Je moet je er even in verdiepen, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hee jongens ik weet niet of jullie het weten ( zal wel niet ) maar er is een custom firmware uitgekomen gister die ht mogelijk maakt images van Playstation 1 spellen af te spelen. Dit betekent dus dat je nu al kan genieten van Metal Gear Solid of bijvoorbeeld Final Fantasy 7/8/9
quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ey man... kben geillllllllllll woehoe
deze gaak zo neuke he die lig in me bed te w8e dayumnnnnnnnnnnnnnn
[afbeelding]
quote:
Zeker, maar ik zit wel eeerrnstig vast op het momentquote:
Dát, samen met FFVII Crisis Core zorgen er voor dat ik weer interesse in de PSP hebquote:
Pfff...ik heb geen zin om mijn PSP weer te flashenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:49 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik ben m nu ook aan t spelen op mn psp.
Loco Roco?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zijn tegenwoordig dan echt unieke leuke psp-titels? dus niet iets waar ook een ps2/3 versie van te vinden is.
Wat loop je nou weer te zeuren ? In het spellenaabod van de PSP zit nu echt wel een stijgende lijn in, want dit jaar zijn er wel degelijk goede games verschenen. Killzone:Liberation, LocoRoco, Daxter, Syphon Filter Dark Mirror, Tekken Dark Resurrection, GTA Vice City Stories en MGS Portable Ops zijn noemenswaardig. En dan volgend jaar verschijnen o.a. Ratchet and Clank:Size Matters, Final Fantasy VII Crisis Core en GT Mobile(hopelijk). De toekomst ziet er rooskleurig uit voor de PSP bezittersquote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel grappig, maar wel jammer dat de PSP het dan weer moet hebben van de spellen van andere systemen zeg maar. Toen ik nog een PSP had, speelde ik ook alleen maar Nintendogames via een emulator.
Heb je 2 al gespeeld dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou Lumines 2 niet kopen, 1 is beter
Dit kan zeker alleen als je firmware 1.5 of 2.7 ofzo hebt. Ik heb de laatste firmware 3.02 en dan gaat dit zeker niet lukken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:41 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je moet je er even in verdiepen, maar dan heb je ook wat.
Idd, je moet of 1.50 of een custom firmware zoals 2.71 SE-A,B',B'',C hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:23 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Dit kan zeker alleen als je firmware 1.5 of 2.7 ofzo hebt. Ik heb de laatste firmware 3.02 en dan gaat dit zeker niet lukken.
GT Mobile is gecancelledquote:Op donderdag 28 december 2006 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te zeuren ? In het spellenaabod van de PSP zit nu echt wel een stijgende lijn in, want dit jaar zijn er wel degelijk goede games verschenen. Killzone:Liberation, LocoRoco, Daxter, Syphon Filter Dark Mirror, Tekken Dark Resurrection, GTA Vice City Stories en MGS Portable Ops zijn noemenswaardig. En dan volgend jaar verschijnen o.a. Ratchet and Clank:Size Matters, Final Fantasy VII Crisis Core en GT Mobile(hopelijk). De toekomst ziet er rooskleurig uit voor de PSP bezitters![]()
Dat de PSP games jouw op dit moment niet kan bekoren oke, maar spreek aub dan wel voor jezelf.
geloof jij er nog in?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Iets tijdelijk in de koelkast zetten is altijd iets anders dan cancellen
Daar baal ik dus ook van zit te wachten op die GPS maar die camera lijkt mij ook vetquote:Op donderdag 28 december 2006 19:31 schreef Falcon4ever het volgende:
vind het hooguit jammer dat GT gecanceld/vertraagd is... ik kijk meer uit naar Test drive voor de PSP
overigens dacht ik dat sony de cam/gps voor de psp hier zou uitbrengen rond de kerstdagen :|... nog steeds niks te zien...
Dat is bij de DS toch niet veel anders? Buiten Nintendogs en die Brain Training games is het ook allemaal weer Mario, Zelda en Pokémonquote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zijn tegenwoordig dan echt unieke leuke psp-titels? dus niet iets waar ook een ps2/3 versie van te vinden is.
Test Drive ziet er inderdaad veelbelovend uit! Ik had iets gelezen van honderden mensen tegelijk online, maar of dat ook echt zo gaat zijn valt nog te bezien.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:31 schreef Falcon4ever het volgende:
vind het hooguit jammer dat GT gecanceld/vertraagd is... ik kijk meer uit naar Test drive voor de PSP
overigens dacht ik dat sony de cam/gps voor de psp hier zou uitbrengen rond de kerstdagen :|... nog steeds niks te zien...
Mogen we niet over praten volgens mij, maar anyway...quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:heb ook sinds een uurtje een PSP.
.
Kort vraagje, hoef verder geen uitleg naar illegale zaken oid![]()
Ik heb nu firmware 2.70 en heb een spel dat vereist dat ik naar 2.81 upgrade ,die zit ook op de UMD.
Nou wil ik dus wel ff dat spel spelen, maar kan ik dan nog gewoon downgraden later voor homebrew etc?. Voor ik het verkloot
.
Daarom was een ja of nee voldoende geweestquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:40 schreef Gloeidoos het volgende:
Mogen we niet over praten volgens mij, maar anyway...
-knip-
Klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:40 schreef Gloeidoos het volgende:
Mogen we niet over praten volgens mij...
Weer een vice city - base pack koperquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef Dragonetti het volgende:
Ik heb me maar ook aan een PSP gewaagd... sjezus dat ding poept er wel mooie beelden uit zeg...dat ze GTA vice city op zo een umdeetje hebben kunnen proppen... het speelt nog soepel ook!
En de controls zijn niet eens zo erg als ik had gedacht...
Dit is echt een tof ding die PSP....!!!
metal gearquote:Op zondag 31 december 2006 13:58 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ga final fantasy 8 straks installeren op mijn psp
dawn i love that game
Chrono Trigger, Chrono Cross.quote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
metal gear![]()
silent hill![]()
dino crisis 2![]()
tekken 3![]()
time crisis![]()
point blankquote:
MGS Portable Ops eind 2007 in Europa ? Come on dude doe niet zo achterlijkquote:Op maandag 1 januari 2007 20:00 schreef MMaRsu het volgende:
Crisis Core is nog onbekend, en MGS:PO komt pas eind 2007 uit schat ik zo...
Kloksnelheid zegt natuurlijk erg weinig. Is al bevestigd dat ps1 spellen goed draaien op een psp? (filmpje?)quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ja de PSP heeft op 333mhz genoeg vermogen om Ps1 spellen op volle toeren te draaien
Kijk eens op youtube zou ik zeggen....quote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Kloksnelheid zegt natuurlijk erg weinig. Is al bevestigd dat ps1 spellen goed draaien op een psp?
De PAL versie, heheh. Het beeldformaat lijkt ook niet helemaal in orde, maar zo te zien draait het goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=J8r8yp-RGPg
MGS
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het vervelende is dus alleen dat sommige games dual analog zijn...in MGS kun je afaik niet sneaken
Waar dat ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb net portable ops gekocht voor 35 euro
helemaal nieuw inc verzenden![]()
HeHe... vriendin van me ging toevallig 7 dec. naar Amerika toe dus ff lief aangekeken..quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb net portable ops gekocht voor 35 euro
helemaal nieuw inc verzenden![]()
euh, ik heb hem net uitgespeelt? en waarvoor gebruik je dan je rechter stick ? en dat mislukte breedbeeld komt doordat veel ps1 speleln gewoon lekker 4:3 zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
Het vervelende is dus alleen dat sommige games dual analog zijn...in MGS kun je afaik niet sneaken
Die gast bakt er niks van, en ik ben benieuwd hoe ze het inventory systeem op de psp hebben gedaanquote:Op maandag 1 januari 2007 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
http://youtube.com/watch?v=J8r8yp-RGPg
MGS
Ik heb met de nieuwste firmware weer een hele zooi opties erbij waaronder dat programma maar hoe werkt het?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef Falcon4ever het volgende:
Qunix: das alweer van een tijdje terug hoor, ik heb destijds getest en het kijkt best redelijk. Al had ik wel wat last van lag en haperingen naar x aantal min.
ebayquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar dat ?![]()
Anyway:
Check de demo van Killzone Liberation
Wat heeft dat met de PSP te maken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef Razor21 het volgende:
Begin mijn pc langzamerhand een beetje zat worden na 2.5 maand![]()
![]()
je kan instellen dat L2 de analoge stick links is en met rechts visa versa, en dat werk prima!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die gast bakt er niks van, en ik ben benieuwd hoe ze het inventory systeem op de psp hebben gedaan
Relaxed, MGS spelen op de pspquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan instellen dat L2 de analoge stick links is en met rechts visa versa, en dat werk prima!
Bedoel mijn psp ipv pcquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de PSP te maken?
gewoon de tutorial goed volgen,quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb met de nieuwste firmware weer een hele zooi opties erbij waaronder dat programma maar hoe werkt het?
Ja mensen dit zijn de wijze woorden van Panick, heeft iemand hier last van ? GTA Vice City Stories kent dan wel wat lange laadtijden, maar bij games als Daxter, LocoRoco en Syphon Filter Dark Mirror merk ik nergens van.quote:Maar ehm, laadtijden zijn nog steeds ruk in nagenoeg elke game
GEwoon PSPVideo9 installeren wijst vanzelf de weg wel...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef 3st het volgende:
ff vraagje; wil filmpjes op mijn psp zetten ben ff vergeten hoe dat moet
moet ze in mijn mproot map zetten toch?
moet ik daar nog mapje in aanmaken ofzo lukt me ff zo niet
Gebruik PSPVideo 9quote:Op zondag 7 januari 2007 19:36 schreef 3st het volgende:
ff vraagje; wil filmpjes op mijn psp zetten ben ff vergeten hoe dat moet
moet ze in mijn mproot map zetten toch?
moet ik daar nog mapje in aanmaken ofzo lukt me ff zo niet
Ik zit ook enorm vast, maar dan in KillZone. Moet je ineens een zwaarbewapende tank verslaan met wat nietige wapentjes...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
sommige missies zijn van Vice city wel haast onmogelijk hoor![]()
Ben nu bijna op het laatst waar je lance moet beschermen als die op een motor weg rijd
schiet echt niet op....hij is al dood eer ik 1 auto weg heb![]()
Die USB kan ik wel ritselen denk ik, en ik heb een 256mb memory. Is voor mij alleen om savegames op te zetten. Ik wil alleen originele spellen en UMD films afspelen. Ik heb dan veel meer plezier van mijn systeem.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit er inmiddels 6 uur in, en vindt het echt een super spel![]()
@ lenus
koop een 2 gig mem card.........heb je echt nodig, vooral als je wat muziek ,foto's en films erop zet
Usb kabel had ik voor ¤ 2 op marktplaats![]()
Hoe heb jij dat gedaan met die lopende tank?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:08 schreef LENUS het volgende:
OMG!
Heb Killzone nu alweer uitgespeeld. Het is een topgame, maar wel een beetje aan de korte kant. Duurt nog te lang tot april (RB: Vegas & MGS), dus de meest logische opvolger wordt: Syphon Filter.
Je bedoelt die grote tot op de tanden bewapende spider? Veruit het lastigste onderdeel van het hele spel, na deze baas is het redelijk simpel. Hoe ik hem verslagen heb:quote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat gedaan met die lopende tank?
Komt omdat je hem hebt "misbruikt" hebt. Heb ook een omgebouwde DS en Xbox gehad, met zo'n beetje alle spellen erbij. Je raakt dan heel snel uitgekeken en je gaat een spelletje ook niet meer uitpluizen als je nog zo'n 20 games op je memorykaartje hebt staan.quote:
ik heb er zelf zeker wel aan zitten denken om m'n psp te downgraden, ga het toch niet doen nu. Heb "pas" 2 games erbij (Midnightclub 3: Dub edition en Tekken) en daarmee ben ik ook nog wel even zoet dacht ik zoquote:Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Komt omdat je hem hebt "misbruikt" hebt. Heb ook een omgebouwde DS en Xbox gehad, met zo'n beetje alle spellen erbij. Je raakt dan heel snel uitgekeken en je gaat een spelletje ook niet meer uitpluizen als je nog zo'n 20 games op je memorykaartje hebt staan.
Tip voor je volgende console: niet meer ombouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |