Zodra je m koopt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verdomme, wanneer kan ik nou FF7 spelen op mijn psp![]()
ik heb hem al voor de ps1, alleen dat schijfje past er niet echt inquote:
Misschien heeft Mike van TellSell wel iets dat hem op maat maakt..quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb hem al voor de ps1, alleen dat schijfje past er niet echt in![]()
Geen idee....quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:00 schreef Darkzell het volgende:
En wanneer kan je hem kopen voor de PSP.![]()
Als de PSP PS1 games gaat afspelen past dat schijfje nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb hem al voor de ps1, alleen dat schijfje past er niet echt in![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:38 schreef Darkzell het volgende:
TVP'tje.
En hoe?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
verdomme, wanneer kan ik nou FF7 spelen op mijn psp![]()
Ik wil hem niet online bestellen dus dat gaat overquote:
Zou ik ook graag willen weten. Zodra het kan neem ik dagelijks mijn PSP mee naar mijn werk. Gaat een toptijd wordenquote:
Je geduld zal worden beloond als ie in de winkel ligt.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:23 schreef Digixz het volgende:
[..]
Misschien heeft Mike van TellSell wel iets dat hem op maat maakt..
Er is geen standaard firmware voor. Het ligt er maar net aan uit welke productie reeks hij komt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Kvaky het volgende:
Wat is eigenlijk de standaard firmware van een witte psp? Iemand die mij kan helpen?
lol maakt het uit welke kleur die is dan ;Pquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:28 schreef Kvaky het volgende:
Wat is eigenlijk de standaard firmware van een witte psp? Iemand die mij kan helpen?
nee maar we hebben een tomtomquote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef MIster911 het volgende:
Krijg je bij die GPS module ook navigatie software erbij gelevery?
Absoluut mee eens!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef SToRM81 het volgende:
Daxter, Killzone, Syphon Filter, GTA: VCS
Best lachen, vooral die radiostationsquote:Op woensdag 8 november 2006 23:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Okay, Vice City in de PSP. 'S ff checken.
Die missies zitten er wel in, daarom staat je teller op 35%. Je moet ze alleen wel aannemen of opzoeken. Als je alleen door de main storyline heenraast dan kun je m blijkbaar al op 35% uitspelen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef this-is-life het volgende:
Net VCS uitgespeeld, leuk spel alleen hadden er van mij wel wat meer missies in gemogen zit op 35% van het spel en heb het al uitgespeeld.
Dat zoui k ook wel eens willen weten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef Roi het volgende:
Hoe kan je nou je eigen muziek beluisteren ?
Ik neem aan binnen Vice City? Dat weet ik niet....maar bij EA heb je een soort mediacenter in het menu en hierin kun je gewoon je eigen muziek selecteren....quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef Roi het volgende:
Hoe kan je nou je eigen muziek beluisteren ?
Hint!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:49 schreef zquing het volgende:
zijn e nog games die het echt waard zijn om te kopen?
het is gelukt via een hele grote omwegquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:30 schreef KansloosForEver het volgende:
ff een vraagje. Ik wil mijn psp aanmelden via http://www.yourpsp.com/psp/psp.html om zo films van o.a. RTL Travel te kunnen downloaden. Maar hoe werkt dat aanmelden in godsnaam? Moet je dat via het internet op je psp doen? Via de computer lukt het mij niet. Als je nml klikt op "meld je aan" krijg ik een advertentie in beeld van Media Manager voor de PSP![]()
quote:Developer fears publishers may begin to abandon format
Karl Jeffery, CEO of developer Climax, has told GamesIndustry.biz that Sony must act to reverse poor performance of the PSP before publishers begin to abandon the format.
The outspoken development boss, whose company has recently released a new ATV Offroad Fury title for the system, is concerned that the Nintendo DS is trouncing the PlayStation Portable - while Sony is doing little to support its own handheld.
"To be honest and frank about it we worry about the future of the PSP," said Jeffery.
"In terms of sales of the actual units, it's not doing so great. The DS is going gangbusters, the sales volumes are going up exponentially. But the PSP worrys us, because we're sitting here thinking about what Sony is going to do to get the platform back on track and we're not hearing much from them."
Jeffery believes there are two ways to reinvigorate the format – redesign the handheld to create a more ergonomically appealing unit, and develop a serious digital download content strategy.
"Personally, I love it as a platform to develop for, it's very powerful and it's a great machine. But it's a big bit of kit to lug around and the battery life's not great. Perhaps they could bring out a 'PSP Lite' or something along those lines," said Jeffery.
"Another thing that would be smart is to get into a downloadable games model, which Sony hasn't really done yet. There's wi-fi possibilities and memory stick features that could be used - we can see where Sony could take the platform to re-energise it. But it's very disappointing at the moment when you look at the installed base and the sales of the games that are out there; it's not a compelling prospect for many publishers."
When asked whether he thought publishers may begin to abandon the format, Jeffery replied: "That's my instinct, yes. Maybe Sony has got something planned, but at the moment it's very worrying. It's probably the platform we're most worried about."
Je doet je username wel eer aanquote:
Ben hem al aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Thrillville is uit, dikke shit.
Ik ookquote:
Alleen krijg CRS fouten als ik de rar wil uitpakkenquote:
Lekker voor jequote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Alleen krijg CRS fouten als ik de rar wil uitpakken![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 11:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Alleen krijg CRS fouten als ik de rar wil uitpakken![]()
Al een oplossing gevonden? Repair met winrar gedaan helpt niet...met 7 zip geprobeerd werkt ook nietquote:
Maar ff wachten op een andere versie.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Al een oplossing gevonden? Repair met winrar gedaan helpt niet...met 7 zip geprobeerd werkt ook niet![]()
Tja da's balen, maar met downgraden word je hier niet geholpen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
Iemand trouwens tips ik heb mijn PSP dus gedowngraded...en DEVhook erop gezet...maar klopt het nu dus dat ik geen video meer kan kijken? Krijg steeds data is corrupted...welke firmware ik ook laad...![]()
Veel verschil is er niet tussen de verschillende "versies", op kleur en grootte van meegeleverde memorystick na.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef dj_ko het volgende:
ey mensen,
ik zou graag een psp kopen voor in de trein vakantie e.d.
welke versie is nou de beste om te hebben?
Uurtje of 6.quote:en hoe lang gaat een accu ongeveer mee als je aan het gamen bent
De nieuwste!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:55 schreef dj_ko het volgende:
oke welke versie firmware is het beste om te hebben dan
Nee, niks. Gewoon kopen kut pauper.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar ff wachten op een andere versie.
Eindelijk visuals voor je muziekspeler..dat duurde evenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja da's balen, maar met downgraden word je hier niet geholpen.
Heb zelf trouwens m'n PSP firmware geupgrade naar 3.0.1 Naast een aantal kleine verbeteringen vooral nieuwe features die pas nuttig worden als je een PS3 hebt.
Aaaaaaaaaaaaaaaaah wat ben je toch zieligquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:12 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb er sindskort ook eentje dus ik moet dit topic ook maar volgen
Tis verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:56 schreef Digixz het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaah wat ben je toch zielig
Ik dacht het niet.quote:Op zondag 26 november 2006 09:07 schreef oor het volgende:
zo gister bij een boekenzaak voor 45 euro vice city stories gekocht. en het spel is meesterlijk. maar nu begin ik te twijfelen of die gevechtsmoves zoals nek breken e.d. ook al in liberty city stories zaten?
Nee, dat zat er niet inquote:Op zondag 26 november 2006 09:07 schreef oor het volgende:
zo gister bij een boekenzaak voor 45 euro vice city stories gekocht. en het spel is meesterlijk. maar nu begin ik te twijfelen of die gevechtsmoves zoals nek breken e.d. ook al in liberty city stories zaten?
had dan de vice city genomen, die is echt meesterlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef Qunix het volgende:
Hoi * Qunix meld!
Sinds gisteren heb ik ook een PSP Value pack met Locoroco![]()
Ohja? Zoals?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Naast een aantal kleine verbeteringen vooral nieuwe features die pas nuttig worden als je een PS3 hebt.
Ik heb liever locoroco hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:33 schreef oor het volgende:
[..]
had dan de vice city genomen, die is echt meesterlijk.
Oooooh die muziek op de achtergrond....vannacht weer eens wat uur aan FF7 besteden mwhuahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |