Gekocht. Alleen de basisgame.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef Flyga het volgende:
Even een vraag; hebben jullie de sims 2 in de winkel gekocht of gedownload? Zoja welke uitbreidingspakketten heb je gedownload (exclusief alle skins etc ik bedoel gewoon het spel zelf)
zo zeg het gaat lekker! maar dat ze opeen familie zijn is wel heel vreemd...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
-heel verhaal-
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:02 schreef izzypizzy het volgende:
anyway...
vanillivi ik hoop dat het je lukt om het toch op een of andere manier te laten lukken! want dat huisje zou ik heel graag weer van je willen downloadensucces ermee!!!
![]()
Ik heb even gezocht om te kijken of er een oplossing is voor het dak-probleem, maar volgens mij is het een bug of iets dergelijks. Meerdere mensen ondervinden problemen met deze cheat, dus het zit er helaas niet in dat ik het kan fixen. Ik vind het echt zo jammer, hebben ze zo'n leuke bouwoptie erin gedaan, werkt het niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:42 schreef releaze het volgende:
heb je de modthesims2 website weleens bekeken hierover? zal vast wel wat over in de archives staan oid.
ik vind het dak er overigens hartstikke tof uitzienik hoop ook dat jem aan de praat krijgt!
mja, ook met games gebruik ik regelmatig de saveknopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
Ik ben ook weer begonnen en .. ´t is allemaal heel vaag nu
Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..
Goed.. dit klinkt nog logisch..
Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouwVrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen
) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
![]()
-edit peristilius- mag niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Danaa het volgende:
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
yep yep yepquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Danaa het volgende:
Releaze:
We hebben heeeeeeeel veel extra driven dat is het probleem niet, bedankt!! En het hele sims 2 zooitje kopieren kan ik gewoon doen door op het mapje EA games te klikken voor kopieren/knippen en ergens anders plaatsen?
"changelotzoning' intikken in je balkje. Daar kun je dan de volgende toevoegingen aan doen: 'dorm', 'greek' of 'secretsociety'. Al moeten mensen me eens uitleggen hoe ik die Secret societys zichtbaar kan krijgen, want ze verdwijnen altijd zodra ik ze geinstalleerd heb...quote:
Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weirdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
Ik ben ook weer begonnen en .. ´t is allemaal heel vaag nu
Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..
Goed.. dit klinkt nog logisch..
Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouwVrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen
) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
![]()
Ik zal het toch maar eens proberen.. het maffe is, is dat ze wel gewoon kunnen zoenenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weird![]()
Das ook de reden waarom ik wacht met Petsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef releaze het volgende:
^^
En anders kan simPE dat wel verhelpen, daar kan je familiebanden aanmaken en verwijderen, de mate van vriendschap en affectie naar elkaar veranderen, etc, etc. dr is geloof ik alleen geen nieuwe voor pets uit, dus kan alleen gebruikt worden als je geen pets geinstalleerd hebt.
Bedankt!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:45 schreef releaze het volgende:
[..]
yep yep yepEn als je dan straks weer al je expansions heb geinstalleerd, dan overwrite je gewoon de EA games/sims2 map en dan doet alles het weer net zoals je het had achtergelaten
Dus met je downloads, je muziekjes, je huizen, je neighbourhoods, alles
Nou toen het schoolhoofd langs kwam ging het eik echt niet meer, haperende beelden enzo. Ik heb toen maar de buurt uitgezet en de beeldinstellingen van hoog naar normaal gezet. ik heb trouwens geen downloads, dus dat scheelt denk ik ook wel. Gelukkig zijn in de haper-periode al mijn sims blijven levenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden![]()
Gewoon genoeg geheugen. Merk dat ik met 1,5GB ipv 512Mb geheugen veel sneller kan simmen en veel grotere panden aankan.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden![]()
De kerstman kwam langs, maar mijn sims hadden geen kerstkoekjes gebakken voor hem. Daarom kregen mijn sims een steen (ofzow) i.p.v. een mooi kerstcadeauquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:03 schreef releaze het volgende:
Wat is dat zwarte pakje voor de brandende kerstboom toch?
Dank jequote:Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef vanillivi het volgende:
My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads
TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etcquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Vannilivi: hoe krijg je je fotocam zo sterk ingezoom op je beesten? Mij lijkt dat dus nooit..
Bedankt! Ik zat me ook al af te vragen hoe je dat voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:51 schreef releaze het volgende:
[..]
TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etcCloseup fotos!
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:43 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey,
Ik heb sinds kort ook The sims 2, en alle uitbreiding t/m Pets. (ja, op illegale wijze verkregen)
In de OP staan wat leuke sites waar je dingen kan downloaden, en ik ben dus enthousiast aan het downloaden geslagen, allerlei leuke meubeltjes en kleding en kapsels...... maar van de 20 kapsels werkt er maar eentje, veel kleding werkt niet, en geeneen item werkt...
![]()
![]()
![]()
iemand enig idee waarom het niet werkt?? Ik zet alles wel in de goede map, aangezien er een klein aantal dingen wel werkt. Maar als ik het spel opstart, krijg ik een scherm waarin staat dat sommige items die ik heb gedownload conflicten kunnen veroorzaken of zoeiets. Maar ik doe nog wel steeds "enable custom items"
heeft iemand een oplossing of weet iemand een site waar ik leuke dingen kan downloaden die het zeker weten doen? thanks!
Nee, maakt niks uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Elvi het volgende:
Je moet de CEP-files ook downloaden he
En tsja... als ze illegaal zijn.... dan zal het misschien ook wel daaraan liggen...
hmm, das het vreemde, bij 9 van de 10 sites kan je gewoon op het plaatje klikken, of "click here to download" en dan neem je aan dat dat alles is wat je nodig hebt.. aangezien er dan niet bijstaat "click here to download mesh, which you REALLY NEEDquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.
Daar horen ook meshes bijquote:Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef stephanie_xx het volgende:
weer ff een update: Ik ging naar modthesims, en heb ook alle meshes erbij gedownload, en nu doen veel meer kapsels het, maar nog steeds niet allemaalmaar dat zal dan wel aan de files zelf liggen.
maar ook doen nog steeds veel objects (meubels) het niet, maar daar horen toch helemaal geen meshes bij![]()
thnx
Ehm... luisterenquote:Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:
ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
met dr paten. ma, ik doe dit spelletje sims en daar heb ik allemaal leuke dingen voor om het spel nog uitgebreider te maken blahblah, ik begrijp dat je wilt dat ik stop met downloaden maar ik zou graag de downloads die ik heb in het spel willen houden en ook nieuwe dingen downloaden, als compensatie kan ik dan oude downloads eraf gooien. mag ik daar alsjeblieft x aantal mb voor reserveren, toe? dan zal ik er niet overheen gaan.quote:Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:
Zal waarschijnlijk teveel plek in beslag nemen..
Kan je niet met je moeder afspreken dat je een bep. aantal MB mag gebruiken? De rest zou je eventueel op een schijfje kunnen branden.. dan kan je ze (volgens mij) niet gebruiken in het spel, maar zou je ze later weer kunnen gebruiken als je de oude downloads zat bent..
ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
waar haal ik die vandaan dan?quote:Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar horen ook meshes bijAls ze niet in het oorspronkelijke spel zaten iig.
Heb je de CEP-files ook gedownload? Die heb je ook nodig!!
CEP haal je ook van modthesims2, gewoon ff zoeken daar. ik weet niet of je al pets hebt of niet, maar het is mogelijk dat de huidige cep gedeeltelijk incompatible is met Pets, moet je ff op de website kijkenquote:Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
waar haal ik die vandaan dan?![]()
anyway, de meeste downloads van peggythesims2 en modthesims doen het wel!![]()
hahaha ja ik kwam er net achter toen ik ging spelen...quote:Op zondag 5 november 2006 11:40 schreef vanillivi het volgende:
@ izzypizzy: Ik heb net even gekeken, maar volgens mij zitten de ramen er gewoon bij.
Uhm, misschien zelf gaan sparen?quote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef _-my-_ het volgende:
dat is het juist k krijg het komende jaar geen eigen comp. of laptop
en een externe harde schijf ook niet
eh.. baantje zoeken ofzo?quote:Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef _-my-_ het volgende:
Uhm, misschien zelf gaan sparen?
hoe?
en ik moet van mn moeder nog 110 euro terug krijgen van mijn maandgeld dat ik nog niet gekregen hebben
Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemenquote:Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:
[..]
eh.. baantje zoeken ofzo?![]()
maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
Vind de graphics maar zo zoquote:Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:
[..]
eh.. baantje zoeken ofzo?![]()
maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
hmm oke.. nou je kan folders lopen ofzo, op de naam van je moeder? naja weer een beetje on-topicquote:Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemen
Misschien kun je je moeder vragen of je wat klusjes voor haar kan doen in ruil voor het laten staan van de spullen?
Ik moet heel even.. heel even offtopicquote:
hahaha leuk issie hequote:Op maandag 6 november 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet heel even.. heel even offtopic
Najib![]()
Ok, we kunnen weer ontopic..
Hoe kunnen we nu nou over seasons praten als hij nog niet eens uit isquote:Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef _-my-_ het volgende:
praat dan over seasons
dan krijgen we sneeuw:D
ik kijk er al naar uit ook al heb ik pets nog niet
Topic hoeft toch niet hard te gaan? Komt er weer allerlei slowchat over van alles en nog wat wat absoluut niet relevant is voor de Sims.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef Danaa het volgende:
Tja en ik w8 nogsteeds totdat de DVD/CD-rom speler gemaakt is..
Maar het wachten gaat me nogsteeds goed af, mis sims nog niet echt op dit moment. Heb genoeg andere dingen te doen. Het is voor mij nu even geen primaire levensbehoefte meer![]()
Het is de laatste tijd naar mijn mening rustiger geworden heh op het forum? Pets heeft wel weer lang genoeg geduurt we zijn er weer over uitgesproken zo'n beetje
Dat ben ik met dr eensquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef _-my-_ het volgende:
Hoe kunnen we nu nou over seasons praten als hij nog niet eens uit is
Tja we kunnen fantaseren he danatje
Dat kon bij The Sims 1 wel meende ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ben ik met dr eens![]()
Ik zou graag zien dat je bijvoorbeeld je je eigen groentes enzo kan verbouwen![]()
Dat kan nu ook! Bij modthesims heb ik aardbeien, appelboom, sla en radijs vandana gehaald. Met vogelverschrikker en kruiwagentje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:
Ik zou graag zien dat je bijvoorbeeld je je eigen groentes enzo kan verbouwen![]()
aging cheat uitzetten?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:48 schreef Lotjeb het volgende:
Help! Moeder is zwanger maar haar buik kan niet groeien ofzo, ik kan helemaal niks meer met haar, spel is compleet in de war... ?
Ik heb hem alquote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:
The Sims 2: Happy Holiday Stuff (EXPANSION)
Nieuw?
Mijn vrouw is bezig met haar derde levenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef _-my-_ het volgende:
en waar is je vrouw nu?dood?
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:
The Sims 2: Happy Holiday Stuff (EXPANSION)
Nieuw?
quote:The Holidays Are Almost Here!
Tuesday, October 24th in Maxis Stuff, Articles, SP3 Happy Holiday Stuff by julianarosalia
Have you been naughty or have you been nice? If you’re good little boys and girls, then Santa will leave you some new Holiday objects and outfits in your stockings or under the tree. Or could can go buy them yourselves.
There are three different versions of this years Holiday Stuff; The Sims 2 Holiday Edition, The Sims 2 Happy Holiday Stuff and The Sims 2 Happy Holiday Mini Pack (the mini pack is for those of you who bought the 2005 Holiday Edition or Stuff Pack). The Mini Pack has 20 new items and outfits with both a more traditional Scandanavian and Asian theme. Check out pictures and videos at the Official Holiday Site and then go chat about it in our forums here…
Op Tab drukken.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ff een heel duf vraagje, waar ik zelf niet uitkom: waar zet je uit dat elk voorwerp waarbij je in de buurt komt, vervaagt? (plaatje als voorbeeld).
't Stoort me, vooral als ik mooie foto's wil nemen..
[afbeelding]
ja leuk, daar kun je foto's mee makenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op Tab drukken.
Krijg je een "fotomodus" en kun je navigeren met de Q, W, E, Z en X toetsen (foto maken met C).
Jawel, want jij zegt dat je het irritant vindt bij het foto's maken. Bij mij verdwijnt die vervaging als ik op Tab druk. Overigens staat er bij de instellingen ook een optie om het uit te schakelen meen ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja leuk, daar kun je foto's mee maken. Dat weet ik. Maar daar heeft die vervaging toch niks mee te maken?
En die wil ik hebben. Bij mij verdwijnt die vervaging nl. niet met tabquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jawel, want jij zegt dat je het irritant vindt bij het foto's maken. Bij mij verdwijnt die vervaging als ik op Tab druk. Overigens staat er bij de instellingen ook een optie om het uit te schakelen meen ik.
De kleine is een thumbnail, daar moet ook een origineel screenshot vna in je mapje bestaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:27 schreef Double-U het volgende:
Tijd voor een paar screens.
peuter Jade
[afbeelding]
papa Dimitri probeerde de laptop te repareren
[afbeelding]
Jade schrok nogal en wordt nu getroost door een aangebrande papa
[afbeelding]
De grootte van m´n foto´s varieert nogal, de kleine zijn met de tab-toets genomen.
Je hebt gelijk! Ff aangepast.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De kleine is een thumbnail, daar moet ook een origineel screenshot vna in je mapje bestaan.
Dat mag vast niet van je moederquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:41 schreef _-my-_ het volgende:
Semtes toffe screens zitten die mensen in dat pakket?
k wil dat pakket ook wel
waar koop je dat?
zijn daar ook nog andere dingen bij??
Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Even offtopic:
Hou eens op met het belachelijk maken van jongere users. Misschien geeft je dat een beter gevoel over jezelf ofzo maar het is vrij triest
Over een paar jaar is ze misschien admin dus je kan nu alvast beginnen met paaien
seriously op je 12e kun je je tijd beter op sugababes vertoeven als je aan t internetten bent....quote:Op zondag 12 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.
Ze is irritant omdat ze 12 is en nog niet alles snaptquote:Op zondag 12 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:
Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.
mja dat is wel fok. er wordt zoveel mogelijk volwassen omgegaan met de jongeren op het forum cq ze moeten zich maar leren zo volwassen mogelijk te gedragen. Maar ja, als je jezelf al niet kan verplaatsten tot het niveau van een jongere, hoe kan je dan eisen dat een jongere zich wel zou moeten kunnen verplaatsen naar het niveau van een volwassene?quote:Op zondag 12 november 2006 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze is irritant omdat ze 12 is en nog niet alles snaptZelf waren we op die leeftijd ook niet alwetend. Ik heb verder geen last van haar, ik vind het gewoon irritant dat mensen rotopmerkingen daarover gaan maken.
ok bedankt... dat zal geen probleem zijn.... ik heb de originele versie. Maar goed hoe ga ik dat aantonen... Maar denk wel dat zij een manier weten om dat te doenquote:Op maandag 13 november 2006 02:16 schreef releaze het volgende:
ik heb ff snel in mn registry gekeken of het sims2 serialnummer daar bekend is, maar ik kon het niet vinden. ik denk dat je het beste ff maxis/ea games nederland kan bellen voor het/een nieuw serial nummer, moet je wel aantonen dat je originele cds hebt.
Gewoon weer op Tab drukken...als je dan dubbelklikt op je sim (plaatje links) dan ben je weer waar je gebleven was...quote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef radioanne het volgende:
Ik heb een vraagje over die Tab functie.. Ik weet hoe ik hem kan gebruiken, maar hoe krijg ik na de foto dan mn scherm weer in de normale mode, zodat ik weer een beetje overzicht heb.. Dat vind ik namelijk heel lastig om weer te doen, bestaat er een simpel commando voor?
ik heb geen downloadmapquote:Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef stephanie_xx het volgende:
Ga naar je documenten map, en dan naar de map 'EA games' dan krijg je een map over The sims 2 etc, en dan gooi je je downloads in de download map. Have Fun!![]()
Ah ok! dankjewel!quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Gewoon weer op Tab drukken...als je dan dubbelklikt op je sim (plaatje links) dan ben je weer waar je gebleven was...
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D.quote:
super bedankt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D..
Je hoeft de gedownloade spullen niet nog eens te openen!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef wonder_woman het volgende:
hey even vraagje.. als ik spullen download en ik open ze dan komt er een scherm met allemaal letters...is dit goed???
en hoe moet ik ze in de sims plaatsen ik heb alle sims dus moet ik ze dan in een map bij de sims 2 pets gooien, of moet ik daarin een map maken???
gr
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik die map even in de OP gooi jongens..
En het is sneller te vinden voor ons zelf, even copypaste, klaar ben jequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Danaa het volgende:
[..]
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.
Zodra er toch weer iemand is die erom gaat vragen verwijzen we ze door naar de OP..![]()
Waarvoor? Wat bedoel je?? Voor die downloads map?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:22 schreef Flyga het volgende:
Moet je alle uitbreidingen tot en met Pets hebben? Of kan je het ook alleen met sims 2 + pets
Als jij alleen de standaard sims 2 hebt met die 4 cd's kun jij gewoon pets instaleren dan hoeft het niet zo te zijn dat je eerst studentenleven of bijvoorbeeld nachtleven moet hebben.. Je kunt Pets gewoon kopen en instalerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef Flyga het volgende:
Ik bedoel gewoon uitbreiding pets voor sims 2
Als hem klachten hadden op hebben dan had je die hier wel gelezen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef _-my-_ het volgende:
bij wie werkt pets nig goed?
dat ik weet of ik hem moet kopen of niet
Vergeet niet ook de prullenbak te legenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef _-my-_ het volgende:
als ik dingen verwijder dan gaat er nog steeds MINDER schijfruimte zijn
weet iemand hoe dat kom:s
Open een topic in DIGquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:30 schreef _-my-_ het volgende:
pfffff wat kan ik nu doen
ik had toen problemen met het updaten van mn bestanden omdat ik simssysteembbestanden had gedownload en vervangen. toen stopte de update altijd bij wants.package. Kijk eens op welk moment hij bij jou vastloopt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
Omg steeds als ik een uitbreiding bij de sims 2 (pc) wil doen, gaat de hele instalering goed, maar bij het UPdaten van sims 2 gaat het miswie tips?
De meeste heb ik gedownload van de sites die hier al eerder genoemd zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 01:29 schreef izzypizzy het volgende:
Clauw die outfit van die rechter sim is leuk, die heb k nog niet...weet je nog waar je m vandaan hebt toevallig???![]()
hij slaat op als je van huis bent.. of heb je die anderhalf uur alleen o[p kavels gespeeld?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef releaze het volgende:
ach potdomme. lekker anderhalf uur gesimd, rondgehangen op openbare kaveltjes, wil ik naar huis toegaan (met leden van mn casual groep) rijdt die auto niet weg. Spel vast! Kon er ook niet uit, netzoals eerder mensen hadden aangegeven. Dit was voor mij dus de eerste keer. Vind het wel jammer, ben ik weer anderhalf uur aan relaties etc opbouwen kwijt...
Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Danaa het volgende:
[..]
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.
Zodra er toch weer iemand is die erom gaat vragen verwijzen we ze door naar de OP..![]()
Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef DarkManta het volgende:
Damn dat mensen het geduld hebben met dit spel, heb het eens effe gedaan. Maar voor mij is dit TE saai.
Ik denk eerder geduld dan fantasie, mijn fantasie overstijgd dat van the Sims2.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ik
Heb trouwen net naar EA gebeld om een nieuw serienummer van Studentenleven. Gaat erg makkelijk trouwens, ik moest de hoes kopieren en de cd en dat emailen naar een emailadres. Ik krijg dan z.s.m. een nieuw serialnummer teruggestuurd... Dus ik ben straks weer happyKan ik En studentenleven weer installeren EN Huisdieren
![]()
Je bent een van de uitzonderingen C_Aquote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagd
als ik in een topic kijk waar ik nog nooit geweest ben, dan kijk ik altijd eerst in de OP... En als ik iets zoek ookquote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bent een van de uitzonderingen C_A.
.
in open for business zitten 3 ninja outfitsquote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef SEMTEX het volgende:
Martial arts? Bij welke expansion pack komt dat dan?
nee ik ben er vandaag achter gekomen wat het was, ik heb een geintegreerde videokaart van unichrome erop zitten en die trok het spel niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef releaze het volgende:
heb je je custom content al wel aangezet?
Of extra geheugen bijprakkenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef releaze het volgende:
Het grote peggysims haardownload festijn is begonnen210 kapsels, ik heb zo het idee dat mn pctje dit heul moeilijk gaat trekken
Misschien moet ik in de kerstvakantie maar eens mn downloadsmap gaan reorganiseren
ik heb al een gig en de gameplay gaat prima, alleen het laden duurt tegenwoordig net zo lang als sims op vakantie van toenertijd.....gaaaaapquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
http://www.parsimonious.org/fashion2/meshes.shtml
Deze?
Wat een leuk haar!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef Lotjeb het volgende:
Veel tijd heb ik niet en Jasmijn Flink is dan ook nog steeds een kind, maar wel een heel lief kindsprak de trotse simmoeder
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb daar ook ff gekeken bij de halloween kleding en nu staat er onder mesh bij ...... dus dan ist die mesh niet in parmoniousi te vinden????quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
http://www.parsimonious.org/fashion2/meshes.shtml
Deze?
Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Insiminator is ge-update voor Pets en Holiday-Pack!![]()
Opnieuw ophalen en de ander deletenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:53 schreef thewitch het volgende:
[..]
Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalen![]()
Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijtquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Opnieuw ophalen en de ander deleten![]()
![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 Alstuquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:34 schreef thewitch het volgende:
Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijt![]()
Ik heb 't 2 of 3 maandjes gedaan afgelopen herfst en nog een dag op gratis shoppingspree geweest. Er is echt heeeel veel. Zoek eens op 'chinese' of 'japanese', 'farm' en je kunt hele wijken inrichten met thema-huizen.quote:Op zondag 19 november 2006 14:29 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb mezelf 2 maanden toegang tot TSR cadeau gedaan, zo ontzettend veel downloads daar![]()
Die werkt alleen als je Nachtleven hebt, geloof ikquote:Op zondag 19 november 2006 17:04 schreef releaze het volgende:
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true dan met ,. (dus ook <>) kan je ze 45 graden bewegen
Welke download moet ik hebben voor mijn simsquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Insiminator is ge-update voor Pets en Holiday-Pack!![]()
Ik denk dat dat het is ja... Ik heb zelf die wens nog nooit gehad en dus ook geen ervaring mee..quote:Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef Typmuts het volgende:
ik ben weer zeer verslaafd aan The Sims2.... Nu ben ik bezig met studentenleven en een van de verlangens van mijn studentje David is "Superstudent van de campus zijn". Nu vroeg ik me af of een van jullie weet wat dat inhoudt!? Moet je dan gewoon elke keer met een 10 slagen? Help mij!
Alvast bedankt.
Wie kan mij hier een antwoord opgevenquote:Op maandag 20 november 2006 06:18 schreef thewitch het volgende:
[..]
Welke download moet ik hebben voor mijn simsIk heb de sims compleed
![]()
File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 DEST Edition.zip (337.7 KB, 4663 views)
File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 OBJ Edition.zip (326.0 KB, 3815 views)
File Type: zip InSIMenator (UV) v2.5 SIM Edition.zip (337.7 KB, 7007 views)
quote:The SIM edition of the InSIMenator adds new menu items to a sims (social) menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=250
The DEST and SIM editions of the InSIMenator add new menu items to the destination menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=284
The OBJ edition does not add menus, outside of the InSIMenator objects, to the game.
Maar wat wil dit nu precies zeggen, ik begrijp die engelse termen niet zo goed. Ik wil er zoveel mogelijk van profiteren voor in het spelquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:05 schreef Elvi het volgende:
Dat ligt aan jezelf wat je wil doen met InSim![]()
[..]
[quote]quote:The SIM edition of the InSIMenator adds new menu items to a sims (social) menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=250
The DEST and SIM editions of the InSIMenator add new menu items to the destination menu.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=284
The OBJ edition does not add menus, outside of the InSIMenator objects, to the game.
Dat was volgens mij 10 studerende vrienden hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef Typmuts het volgende:
ik ben weer zeer verslaafd aan The Sims2.... Nu ben ik bezig met studentenleven en een van de verlangens van mijn studentje David is "Superstudent van de campus zijn". Nu vroeg ik me af of een van jullie weet wat dat inhoudt!? Moet je dan gewoon elke keer met een 10 slagen? Help mij!
Alvast bedankt.
Ik heb m gister gekocht!quote:Op donderdag 23 november 2006 18:43 schreef Miss_S het volgende:
heb vandaag de huisdieren uitbreiding gekocht
ben weer verslaafd hoor
Koop een kooi, gewoon als je in je huis aant spelen bent..quote:Op zondag 26 november 2006 11:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb m gister gekocht!![]()
Het huisdier-maken vind ik wel moeilijk... maar ze trainen is juist makkelijk!![]()
Alleen kan ik de vogels niet vindenWaar moet ik die kopen?
En dat geldt dus ook voor de hamsters/caviasquote:Op zondag 26 november 2006 12:55 schreef Danaa het volgende:
[..]
Koop een kooi, gewoon als je in je huis aant spelen bent..
Plaats de kooi ergens in je huis en klik erop: Dan kun je ervoor kiezen om de kooi te vullenDat is wat je moet doen.
Wat je zou kunnen doen is een virtuele cdrom speler maken. Ik kan zo niet uitleggen hoe dat moet, maar het komt er op neer dat je een bepaald bestand moet hebben (volgens mij een .cue bestand) en die moet je 'mounten' met Deamon Tools.. als je een beetje googled moet je er volgens mij wel iets over kunnen vindenquote:
En dat mag niet hé Jildriequote:Op zondag 26 november 2006 16:04 schreef Jivis het volgende:
Heb je alleen wel de -knip- nodig. Die kun je eigenlijk alleen maar krijgen door middel van downloaden.
En dat is WAREZ!
Thanks Releaze, ik ga wel even kijken wat ik ermee ga doen.. Binnenkort wil hij toch de hele C:/ schijf leeg halen. Waar ik onder andere delen van de Sims heb geinstaleerd dus alles gaat eraf.. Maar wanneer hij de hele C:/ schijf gaat schonen moet er wel een nieuwe CD/DVD-speler zijn anders kunnen we niets meer opnieuw instaleren. Dus er komt een nieuwe!!quote:Op zondag 26 november 2006 19:41 schreef releaze het volgende:
Echt, een dvdspeler/brander kost tegenwoordig 30, 40 euro. Kan jij die niet voor hem kopen?
Je schroeft je kast open, haalt de stekkertjes eruit, haalt de speler eruit, kijkt of je speler op master of slave staat, zet je nieuwe speler op master of slave (kan met zo'n jumpertje die op de achterkant van de speler zit, zit een sticker op de speler om je te vertellen wanneer ie master of slave is) stopt de stekkers er weer in, schroeft de kast dicht en het is sims2 tijd. Echt minder dan 10 minuten werk en tegenwoordig kosten die dingen ook geen rib uit je lijf meer..
Staat in de OP (openingspost)quote:Op zondag 26 november 2006 20:16 schreef Miss_S het volgende:
maar ik weet dat van de sims 1 er al een map was
en in welke map moet ik die map downloads dan aanmaken
Laten we het erop houden dat het inderdaad niet besproken wordt.quote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef releaze het volgende:
ik heb het ff na zitten kijken want mijn berichtjes zijn ook weggeedit. zogenaamde nocdpatches (kijken hoe snel het weggeedit wordt) vallen geloof ik onder cracks, en cracks zijn warez, en warez zijn verboden op fok. maar, ik las ergens, dat als je het origineel hebt oid dat er tijdens de installatie of het opstarten van het spel, gekeken wordt of je pc cdrom emulatie hebt, en dat ie het niet doet als je bijvoorbeeld deamon hebt. nou als dat werkelijk zo is dan ben ik blij dat ik hem niet heb aangeschaft, want dr zijn natuurlijk nog veel meer illegale dingen die ik wil runnenmaar ja, zo gooien ze de consumenten aan de ene kant wel weer richting de crack, om te zien of je alsnog die no-emulation beveiliging kan omzeilen.
Ik heb het getest. Het gaat om 12 studerende vrienden! Maar in ieder geval bedankt!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:59 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Dat was volgens mij 10 studerende vrienden hebben
Maar ik had ook een bericht geplaatst over andere camera-standpunten. Dat je dan beter kan inzoemen. Dat zijn toch geen warezquote:Op zondag 26 november 2006 21:27 schreef P-Style het volgende:
Laten we het erop houden dat het inderdaad niet besproken wordt.
Ik heb slechts 2 berichten lichtjes ge-edit gisteren.quote:Op maandag 27 november 2006 14:02 schreef Elvi het volgende:
Maar ik had ook een bericht geplaatst over andere camera-standpunten. Dat je dan beter kan inzoemen. Dat zijn toch geen warezWaarom is dat berichtje helemaal weg dan?
Hai Troel, jij simt ook zie ik.quote:Op maandag 27 november 2006 18:19 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb wel gewoon de originele Sims, maar ik heb ook gewoon daemon draaien en dat gaat prima hoor.
Hai Semtex.quote:
Daarom had ik ook elders gezegd. Kijk wel mooi uit om dat hier uit te leggen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:38 schreef PeRi het volgende:
Je mag het wel over je illegale verkregen spellen hebben hoor, over het spel zelf, maar alleen niet waar je het vandaan hebt, hoe het moet en met wat, etc..
nee, van brein niet enzoquote:
Ik denk niet dat brein bij mij op visite komt Troel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:09 schreef Troel het volgende:
[..]
nee, van brein niet enzo
van mij wel hoor
aankoop bon bewaardquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb gisteren Sims Pets gekregen met Sinterklaas
Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?![]()
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
Nee hoor, hij is gewoon van de Intertoys.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen
maar dit ruikt naar warez
dus als je em niet origineel hebt -> gewoon kopen in de winkel
Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen
maar dit ruikt naar warez
dus als je em niet origineel hebt -> gewoon kopen in de winkel
nu vraag ik me dat toch af, want ik gebruik ook gewoon codes die eerder gebruikt zijn. Iedereen die dezelfde illegale versie als ik heeft gebruikt dezelfde code als ik. Ik weet niet of de serial daardoor gekraakt is of wellicht foutief gedrukt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.
Het komt vaak genoeg voor dat je iets koopt waarvan de code gekraakt is. Je kunt dan gewoon terug naar de winkel, of Maxis verwittigen en daar een nieuwe code aanvragen.
ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.
Kennen jlullie dit progje ook?
http://sims.ambertation.de/ = legaal.
Hoe simmen jullie? Ik oa met dat progje
en ik maak altijd mijn eigen familie aan en daar bouw ik een huis voor
met alles erop en eraan
Dit is een machtig programmatje hoor. Eerst was er Sim enhancer maar daar moest je voor betalen. Voor deze gelukkig niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef releaze het volgende:
[..]
ik ookhoewel ik niet de nieuwste heb omdat ik dan net.2 moet installeren..had ik eerder en daar werd mn pc traag van. Maar simpe is echt HET programma, aspirations enzo veranderen, familyties etc. heb ook een paar unidegrees ermee gemaakt.
Nesle, doet ´ie het al? Zit er niet toevallig een 'nul' in wat een letter O moet zijn (of andersom)?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb gisteren Sims Pets gekregen met Sinterklaas
Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?![]()
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruikenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.
Kennen jlullie dit progje ook?
http://sims.ambertation.de/ = legaal.
Hoe simmen jullie? Ik oa met dat progje
en ik maak altijd mijn eigen familie aan en daar bouw ik een huis voor
met alles erop en eraan
Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft.quote:Op zondag 3 december 2006 10:19 schreef berney het volgende:
Ik heb zwaar de pe in, eerst kon ik wel autorijden en komt mijn sim zonder auto thuis.Vervolgens kan ik niet meer autorijden.
Wéér alles opnieuw installeren.
Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enzquote:Op zondag 3 december 2006 10:21 schreef thewitch het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruiken![]()
Gr. thewitch![]()
Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.quote:Op zondag 3 december 2006 10:28 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft.Ik download ze met mesh maar toch krijg ik telkens wel 10x dezelfde traingspak-zwembroek of broek met shirt te zien, ze komen allemaal in de map van savesims te staan of moet ik ze ook nog in de download map zetten
![]()
![]()
Moet ik dan eerst dit programma installeren Migration to .NET 2.0 voordat ik SimPE 0.60 kan gebruikenquote:Op zondag 3 december 2006 10:39 schreef berney het volgende:
[..]
Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enz
een cheat/edit program dus.
Ik zat er al naar te kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 10:45 schreef berney het volgende:
Peri, misschien kun je kijken bij die link die ik je gaf. er is ook een uitgebreide sectie voor objecten. geen idee hoe dat werkt, maar misschien kun je daarin ook zien of het werkt ja/nee
Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijfquote:Op zondag 3 december 2006 10:41 schreef berney het volgende:
[..]
Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.
Heb nu alles geüninstalleerd t/m nachtleven. dat is hét pakket waar de auto voor het eerst komt en nu kan ik wel autorijden.terwijl ik echt nachtleven de buurt geinstalleerd had bij huisdieren.
naja, alles maar weer installeren en per uitbreiding kijken of ie het doet.
Het houd me wel bezig zo.
Oh wacht, je bedoelt verder op de site.quote:Op zondag 3 december 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat er al naar te kijken. Maar moet je niet persé Pets hebben? (Ik heb alleen de basisgame). En wat dat .net2? Ik hou dr niet van om zomaar dingen te installeren op mn pc
.
Kun je dat niet eerder zeggen.quote:Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijf
Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.quote:Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelt verder op de site..
.
Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de boardquote:
Ik heb de laatste twee nu ook elders op mijn pc gezet.quote:Op zondag 3 december 2006 10:54 schreef thewitch het volgende:
[..]
Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de board![]()
Nu ik heb het ook ontdek door het boekje door te lezen en sinds die tijd lees ik eeerst want de meeste delen zie ik nu dat je ze ergens anders moet installeren. Blij dat ik dus over een 2e HD beschik, maar je kunt ze ook ergens anders plaatsen op je c schijf.![]()
Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppenquote:Op zondag 3 december 2006 10:50 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.
Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.quote:Op zondag 3 december 2006 11:09 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppen![]()
Dit staat er vermeld : Installeer Desims2 huisdieren NIET in dezelfde map als Desims2. Mocht dat overhoopt toch gebeuren, dan overschrijven de bestanden van Desims2 huisdieren de bestanden van Desims2 en werkt géén van beide spellen meer goed.
Het installatieprogramma installeert Desims2 huisdieren standaard in een andere map. Als je Desims2 huisdieren op een andere locatie wilt installeren, zorg er dan voor dat dit uitbreidingspakket niet in dezelfde map als Desims2 installeert.
Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuwquote:Op zondag 3 december 2006 11:11 schreef berney het volgende:
[..]
Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.
Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.quote:Op zondag 3 december 2006 11:16 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuwdaar ik nog 1tje heb ontdekt die ik ook apart moet houden.
Dus ik installeer desims2 gewoon op mijn c schijf en de rest komen op mijn andere schijf te staan en hopelijk functioneert dan alles zo als het moet, want ik begin nu ook echt wanhopig te worden wat thesims betreft![]()
Felrood is meestal een hack. Verder heb ik ook geen nuttige tipsquote:Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo.
Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.quote:Op zondag 3 december 2006 11:38 schreef berney het volgende:
[..]
Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.
Ik kan in ieder geval autorijden......
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis simsquote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.
wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)quote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef PeRi het volgende:
Effe gespeeld net, nieuwe badkamerset op reflexsims gehaald. Maar had geen zin.
[afbeelding]
Tuurlijk mag het gewoon, staat ook in de openingspostquote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef berney het volgende:
[..]
wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)
Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zettenquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:
[..]
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |