quote:Op maandag 18 december 2006 08:29 schreef McDBigMac het volgende:
Heeft iemand nog een idee of Sony het in zijn hoofd gaat halen om te opties rondom het afspelen van films op memsticks verder af te knijpen via firmware upgrades?
Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).quote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Digixz het volgende:
[..]
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitle
die bedoel je?
Ik wil dus zoiets hebben maar dan met een divx/xvid, of mag dat hier niet besproken worden?
Link plz... Ik heb daar al meerdere keren naar gezocht maar niet gevondenquote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).
Ze te zien gaat Sony het zelfs nog stimuleren: http://tweakers.net/nieuw(...)dienst-voor-PSP.htmlquote:Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.
UMD video zijn al geflopt, dat is duidelijk. Veel mensen kopen een PSP om in bijv. het openbaar vervoer films te kunnen kijken. Dat kan dankzij de afspeelmogelijkheid op memorystick. Die mogelijkheid wegnemen zou uitermate dom zijn.
quote:Nedgame: Ja u leest het goed! Aankomende week maarliefst 10% extra korting op al uw games besteld via onze website. Gebruik de code 'PU10' na het plaatsen van uw bestelling en u ontvangt direct 10% korting op al uw games!
De besturing is wel even wennenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:05 schreef Gstyles het volgende:
Hoe vet is dat spel? en vergelijkbaar met Killzone: Liberation? die laatste game is zooooo vet!!!![]()
psp/game/updatequote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef Razor21 het volgende:
In welke map kun je firmware update van 3.01 zetten? Heb een PBP bestand, maar in welke map moet je hem nu zetten?
Als ikhem in de map common zet dan is hij corrupt![]()
Heb nu 2.80
Thnx het werktquote:
Psst komt omdat PSP games slecht verkopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef jap85 het volgende:
Zo net even Burnout legends en Ridge Racer aangeschaft, wou eigenlijk alleen RR maar zag burnout ook liggen voor 14! euro dus ja dan laat ik em niet liggen. Wel lekker dat je ook een redelijk aanbod aan goedkope spellen hebt, voor de ds daarentegen blijven ze standaard 40 euro..Ik heb nu al 4 spellen in 5 dagen gekocht :p (LocoRoco via e-bay besteld en vrijdag mn psp met Vice City gekocht).
Voorlopig kan ik ff vooruit iig!
Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
Koop een 2/4gb memstick en zet ze zelf erop
Bij onze filiaal van de Toys 'R Us is er een UMD actie, 3 voor 25 euro. Misschien dat deze actie ook bij jullie filiaal geldt, mist jullie een Toys 'R Us in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
En ik speel nu trouwens Killzone liberation, en Ace combat X: Skies of deception.quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van een psp!
Dat varieert aan de hand van compressie settings en de lengte van de film maar over het algemeen zit ik ergens tussen de 500 en de 800 MB voor een ffilm tussen de 1.5 en 2 uur.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef koei het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?
Omdat ik het conversie proces van tv en dvd naar PSP redelijk onder controle heb, vind ik 10 euro al teveel. Ik ga er pas over denken rond de 5 euro. Ik geloof meer in goeie combi deals van een dvd+umd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
Wii versie komt in januari als het goed is, PSP versie ook ongeveer die tijd denk ik. Ik zou echter de Wii versie nemen, meer inhoudquote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Metal Slug Anthology eens uit. Wordt iedere keer maar uitgesteld
[afbeelding]
Metal Slug is leuker als handheld! Scherper beeldquote:Op woensdag 20 december 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii versie komt in januari als het goed is, PSP versie ook ongeveer die tijd denk ik. Ik zou echter de Wii versie nemen, meer inhoud
hmm oke nja ik had die vorige versie Metal gear Acid, maar vond dat echt een ' kaartenbak' was opzich wel origineel maar verveelde al snel... Heb me tot nog toe kostelijk vermaakt met Killzone..quote:
Dat probleem had ik ook toen ik hem net gekocht had..zelfs toen hij over de 50 procent heen was. Even geduld moet je hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef sexylexy het volgende:
klopt het dat je de firmware niet kan upgraden als de batterij leeg is? dat geeft mijn psp aan. het gekke is dat ik hem in het stopcontact heb zitten.
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef Gstyles het volgende:
Hey ik kom jullie ook op elk SONY topic tegen hehehe
Nou, ik hoop dat ze er meer dan 10 extra mee verkopenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Op de volgende site staan een aantal zeer indrukwekkende scans van Final Fantasy Crisis CoreBekijk ze hier
![]()
![]()
PSP sales +10![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Op de volgende site staan een aantal zeer indrukwekkende scans van Final Fantasy Crisis CoreBekijk ze hier
![]()
![]()
PSP sales +10![]()
Met dank aan Zidane007nl
Daar heb ik geen last van, alleen als de accu te leeg is en dan doet ie het meteen als ik m aan de 220 leg.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb nu al meerdere keren me firmware geupgrade ,maar elke x moet dat ding eerst helemaal opladen![]()
vertel er eens wat meer over, ben er erg beniewd naar!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:34 schreef rece het volgende:
Gisteren Metal Gear Portable Ops op de mat. En wat een spel zeg, eindelijk sn(e)aken op de PSP heerlijk.
Kijk hier maar eens:quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef Gstyles het volgende:
[..]
vertel er eens wat meer over, ben er erg beniewd naar!
weet iemand nou wanneer die PSOne emulator beschikbaar isquote:Op donderdag 21 december 2006 10:13 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, alleen als de accu te leeg is en dan doet ie het meteen als ik m aan de 220 230 leg.
Ik vind dat de PSP nu pas echt op gang begint te komenquote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef RedemptioN het volgende:
http://www.vgcharts.org/ngwars.php
maar de psp is een flop TRUE, dat de ds beter verkoopt weet iedereen, maar ik moet zeggen dat de getallen van de psp toch aardig impressive zijn, in 1x zoveel markt veroveren vind ik toch wel erg netjes
in japan legt die het wel zwaar af, maar ja die houden ook van spellen...![]()
Je moet je er even in verdiepen, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hee jongens ik weet niet of jullie het weten ( zal wel niet ) maar er is een custom firmware uitgekomen gister die ht mogelijk maakt images van Playstation 1 spellen af te spelen. Dit betekent dus dat je nu al kan genieten van Metal Gear Solid of bijvoorbeeld Final Fantasy 7/8/9
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ey man... kben geillllllllllll woehoe
deze gaak zo neuke he die lig in me bed te w8e dayumnnnnnnnnnnnnnn
[afbeelding]
quote:
Zeker, maar ik zit wel eeerrnstig vast op het momentquote:
Dát, samen met FFVII Crisis Core zorgen er voor dat ik weer interesse in de PSP hebquote:
Pfff...ik heb geen zin om mijn PSP weer te flashenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:49 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik ben m nu ook aan t spelen op mn psp.
Loco Roco?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zijn tegenwoordig dan echt unieke leuke psp-titels? dus niet iets waar ook een ps2/3 versie van te vinden is.
Wat loop je nou weer te zeuren ? In het spellenaabod van de PSP zit nu echt wel een stijgende lijn in, want dit jaar zijn er wel degelijk goede games verschenen. Killzone:Liberation, LocoRoco, Daxter, Syphon Filter Dark Mirror, Tekken Dark Resurrection, GTA Vice City Stories en MGS Portable Ops zijn noemenswaardig. En dan volgend jaar verschijnen o.a. Ratchet and Clank:Size Matters, Final Fantasy VII Crisis Core en GT Mobile(hopelijk). De toekomst ziet er rooskleurig uit voor de PSP bezittersquote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel grappig, maar wel jammer dat de PSP het dan weer moet hebben van de spellen van andere systemen zeg maar. Toen ik nog een PSP had, speelde ik ook alleen maar Nintendogames via een emulator.
Heb je 2 al gespeeld dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou Lumines 2 niet kopen, 1 is beter
Dit kan zeker alleen als je firmware 1.5 of 2.7 ofzo hebt. Ik heb de laatste firmware 3.02 en dan gaat dit zeker niet lukken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:41 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je moet je er even in verdiepen, maar dan heb je ook wat.
Idd, je moet of 1.50 of een custom firmware zoals 2.71 SE-A,B',B'',C hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:23 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dit kan zeker alleen als je firmware 1.5 of 2.7 ofzo hebt. Ik heb de laatste firmware 3.02 en dan gaat dit zeker niet lukken.
GT Mobile is gecancelledquote:Op donderdag 28 december 2006 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te zeuren ? In het spellenaabod van de PSP zit nu echt wel een stijgende lijn in, want dit jaar zijn er wel degelijk goede games verschenen. Killzone:Liberation, LocoRoco, Daxter, Syphon Filter Dark Mirror, Tekken Dark Resurrection, GTA Vice City Stories en MGS Portable Ops zijn noemenswaardig. En dan volgend jaar verschijnen o.a. Ratchet and Clank:Size Matters, Final Fantasy VII Crisis Core en GT Mobile(hopelijk). De toekomst ziet er rooskleurig uit voor de PSP bezitters![]()
Dat de PSP games jouw op dit moment niet kan bekoren oke, maar spreek aub dan wel voor jezelf.
geloof jij er nog in?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iets tijdelijk in de koelkast zetten is altijd iets anders dan cancellen
Daar baal ik dus ook van zit te wachten op die GPS maar die camera lijkt mij ook vetquote:Op donderdag 28 december 2006 19:31 schreef Falcon4ever het volgende:
vind het hooguit jammer dat GT gecanceld/vertraagd is... ik kijk meer uit naar Test drive voor de PSP
overigens dacht ik dat sony de cam/gps voor de psp hier zou uitbrengen rond de kerstdagen :|... nog steeds niks te zien...
Dat is bij de DS toch niet veel anders? Buiten Nintendogs en die Brain Training games is het ook allemaal weer Mario, Zelda en Pokémonquote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zijn tegenwoordig dan echt unieke leuke psp-titels? dus niet iets waar ook een ps2/3 versie van te vinden is.
Test Drive ziet er inderdaad veelbelovend uit! Ik had iets gelezen van honderden mensen tegelijk online, maar of dat ook echt zo gaat zijn valt nog te bezien.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:31 schreef Falcon4ever het volgende:
vind het hooguit jammer dat GT gecanceld/vertraagd is... ik kijk meer uit naar Test drive voor de PSP
overigens dacht ik dat sony de cam/gps voor de psp hier zou uitbrengen rond de kerstdagen :|... nog steeds niks te zien...
Mogen we niet over praten volgens mij, maar anyway...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:heb ook sinds een uurtje een PSP.
.
Kort vraagje, hoef verder geen uitleg naar illegale zaken oid![]()
Ik heb nu firmware 2.70 en heb een spel dat vereist dat ik naar 2.81 upgrade ,die zit ook op de UMD.
Nou wil ik dus wel ff dat spel spelen, maar kan ik dan nog gewoon downgraden later voor homebrew etc?. Voor ik het verkloot
.
Daarom was een ja of nee voldoende geweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:40 schreef Gloeidoos het volgende:
Mogen we niet over praten volgens mij, maar anyway...
-knip-
Klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:40 schreef Gloeidoos het volgende:
Mogen we niet over praten volgens mij...
Weer een vice city - base pack koperquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb me maar ook aan een PSP gewaagd... sjezus dat ding poept er wel mooie beelden uit zeg...dat ze GTA vice city op zo een umdeetje hebben kunnen proppen... het speelt nog soepel ook!
En de controls zijn niet eens zo erg als ik had gedacht...
Dit is echt een tof ding die PSP....!!!
metal gearquote:Op zondag 31 december 2006 13:58 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga final fantasy 8 straks installeren op mijn psp
dawn i love that game
Chrono Trigger, Chrono Cross.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
metal gear![]()
silent hill![]()
dino crisis 2![]()
tekken 3![]()
time crisis![]()
point blankquote:
MGS Portable Ops eind 2007 in Europa ? Come on dude doe niet zo achterlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Crisis Core is nog onbekend, en MGS:PO komt pas eind 2007 uit schat ik zo...
Kloksnelheid zegt natuurlijk erg weinig. Is al bevestigd dat ps1 spellen goed draaien op een psp? (filmpje?)quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ja de PSP heeft op 333mhz genoeg vermogen om Ps1 spellen op volle toeren te draaien
Kijk eens op youtube zou ik zeggen....quote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Kloksnelheid zegt natuurlijk erg weinig. Is al bevestigd dat ps1 spellen goed draaien op een psp?
De PAL versie, heheh. Het beeldformaat lijkt ook niet helemaal in orde, maar zo te zien draait het goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=J8r8yp-RGPg
MGS
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het vervelende is dus alleen dat sommige games dual analog zijn...in MGS kun je afaik niet sneaken
Waar dat ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb net portable ops gekocht voor 35 euro
helemaal nieuw inc verzenden![]()
HeHe... vriendin van me ging toevallig 7 dec. naar Amerika toe dus ff lief aangekeken..quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb net portable ops gekocht voor 35 euro
helemaal nieuw inc verzenden![]()
euh, ik heb hem net uitgespeelt? en waarvoor gebruik je dan je rechter stick ? en dat mislukte breedbeeld komt doordat veel ps1 speleln gewoon lekker 4:3 zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het vervelende is dus alleen dat sommige games dual analog zijn...in MGS kun je afaik niet sneaken
Die gast bakt er niks van, en ik ben benieuwd hoe ze het inventory systeem op de psp hebben gedaanquote:Op maandag 1 januari 2007 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=J8r8yp-RGPg
MGS
Ik heb met de nieuwste firmware weer een hele zooi opties erbij waaronder dat programma maar hoe werkt het?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef Falcon4ever het volgende:
Qunix: das alweer van een tijdje terug hoor, ik heb destijds getest en het kijkt best redelijk. Al had ik wel wat last van lag en haperingen naar x aantal min.
ebayquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar dat ?![]()
Anyway:
Check de demo van Killzone Liberation
Wat heeft dat met de PSP te maken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef Razor21 het volgende:
Begin mijn pc langzamerhand een beetje zat worden na 2.5 maand![]()
![]()
je kan instellen dat L2 de analoge stick links is en met rechts visa versa, en dat werk prima!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die gast bakt er niks van, en ik ben benieuwd hoe ze het inventory systeem op de psp hebben gedaan
Relaxed, MGS spelen op de pspquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan instellen dat L2 de analoge stick links is en met rechts visa versa, en dat werk prima!
Bedoel mijn psp ipv pcquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de PSP te maken?
gewoon de tutorial goed volgen,quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb met de nieuwste firmware weer een hele zooi opties erbij waaronder dat programma maar hoe werkt het?
Ja mensen dit zijn de wijze woorden van Panick, heeft iemand hier last van ? GTA Vice City Stories kent dan wel wat lange laadtijden, maar bij games als Daxter, LocoRoco en Syphon Filter Dark Mirror merk ik nergens van.quote:Maar ehm, laadtijden zijn nog steeds ruk in nagenoeg elke game
GEwoon PSPVideo9 installeren wijst vanzelf de weg wel...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef 3st het volgende:
ff vraagje; wil filmpjes op mijn psp zetten ben ff vergeten hoe dat moet
moet ze in mijn mproot map zetten toch?
moet ik daar nog mapje in aanmaken ofzo lukt me ff zo niet
Gebruik PSPVideo 9quote:Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef 3st het volgende:
ff vraagje; wil filmpjes op mijn psp zetten ben ff vergeten hoe dat moet
moet ze in mijn mproot map zetten toch?
moet ik daar nog mapje in aanmaken ofzo lukt me ff zo niet
Ik zit ook enorm vast, maar dan in KillZone. Moet je ineens een zwaarbewapende tank verslaan met wat nietige wapentjes...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
sommige missies zijn van Vice city wel haast onmogelijk hoor![]()
Ben nu bijna op het laatst waar je lance moet beschermen als die op een motor weg rijd
schiet echt niet op....hij is al dood eer ik 1 auto weg heb![]()
Die USB kan ik wel ritselen denk ik, en ik heb een 256mb memory. Is voor mij alleen om savegames op te zetten. Ik wil alleen originele spellen en UMD films afspelen. Ik heb dan veel meer plezier van mijn systeem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit er inmiddels 6 uur in, en vindt het echt een super spel![]()
@ lenus
koop een 2 gig mem card.........heb je echt nodig, vooral als je wat muziek ,foto's en films erop zet
Usb kabel had ik voor ¤ 2 op marktplaats![]()
Hoe heb jij dat gedaan met die lopende tank?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:08 schreef LENUS het volgende:
OMG!
Heb Killzone nu alweer uitgespeeld. Het is een topgame, maar wel een beetje aan de korte kant. Duurt nog te lang tot april (RB: Vegas & MGS), dus de meest logische opvolger wordt: Syphon Filter.
Je bedoelt die grote tot op de tanden bewapende spider? Veruit het lastigste onderdeel van het hele spel, na deze baas is het redelijk simpel. Hoe ik hem verslagen heb:quote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan met die lopende tank?
Komt omdat je hem hebt "misbruikt" hebt. Heb ook een omgebouwde DS en Xbox gehad, met zo'n beetje alle spellen erbij. Je raakt dan heel snel uitgekeken en je gaat een spelletje ook niet meer uitpluizen als je nog zo'n 20 games op je memorykaartje hebt staan.quote:
ik heb er zelf zeker wel aan zitten denken om m'n psp te downgraden, ga het toch niet doen nu. Heb "pas" 2 games erbij (Midnightclub 3: Dub edition en Tekken) en daarmee ben ik ook nog wel even zoet dacht ik zoquote:Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Komt omdat je hem hebt "misbruikt" hebt. Heb ook een omgebouwde DS en Xbox gehad, met zo'n beetje alle spellen erbij. Je raakt dan heel snel uitgekeken en je gaat een spelletje ook niet meer uitpluizen als je nog zo'n 20 games op je memorykaartje hebt staan.
Tip voor je volgende console: niet meer ombouwen![]()
Thanks, ik ga het weer eens proberen als ik wat meer vrije tijd hebquote:Op maandag 15 januari 2007 10:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je bedoelt die grote tot op de tanden bewapende spider? Veruit het lastigste onderdeel van het hele spel, na deze baas is het redelijk simpel. Hoe ik hem verslagen heb:
1. Zorg dat je de kruisboog als wapen bij je hebt, voordat je bij de spider aankomt.
2. Als je aangekomen bent, pak direct de rakettenwerpen uit de linker kist en eventueel granaten als je die niet meer hebt.
3. Gooi een aantal granaten op zijn machinegeweer (lock L1+R1), als hij een beetje schade heeft komen zijn rakettenwerpers tevoorschijn.
4. Schakel nu met 2 raketten de linker rakettenwerpers uit en daarna met 2 raketten de rechter rakettenwerper.
5. Nu heb je zijn gevaarlijkste wapens uitgeschakeld, en kun je met de kruisboog schuilen achter de betonnen pilaar rechts. Zijn machinegeweer en granaten kunnen je niet meer raken.
6. Neem nu rustig de tijd om één voor één zijn wapens uit te schakelen.
7. Af en toe spuugt hij van die mini-spinnetjes uit. Wanneer dat gebeurt pak dan DIRECT een machinegeweer om die uit te schakelen, om vervolgens weer je kruisboog of snipergun te pakken.
Het heeft mij bijna 2 uur gekost (+- 20 keer dood gegaan). Toen ik eenmaal op de bovenstaande taktiek kwam, kon ik hem redelijk eenvoudig uitschakelen. Tip: als hij schiet met zijn machinegeweer, druk dan 2x L, dan ontwijk je de kogels bjina altijd.
Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |