abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43103667
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)
* [Screens]
* [Video\\\'s]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

. Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken. .
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* AroundTheSims2
* Reflexsims
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims
* Peggysims
* Rosesims
* The Sims Resource
* Sussissogoodsims2
* 3D Consortium
* Helaene
* Sims 2 Bits n Pieces
* Xm Sims
* La jeunesse
* Noukie Sims
* Simply Stiling
* Choti Designs
* Sim Wardrobe
* Open House
* Sexy Sims
* Simsquirts
* Lueppiline
* Strawberry-patch
* Organza
* StudioB43
* SiMHz
* Sunair

Elke dag updates van alle nieuwe downloads:
* SimsArena
* ReflexSims Forum

Penishack
* 1 en * 2

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 | #31 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb
Logo\\\'s: [url=http://thesims2.ea.com]TheSims2.EA.com

Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 27-11-2006 18:21:09 ]
Whatever I want.
pi_43103700
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef Flyga het volgende:
Even een vraag; hebben jullie de sims 2 in de winkel gekocht of gedownload? Zoja welke uitbreidingspakketten heb je gedownload (exclusief alle skins etc ik bedoel gewoon het spel zelf)
Gekocht. Alleen de basisgame.

En dat andere mag je niet vragen.
Whatever I want.
pi_43103716
waarom niet?
You've just been F'd in the A
pi_43103726
Warez zijn verboden op Fok. Spulletjes om te downloaden die je wilt gebruiken voor je Sims, kun je in de OP vinden. Daar staan de links.
Whatever I want.
pi_43103788
Nee oke... maar de rest wel gedownload dus ?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:49:33 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_43103959
Nee, alles gekocht. We doen hier niet aan downloaden. En als we er wel aan doen, dan zeggen we het niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43104642
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:21:39 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43105209
Ik ben ook weer begonnen en .. ´t is allemaal heel vaag nu

Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..

Goed.. dit klinkt nog logisch..

Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouw Vrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen ) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43106015
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
-heel verhaal-
zo zeg het gaat lekker! maar dat ze opeen familie zijn is wel heel vreemd...

(kleine tvp)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:09:22 #10
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43107040
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:02 schreef izzypizzy het volgende:
anyway...
vanillivi ik hoop dat het je lukt om het toch op een of andere manier te laten lukken! want dat huisje zou ik heel graag weer van je willen downloaden succes ermee!!!
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:42 schreef releaze het volgende:
heb je de modthesims2 website weleens bekeken hierover? zal vast wel wat over in de archives staan oid.
ik vind het dak er overigens hartstikke tof uitzien ik hoop ook dat jem aan de praat krijgt!
Ik heb even gezocht om te kijken of er een oplossing is voor het dak-probleem, maar volgens mij is het een bug of iets dergelijks. Meerdere mensen ondervinden problemen met deze cheat, dus het zit er helaas niet in dat ik het kan fixen. Ik vind het echt zo jammer, hebben ze zo'n leuke bouwoptie erin gedaan, werkt het niet.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:13:01 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_43107195
Tja, het is een cheat, dus het zit er niet echt in he?

Als het goed zou werken zouden ze het wel officieel erin gedaan hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:15:53 #12
81237 releaze
best of both worlds
pi_43107286
quote:

Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..

Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouw Vrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen ) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
mja, ook met games gebruik ik regelmatig de saveknop ik vertrouw mezelf en mn pctje wat dat betreft totaal niet, om nog maar te zwijgen over onverwachte plotwendingen in sims2.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Danaa het volgende:
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
-edit peristilius- mag niet.
je kan dan ik je game zelf je huisjes en je poppetjes in een package gooien (nouja, voor de poppetjes heb je geloof ik simpe nodig, maar je kan ze iig in het huis opslaan en packagen) maar dan raken ze wel al hun relations kwijt, heb ik begrepen. Daarnaast is een volledige kopie maken van de sims2 map eigenlijk de beste oplossing, en deze dan op een andere drive zetten (of via het netwerk op een andere computer wellicht) als je geen extra drive hebt (een D:) vertel je vader dan dat ie dat tijdens het fomatteren eeeecht moet aanmaken, voor in het vervolg backups en allerhande dingen (maar het red je natuurlijk niet tegen een dooie HDD). Kan overigens gewoon in de windowsXP installatie.

Om nog even terug te komen Flyga vroeg, ik heb alles gedownload. Ik heb net genoeg geld om te kunnen eten en de rest van de rekeningen te betalen, dus dit ene game (en uitbreiding) dat ik speel is gewoon illegaal. Wellicht dat wanneer ik een baan heb en sims2 is nog net zo hot, dat er een deluxe uitvoering komt, die zal ik dan wel kopen. Het is een spel waar ik als ik er geld voor had gehad het wel gekocht had, het is het dubbel en dik waard (nouja, de uitbreidingen had ik ff aan moeten zien. ik denk dat ik uni en nightlife had gehad, met OFB en pets heb ik vooralsnog vrij weinig.

[ Bericht 2% gewijzigd door peristilius op 31-10-2006 18:02:54 ]
pi_43107694
Releaze:
We hebben heeeeeeeel veel extra driven dat is het probleem niet, bedankt!! En het hele sims 2 zooitje kopieren kan ik gewoon doen door op het mapje EA games te klikken voor kopieren/knippen en ergens anders plaatsen?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:45:03 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_43108361
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Danaa het volgende:
Releaze:
We hebben heeeeeeeel veel extra driven dat is het probleem niet, bedankt!! En het hele sims 2 zooitje kopieren kan ik gewoon doen door op het mapje EA games te klikken voor kopieren/knippen en ergens anders plaatsen?
yep yep yep En als je dan straks weer al je expansions heb geinstalleerd, dan overwrite je gewoon de EA games/sims2 map en dan doet alles het weer net zoals je het had achtergelaten Dus met je downloads, je muziekjes, je huizen, je neighbourhoods, alles
pi_43109160
Geen gelul over Warez gaarne!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_43110687
quote:
Je kunt een lot dus omzetten naar een dorm

HOE????????????????

dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:43:52 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_43112665
Met de cheat die hij geeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:49:31 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43112927
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:56 schreef timp0e het volgende:

[..]

HOE????????????????

"changelotzoning' intikken in je balkje. Daar kun je dan de volgende toevoegingen aan doen: 'dorm', 'greek' of 'secretsociety'. Al moeten mensen me eens uitleggen hoe ik die Secret societys zichtbaar kan krijgen, want ze verdwijnen altijd zodra ik ze geinstalleerd heb...

Ik ben trouwens vandaag van 512Mb geheugen nar 1,5GB gegaan. Dat gaat hopelijk heel veel schelen in 't gamen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_43114258
quote:

Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weird
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:22:27 #20
81237 releaze
best of both worlds
pi_43114426
^^

En anders kan simPE dat wel verhelpen, daar kan je familiebanden aanmaken en verwijderen, de mate van vriendschap en affectie naar elkaar veranderen, etc, etc. dr is geloof ik alleen geen nieuwe voor pets uit, dus kan alleen gebruikt worden als je geen pets geinstalleerd hebt.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:40:35 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43115304
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weird
Ik zal het toch maar eens proberen.. het maffe is, is dat ze wel gewoon kunnen zoenen Maar ze kunnen dus niet meer whoohoo-en
pi_43121840
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef releaze het volgende:
^^

En anders kan simPE dat wel verhelpen, daar kan je familiebanden aanmaken en verwijderen, de mate van vriendschap en affectie naar elkaar veranderen, etc, etc. dr is geloof ik alleen geen nieuwe voor pets uit, dus kan alleen gebruikt worden als je geen pets geinstalleerd hebt.
Das ook de reden waarom ik wacht met Pets Ik wil eerst alle hacks ge-update zien
pi_43127841
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:45 schreef releaze het volgende:

[..]

yep yep yep En als je dan straks weer al je expansions heb geinstalleerd, dan overwrite je gewoon de EA games/sims2 map en dan doet alles het weer net zoals je het had achtergelaten Dus met je downloads, je muziekjes, je huizen, je neighbourhoods, alles
Bedankt!!! ... Moet ik weer al die expansions gaan instaleren.. Zo vermoeiend, gaat weer zoveel tijd in zitten
pi_43130411
ga hier eens heen:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=200321
dat is een pet bedje ik had het toevallg gezien en ik dacht op fok zijn er mensen met pets en dan kun je een bedje voor je pets hebben het is juist een peuterbedje
pi_43132676
Ik heb een vraagje, is het altijd zo dat je niet meer dan 8 sims in een huis kan hebben (Sims 2 en EP OFB)? Ik heb namelijk 3 kinderen: 2 zussen en een broer. Broer en zus 1 zijn getrouwd. Broer heeft een tweeling en zus 1 een dochter. Maar zus 2 is nu heel verliefd en kan haar geliefde niet voorstellen dat ze gaan samen wonen. Want dat vind de burgemeester niet goed
Dat zal bij studentenleven in een dorm toch wel anders zijn of niet?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 1 november 2006 @ 13:02:14 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43133894
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden
pi_43134108
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden
Nou toen het schoolhoofd langs kwam ging het eik echt niet meer, haperende beelden enzo. Ik heb toen maar de buurt uitgezet en de beeldinstellingen van hoog naar normaal gezet. ik heb trouwens geen downloads, dus dat scheelt denk ik ook wel. Gelukkig zijn in de haper-periode al mijn sims blijven leven

PC is trouwens van mijn lief, deze trekt het echt niet
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  donderdag 2 november 2006 @ 11:15:48 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_43165413
Ik heb een kavel geupload naar de site, maar waarom kan ik het daar nergens terugvinden? Kan ik het daar uberhaupt terugvinden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43172062
Ik ben sinds vorige week ook weer eens begonnen. 2 jaar terug had ik het snel gekocht toen het uitkwam en heb me toen geregistreerd als JohnnyLace1973 geloof ik. Meteen wat huisjes ontworpen en geupload naar de Sims 2 officiele site, dus als je naar die naam zoekt kom je me wel tegen.

2 van de 3 hebben zo'n Bekertje als zijnde 'featured' designs...ben ik niet ontevreden mee

Maar goed, toen kwam WoW uit hehe... Hoop dat ze ooit Sims 2 online uitbrengen. Sims Online vond ik toch ook wel grappig. Heb ik 2 jaar volgehouden en was toch wel een aardig popi sim (Johnny Lace). 2 jaar later wordt mijn naam nog steeds wel eens genoemd op de TSO forums *trots is*.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 2 november 2006 @ 22:54:00 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43189760
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Gewoon genoeg geheugen. Merk dat ik met 1,5GB ipv 512Mb geheugen veel sneller kan simmen en veel grotere panden aankan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:01:23 #31
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43205825
Een paar screenshots:

Bloem met de kitten Pipo:

Bloem als tiener:

Een paar pics van de huisdieren:

vrijdag 3 november 2006 @ 15:03:33 #32
81237 releaze
best of both worlds
pi_43205892
Wat is dat zwarte pakje voor de brandende kerstboom toch?
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:07:09 #33
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43205991
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:03 schreef releaze het volgende:
Wat is dat zwarte pakje voor de brandende kerstboom toch?
De kerstman kwam langs, maar mijn sims hadden geen kerstkoekjes gebakken voor hem. Daarom kregen mijn sims een steen (ofzow) i.p.v. een mooi kerstcadeau
  Milf vrijdag 3 november 2006 @ 15:10:29 #34
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43206091
Als je spulletjes en ass dowload voor the sims2, in welke map moeten ze dan worden geplaatst? Ik heb het spel al een redelijke tijd niet meer gespeeld en toen waren er nog geeneens downloads.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:15:58 #35
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43206249
My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads
pi_43206489
Ik vind dat het nieuwe Huisdieren-uitbreidingspakket maar erg weinig toevoegd. Een kat of hond hebben is erg leuk, maar behalve bevelen leren en het beestje een baantje geven kun je er weinig mee Verder vind ik het een beetje magertjes dat je daarnaast alleen een buidelrat en een papegaai kunt kopen. Die verder overigens ook geen interactie met de omgeving hebben, maar meer een soort meubelen zijn. Ik wil konijnen die zich constant voortplanten! Allerlei soorten tropische vogels! Krokodillen!

Ik kijk dus meer uit naar het Seizoenen-uitbreidingspakket Jammer dat het nog wel even duurt voor die uitkomt...
Amen.
  Milf vrijdag 3 november 2006 @ 15:26:17 #37
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43206529
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef vanillivi het volgende:
My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads
Dank je
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:28:14 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43211398
Vannilivi: hoe krijg je je fotocam zo sterk ingezoom op je beesten? Mij lijkt dat dus nooit..
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:51:31 #39
81237 releaze
best of both worlds
pi_43211915
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Vannilivi: hoe krijg je je fotocam zo sterk ingezoom op je beesten? Mij lijkt dat dus nooit..
TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etc Closeup fotos!
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:56:40 #40
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43212034
Kleine toevoeging nog: door op c te drukken kan je een foto maken
pi_43227146
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:51 schreef releaze het volgende:

[..]

TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etc Closeup fotos!
Bedankt! Ik zat me ook al af te vragen hoe je dat voor elkaar kreeg.
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_43227631
met schilderen kun je ook stilleven schilderen maar dan moet je op c? drukken om te zeggen wat die moet schilderen. Maar ik maak dan foto's kan iemand me vertellen wat ik fout doe?
pi_43230894
Huh... Waar is mn post gebleven over nieuwe camera-opties?
pi_43235513
Hey,

Ik heb sinds kort ook The sims 2, en alle uitbreiding t/m Pets. (ja, op illegale wijze verkregen )

In de OP staan wat leuke sites waar je dingen kan downloaden, en ik ben dus enthousiast aan het downloaden geslagen, allerlei leuke meubeltjes en kleding en kapsels ...... maar van de 20 kapsels werkt er maar eentje, veel kleding werkt niet, en geeneen item werkt...

iemand enig idee waarom het niet werkt?? Ik zet alles wel in de goede map, aangezien er een klein aantal dingen wel werkt. Maar als ik het spel opstart, krijg ik een scherm waarin staat dat sommige items die ik heb gedownload conflicten kunnen veroorzaken of zoeiets. Maar ik doe nog wel steeds "enable custom items"

heeft iemand een oplossing of weet iemand een site waar ik leuke dingen kan downloaden die het zeker weten doen? thanks!
pi_43238162
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:43 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey,

Ik heb sinds kort ook The sims 2, en alle uitbreiding t/m Pets. (ja, op illegale wijze verkregen )

In de OP staan wat leuke sites waar je dingen kan downloaden, en ik ben dus enthousiast aan het downloaden geslagen, allerlei leuke meubeltjes en kleding en kapsels ...... maar van de 20 kapsels werkt er maar eentje, veel kleding werkt niet, en geeneen item werkt...

iemand enig idee waarom het niet werkt?? Ik zet alles wel in de goede map, aangezien er een klein aantal dingen wel werkt. Maar als ik het spel opstart, krijg ik een scherm waarin staat dat sommige items die ik heb gedownload conflicten kunnen veroorzaken of zoeiets. Maar ik doe nog wel steeds "enable custom items"

heeft iemand een oplossing of weet iemand een site waar ik leuke dingen kan downloaden die het zeker weten doen? thanks!
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.
Whatever I want.
pi_43243754
Je moet de CEP-files ook downloaden he

En tsja... als ze illegaal zijn.... dan zal het misschien ook wel daaraan liggen...
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:16:18 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43243995
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Elvi het volgende:
Je moet de CEP-files ook downloaden he

En tsja... als ze illegaal zijn.... dan zal het misschien ook wel daaraan liggen...
Nee, maakt niks uit je moet idd de mesh hebben bij sommige dingen
pi_43246548
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:11 schreef PeRi het volgende:

[..]
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.
hmm, das het vreemde, bij 9 van de 10 sites kan je gewoon op het plaatje klikken, of "click here to download" en dan neem je aan dat dat alles is wat je nodig hebt.. aangezien er dan niet bijstaat "click here to download mesh, which you REALLY NEED '

maar ik zal kijken, alvast bedankt
pi_43253492
hoi,
ik mag niets meer downloaden van mijn moeder
ik moet veel downloads eraf smijten
maar ik kan het niet
ik wil ze houden
en ik weet niet wat te doen
weet iemand wat?
  zondag 5 november 2006 @ 10:50:01 #51
47102 Elvi
miemkwien
pi_43253887
Waarom moet je ze wegdoen?
  zondag 5 november 2006 @ 10:52:41 #52
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43253940
Zal waarschijnlijk teveel plek in beslag nemen..

Kan je niet met je moeder afspreken dat je een bep. aantal MB mag gebruiken? De rest zou je eventueel op een schijfje kunnen branden.. dan kan je ze (volgens mij) niet gebruiken in het spel, maar zou je ze later weer kunnen gebruiken als je de oude downloads zat bent..
  zondag 5 november 2006 @ 11:09:36 #53
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_43254191
Ik zag op peggysims een leuke download...alleen zaten de ramen en de gordijnen er niet bij, en die vind ik juist zo leuk....heeft iemand misschien een idee waar ik die kan downloaden???

Oh yes i did!
  zondag 5 november 2006 @ 11:40:13 #54
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43254712
@ izzypizzy: Ik heb net even gekeken, maar volgens mij zitten de ramen er gewoon bij.
pi_43256795
weer ff een update: Ik ging naar modthesims, en heb ook alle meshes erbij gedownload, en nu doen veel meer kapsels het, maar nog steeds niet allemaal maar dat zal dan wel aan de files zelf liggen.

maar ook doen nog steeds veel objects (meubels) het niet, maar daar horen toch helemaal geen meshes bij

thnx
  zondag 5 november 2006 @ 13:33:59 #56
47102 Elvi
miemkwien
pi_43257386
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef stephanie_xx het volgende:
weer ff een update: Ik ging naar modthesims, en heb ook alle meshes erbij gedownload, en nu doen veel meer kapsels het, maar nog steeds niet allemaal maar dat zal dan wel aan de files zelf liggen.

maar ook doen nog steeds veel objects (meubels) het niet, maar daar horen toch helemaal geen meshes bij

thnx
Daar horen ook meshes bij Als ze niet in het oorspronkelijke spel zaten iig.
Heb je de CEP-files ook gedownload? Die heb je ook nodig!!
pi_43264294

Kan je niet met je moeder afspreken dat je een bep. aantal MB mag gebruiken? De rest zou je eventueel op een schijfje kunnen branden.. dan kan je ze (volgens mij) niet gebruiken in het spel, maar zou je ze later weer kunnen gebruiken als je de oude downloads zat bent..

ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
  zondag 5 november 2006 @ 18:00:13 #58
47102 Elvi
miemkwien
pi_43265655
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:

ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
Ehm... luisteren

Of zelf een pc kopen of een externe harde schijf
  zondag 5 november 2006 @ 18:05:10 #59
81237 releaze
best of both worlds
pi_43265787
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:

ja das waar
met dr paten. ma, ik doe dit spelletje sims en daar heb ik allemaal leuke dingen voor om het spel nog uitgebreider te maken blahblah, ik begrijp dat je wilt dat ik stop met downloaden maar ik zou graag de downloads die ik heb in het spel willen houden en ook nieuwe dingen downloaden, als compensatie kan ik dan oude downloads eraf gooien. mag ik daar alsjeblieft x aantal mb voor reserveren, toe? dan zal ik er niet overheen gaan.

gewoon rekening met haar wensen houden, rekening houden met je eigen wensen, en compromissen verzinnen met zn tweeen. en als ze er niet voor open staat, dan heb je dikke pech.
pi_43266136
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Daar horen ook meshes bij Als ze niet in het oorspronkelijke spel zaten iig.
Heb je de CEP-files ook gedownload? Die heb je ook nodig!!
waar haal ik die vandaan dan?
anyway, de meeste downloads van peggythesims2 en modthesims doen het wel!
  zondag 5 november 2006 @ 18:26:32 #61
81237 releaze
best of both worlds
pi_43266294
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef stephanie_xx het volgende:

[..]

waar haal ik die vandaan dan?
anyway, de meeste downloads van peggythesims2 en modthesims doen het wel!
CEP haal je ook van modthesims2, gewoon ff zoeken daar. ik weet niet of je al pets hebt of niet, maar het is mogelijk dat de huidige cep gedeeltelijk incompatible is met Pets, moet je ff op de website kijken
  zondag 5 november 2006 @ 19:07:36 #62
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_43267523
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:40 schreef vanillivi het volgende:
@ izzypizzy: Ik heb net even gekeken, maar volgens mij zitten de ramen er gewoon bij.
hahaha ja ik kwam er net achter toen ik ging spelen... Alleen de gordijntjes heb ik niet, maar ach daar kan ik wel mee leven
Oh yes i did!
pi_43267894
tvp
pi_43268180
Weeehhhhh
Sims 2 hapert nu bij mij, als ik in de wijk sta met maar 5 huizen dan hapert ie en in het spel ook.
Ligt dit nou aan het geheugen of is mijn videokaart etc gewoon verouderd?

Ik heb alle uitbreidingen en een hoop downloads (die ik dus echt NIET weg doe )
pi_43269347
Of zelf een pc kopen of een externe harde schijf

dat is het juist k krijg het komende jaar geen eigen comp. of laptop
en een externe harde schijf ook niet
pi_43284392
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef _-my-_ het volgende:
dat is het juist k krijg het komende jaar geen eigen comp. of laptop
en een externe harde schijf ook niet
Uhm, misschien zelf gaan sparen?

TimpOe Of hoe je het ook schrijft
Misschien dat je spel nu teveel geheugen inneemt?
Je kan ook bij je beeldinstellingen de omgeving uitzetten, dan zie je alleen je eigen huis en de andere sims die bij je langs komen. Dat wil misschien ook wel helpen. Als dat niet voldoende is. De rest van de beeldinstellingen van hoog naar normaal zetten. Echt verschil kon ik zelf niet ontdekken Als dat het niet is weet ik het ook niet.
pi_43288422
Wel cool dat als je een zwartharige kerel en een blonde vrouw laat neuqen, je dan toch nog een kind kan krijgen dat sprekend op z'n vader lijkt. Ik heb nu een jongvolwassen zoon en dat is gewoon een regelrechte kopie van z'n vader Deze game is echt briljant in elkaar gezet.
Amen.
pi_43294601
hoe?
en ik moet van mn moeder nog 110 euro terug krijgen van mijn maandgeld dat ik nog niet gekregen hebben
pi_43296157
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef _-my-_ het volgende:
hoe?
en ik moet van mn moeder nog 110 euro terug krijgen van mijn maandgeld dat ik nog niet gekregen hebben
eh.. baantje zoeken ofzo?

maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
  maandag 6 november 2006 @ 17:52:43 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_43296948
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:

[..]

maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemen

Misschien kun je je moeder vragen of je wat klusjes voor haar kan doen in ruil voor het laten staan van de spullen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 november 2006 @ 18:34:27 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43298202
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:

[..]

Vind de graphics maar zo zo

http://ds-gamer.nl/article/5043p1.html
pi_43299878
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemen

Misschien kun je je moeder vragen of je wat klusjes voor haar kan doen in ruil voor het laten staan van de spullen?
hmm oke.. nou je kan folders lopen ofzo, op de naam van je moeder? naja weer een beetje on-topic

die plaatjes zien er niet echt geweldig uit.. nouja weet ik dat ook weer.
  maandag 6 november 2006 @ 19:17:13 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43300043
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:13 schreef fresta het volgende:
naja weer een beetje on-topic
Ik moet heel even.. heel even offtopic

Najib

Ok, we kunnen weer ontopic..
pi_43300827
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik moet heel even.. heel even offtopic

Najib

Ok, we kunnen weer ontopic..
hahaha leuk issie he

oke on-topic
pi_43301674
Tja en ik w8 nogsteeds totdat de DVD/CD-rom speler gemaakt is..
Maar het wachten gaat me nogsteeds goed af, mis sims nog niet echt op dit moment. Heb genoeg andere dingen te doen. Het is voor mij nu even geen primaire levensbehoefte meer
Het is de laatste tijd naar mijn mening rustiger geworden heh op het forum? Pets heeft wel weer lang genoeg geduurt we zijn er weer over uitgesproken zo'n beetje
pi_43303475
praat dan over seasons
dan krijgen we sneeuw:D
ik kijk er al naar uit ook al heb ik pets nog niet
pi_43326939
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef _-my-_ het volgende:
praat dan over seasons
dan krijgen we sneeuw:D
ik kijk er al naar uit ook al heb ik pets nog niet
Hoe kunnen we nu nou over seasons praten als hij nog niet eens uit is
pi_43327095
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef Danaa het volgende:
Tja en ik w8 nogsteeds totdat de DVD/CD-rom speler gemaakt is..
Maar het wachten gaat me nogsteeds goed af, mis sims nog niet echt op dit moment. Heb genoeg andere dingen te doen. Het is voor mij nu even geen primaire levensbehoefte meer
Het is de laatste tijd naar mijn mening rustiger geworden heh op het forum? Pets heeft wel weer lang genoeg geduurt we zijn er weer over uitgesproken zo'n beetje
Topic hoeft toch niet hard te gaan? Komt er weer allerlei slowchat over van alles en nog wat wat absoluut niet relevant is voor de Sims.

Ik heb lang niet echt geSimd, geen tijd. Afgelopen weekend ff een uurtje gevonden en ik blijf me echt verbazen over de geweldige details. Van het voedsel bijvoorbeeld.

Whatever I want.
pi_43331213

Tja we kunnen fantaseren he danatje
pi_43332810
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef _-my-_ het volgende:

Tja we kunnen fantaseren he danatje
Dat ben ik met dr eens

Ik zou graag zien dat je bijvoorbeeld je je eigen groentes enzo kan verbouwen
pi_43333142
ja ik wil wel dat je ook wel dat je aardbeien kunt planten en dat je die kunt uittrekken en op eten enz...

Elvi@: ja er is toch iemand die het met me eens is
  woensdag 8 november 2006 @ 02:30:38 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43348597
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat ben ik met dr eens

Dat kon bij The Sims 1 wel meende ik
pi_43351239
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:
Dat kan nu ook! Bij modthesims heb ik aardbeien, appelboom, sla en radijs vandana gehaald. Met vogelverschrikker en kruiwagentje. . .
Whatever I want.
pi_43361028
zo zojuist maar ff de nieuwe item pack gehaald - kerst accesoires
kreeg net een brief van Dynabyte dat het gepreorderde spul binnen was ( ik had er niet meer aanged8t )
dus wel netjes van ze
heb deze keer 2 gehaald zodat ik en de kinderen die boven simmen daarmee kunnen spelen
want ik heb liever dat er iets mis gaat met deze item uitbreiding van 12.50 dan met me Pets DVD die wel ff wat duurder was

zal zo wel even kijken welke nieuwe items erin zitten
tis en blijft kerst spullen

begin wel te merken dat jullie me aardig verslaafd hebben gemaakt aan de Sims2
heb nog nooit voor zoveel geld games gehaald in 2 maand tijd
tis maar goed dat ik vaak bij dynabyte kom
net op deze pack tog weer 2 euro korting

het is maar 2 euro maar het telt wel - teken dat ze het waarderen dat je al je games bij hun haalt
pi_43367367
Help! Moeder is zwanger maar haar buik kan niet groeien ofzo, ik kan helemaal niks meer met haar, spel is compleet in de war... ?
Last.fm Twitter
  woensdag 8 november 2006 @ 19:00:59 #86
81237 releaze
best of both worlds
pi_43367861
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:48 schreef Lotjeb het volgende:
Help! Moeder is zwanger maar haar buik kan niet groeien ofzo, ik kan helemaal niks meer met haar, spel is compleet in de war... ?
aging cheat uitzetten?
pi_43367926
Insiminator downloaden en óf de zwangerschap vooruit zetten óf dr een miskraam laten krijgen
pi_43367953
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:00 schreef releaze het volgende:

[..]

aging cheat uitzetten?
die staat niet aan
Last.fm Twitter
pi_43370986
The Sims 2: Happy Holiday Stuff (EXPANSION)

Nieuw?
pi_43371133
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:01 schreef PeRi het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een anorexia-sim
Amen.
pi_43376073
Heb het probleem nog niet kunnen oplossen maar heb wel wat plaatjes van Lotti, Mat en Fien

Lotti en Mat

Dansend op hun eigen huwelijksfeest

Brand Let op de poes

Last.fm Twitter
pi_43384469
Die poes
Amen.
pi_43385534
en waar is je vrouw nu?dood?
  donderdag 9 november 2006 @ 11:48:38 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43389672
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:

Nieuw?
Ik heb hem al
pi_43395404
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef _-my-_ het volgende:
en waar is je vrouw nu?dood?
Mijn vrouw is bezig met haar derde leven
Last.fm Twitter
pi_43396234
wauw
  donderdag 9 november 2006 @ 19:22:32 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43405166
Ff een heel duf vraagje, waar ik zelf niet uitkom: waar zet je uit dat elk voorwerp waarbij je in de buurt komt, vervaagt? (plaatje als voorbeeld).
't Stoort me, vooral als ik mooie foto's wil nemen..
pi_43405206
@ PeRi: Ik bedoelde juist dat het goed is dat het rustiger is! Er was veel slowchat..

Ik mis sims zo f*cking erg!!! Wil ook weer lekker mee kunnen praten, en screens plaatsen..
  donderdag 9 november 2006 @ 19:27:29 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43405375
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:

Nieuw?
quote:
The Holidays Are Almost Here!

Tuesday, October 24th in Maxis Stuff, Articles, SP3 Happy Holiday Stuff by julianarosalia

Have you been naughty or have you been nice? If you’re good little boys and girls, then Santa will leave you some new Holiday objects and outfits in your stockings or under the tree. Or could can go buy them yourselves.

There are three different versions of this years Holiday Stuff; The Sims 2 Holiday Edition, The Sims 2 Happy Holiday Stuff and The Sims 2 Happy Holiday Mini Pack (the mini pack is for those of you who bought the 2005 Holiday Edition or Stuff Pack). The Mini Pack has 20 new items and outfits with both a more traditional Scandanavian and Asian theme. Check out pictures and videos at the Official Holiday Site and then go chat about it in our forums here…
pi_43406435
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ff een heel duf vraagje, waar ik zelf niet uitkom: waar zet je uit dat elk voorwerp waarbij je in de buurt komt, vervaagt? (plaatje als voorbeeld).
't Stoort me, vooral als ik mooie foto's wil nemen..
[afbeelding]
Op Tab drukken.
Krijg je een "fotomodus" en kun je navigeren met de Q, W, E, Z en X toetsen (foto maken met C).
Amen.
  donderdag 9 november 2006 @ 21:52:35 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43411430
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Jivis het volgende:

[..]

Op Tab drukken.
Krijg je een "fotomodus" en kun je navigeren met de Q, W, E, Z en X toetsen (foto maken met C).
ja leuk, daar kun je foto's mee maken . Dat weet ik. Maar daar heeft die vervaging toch niks mee te maken?
pi_43413584
Heb mijn downloads een beetje opgeruimd en het is helemaal goedgekomen met de baby
Let wederom op de kat, vooral bij de innige omhelzing met dochterlief

Was vergeten een alarm te plaatsen... was m'n bank, piano en tafel kwijt Twee dagen hebben Lotti en Mat lopen janken

Last.fm Twitter
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:01:31 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43415970
Mooie meubeltjes en haartjes, Lotjeb . het ziet er allemaa heel realistisch uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 10-11-2006 00:14:14 ]
pi_43418286
ja inderdaad semtex vind ik ook
pi_43418371
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ja leuk, daar kun je foto's mee maken . Dat weet ik. Maar daar heeft die vervaging toch niks mee te maken?
Jawel, want jij zegt dat je het irritant vindt bij het foto's maken. Bij mij verdwijnt die vervaging als ik op Tab druk. Overigens staat er bij de instellingen ook een optie om het uit te schakelen meen ik.
Amen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:11:03 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43419313
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

Jawel, want jij zegt dat je het irritant vindt bij het foto's maken. Bij mij verdwijnt die vervaging als ik op Tab druk. Overigens staat er bij de instellingen ook een optie om het uit te schakelen meen ik.
En die wil ik hebben. Bij mij verdwijnt die vervaging nl. niet met tab
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:27:02 #107
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_43442497
Tijd voor een paar screens.

peuter Jade

papa Dimitri probeerde de laptop te repareren

Jade schrok nogal en wordt nu getroost door een aangebrande papa

[ Bericht 10% gewijzigd door Double-U op 11-11-2006 14:10:03 ]
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:27:03 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43445318
Ik heb de Holiday Party Pack geinstalleerd en heb de kerstman, zijn vrouw en twee kinderen in een klein huisje gestopt.

Leuk trouwens: een sneeuwmannetje wat de hele tijd allemaal cheesy kerstnummers speelt en intussen vrolijk beweegt

zaterdag 11 november 2006 @ 01:28:37 #109
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43445337
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:27 schreef Double-U het volgende:
Tijd voor een paar screens.

peuter Jade
[afbeelding]

papa Dimitri probeerde de laptop te repareren
[afbeelding]

Jade schrok nogal en wordt nu getroost door een aangebrande papa
[afbeelding]

De grootte van m´n foto´s varieert nogal, de kleine zijn met de tab-toets genomen.
De kleine is een thumbnail, daar moet ook een origineel screenshot vna in je mapje bestaan .
pi_43448320
Semtes toffe screens zitten die mensen in dat pakket?
k wil dat pakket ook wel
waar koop je dat?
zijn daar ook nog andere dingen bij??
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:10:50 #111
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_43452236
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De kleine is een thumbnail, daar moet ook een origineel screenshot vna in je mapje bestaan .
Je hebt gelijk! Ff aangepast.
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:30:03 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43452598
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:41 schreef _-my-_ het volgende:
Semtes toffe screens zitten die mensen in dat pakket?
k wil dat pakket ook wel
waar koop je dat?
zijn daar ook nog andere dingen bij??
Dat mag vast niet van je moeder
pi_43454852
Amen.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:15:34 #114
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43456472
@ Lotjeb, Double-U en Semtex: Leuke screenshots!!!

Nog even een paar screenshots van mij

pi_43457199
Sem die kerstscreens ! !!!
Whatever I want.
pi_43460222
misschien wel semtex ik krijg seasons en pets toch ook:D
pi_43464904
Even offtopic:

Hou eens op met het belachelijk maken van jongere users. Misschien geeft je dat een beter gevoel over jezelf ofzo maar het is vrij triest

Over een paar jaar is ze misschien admin dus je kan nu alvast beginnen met paaien
  zondag 12 november 2006 @ 01:28:52 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43467946
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Even offtopic:

Hou eens op met het belachelijk maken van jongere users. Misschien geeft je dat een beter gevoel over jezelf ofzo maar het is vrij triest

Over een paar jaar is ze misschien admin dus je kan nu alvast beginnen met paaien
Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.
  zondag 12 november 2006 @ 02:30:32 #119
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_43468550
quote:
Op zondag 12 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.
seriously op je 12e kun je je tijd beter op sugababes vertoeven als je aan t internetten bent....
Oh yes i did!
pi_43470006
ja sorry dat ik leef izzypizzy en semtex maar ja het is toch waar als ik pets enz..... krijg mag die miss ook wel en als het dan niet gaat omdat er onvoldoende plaats is wel dan verwijder ik ALLE downloads enkel voor nieuwe uitbreidingen
JA?
  zondag 12 november 2006 @ 09:59:41 #121
47102 Elvi
miemkwien
pi_43470323
quote:
Op zondag 12 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:

Ze is irritant omdat ze 12 is en nog niet alles snapt Zelf waren we op die leeftijd ook niet alwetend. Ik heb verder geen last van haar, ik vind het gewoon irritant dat mensen rotopmerkingen daarover gaan maken.
pi_43471675
juist ja elvi dat is waar ik snap hier nog niet alles:D
  zondag 12 november 2006 @ 16:05:09 #123
81237 releaze
best of both worlds
pi_43478973
quote:
Op zondag 12 november 2006 09:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ze is irritant omdat ze 12 is en nog niet alles snapt Zelf waren we op die leeftijd ook niet alwetend. Ik heb verder geen last van haar, ik vind het gewoon irritant dat mensen rotopmerkingen daarover gaan maken.
mja dat is wel fok. er wordt zoveel mogelijk volwassen omgegaan met de jongeren op het forum cq ze moeten zich maar leren zo volwassen mogelijk te gedragen. Maar ja, als je jezelf al niet kan verplaatsten tot het niveau van een jongere, hoe kan je dan eisen dat een jongere zich wel zou moeten kunnen verplaatsen naar het niveau van een volwassene? Works two ways Ik stoor me dr niet zo veel aan, my lijkt ook de wijsheid, of wellicht eerder naieviteit, te bezitten om niet op deze 'volwassengrapjes' in te gaan. Ach, dat komt nog wel, en dan hebben we nog meer om over te klagen Whatever. My, die games koop je gewoon in de winkel of via het internet. Ga voor je volgende verjaardag of kerst gewoon leuk met je moeder naar de stad om die dingen uit te zoeken ipv dat je moeder het gewoon voor je koopt. Weet je gelijk waar je moet zijn met je volgende zakcenten
pi_43482564
ja gelukkig krijg ik binnenkort toch nog mn 110euro
van in december toto nu heeft ze niets gegeven en e zegt ik geef het je nog wel
elke maand 10euro krijgen is wel leuk:D
aks je het lang niet krijgt en dan ineens wel dan krijg je veeeel in 1 keer
x -_my_-
  zondag 12 november 2006 @ 18:23:43 #125
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43483005
Okay, maar het is hier nog steeds geen R&P.
Whatever I want.
pi_43485336
Ik heb nog geen foto's gemaakt van de huisdieren! Deze had ik nog wel:

pi_43489052
Ik heb een vraagje. Als je bijvoorbeel kledimg download van internet, in welke map moet ik die plaatsen?

Ik heb alle uibreidingsset (origineel) behalve de huisdieren.

Nog een vraag. ik heb dus alles origineel, zo ook de uitbreidingsset studentenleven. Nu ben ik met mijn stomme kop het boekje kwijtgeraakt, waar dus het serienummer op staat. Heb ik nu gewoon pech, of kan ik ergens mijn serienummer opvragen?
pi_43493107
Ga naar je documenten map, en dan naar de map 'EA games' dan krijg je een map over The sims 2 etc, en dan gooi je je downloads in de download map. Have Fun!
  maandag 13 november 2006 @ 01:29:42 #129
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_43497000
Clauw die outfit van die rechter sim is leuk, die heb k nog niet...weet je nog waar je m vandaan hebt toevallig???

Heb vandaag een nieuwe buurt gemaakt, hier een paar screens van m'n eerste families:

Ik heb een Carlos en Gabrielle Solis gemaakt (desperate housewives), dus uiteraard ga ik een tuinman nemen waar Gabby mee vreemd kan gaan

Gabrielle Solis, heb r zelf gemaakt dus niet dat ze lijkt ofzo

En bij de familie Adams is het alvast kerst

Oh yes i did!
  maandag 13 november 2006 @ 02:16:41 #130
81237 releaze
best of both worlds
pi_43497525
ik heb ff snel in mn registry gekeken of het sims2 serialnummer daar bekend is, maar ik kon het niet vinden. ik denk dat je het beste ff maxis/ea games nederland kan bellen voor het/een nieuw serial nummer, moet je wel aantonen dat je originele cds hebt.
pi_43498567
quote:
Op maandag 13 november 2006 02:16 schreef releaze het volgende:
ik heb ff snel in mn registry gekeken of het sims2 serialnummer daar bekend is, maar ik kon het niet vinden. ik denk dat je het beste ff maxis/ea games nederland kan bellen voor het/een nieuw serial nummer, moet je wel aantonen dat je originele cds hebt.
ok bedankt... dat zal geen probleem zijn.... ik heb de originele versie. Maar goed hoe ga ik dat aantonen... Maar denk wel dat zij een manier weten om dat te doen

En anders moet ik hard gaan zoeken in me rommelkamer....
pi_43510317
Ik heb een vraagje over die Tab functie.. Ik weet hoe ik hem kan gebruiken, maar hoe krijg ik na de foto dan mn scherm weer in de normale mode, zodat ik weer een beetje overzicht heb.. Dat vind ik namelijk heel lastig om weer te doen, bestaat er een simpel commando voor?
  maandag 13 november 2006 @ 16:35:12 #133
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_43511695
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef radioanne het volgende:
Ik heb een vraagje over die Tab functie.. Ik weet hoe ik hem kan gebruiken, maar hoe krijg ik na de foto dan mn scherm weer in de normale mode, zodat ik weer een beetje overzicht heb.. Dat vind ik namelijk heel lastig om weer te doen, bestaat er een simpel commando voor?
Gewoon weer op Tab drukken...als je dan dubbelklikt op je sim (plaatje links) dan ben je weer waar je gebleven was...
Oh yes i did!
pi_43537281
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef stephanie_xx het volgende:
Ga naar je documenten map, en dan naar de map 'EA games' dan krijg je een map over The sims 2 etc, en dan gooi je je downloads in de download map. Have Fun!
ik heb geen downloadmap
pi_43538008
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Gewoon weer op Tab drukken...als je dan dubbelklikt op je sim (plaatje links) dan ben je weer waar je gebleven was...
Ah ok! dankjewel!
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:05:52 #136
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43538116
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik heb geen downloadmap
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .
Whatever I want.
pi_43539261
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PeRi het volgende:

[..]

super bedankt!

Gevonden
pi_43544423
hey even vraagje.. als ik spullen download en ik open ze dan komt er een scherm met allemaal letters...is dit goed???
en hoe moet ik ze in de sims plaatsen ik heb alle sims dus moet ik ze dan in een map bij de sims 2 pets gooien, of moet ik daarin een map maken???

gr
pi_43544458
tis ook zo dat de ene helft van het spel op de e staat en de andere helft op de D schijf,..maakt dat verder uit?
pi_43544605
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef wonder_woman het volgende:
hey even vraagje.. als ik spullen download en ik open ze dan komt er een scherm met allemaal letters...is dit goed???
en hoe moet ik ze in de sims plaatsen ik heb alle sims dus moet ik ze dan in een map bij de sims 2 pets gooien, of moet ik daarin een map maken???

gr
Je hoeft de gedownloade spullen niet nog eens te openen!!

Hier een berichtje van PeRi.. uit dit topic! Waar je je downloads moet plaatsen:

Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D.

En overigens het maakt niets uit dat de ene helft ergens anders staat..
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:27:39 #141
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43544647
Ik denk dat ik die map even in de OP gooi jongens. .
Whatever I want.
pi_43544807
En oohja... Nu ik weer al die screens zie mis ik mijn sims zooooo erg... Sem mijn hondje en mijn kinderen heb ik al zo lang niet meer mee gespeeld..
Sinds dat ik huisdieren had heb ik een hondje in de familie gezet waar ik mee speelde en daar heb ik even mee gespeeld en toen was de DVD-CD speler stuk.. Hij is nogsteeds niet gemaakt of er is nogsteeds geen nieuwe. Nu mijn drukke periode op school een beetje voorbij is gaat ik daar toch wel van balen
pi_43544847
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik die map even in de OP gooi jongens. .
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.

Zodra er toch weer iemand is die erom gaat vragen verwijzen we ze door naar de OP..
  dinsdag 14 november 2006 @ 15:38:43 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43545040
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Danaa het volgende:

[..]

A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.

Zodra er toch weer iemand is die erom gaat vragen verwijzen we ze door naar de OP..
En het is sneller te vinden voor ons zelf, even copypaste, klaar ben je .
Whatever I want.
pi_43546559
Moet je alle uitbreidingen tot en met Pets hebben? Of kan je het ook alleen met sims 2 + pets
pi_43546945
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:22 schreef Flyga het volgende:
Moet je alle uitbreidingen tot en met Pets hebben? Of kan je het ook alleen met sims 2 + pets
Waarvoor? Wat bedoel je?? Voor die downloads map?
pi_43546953
bij wie werkt pets nig goed?
dat ik weet of ik hem moet kopen of niet
pi_43547017
als ik dingen verwijder dan gaat er nog steeds MINDER schijfruimte zijn
weet iemand hoe dat kom :s
pi_43547449
Ik bedoel gewoon uitbreiding pets voor sims 2
pi_43548170
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef Flyga het volgende:
Ik bedoel gewoon uitbreiding pets voor sims 2
Als jij alleen de standaard sims 2 hebt met die 4 cd's kun jij gewoon pets instaleren dan hoeft het niet zo te zijn dat je eerst studentenleven of bijvoorbeeld nachtleven moet hebben.. Je kunt Pets gewoon kopen en instaleren
pi_43548204
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef _-my-_ het volgende:
bij wie werkt pets nig goed?
dat ik weet of ik hem moet kopen of niet
Als hem klachten hadden op hebben dan had je die hier wel gelezen..

En over je schijfruimte: Geen idee!
pi_43549050
pfffff wat kan ik nu doen
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:31:12 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_43549070
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef _-my-_ het volgende:
als ik dingen verwijder dan gaat er nog steeds MINDER schijfruimte zijn
weet iemand hoe dat kom :s
Vergeet niet ook de prullenbak te legen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:31:25 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_43549080
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:30 schreef _-my-_ het volgende:
pfffff wat kan ik nu doen
Open een topic in DIG
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:31:49 #155
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43549092
Je prullenbak legen, je cache leeghalen, je memory.
Whatever I want.
pi_43549544
Omg steeds als ik een uitbreiding bij de sims 2 (pc) wil doen, gaat de hele instalering goed, maar bij het UPdaten van sims 2 gaat het mis wie tips?
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:12:59 #157
81237 releaze
best of both worlds
pi_43550344
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
Omg steeds als ik een uitbreiding bij de sims 2 (pc) wil doen, gaat de hele instalering goed, maar bij het UPdaten van sims 2 gaat het mis wie tips?
ik had toen problemen met het updaten van mn bestanden omdat ik simssysteembbestanden had gedownload en vervangen. toen stopte de update altijd bij wants.package. Kijk eens op welk moment hij bij jou vastloopt?
pi_43552949
Simpel
Sims2 instalere - patch ervoor downen en patchen
Dan de 1 uitbreiding instaleren - Patch ervoor downloaden en Patchen
en zo per uitbreiding verder

gegarandeerd dat er niks mis kan gaan
pi_43553452
quote:
Op maandag 13 november 2006 01:29 schreef izzypizzy het volgende:
Clauw die outfit van die rechter sim is leuk, die heb k nog niet...weet je nog waar je m vandaan hebt toevallig???
De meeste heb ik gedownload van de sites die hier al eerder genoemd zijn.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:27:54 #160
81237 releaze
best of both worlds
pi_43554949
Ik heb me ook maar eens voor een maand op peggysims geregistreerd. Kijken of ik zoveel mogelijk kan downloaden, en dan volgend jaar weer eens
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:53:38 #161
47102 Elvi
miemkwien
pi_43561429
Insiminator is ge-update voor Pets en Holiday-Pack!
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:46:38 #162
81237 releaze
best of both worlds
pi_43563405
ach potdomme. lekker anderhalf uur gesimd, rondgehangen op openbare kaveltjes, wil ik naar huis toegaan (met leden van mn casual groep) rijdt die auto niet weg. Spel vast! Kon er ook niet uit, netzoals eerder mensen hadden aangegeven. Dit was voor mij dus de eerste keer. Vind het wel jammer, ben ik weer anderhalf uur aan relaties etc opbouwen kwijt...
pi_43571848
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef releaze het volgende:
ach potdomme. lekker anderhalf uur gesimd, rondgehangen op openbare kaveltjes, wil ik naar huis toegaan (met leden van mn casual groep) rijdt die auto niet weg. Spel vast! Kon er ook niet uit, netzoals eerder mensen hadden aangegeven. Dit was voor mij dus de eerste keer. Vind het wel jammer, ben ik weer anderhalf uur aan relaties etc opbouwen kwijt...
hij slaat op als je van huis bent.. of heb je die anderhalf uur alleen o[p kavels gespeeld?
pi_43572793
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagd
pi_43572885
zo ik baal echt als een stekker. Mijn mannetje had gisteren de sims huisdieren voor me gekocht... lief he? Maar ik was ziek dus niet gespeeld. Nu wilde ik het spel installeren, ik de code invoeren... onjuist! Hebben die prutsers bij dixons de cd's omgewisseld ofzo! Kan ik nog niet spelen....

Dus nu gaat rob weer terug naar de winkels, om het spel te ruilen.... verdomme! Wilde zo graag spelen!
  woensdag 15 november 2006 @ 12:03:40 #166
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43572967
Damn dat mensen het geduld hebben met dit spel, heb het eens effe gedaan. Maar voor mij is dit TE saai.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43573225
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef DarkManta het volgende:
Damn dat mensen het geduld hebben met dit spel, heb het eens effe gedaan. Maar voor mij is dit TE saai.
Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ik

Heb trouwen net naar EA gebeld om een nieuw serienummer van Studentenleven. Gaat erg makkelijk trouwens, ik moest de hoes kopieren en de cd en dat emailen naar een emailadres. Ik krijg dan z.s.m. een nieuw serialnummer teruggestuurd... Dus ik ben straks weer happy Kan ik En studentenleven weer installeren EN Huisdieren
  woensdag 15 november 2006 @ 12:17:43 #168
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_43573283
Ik ga hem ook maar weer eens installeren met de huisdierenpack
Trotse mamma :)
  woensdag 15 november 2006 @ 12:25:38 #169
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43573472
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ik

Heb trouwen net naar EA gebeld om een nieuw serienummer van Studentenleven. Gaat erg makkelijk trouwens, ik moest de hoes kopieren en de cd en dat emailen naar een emailadres. Ik krijg dan z.s.m. een nieuw serialnummer teruggestuurd... Dus ik ben straks weer happy Kan ik En studentenleven weer installeren EN Huisdieren
Ik denk eerder geduld dan fantasie, mijn fantasie overstijgd dat van the Sims2.
Ik heb het geduld niet, ik wil actie
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_43575008
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagd
Je bent een van de uitzonderingen C_A . .
Whatever I want.
pi_43577307
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:

[..]

Je bent een van de uitzonderingen C_A . .
als ik in een topic kijk waar ik nog nooit geweest ben, dan kijk ik altijd eerst in de OP... En als ik iets zoek ook

Whahahaha ik zal wel de enige zijn jah

Heb net huisdieren gespeeld..... vind het wel heel erg leuk. ik krijg alleen een beetje koppijn, ben nog steeds ziek vandaar...

Maar ga zo een nieuwe gezinnetje maken en dan gelijk MET huisider..... maar eerst even mijn hoofd rust geven
  woensdag 15 november 2006 @ 19:07:00 #172
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43584176
ik heb een probleempje met de downloads ik heb allemaal verschillende dingetjes gdownload zoals meshes, kapsels en make up en die uitgepakt in de map downloads gezet.
De uitgepakte huizen staan in de map lotcatalog.
Alleen in het spel staan de meshes niet en bij het onderdeel kapsel kiezen zie je zestien dezelfde kapsels
De huizen komen ook niet in het spel voor terwijl ze in de juiste map staan.
Wie weet wat ik eraan moet doen?
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_43585682
Is het een .package-bestand of een .Sims2pack?
Want huizen moet je installeren enzo
  woensdag 15 november 2006 @ 20:29:42 #174
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43587357
sims2pack en dat programmatje via modthesims om die bestanden uit te pakken heb ik al .
En oh ja als ik al eindelijk toevallig toch een huis erin heb dat is dat hele huis flikkerend rood.
Met een ander behangetje word het huis zwart... gaat lekker hier .
  woensdag 15 november 2006 @ 20:33:24 #175
81237 releaze
best of both worlds
pi_43587466
heb je je custom content al wel aangezet?
  donderdag 16 november 2006 @ 00:16:54 #176
81237 releaze
best of both worlds
pi_43595458
Nog een stel screens Ik ben bezig met creatief bezig zijn met animations/storytelling/posen

Wat random geklooi

Martialarts scene

Cuute Niets gesposeerd, ging spontaan!

nuja, toen ik de taxi had gebeld om het spel af te sluiten gingen ze nog ff een backrub geven Zag er leuk uit, dus daar ook twee screens van

Ook heb ik dus een outfitje zelf gekleurd, was nog best een pokkewerk om die schoenen goed te krijgen...

Als ik een beetje die camera en die poses doorheb wil ik eens kijken of ik een sims2 videoclip kan maken.. ik had laatst van een of andere website een sims2 videoclip gedownload van Jefferson Airplane - White Rabbit, lekker bizar gedaan Daar wil ik nu ook eens mee klooien, kan ik gelijk mn pinnacle studio skillz eens oefenen.
  donderdag 16 november 2006 @ 00:28:07 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43595708
Martial arts? Bij welke expansion pack komt dat dan?
  donderdag 16 november 2006 @ 08:01:27 #178
81237 releaze
best of both worlds
pi_43598415
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef SEMTEX het volgende:
Martial arts? Bij welke expansion pack komt dat dan?
in open for business zitten 3 ninja outfits en dan heb je een boksbal als carrierereward, daar komen de animations vandaan
pi_43601979
ziet er leuk en gezellig uit!
  donderdag 16 november 2006 @ 15:10:30 #180
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43609403
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef releaze het volgende:
heb je je custom content al wel aangezet?
nee ik ben er vandaag achter gekomen wat het was, ik heb een geintegreerde videokaart van unichrome erop zitten en die trok het spel niet.
Dus ik heb net even een videokaart gehaald van asus en nu draait ie perfect .Toch bedankt Releaze
  donderdag 16 november 2006 @ 18:42:13 #181
81237 releaze
best of both worlds
pi_43616631
Het grote peggysims haardownload festijn is begonnen 210 kapsels, ik heb zo het idee dat mn pctje dit heul moeilijk gaat trekken Misschien moet ik in de kerstvakantie maar eens mn downloadsmap gaan reorganiseren
  donderdag 16 november 2006 @ 19:33:56 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43618440
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef releaze het volgende:
Het grote peggysims haardownload festijn is begonnen 210 kapsels, ik heb zo het idee dat mn pctje dit heul moeilijk gaat trekken Misschien moet ik in de kerstvakantie maar eens mn downloadsmap gaan reorganiseren
Of extra geheugen bijprakken
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:49:21 #183
81237 releaze
best of both worlds
pi_43629343
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Of extra geheugen bijprakken
ik heb al een gig en de gameplay gaat prima, alleen het laden duurt tegenwoordig net zo lang als sims op vakantie van toenertijd.....gaaaaap
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:28:24 #184
81237 releaze
best of both worlds
pi_43641048
hmm.. ik ben opzoek naar een mesh-site. ik kan me herinneren dat ik toch wel een aantal keer op een website ben geweest die een hele sectie had aan meshes, dus gewoon kleding vormen zonder kleding.. Maar ik heb echt geen flauw idee welke dat was. Een beetje klikken op de links in de OP brengt me ook niet helemaal verder... Ik meen me te herinneren dat de layout van de site heel rommelig was, maar waar het nu was.............. iemand?
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:08:46 #185
47102 Elvi
miemkwien
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:27:11 #186
81237 releaze
best of both worlds
pi_43643467
quote:
met dank!
pi_43645410
Veel tijd heb ik niet en Jasmijn Flink is dan ook nog steeds een kind, maar wel een heel lief kind sprak de trotse simmoeder

Last.fm Twitter
  vrijdag 17 november 2006 @ 22:49:31 #188
47102 Elvi
miemkwien
pi_43645928
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:27 schreef releaze het volgende:

[..]

met dank!
Graag gedaan De rommelige lay-out-hint deed t m
pi_43650255
mooie screens lotjeb
pi_43650584
vraagje

waar dient die sleutel nu voor en wat gebeurt er als ik die open gooi

Options - Game Options - Click the key icon at the lower right.
  zaterdag 18 november 2006 @ 09:49:01 #191
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43650637
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef Lotjeb het volgende:
Veel tijd heb ik niet en Jasmijn Flink is dan ook nog steeds een kind, maar wel een heel lief kind sprak de trotse simmoeder

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een leuk haar!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_43651086
quote:
Ik heb daar ook ff gekeken bij de halloween kleding en nu staat er onder mesh bij ...... dus dan ist die mesh niet in parmoniousi te vinden????

gr. thewitch
pi_43651515
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalen
pi_43653231
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:53 schreef thewitch het volgende:

[..]

Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalen
Opnieuw ophalen en de ander deleten
pi_43664002
Ziet leuk uit zeg
pi_43664543
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Opnieuw ophalen en de ander deleten
Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijt
pi_43671111
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:34 schreef thewitch het volgende:

Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijt
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 Alstu
  zondag 19 november 2006 @ 13:14:11 #198
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43681941
ik heb dus nog steeds het probleem dat als ik een aantal kapsels of kleding download dat het als een standaard pakje of kapsel verschijnt in mijn sims2 , kleding verschijnt dan als een rood truitje met creme driekwartsbroek , en het kapsel verschijnt als half lang bruin haar terwijl ik iets geheel anders had gedownload
Wie weet het?
  zondag 19 november 2006 @ 13:19:59 #199
81237 releaze
best of both worlds
pi_43682098
dan is je download niet compleet. meestal heb je dan geen meshes oid.

ik heb het zelf ook heel veel terwijl ik toch zeker weet dat ik de meshes ook heb gedownload.. ohwell.
  zondag 19 november 2006 @ 13:29:11 #200
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43682313
ok dan weet ik het antwoord ik had namelijk eerst het idee dat ik iets foutb had gedaan .
Maar als ik ze dan via het spel verwijder zijn ze dan ook uit mijn downloads map? of moet ik daar een programmatje voor hebben die ze automatisch verwijdert?
pi_43684055
Ik heb mezelf 2 maanden toegang tot TSR cadeau gedaan, zo ontzettend veel downloads daar
Last.fm Twitter
  zondag 19 november 2006 @ 14:42:20 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43684490
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:29 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb mezelf 2 maanden toegang tot TSR cadeau gedaan, zo ontzettend veel downloads daar
Ik heb 't 2 of 3 maandjes gedaan afgelopen herfst en nog een dag op gratis shoppingspree geweest. Er is echt heeeel veel. Zoek eens op 'chinese' of 'japanese', 'farm' en je kunt hele wijken inrichten met thema-huizen.
Mijn favoriete FA's: Cashcraft, Sunair (heeeel veel haar ) en Chazdesigns.
pi_43688515
hey allemaal...hoe kan je spullen in de sims schuin zetten?? sommige spullen staaan in me huis al schuin. maar als ikz elf wat schuin wil zetten lukt het me niet..weet iemand hoe dit werkt?
  zondag 19 november 2006 @ 17:04:04 #204
81237 releaze
best of both worlds
pi_43689141
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true dan met ,. (dus ook <>) kan je ze 45 graden bewegen
  maandag 20 november 2006 @ 01:20:41 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43706484
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:04 schreef releaze het volgende:
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true dan met ,. (dus ook <>) kan je ze 45 graden bewegen
Die werkt alleen als je Nachtleven hebt, geloof ik .
pi_43707961
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Welke download moet ik hebben voor mijn sims Ik heb de sims compleed

File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 DEST Edition.zip (337.7 KB, 4663 views)
File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 OBJ Edition.zip (326.0 KB, 3815 views)
File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 SIM Edition.zip (337.7 KB, 7007 views)
pi_43710049
ik ben weer zeer verslaafd aan The Sims2.... Nu ben ik bezig met studentenleven en een van de verlangens van mijn studentje David is "Superstudent van de campus zijn". Nu vroeg ik me af of een van jullie weet wat dat inhoudt!? Moet je dan gewoon elke keer met een 10 slagen? Help mij!
Alvast bedankt.
pi_43710346
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef Typmuts het volgende:
ik ben weer zeer verslaafd aan The Sims2.... Nu ben ik bezig met studentenleven en een van de verlangens van mijn studentje David is "Superstudent van de campus zijn". Nu vroeg ik me af of een van jullie weet wat dat inhoudt!? Moet je dan gewoon elke keer met een 10 slagen? Help mij!
Alvast bedankt.
Ik denk dat dat het is ja... Ik heb zelf die wens nog nooit gehad en dus ook geen ervaring mee..
Maar ik ga ervan uit dat dat het is..
Zou niets anders kunnen verzinne..

P.S. Hier nogsteeds geen gemaakte CD/DVD-rom speler
pi_43738694
quote:
Op maandag 20 november 2006 06:18 schreef thewitch het volgende:

[..]

Welke download moet ik hebben voor mijn sims Ik heb de sims compleed

File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 DEST Edition.zip (337.7 KB, 4663 views)
File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 OBJ Edition.zip (326.0 KB, 3815 views)
File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 SIM Edition.zip (337.7 KB, 7007 views)
Wie kan mij hier een antwoord opgeven
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:05:54 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_43740350
Dat ligt aan jezelf wat je wil doen met InSim
quote:
The SIM edition of the InSIMenator adds new menu items to a sims (social) menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=250

The DEST and SIM editions of the InSIMenator add new menu items to the destination menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=284

The OBJ edition does not add menus, outside of the InSIMenator objects, to the game.
pi_43742361
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:05 schreef Elvi het volgende:
Dat ligt aan jezelf wat je wil doen met InSim
[..]
[quote]quote:The SIM edition of the InSIMenator adds new menu items to a sims (social) menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=250

The DEST and SIM editions of the InSIMenator add new menu items to the destination menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=284

The OBJ edition does not add menus, outside of the InSIMenator objects, to the game.
Maar wat wil dit nu precies zeggen, ik begrijp die engelse termen niet zo goed. Ik wil er zoveel mogelijk van profiteren voor in het spel
pi_43744965
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef Typmuts het volgende:
Alvast bedankt.
Dat was volgens mij 10 studerende vrienden hebben
*piep*
pi_43747709
ow ok! Dat ga ik eens een keer proberen dan! Zal het wel laten horen als het echt zo is!
pi_43827629
heb vandaag de huisdieren uitbreiding gekocht
ben weer verslaafd hoor
pi_43899195
Pffff, ik kan niet wachten tot de kerstvakantie. Kan ik weer eens fatsoenlijk Simmen
Druk hebben is niet leuk
  zondag 26 november 2006 @ 11:56:22 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_43899744
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:43 schreef Miss_S het volgende:
heb vandaag de huisdieren uitbreiding gekocht
ben weer verslaafd hoor
Ik heb m gister gekocht!

Het huisdier-maken vind ik wel moeilijk... maar ze trainen is juist makkelijk!
Alleen kan ik de vogels niet vinden Waar moet ik die kopen?
  zondag 26 november 2006 @ 12:55:21 #217
140412 Danaa
&#127822;
pi_43901226
quote:
Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb m gister gekocht!

Het huisdier-maken vind ik wel moeilijk... maar ze trainen is juist makkelijk!
Alleen kan ik de vogels niet vinden Waar moet ik die kopen?
Koop een kooi, gewoon als je in je huis aant spelen bent..
Plaats de kooi ergens in je huis en klik erop: Dan kun je ervoor kiezen om de kooi te vullen Dat is wat je moet doen.

IK MIS SIMS!
pi_43901990
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:55 schreef Danaa het volgende:

[..]

Koop een kooi, gewoon als je in je huis aant spelen bent..
Plaats de kooi ergens in je huis en klik erop: Dan kun je ervoor kiezen om de kooi te vullen Dat is wat je moet doen.
En dat geldt dus ook voor de hamsters/cavias
pi_43905292
Wat word bedoelt met het vampierisme? En bij welke uitbreidingen geldt dit?
  zondag 26 november 2006 @ 15:49:25 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43906737
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:55 schreef Danaa het volgende:

[..]
IK MIS SIMS!
Wat je zou kunnen doen is een virtuele cdrom speler maken. Ik kan zo niet uitleggen hoe dat moet, maar het komt er op neer dat je een bepaald bestand moet hebben (volgens mij een .cue bestand) en die moet je 'mounten' met Deamon Tools.. als je een beetje googled moet je er volgens mij wel iets over kunnen vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door Maraca op 26-11-2006 16:27:12 ]
pi_43907130
Heb je alleen wel de -knip- nodig. Die kun je eigenlijk alleen maar krijgen door middel van downloaden.

En dat is WAREZ!

[ Bericht 4% gewijzigd door P-Style op 26-11-2006 21:18:12 ]
Amen.
  zondag 26 november 2006 @ 16:26:38 #222
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43907751
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:04 schreef Jivis het volgende:
Heb je alleen wel de -knip- nodig. Die kun je eigenlijk alleen maar krijgen door middel van downloaden.

En dat is WAREZ!
En dat mag niet hé Jildrie

Maar als je het origineel hebt mocht dat toch wel? Ben alleen de naam kwijt van de website..

[ Bericht 2% gewijzigd door P-Style op 26-11-2006 21:23:45 ]
  zondag 26 november 2006 @ 17:21:09 #223
81237 releaze
best of both worlds
pi_43909332
ik heb het ff na zitten kijken want mijn berichtjes zijn ook weggeedit. zogenaamde nocdpatches (kijken hoe snel het weggeedit wordt) vallen geloof ik onder cracks, en cracks zijn warez, en warez zijn verboden op fok. maar, ik las ergens, dat als je het origineel hebt oid dat er tijdens de installatie of het opstarten van het spel, gekeken wordt of je pc cdrom emulatie hebt, en dat ie het niet doet als je bijvoorbeeld deamon hebt. nou als dat werkelijk zo is dan ben ik blij dat ik hem niet heb aangeschaft, want dr zijn natuurlijk nog veel meer illegale dingen die ik wil runnen maar ja, zo gooien ze de consumenten aan de ene kant wel weer richting de crack, om te zien of je alsnog die no-emulation beveiliging kan omzeilen.
  zondag 26 november 2006 @ 19:08:11 #224
140412 Danaa
&#127822;
pi_43912312
Mijn vader is inderdaad ook al bezig geweest om sommige software te downloaden via internet om dat ding aan de praat te krijgen of om alleen sims weer aan de praat te krijgen, maar wil allemaal niet werken!
Hij heeft ook de tijd niet om dat ding weg te brengen of whatever een nieuwe erin zetten ofzo!
Maar goed blijf hier lekker meelezen en w8 geduldig af..
  zondag 26 november 2006 @ 19:41:54 #225
81237 releaze
best of both worlds
pi_43913363
Echt, een dvdspeler/brander kost tegenwoordig 30, 40 euro. Kan jij die niet voor hem kopen?
Je schroeft je kast open, haalt de stekkertjes eruit, haalt de speler eruit, kijkt of je speler op master of slave staat, zet je nieuwe speler op master of slave (kan met zo'n jumpertje die op de achterkant van de speler zit, zit een sticker op de speler om je te vertellen wanneer ie master of slave is) stopt de stekkers er weer in, schroeft de kast dicht en het is sims2 tijd. Echt minder dan 10 minuten werk en tegenwoordig kosten die dingen ook geen rib uit je lijf meer..
pi_43913577
hoe kan het dat ik geen map voor downloads heb
zou graag skins downloaden
  zondag 26 november 2006 @ 20:03:16 #227
81237 releaze
best of both worlds
pi_43913962
Gewoon een map aanmaken
pi_43914283
maar ik weet dat van de sims 1 er al een map was
en in welke map moet ik die map downloads dan aanmaken
  zondag 26 november 2006 @ 20:16:47 #229
140412 Danaa
&#127822;
pi_43914284
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:41 schreef releaze het volgende:
Echt, een dvdspeler/brander kost tegenwoordig 30, 40 euro. Kan jij die niet voor hem kopen?
Je schroeft je kast open, haalt de stekkertjes eruit, haalt de speler eruit, kijkt of je speler op master of slave staat, zet je nieuwe speler op master of slave (kan met zo'n jumpertje die op de achterkant van de speler zit, zit een sticker op de speler om je te vertellen wanneer ie master of slave is) stopt de stekkers er weer in, schroeft de kast dicht en het is sims2 tijd. Echt minder dan 10 minuten werk en tegenwoordig kosten die dingen ook geen rib uit je lijf meer..
Thanks Releaze, ik ga wel even kijken wat ik ermee ga doen.. Binnenkort wil hij toch de hele C:/ schijf leeg halen. Waar ik onder andere delen van de Sims heb geinstaleerd dus alles gaat eraf.. Maar wanneer hij de hele C:/ schijf gaat schonen moet er wel een nieuwe CD/DVD-speler zijn anders kunnen we niets meer opnieuw instaleren. Dus er komt een nieuwe!!
Maar evengoed bedankt, ga het onthouden.
  zondag 26 november 2006 @ 20:26:41 #230
140412 Danaa
&#127822;
pi_43914472
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:16 schreef Miss_S het volgende:
maar ik weet dat van de sims 1 er al een map was
en in welke map moet ik die map downloads dan aanmaken
Staat in de OP (openingspost)

pi_43914503
thanks
heb er kennelijk overheen gelezen
pi_43915367
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef releaze het volgende:
ik heb het ff na zitten kijken want mijn berichtjes zijn ook weggeedit. zogenaamde nocdpatches (kijken hoe snel het weggeedit wordt) vallen geloof ik onder cracks, en cracks zijn warez, en warez zijn verboden op fok. maar, ik las ergens, dat als je het origineel hebt oid dat er tijdens de installatie of het opstarten van het spel, gekeken wordt of je pc cdrom emulatie hebt, en dat ie het niet doet als je bijvoorbeeld deamon hebt. nou als dat werkelijk zo is dan ben ik blij dat ik hem niet heb aangeschaft, want dr zijn natuurlijk nog veel meer illegale dingen die ik wil runnen maar ja, zo gooien ze de consumenten aan de ene kant wel weer richting de crack, om te zien of je alsnog die no-emulation beveiliging kan omzeilen.
Laten we het erop houden dat het inderdaad niet besproken wordt.
pi_43920664
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:59 schreef MazeMouse het volgende:

[..]

Dat was volgens mij 10 studerende vrienden hebben
Ik heb het getest. Het gaat om 12 studerende vrienden! Maar in ieder geval bedankt!
  maandag 27 november 2006 @ 14:02:50 #234
47102 Elvi
miemkwien
pi_43927960
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:27 schreef P-Style het volgende:
Laten we het erop houden dat het inderdaad niet besproken wordt.
Maar ik had ook een bericht geplaatst over andere camera-standpunten. Dat je dan beter kan inzoemen. Dat zijn toch geen warez Waarom is dat berichtje helemaal weg dan?
pi_43933031
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:02 schreef Elvi het volgende:
Maar ik had ook een bericht geplaatst over andere camera-standpunten. Dat je dan beter kan inzoemen. Dat zijn toch geen warez Waarom is dat berichtje helemaal weg dan?
Ik heb slechts 2 berichten lichtjes ge-edit gisteren.
  maandag 27 november 2006 @ 18:17:11 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_43935445
Het is ook van een hele tijd geleden :p
  maandag 27 november 2006 @ 18:19:32 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_43935497
Nou, ik heb wel gewoon de originele Sims, maar ik heb ook gewoon daemon draaien en dat gaat prima hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 29 november 2006 @ 00:18:20 #238
81237 releaze
best of both worlds
pi_43979785
Nou na al die meuk die ik heb gedownload heb ik mn huisje maar weer eens geredecorate.. Echt erg, urenlang puzzelen waar je iets gaat neerzetten en hoe, en of het goed kleurt, en wat kan je met de effecten etc dit en dat Lego Mega Advanced. Poppenhuis++ VR-Barbie..

Nouja goed, hier maar 2 screentjes van het huisje

Ook nog een foto van met zn tweeen in de photobooth. Arent they cute?

pi_43982682
Even een vraagje: Wat vinden jullie de leukste add-on? En wat de minst leuke?
pi_43984270
Ik vind nog steeds Studentenleven het leukst.
En de minste? Ehh... tja.. zit te twijfelen tussen dat dierenpakket en dat uitgaanspakket.
(ben de officiële naam effe kwijt!)...
  woensdag 29 november 2006 @ 10:03:11 #241
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43984471
Van de expansion packs vind ik Open for Business het leukst.
Van de stuff packs vind ik de Happy Holiday stuff pack het leukst.
  woensdag 29 november 2006 @ 11:25:12 #242
81237 releaze
best of both worlds
pi_43986323
UNI en OFB, hoewel ik dat zeer weinig speel tegenwoordig.. Die uitbreidingspakketten zijn gewoon heel erg uitgebreid, er is gewoon een heel leven die je erbij toe kan voegen. Nachtleven en Pets.. tja..die hebben een paar leuke extras waar je het hele spel mee doorspeelt, het is wat functioneler.

Maar ja, je kan echt uren op de UNI zitten en uren bezig zijn met je eigen zaak, dat mis ik gewoon bij pets en NL
pi_43993546
wat is UNI en OFB??

ff een vraagje
Kan ik hiermee denk je goed de sims 2 spelen + alle uitbreidings??
(kheb er geen verstand van lol )
Pentium(R) 4 CPU 2.93GHz
Kloksneheid: 2.93 GHz, 512MB
videokaart ati radeon X550 128MB
Geheugen heb ik wel genoeg iets van 140GB nog

[ Bericht 88% gewijzigd door Brici op 29-11-2006 16:06:58 ]
pi_43995430
Het zijn uitbreidingen.

UNI = University/Studentenleven
OFB = Open For Business/Gaan het maken
pi_43995497
O Okej ty
Heb je ook antwoord op me andere vraag ????
pi_43996392
Moet wel te doen zijn met die specs
Amen.
pi_43997942
Dankjewel
  donderdag 30 november 2006 @ 00:41:49 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44011840
Brici, ik heb dezelfde processor als jij. Die trekt het prima.
Ik zie alleen dat je 512MB geheugen hebt en daar zou meer bijkunnen. Ik heb er onlangs 1GB bijgekregen en het spel loopt nu veel beter. met 512MB had-ie veel meer moeite om spulletjes te laden, maar ik heb dan ook vrij veel downloads.
pi_44015105
Ik ga eerst de nintendo wii kopen dus daar gaat me geld aan op en aan dat geheugen heb ik ook al gedacht ik denk dat dat er volgend jaar wel in komt
Ty voor de tip
pi_44016561
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:19 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb wel gewoon de originele Sims, maar ik heb ook gewoon daemon draaien en dat gaat prima hoor.
Hai Troel, jij simt ook zie ik.

Ik heb sinds gister alles weer geïnstalleerd inclusief de nieuwste versie
pi_44045989
Er simmen niet veel momenteel. Of wel?
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:59:53 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44046557
Ik wel. Hoi Berney .
pi_44047700
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wel. Hoi Berney .
Hai Semtex.

Welke uitbreidingen heb jij allemaal? ook alles? Ik heb alleen basis legaal de rest haal ik elders weg...... t is me te duur anders
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:35:10 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_44049542
berney, dat mag niet he

Ik sim ook nog wel, maar niet heel fanatiek. Ben ook druk met knutsels en andere dingen op dit moment.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44050603
Ik ben ook maar weer aan het spelen
pi_44051107
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:35 schreef Troel het volgende:
berney, dat mag niet he
hier niet bedoel je?
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:38:02 #257
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44051163
Je mag het wel over je illegale verkregen spellen hebben hoor, over het spel zelf, maar alleen niet waar je het vandaan hebt, hoe het moet en met wat, etc. .
Whatever I want.
pi_44051284
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:38 schreef PeRi het volgende:
Je mag het wel over je illegale verkregen spellen hebben hoor, over het spel zelf, maar alleen niet waar je het vandaan hebt, hoe het moet en met wat, etc. .
Daarom had ik ook elders gezegd. Kijk wel mooi uit om dat hier uit te leggen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:09:14 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_44052166
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:36 schreef berney het volgende:

[..]

hier niet bedoel je?
nee, van brein niet enzo
van mij wel hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44052359
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef Troel het volgende:

[..]

nee, van brein niet enzo
van mij wel hoor
Ik denk niet dat brein bij mij op visite komt Troel.

Maar ik heb een probleemke, ik kan niet autorijden. , door de illegale versies komt het niet want ik heb dit probleem eerder gehad opnieuw geïnstalleerd en was het probleem opgelost. Dit nu weer gedaan en kan nog steeds niet rijden....en ik ga niet verder met simmen als dat probleem is opgelost.
pi_44075903
Heb nu mijn pc geformatteerd, er waren meer fouten aanwezig......
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:32:31 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44076497
pi_44077615

Ik heb gisteren Sims Pets gekregen met Sinterklaas
Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_44079047
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:

Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen

maar dit ruikt naar warez
dus als je em niet origineel hebt -> gewoon kopen in de winkel
pi_44079091
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen

Nee hoor, hij is gewoon van de Intertoys.
Aankoopbon hebben we ook nog, en ik heb ff screens gemaakt van dat de code ongeldig is.
Ga nu heen.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:34:41 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_44079116
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

aankoop bon bewaard

Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.

Het komt vaak genoeg voor dat je iets koopt waarvan de code gekraakt is. Je kunt dan gewoon terug naar de winkel, of Maxis verwittigen en daar een nieuwe code aanvragen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:54:07 #267
81237 releaze
best of both worlds
pi_44081977
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.

Het komt vaak genoeg voor dat je iets koopt waarvan de code gekraakt is. Je kunt dan gewoon terug naar de winkel, of Maxis verwittigen en daar een nieuwe code aanvragen.
nu vraag ik me dat toch af, want ik gebruik ook gewoon codes die eerder gebruikt zijn. Iedereen die dezelfde illegale versie als ik heeft gebruikt dezelfde code als ik. Ik weet niet of de serial daardoor gekraakt is of wellicht foutief gedrukt.
pi_44085353
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.

Kennen jlullie dit progje ook?
http://sims.ambertation.de/ = legaal.

Hoe simmen jullie? Ik oa met dat progje
en ik maak altijd mijn eigen familie aan en daar bouw ik een huis voor

met alles erop en eraan
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:11:50 #269
81237 releaze
best of both worlds
pi_44086936
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.

met alles erop en eraan
ik ook hoewel ik niet de nieuwste heb omdat ik dan net.2 moet installeren..had ik eerder en daar werd mn pc traag van. Maar simpe is echt HET programma, aspirations enzo veranderen, familyties etc. heb ook een paar unidegrees ermee gemaakt.
pi_44087387
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef releaze het volgende:

[..]

ik ook hoewel ik niet de nieuwste heb omdat ik dan net.2 moet installeren..had ik eerder en daar werd mn pc traag van. Maar simpe is echt HET programma, aspirations enzo veranderen, familyties etc. heb ook een paar unidegrees ermee gemaakt.
Dit is een machtig programmatje hoor. Eerst was er Sim enhancer maar daar moest je voor betalen. Voor deze gelukkig niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door berney op 02-12-2006 20:54:35 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:19:44 #271
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_44090616
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:

Nesle, doet ´ie het al? Zit er niet toevallig een 'nul' in wat een letter O moet zijn (of andersom)?
pi_44097508
Ik heb zwaar de pe in, eerst kon ik wel autorijden en komt mijn sim zonder auto thuis. Vervolgens kan ik niet meer autorijden.

Wéér alles opnieuw installeren.
pi_44097522
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:

met alles erop en eraan
Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruiken

Gr. thewitch
pi_44097586
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:19 schreef berney het volgende:
Ik heb zwaar de pe in, eerst kon ik wel autorijden en komt mijn sim zonder auto thuis. Vervolgens kan ik niet meer autorijden.

Wéér alles opnieuw installeren.
Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft. Ik download ze met mesh maar toch krijg ik telkens wel 10x dezelfde traingspak-zwembroek of broek met shirt te zien, ze komen allemaal in de map van savesims te staan of moet ik ze ook nog in de download map zetten

pi_44097675
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:21 schreef thewitch het volgende:

[..]

Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruiken

Gr. thewitch
Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enz

een cheat/edit program dus.
pi_44097703
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:28 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft. Ik download ze met mesh maar toch krijg ik telkens wel 10x dezelfde traingspak-zwembroek of broek met shirt te zien, ze komen allemaal in de map van savesims te staan of moet ik ze ook nog in de download map zetten

Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.

Heb nu alles geüninstalleerd t/m nachtleven. dat is hét pakket waar de auto voor het eerst komt en nu kan ik wel autorijden. terwijl ik echt nachtleven de buurt geinstalleerd had bij huisdieren.

naja, alles maar weer installeren en per uitbreiding kijken of ie het doet.

Het houd me wel bezig zo.
  zondag 3 december 2006 @ 10:42:38 #277
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44097724
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo .
Whatever I want.
pi_44097744
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:39 schreef berney het volgende:

[..]

Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enz

een cheat/edit program dus.
Moet ik dan eerst dit programma installeren Migration to .NET 2.0 voordat ik SimPE 0.60 kan gebruiken
pi_44097749
Peri, misschien kun je kijken bij die link die ik je gaf. er is ook een uitgebreide sectie voor objecten. geen idee hoe dat werkt, maar misschien kun je daarin ook zien of het werkt ja/nee
  zondag 3 december 2006 @ 10:47:31 #280
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44097768
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:45 schreef berney het volgende:
Peri, misschien kun je kijken bij die link die ik je gaf. er is ook een uitgebreide sectie voor objecten. geen idee hoe dat werkt, maar misschien kun je daarin ook zien of het werkt ja/nee
Ik zat er al naar te kijken . Maar moet je niet persé Pets hebben? (Ik heb alleen de basisgame). En wat dat .net2? Ik hou dr niet van om zomaar dingen te installeren op mn pc .
Whatever I want.
pi_44097784
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:41 schreef berney het volgende:

[..]

Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.

Heb nu alles geüninstalleerd t/m nachtleven. dat is hét pakket waar de auto voor het eerst komt en nu kan ik wel autorijden. terwijl ik echt nachtleven de buurt geinstalleerd had bij huisdieren.

naja, alles maar weer installeren en per uitbreiding kijken of ie het doet.

Het houd me wel bezig zo.
Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijf
  zondag 3 december 2006 @ 10:48:17 #282
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44097786
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zat er al naar te kijken . Maar moet je niet persé Pets hebben? (Ik heb alleen de basisgame). En wat dat .net2? Ik hou dr niet van om zomaar dingen te installeren op mn pc .
Oh wacht, je bedoelt verder op de site. . .
Whatever I want.
pi_44097795
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijf
Kun je dat niet eerder zeggen.
pi_44097804
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef PeRi het volgende:

[..]

Oh wacht, je bedoelt verder op de site. . .
Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.
pi_44097863
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:49 schreef berney het volgende:

[..]

Kun je dat niet eerder zeggen.
Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de board

Nu ik heb het ook ontdek door het boekje door te lezen en sinds die tijd lees ik eeerst want de meeste delen zie ik nu dat je ze ergens anders moet installeren. Blij dat ik dus over een 2e HD beschik, maar je kunt ze ook ergens anders plaatsen op je c schijf.
pi_44097901
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:54 schreef thewitch het volgende:

[..]

Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de board

Nu ik heb het ook ontdek door het boekje door te lezen en sinds die tijd lees ik eeerst want de meeste delen zie ik nu dat je ze ergens anders moet installeren. Blij dat ik dus over een 2e HD beschik, maar je kunt ze ook ergens anders plaatsen op je c schijf.
Ik heb de laatste twee nu ook elders op mijn pc gezet. Ben benieuwd.
pi_44098043
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:50 schreef berney het volgende:

[..]

Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.
Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppen

Dit staat er vermeld : Installeer Desims2 huisdieren NIET in dezelfde map als Desims2. Mocht dat overhoopt toch gebeuren, dan overschrijven de bestanden van Desims2 huisdieren de bestanden van Desims2 en werkt géén van beide spellen meer goed.

Het installatieprogramma installeert Desims2 huisdieren standaard in een andere map. Als je Desims2 huisdieren op een andere locatie wilt installeren, zorg er dan voor dat dit uitbreidingspakket niet in dezelfde map als Desims2 installeert.
pi_44098062
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:09 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppen

Dit staat er vermeld : Installeer Desims2 huisdieren NIET in dezelfde map als Desims2. Mocht dat overhoopt toch gebeuren, dan overschrijven de bestanden van Desims2 huisdieren de bestanden van Desims2 en werkt géén van beide spellen meer goed.

Het installatieprogramma installeert Desims2 huisdieren standaard in een andere map. Als je Desims2 huisdieren op een andere locatie wilt installeren, zorg er dan voor dat dit uitbreidingspakket niet in dezelfde map als Desims2 installeert.
Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.
pi_44098134
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:11 schreef berney het volgende:

[..]

Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.
Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuw daar ik nog 1tje heb ontdekt die ik ook apart moet houden.

Dus ik installeer desims2 gewoon op mijn c schijf en de rest komen op mijn andere schijf te staan en hopelijk functioneert dan alles zo als het moet, want ik begin nu ook echt wanhopig te worden wat thesims betreft
pi_44098511
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:16 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuw daar ik nog 1tje heb ontdekt die ik ook apart moet houden.

Dus ik installeer desims2 gewoon op mijn c schijf en de rest komen op mijn andere schijf te staan en hopelijk functioneert dan alles zo als het moet, want ik begin nu ook echt wanhopig te worden wat thesims betreft
Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.

Ik kan in ieder geval autorijden......
  zondag 3 december 2006 @ 11:46:08 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44098671
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo .
Felrood is meestal een hack. Verder heb ik ook geen nuttige tips .
pi_44099523
TVP

Net weer de Sims 2 herontdekt, maar nog maar een no0b qua downloads etc.
Maar wel leuk om te lezen wat iedereen met zijn Sims kan. Dat wordt een tijd oefenen voor me...
pi_44100125
Ik hoop nu dat er eens een uitbreiding komt ala magic dat je in dat gat kan springen ergens heen.

Dat mis ik zo.
pi_44101812
ik had eerst een programma voor sims2 waarmee je bepaalde dingen kon veranderen in het spel zoals stamboom, alleen ik weet niet meer hoe het programmaatje heet, weet iemand het toevallig?

edit: lol toevallig zie ik dat het programma een paar posts boven gepost is, dus laat maar :p

[ Bericht 21% gewijzigd door Rorata op 03-12-2006 14:03:10 ]
pi_44103781
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:38 schreef berney het volgende:

[..]

Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.

Ik kan in ieder geval autorijden......
Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.
  zondag 3 december 2006 @ 15:02:34 #296
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44103859
Effe gespeeld net, nieuwe badkamerset op reflexsims gehaald. Maar had geen zin .

Whatever I want.
pi_44104121
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
pi_44104133
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef PeRi het volgende:
Effe gespeeld net, nieuwe badkamerset op reflexsims gehaald. Maar had geen zin .

[afbeelding]
wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)
  zondag 3 december 2006 @ 15:15:55 #299
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44104293
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef berney het volgende:

[..]

wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)
Tuurlijk mag het gewoon, staat ook in de openingspost .

Plaatje van de reflexsims site:

http://reflexsims.de/ , bathroom en dan de Tadao badkamer. De recolours moet je er wel bij downen. De douche kom wel ergens anders vandaan, weet alleen niet meer waar.
Whatever I want.
pi_44104342
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:

[..]

En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zetten nu kan ik die ook opnieuw erop zetten baal er wel ff van
  zondag 3 december 2006 @ 15:18:41 #301
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44104406
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')