http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitlequote:Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijk even op www.pspwereld.be (alsik het goed heb) dan even naar hun forum toegaan en daar staat het programma en een hele handleiding.
Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.quote:Op maandag 18 december 2006 08:29 schreef McDBigMac het volgende:
Heeft iemand nog een idee of Sony het in zijn hoofd gaat halen om te opties rondom het afspelen van films op memsticks verder af te knijpen via firmware upgrades?
Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).quote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Digixz het volgende:
[..]
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitle
die bedoel je?
Ik wil dus zoiets hebben maar dan met een divx/xvid, of mag dat hier niet besproken worden?
Link plz... Ik heb daar al meerdere keren naar gezocht maar niet gevondenquote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).
Ze te zien gaat Sony het zelfs nog stimuleren: http://tweakers.net/nieuw(...)dienst-voor-PSP.htmlquote:Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.
UMD video zijn al geflopt, dat is duidelijk. Veel mensen kopen een PSP om in bijv. het openbaar vervoer films te kunnen kijken. Dat kan dankzij de afspeelmogelijkheid op memorystick. Die mogelijkheid wegnemen zou uitermate dom zijn.
quote:Nedgame: Ja u leest het goed! Aankomende week maarliefst 10% extra korting op al uw games besteld via onze website. Gebruik de code 'PU10' na het plaatsen van uw bestelling en u ontvangt direct 10% korting op al uw games!
De besturing is wel even wennenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:05 schreef Gstyles het volgende:
Hoe vet is dat spel? en vergelijkbaar met Killzone: Liberation? die laatste game is zooooo vet!!!![]()
psp/game/updatequote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef Razor21 het volgende:
In welke map kun je firmware update van 3.01 zetten? Heb een PBP bestand, maar in welke map moet je hem nu zetten?
Als ikhem in de map common zet dan is hij corrupt![]()
Heb nu 2.80
Thnx het werktquote:
Psst komt omdat PSP games slecht verkopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef jap85 het volgende:
Zo net even Burnout legends en Ridge Racer aangeschaft, wou eigenlijk alleen RR maar zag burnout ook liggen voor 14! euro dus ja dan laat ik em niet liggen. Wel lekker dat je ook een redelijk aanbod aan goedkope spellen hebt, voor de ds daarentegen blijven ze standaard 40 euro..Ik heb nu al 4 spellen in 5 dagen gekocht :p (LocoRoco via e-bay besteld en vrijdag mn psp met Vice City gekocht).
Voorlopig kan ik ff vooruit iig!
Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
Koop een 2/4gb memstick en zet ze zelf erop
Bij onze filiaal van de Toys 'R Us is er een UMD actie, 3 voor 25 euro. Misschien dat deze actie ook bij jullie filiaal geldt, mist jullie een Toys 'R Us in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
En ik speel nu trouwens Killzone liberation, en Ace combat X: Skies of deception.quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van een psp!
Dat varieert aan de hand van compressie settings en de lengte van de film maar over het algemeen zit ik ergens tussen de 500 en de 800 MB voor een ffilm tussen de 1.5 en 2 uur.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef koei het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?
Omdat ik het conversie proces van tv en dvd naar PSP redelijk onder controle heb, vind ik 10 euro al teveel. Ik ga er pas over denken rond de 5 euro. Ik geloof meer in goeie combi deals van een dvd+umd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |