metal gearquote:Op zondag 31 december 2006 13:58 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga final fantasy 8 straks installeren op mijn psp
dawn i love that game
Chrono Trigger, Chrono Cross.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
metal gear![]()
silent hill![]()
dino crisis 2![]()
tekken 3![]()
time crisis![]()
point blankquote:
MGS Portable Ops eind 2007 in Europa ? Come on dude doe niet zo achterlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Crisis Core is nog onbekend, en MGS:PO komt pas eind 2007 uit schat ik zo...
Kloksnelheid zegt natuurlijk erg weinig. Is al bevestigd dat ps1 spellen goed draaien op een psp? (filmpje?)quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ja de PSP heeft op 333mhz genoeg vermogen om Ps1 spellen op volle toeren te draaien
Kijk eens op youtube zou ik zeggen....quote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Kloksnelheid zegt natuurlijk erg weinig. Is al bevestigd dat ps1 spellen goed draaien op een psp?
De PAL versie, heheh. Het beeldformaat lijkt ook niet helemaal in orde, maar zo te zien draait het goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=J8r8yp-RGPg
MGS
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het vervelende is dus alleen dat sommige games dual analog zijn...in MGS kun je afaik niet sneaken
Waar dat ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb net portable ops gekocht voor 35 euro
helemaal nieuw inc verzenden![]()
HeHe... vriendin van me ging toevallig 7 dec. naar Amerika toe dus ff lief aangekeken..quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb net portable ops gekocht voor 35 euro
helemaal nieuw inc verzenden![]()
euh, ik heb hem net uitgespeelt? en waarvoor gebruik je dan je rechter stick ? en dat mislukte breedbeeld komt doordat veel ps1 speleln gewoon lekker 4:3 zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het vervelende is dus alleen dat sommige games dual analog zijn...in MGS kun je afaik niet sneaken
Die gast bakt er niks van, en ik ben benieuwd hoe ze het inventory systeem op de psp hebben gedaanquote:Op maandag 1 januari 2007 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=J8r8yp-RGPg
MGS
Ik heb met de nieuwste firmware weer een hele zooi opties erbij waaronder dat programma maar hoe werkt het?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef Falcon4ever het volgende:
Qunix: das alweer van een tijdje terug hoor, ik heb destijds getest en het kijkt best redelijk. Al had ik wel wat last van lag en haperingen naar x aantal min.
ebayquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar dat ?![]()
Anyway:
Check de demo van Killzone Liberation
Wat heeft dat met de PSP te maken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef Razor21 het volgende:
Begin mijn pc langzamerhand een beetje zat worden na 2.5 maand![]()
![]()
je kan instellen dat L2 de analoge stick links is en met rechts visa versa, en dat werk prima!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die gast bakt er niks van, en ik ben benieuwd hoe ze het inventory systeem op de psp hebben gedaan
Relaxed, MGS spelen op de pspquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan instellen dat L2 de analoge stick links is en met rechts visa versa, en dat werk prima!
Bedoel mijn psp ipv pcquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de PSP te maken?
gewoon de tutorial goed volgen,quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb met de nieuwste firmware weer een hele zooi opties erbij waaronder dat programma maar hoe werkt het?
Ja mensen dit zijn de wijze woorden van Panick, heeft iemand hier last van ? GTA Vice City Stories kent dan wel wat lange laadtijden, maar bij games als Daxter, LocoRoco en Syphon Filter Dark Mirror merk ik nergens van.quote:Maar ehm, laadtijden zijn nog steeds ruk in nagenoeg elke game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |