abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44530117
En hoe hou je dan de subs eronder?
Ooh, I just felt my dick move!
pi_44530286
kijk even op www.pspwereld.be (alsik het goed heb) dan even naar hun forum toegaan en daar staat het programma en een hele handleiding.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 18 december 2006 @ 10:35:23 #153
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_44530827
Heb mijn psp weer ge-updated naar 2.81 zat op versie 1.50.
Ben erachter dat ik er niets mee op schiet dat downgraden.

Nadelen :

garantie shit als dat ding stuk gaat heb je pech.
spellen speel je eigenlijk niet je bekijkt ze even snel en dan pleur je de volgende er weer op.
van je eigen gekochte spellen veel meer plezier.
video's afspelen lukt niet meer net als dat internet het niet meer deed.

Zo ik ben weer een eerlijke psp gebruiker
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_44533738
Maar het is wel handig dat je eerst de games kunt testen en de emulators zjin ook geweldig
PSN id: NL_SToRM
pi_44538111
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijk even op www.pspwereld.be (alsik het goed heb) dan even naar hun forum toegaan en daar staat het programma en een hele handleiding.
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitle

die bedoel je?
Ik wil dus zoiets hebben maar dan met een divx/xvid, of mag dat hier niet besproken worden?
  Donald Duck held maandag 18 december 2006 @ 15:10:43 #156
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44538309
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:29 schreef McDBigMac het volgende:
Heeft iemand nog een idee of Sony het in zijn hoofd gaat halen om te opties rondom het afspelen van films op memsticks verder af te knijpen via firmware upgrades?
Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.
UMD video zijn al geflopt, dat is duidelijk. Veel mensen kopen een PSP om in bijv. het openbaar vervoer films te kunnen kijken. Dat kan dankzij de afspeelmogelijkheid op memorystick. Die mogelijkheid wegnemen zou uitermate dom zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44539162
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Digixz het volgende:

[..]

http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitle

die bedoel je?
Ik wil dus zoiets hebben maar dan met een divx/xvid, of mag dat hier niet besproken worden?
Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44543303
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).
Link plz... Ik heb daar al meerdere keren naar gezocht maar niet gevonden
pi_44547247
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.
UMD video zijn al geflopt, dat is duidelijk. Veel mensen kopen een PSP om in bijv. het openbaar vervoer films te kunnen kijken. Dat kan dankzij de afspeelmogelijkheid op memorystick. Die mogelijkheid wegnemen zou uitermate dom zijn.
Ze te zien gaat Sony het zelfs nog stimuleren: http://tweakers.net/nieuw(...)dienst-voor-PSP.html

maandag 18 december 2006 @ 20:36:07 #160
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_44550229
In welke map kun je firmware update van 3.01 zetten? Heb een PBP bestand, maar in welke map moet je hem nu zetten?

Als ikhem in de map common zet dan is hij corrupt

Heb nu 2.80
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_44551560
De import versie van Metal Gear Solid:Portable Ops is te koop bij Nedgame. Koop je het spel deze week nog, dan krijg je nog 10% korting ivm met de Kerstactie. Adviesprijs: 44,99 euro

www.nedgame.com
quote:
Nedgame: Ja u leest het goed! Aankomende week maarliefst 10% extra korting op al uw games besteld via onze website. Gebruik de code 'PU10' na het plaatsen van uw bestelling en u ontvangt direct 10% korting op al uw games!

[ Bericht 17% gewijzigd door Cyberia18 op 18-12-2006 21:36:23 ]
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:05:41 #162
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44564738
Hoe vet is dat spel? en vergelijkbaar met Killzone: Liberation? die laatste game is zooooo vet!!!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_44565506
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 12:05 schreef Gstyles het volgende:
Hoe vet is dat spel? en vergelijkbaar met Killzone: Liberation? die laatste game is zooooo vet!!!
De besturing is wel even wennen
  Donald Duck held dinsdag 19 december 2006 @ 19:05:18 #164
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44577072
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef Razor21 het volgende:
In welke map kun je firmware update van 3.01 zetten? Heb een PBP bestand, maar in welke map moet je hem nu zetten?

Als ikhem in de map common zet dan is hij corrupt

Heb nu 2.80
psp/game/update
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44577141
Zo net even Burnout legends en Ridge Racer aangeschaft, wou eigenlijk alleen RR maar zag burnout ook liggen voor 14! euro dus ja dan laat ik em niet liggen. Wel lekker dat je ook een redelijk aanbod aan goedkope spellen hebt, voor de ds daarentegen blijven ze standaard 40 euro..Ik heb nu al 4 spellen in 5 dagen gekocht :p (LocoRoco via e-bay besteld en vrijdag mn psp met Vice City gekocht).

Voorlopig kan ik ff vooruit iig!
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:34:01 #166
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_44577939
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

psp/game/update
Thnx het werkt
pi_44580688
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:57:04 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44580749
Koop een 2/4gb memstick en zet ze zelf erop
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:58:22 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44580794
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef jap85 het volgende:
Zo net even Burnout legends en Ridge Racer aangeschaft, wou eigenlijk alleen RR maar zag burnout ook liggen voor 14! euro dus ja dan laat ik em niet liggen. Wel lekker dat je ook een redelijk aanbod aan goedkope spellen hebt, voor de ds daarentegen blijven ze standaard 40 euro..Ik heb nu al 4 spellen in 5 dagen gekocht :p (LocoRoco via e-bay besteld en vrijdag mn psp met Vice City gekocht).

Voorlopig kan ik ff vooruit iig!
Psst komt omdat PSP games slecht verkopen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_44580870
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
Koop een 2/4gb memstick en zet ze zelf erop
Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_44580888
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
Bij onze filiaal van de Toys 'R Us is er een UMD actie, 3 voor 25 euro. Misschien dat deze actie ook bij jullie filiaal geldt, mist jullie een Toys 'R Us in de buurt hebben

Over UMD's gesproken, ik keek vanochtend even de eerste 10 min van Dead Or Alive, maar oh my god wat een schijt film was dat toch ook zeg Dikke B acteurs Tip bij deze, haal geen DOA!!!!!
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:30:48 #172
72820 3st
immer besser
pi_44583879
wwas vandaag ff bij bart smit maar daar hebben ze ook boel umd films van 10 euro en goedkoper moet je maar eens checken
A dirty mind is a joy forever
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:47:34 #173
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_44584514
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van een psp!
En ik speel nu trouwens Killzone liberation, en Ace combat X: Skies of deception.
.
..
...
....
pi_44589343
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef koei het volgende:

[..]

Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?
Dat varieert aan de hand van compressie settings en de lengte van de film maar over het algemeen zit ik ergens tussen de 500 en de 800 MB voor een ffilm tussen de 1.5 en 2 uur.

De moeilijkheid hangt af van t feit of je ervoor wilt betalen of niet. Ik heb van iemand een betaald programma gekregen waarmee het echt heel simpel is (inclusief inbranden van subtitles), alleen kan die dan weer geen breedbeeld tv uitzendingen croppen. PSP video9 is een gratis alternatief dat wel kan croppen maar weer niet films in 1 stuk kan coderen als die op een dvd over meerdere vobs verdeeld is, en geen subtitles mee kan nemen. Dit programma heeft wel een redelijke leercurve als je er echt uit wilt halen wat erin zit. Zie een linkje eerder een paar posts terug voor nog meer software.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_44589455
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Omdat ik het conversie proces van tv en dvd naar PSP redelijk onder controle heb, vind ik 10 euro al teveel. Ik ga er pas over denken rond de 5 euro. Ik geloof meer in goeie combi deals van een dvd+umd.

Eigelijk geloof ik nog meer in het kunnen aanschaffen van alleen de film in 1 of ander courant digitaal formaat dat ik dan voor eigen gebruik mag omzetten naar elk medium en ander formaat wat ik wil (alleen voor eigen gebruik natuurlijk) maar het zal nog wel heel lang gaan duren voordat filmmaatschappijen zich realiseren dat de klant koning zou moeten zijn, en voordat klanten zich realiseren dat zij een eigen verantwoordelijkheid hebben bij het aanschaffen en beheren van auteursrechterlijk beschermd werk.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')