Dat kan ik nu ook al met de PS2quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:37 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zoals de remote play functie waarmee je je PS3 kunt bedienen via je PSP.
Ik vind em juist tegevallequote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
zojuist killzone gekocht..
Wat mij betreft de beste psp game tot op heden.
Davinci code is van Sony Pictures. Een aantal studio's zagen geen heil meer in UMD films, maar Sony gaat er gewoon mee door.quote:Op zondag 3 december 2006 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooi he... games. Allemaal een kwestie van smaak.
Ik dacht trouwens dat UMD films niet meer werden gemaakt, maar ik zag the davinci code als UMD staan ?
UMD-Films zijn echt hopeloos. Sony zelf kan er maar beter ook mee stoppen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef P-Style het volgende:
Davinci code is van Sony Pictures. Een aantal studio's zagen geen heil meer in UMD films, maar Sony gaat er gewoon mee door.
Want de PS3 tovert een PS1 emulator op je PSP?quote:Op maandag 4 december 2006 10:59 schreef donald_dick het volgende:
zou er ooit een oplossing komen als je geen ps3 hebt maar wel ps1 games op je psp wil spelen
Lijkt me wel slim jaquote:Op maandag 4 december 2006 11:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Het downloaden van de games moet via PS3. Maar dat zal ook wel stand-alone gaan kunnen
Hij is goed hèquote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
zojuist killzone gekocht..
Wat mij betreft de beste psp game tot op heden.
Hmmm...dat klinkt wel goedquote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hij is goed hè![]()
Ik kreeg er een beetje MGS1 flashbacks van.
Ik vind ze wel stoer, alleen veel te duur.quote:Op maandag 4 december 2006 11:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
UMD-Films zijn echt hopeloos. Sony zelf kan er maar beter ook mee stoppen.
Dat ís het ookquote:
je moet je via de webshop op yourpsp.com aanmelden. dat werkt wel gewoon in 1 keer.quote:Op maandag 4 december 2006 13:44 schreef lilalush het volgende:
Yes! Heb een psp value pack met Dexter gekregen. Nog nooit was kilometers rijden door het land op de bijrijders stoel zo leuk!![]()
Heb getracht me aan te melden op de site yourpsp maar zoals ik ook al bij anderen las is dat niet heel erg eenvoudig. Volgens de site krijg ik een online game code thuisgestuurd? Afwachten maar even, ik snap het nog niet helemaal......
Net effe mail gecheckt, maar ik heb niks ontvangen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kreeg het volgende mailtje binnen![]()
Gefeliciteerd, je bent willekeurig geselecteerd om aan een PSP-gebruikersonderzoek deel te nemen.
Sony gelooft dat ervaringen uitwisselen het leukste is aan de PSP. Daarom hebben we BrainJuicer (een onafhankelijk onderzoeksbureau) de opdracht gegeven om PSP-gebruikers te vragen hun ervaringen met ons te delen.
Als dank voor het invullen van de online vragenlijst, doe je mee aan een prijstrekking. De winnaar krijgt een PlayStation 3 spelconsole.
Klik dus op de onderstaande link en beantwoord de vragen - het onderzoek duurt ca. 15 minuten. Jouw feedback is erg belangrijk om de PSP-ervaring voor iedereen nog beter te maken:
wie heeft er nog meer dit mailtje binnen gekregen......ik neem aan nog 100.000 anderen![]()
![]()
IGN.comquote:8.0 Presentation
Portable Ops manages to meld the flavor of Snake Eater with the strategic elements of Acid to make a completely new title.
8.5 Graphics
The Subsistence Engine transitions over to the PSP extremely well. Slowdown, texture tears and camera issues hamper it though.
9.0 Sound
Excellent voice acting is paired with a great soundtrack to make an excellent aural experience.
9.0 GameplayRecruiting soldiers is amazingly deep, and you can literally spend hours on end building your forces and taking on sub-missions.
9.0 Lasting Appeal
Ad Hoc, Infrastructure and Cyber Survival, along with recruiting, will easily keep this UMD in PSPs for a long time.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ik ben heel benieuwdquote:
Bijna geen goede gamesquote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef bananenjus het volgende:
Wrm is de psp hier zo onpopulair... maar ik krijg de psp maar ik ga denk een race spel of een schietspel nemen welke zou ik nemen? En geen killzone zeggen.
gta is leukquote:Op zondag 10 december 2006 19:51 schreef bananenjus het volgende:
Wrm is de psp hier zo onpopulair... maar ik krijg de psp maar ik ga denk een race spel of een schietspel nemen welke zou ik nemen? En geen killzone zeggen.
je hebt het over de nieuwe gta? daar ben ik echt nog wel tevreden overquote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
gta vond ik echt enorm saai worden na een tijdje, ik heb alleen maar uitgespeeld met cheats.
Minder buttonbashen en meer nadenken. Met andere woorden: nee, helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen die last krijgen van zweetvingers op de psp?
Als ik een tijd actief game worden die hele knoppen nat van het zweet van mijn vingers
http://tweakers.net/nieuw(...)-GPS-accessoire.htmlquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zit meer te wachten op de GPS
Wel van een beetje RSI met deze gamequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Razor21 het volgende:
Meer mensen die last krijgen van zweetvingers op de psp?
Als ik een tijd actief game worden die hele knoppen nat van het zweet van mijn vingers
Die zag ik laatst bij iemand persoonlijk lijkt mij die besturing toch ruk omdat je geen muis hebt zeg maar....is het te doen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wel van een beetje RSI met deze game
Zie ook pagina 1 van de review zelf: ) Het is aardig te doen, maar je raakt gefrustreerd van de langzame werking. Even snel draaien zoals je met eem muis gewend bent gaat niet hard.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Razor21 het volgende:
Die zag ik laatst bij iemand persoonlijk lijkt mij die besturing toch ruk omdat je geen muis hebt zeg maar....is het te doen?
SSX on Tour? Die maakt gebruik van dezelfde engine als Burnout. Beiden geweldige spellen.quote:Iemand trouwens een idee hoe dat snowboardspel heet voor op de psp? Zag iemand gisteren in de trein die was aan het snowboarden zag er behoorljik vet uit![]()
Geen idee volgend jaar of zo, geen idee, 1.2 Megapixel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:01 schreef satecl het volgende:
Wanneer komt die Camera uit in Europa, en wat gaat ie kosten en wat is de kwaliteit..???
Meldquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kreeg het volgende mailtje binnen![]()
Gefeliciteerd, je bent willekeurig geselecteerd om aan een PSP-gebruikersonderzoek deel te nemen.
Sony gelooft dat ervaringen uitwisselen het leukste is aan de PSP. Daarom hebben we BrainJuicer (een onafhankelijk onderzoeksbureau) de opdracht gegeven om PSP-gebruikers te vragen hun ervaringen met ons te delen.
Als dank voor het invullen van de online vragenlijst, doe je mee aan een prijstrekking. De winnaar krijgt een PlayStation 3 spelconsole.
Klik dus op de onderstaande link en beantwoord de vragen - het onderzoek duurt ca. 15 minuten. Jouw feedback is erg belangrijk om de PSP-ervaring voor iedereen nog beter te maken:
wie heeft er nog meer dit mailtje binnen gekregen......ik neem aan nog 100.000 anderen![]()
![]()
De score van Famitsu:quote:
Het spel ziet er inderdaad goed uit, alleen de besturing is een beetje wennenquote:- Metal Gear Solid : Portable Ops (PSP, Konami) : 9 / 10 / 9 / 9 - (37/40)
NeoGafquote:""Gameplay:
First, the bad news. Reports indicate that it was nearly impossible to take photographs due to security.
The Crisis Core Demo features two missions, Wutai Invasion and Ifrit Battle. Each includes cutscenes, field navigation, enemy encounters, and a boss battle. Details in the plot remain shaky, however the Wutai Invasion mission mentions a new character known as Colonel (Captain?) Razard or Razard, and the Ifrit Battle mission has a man with glasses and short, fair hair.
While navigating the field, enemies will appear and you will enter combat with a seamless transition. In battle, the L and R buttons are used to cycle through commands, the Circle button is used to execute the selected action, and the Square and Triangle buttons are used for dodging and defending. The camera can be controlled freely.
In battle, actions consume Action Points, or AP, as well as conventional MP for magic, and using the same action repeatedly, such as in a 3-hit combo, consumes more AP. The Slots appear to deal with Zack's memories, and are a key factor in combat. Their primary use is to restore consumed points, and as such, can be utilized to time out attacks more effectively. However, by lining up three of the same character, you draw out Zack's memories, and can gain various special effects, such as "Actions Cost no AP" or "Reduced MP Cost", adding an even deeper layer of strategy to combat.
Trailer:
A new trailer was showcased in the "Closed Megatheater", similar to the one at TGS. These are just a few details which have surfaced. Please keep in mind that things are still sketchy.
- The trailer begins where the TGS trailer left off, with Genesis yelling about the "Shinra dogs".
- Scene where Zack jumps down to the train.
- The mission Zack and Tseng are on is to track down Genesis, who went missing during combat in Wutai a month earlier, though Sephiroth was originally supposed to go, not Zack.
- A new character named Razard, who appears to be a superior to Zack and Angeal, though he may have a position more like Tseng's.
- Razard: "With Angeal's nomination, you have a clear shot to 1st."
- Zack becomes very excited and jumps at Angeal, who instantly brushes him off.
- Sephiroth and Zack find a corpse in a forest.
- Zack: "Genesis!?"
- Sephiroth: "It's different, a Genesis Copy."
- Zack: "A human clone!?"
- Sephiroth: "Angeal is a traitor."
- Zack: "That- Angeal isn't like that!"
- In some remote region, Zack and a Shinra troop are talking.
- Zack: "Where are you from?"
- Troop: "Nibelheim."
- Zack: "Hehehe, I'm from Gongaga! When it comes to remote regions, the two of us shouldn't be afraid of anything. What's your name?"
- The troop, laughing, removes his helmet, revealing himself to be Cloud.
- Cloud: "I'm Cloud."
- An airborne battle between Genesis, Angeal, and Sephiroth.
Last, but not least, the special gift given to those who went to the Crisis Core booth is a special PSP carrying pouch that features the game's logo.""
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van een psp!
kwamquote:UMD-Films zijn echt hopeloos. Sony zelf kan er maar beter ook mee stoppen.
Die UMD's zien er op zich prima uit, maar inderdaad veel te duur. Daar komt bij dat er prima methoden zijn om DVD's om te zetten naar een PSP format, en aangezien ik als consument niet bereid ben om 2x zwaar in de buidel te tasten doe ik de conversie zelf wel. Het zal heel lastig worden om een pricepoint te vinden waarbij mensen wel bereid zijn om t geld neer te leggen aangezien die conversies gratis kunnen, en voor een eenmalige investering kun je zelfs conversies met behoud van subtitles doen (ik heb tenminste nog geen gratis alternatief gevonden die ondertiteling goed afhandelt).quote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind ze wel stoer, alleen veel te duur.
Dus koop ik ze tweedehands
Er zijn er toch wel een aantal die 'gratis' subtitles behouden.quote:Op maandag 18 december 2006 08:29 schreef McDBigMac het volgende:
In antwoord op
[..]
kwam
[..]
en voor een eenmalige investering kun je zelfs conversies met behoud van subtitles doen (ik heb tenminste nog geen gratis alternatief gevonden die ondertiteling goed afhandelt).
Dat gaat ze niet lukken, want het blijft altijd één en hetzelfde format (avi.) dus dan blokeer je ook home made video's.quote:Heeft iemand nog een idee of Sony het in zijn hoofd gaat halen om te opties rondom het afspelen van films op memsticks verder af te knijpen via firmware upgrades?
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitlequote:Op maandag 18 december 2006 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kijk even op www.pspwereld.be (alsik het goed heb) dan even naar hun forum toegaan en daar staat het programma en een hele handleiding.
Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.quote:Op maandag 18 december 2006 08:29 schreef McDBigMac het volgende:
Heeft iemand nog een idee of Sony het in zijn hoofd gaat halen om te opties rondom het afspelen van films op memsticks verder af te knijpen via firmware upgrades?
Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).quote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Digixz het volgende:
[..]
http://www.pspwereld.be/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=98&highlight=subtitle
die bedoel je?
Ik wil dus zoiets hebben maar dan met een divx/xvid, of mag dat hier niet besproken worden?
Link plz... Ik heb daar al meerdere keren naar gezocht maar niet gevondenquote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je kan ze van te voren al bij de divx/xvid zetten, zijn ook programma's voor en dan gewoon die hele file omzetten naar psp formaat (nadat je ondertitel hebt toegevoegd).
Ze te zien gaat Sony het zelfs nog stimuleren: http://tweakers.net/nieuw(...)dienst-voor-PSP.htmlquote:Op maandag 18 december 2006 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Daarmee zou sony een diepe kuil graven voor de PSP.
UMD video zijn al geflopt, dat is duidelijk. Veel mensen kopen een PSP om in bijv. het openbaar vervoer films te kunnen kijken. Dat kan dankzij de afspeelmogelijkheid op memorystick. Die mogelijkheid wegnemen zou uitermate dom zijn.
quote:Nedgame: Ja u leest het goed! Aankomende week maarliefst 10% extra korting op al uw games besteld via onze website. Gebruik de code 'PU10' na het plaatsen van uw bestelling en u ontvangt direct 10% korting op al uw games!
De besturing is wel even wennenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:05 schreef Gstyles het volgende:
Hoe vet is dat spel? en vergelijkbaar met Killzone: Liberation? die laatste game is zooooo vet!!!![]()
psp/game/updatequote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef Razor21 het volgende:
In welke map kun je firmware update van 3.01 zetten? Heb een PBP bestand, maar in welke map moet je hem nu zetten?
Als ikhem in de map common zet dan is hij corrupt![]()
Heb nu 2.80
Thnx het werktquote:
Psst komt omdat PSP games slecht verkopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:07 schreef jap85 het volgende:
Zo net even Burnout legends en Ridge Racer aangeschaft, wou eigenlijk alleen RR maar zag burnout ook liggen voor 14! euro dus ja dan laat ik em niet liggen. Wel lekker dat je ook een redelijk aanbod aan goedkope spellen hebt, voor de ds daarentegen blijven ze standaard 40 euro..Ik heb nu al 4 spellen in 5 dagen gekocht :p (LocoRoco via e-bay besteld en vrijdag mn psp met Vice City gekocht).
Voorlopig kan ik ff vooruit iig!
Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
Koop een 2/4gb memstick en zet ze zelf erop
Bij onze filiaal van de Toys 'R Us is er een UMD actie, 3 voor 25 euro. Misschien dat deze actie ook bij jullie filiaal geldt, mist jullie een Toys 'R Us in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
En ik speel nu trouwens Killzone liberation, en Ace combat X: Skies of deception.quote:Op zondag 17 december 2006 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van een psp!
Dat varieert aan de hand van compressie settings en de lengte van de film maar over het algemeen zit ik ergens tussen de 500 en de 800 MB voor een ffilm tussen de 1.5 en 2 uur.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef koei het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte neemt een film over het algemeen in? En hoe moeilijk is het omzetten naar PSP formaat?
Omdat ik het conversie proces van tv en dvd naar PSP redelijk onder controle heb, vind ik 10 euro al teveel. Ik ga er pas over denken rond de 5 euro. Ik geloof meer in goeie combi deals van een dvd+umd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:55 schreef koei het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie, 2x 14 uur met de bus. Ik wil wat UMD's meenemen om in de bus te kunnen kijken maar ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. 10 euro is het maximum en dat enkel voor een film die ik graag wil zien, liever nog iets goedkoper. Iemand enig idee waar ik leuke films voor een leuke prijs kan scoren?
Wii versie komt in januari als het goed is, PSP versie ook ongeveer die tijd denk ik. Ik zou echter de Wii versie nemen, meer inhoudquote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komt Metal Slug Anthology eens uit. Wordt iedere keer maar uitgesteld
[afbeelding]
Metal Slug is leuker als handheld! Scherper beeldquote:Op woensdag 20 december 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii versie komt in januari als het goed is, PSP versie ook ongeveer die tijd denk ik. Ik zou echter de Wii versie nemen, meer inhoud
hmm oke nja ik had die vorige versie Metal gear Acid, maar vond dat echt een ' kaartenbak' was opzich wel origineel maar verveelde al snel... Heb me tot nog toe kostelijk vermaakt met Killzone..quote:
Dat probleem had ik ook toen ik hem net gekocht had..zelfs toen hij over de 50 procent heen was. Even geduld moet je hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef sexylexy het volgende:
klopt het dat je de firmware niet kan upgraden als de batterij leeg is? dat geeft mijn psp aan. het gekke is dat ik hem in het stopcontact heb zitten.
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef Gstyles het volgende:
Hey ik kom jullie ook op elk SONY topic tegen hehehe
Nou, ik hoop dat ze er meer dan 10 extra mee verkopenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Op de volgende site staan een aantal zeer indrukwekkende scans van Final Fantasy Crisis CoreBekijk ze hier
![]()
![]()
PSP sales +10![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Op de volgende site staan een aantal zeer indrukwekkende scans van Final Fantasy Crisis CoreBekijk ze hier
![]()
![]()
PSP sales +10![]()
Met dank aan Zidane007nl
Daar heb ik geen last van, alleen als de accu te leeg is en dan doet ie het meteen als ik m aan de 220 leg.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb nu al meerdere keren me firmware geupgrade ,maar elke x moet dat ding eerst helemaal opladen![]()
vertel er eens wat meer over, ben er erg beniewd naar!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:34 schreef rece het volgende:
Gisteren Metal Gear Portable Ops op de mat. En wat een spel zeg, eindelijk sn(e)aken op de PSP heerlijk.
Kijk hier maar eens:quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef Gstyles het volgende:
[..]
vertel er eens wat meer over, ben er erg beniewd naar!
weet iemand nou wanneer die PSOne emulator beschikbaar isquote:Op donderdag 21 december 2006 10:13 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, alleen als de accu te leeg is en dan doet ie het meteen als ik m aan de 220 230 leg.
Ik vind dat de PSP nu pas echt op gang begint te komenquote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef RedemptioN het volgende:
http://www.vgcharts.org/ngwars.php
maar de psp is een flop TRUE, dat de ds beter verkoopt weet iedereen, maar ik moet zeggen dat de getallen van de psp toch aardig impressive zijn, in 1x zoveel markt veroveren vind ik toch wel erg netjes
in japan legt die het wel zwaar af, maar ja die houden ook van spellen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |