abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43103667
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video's]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)
* [Screens]
* [Video\\\'s]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

. Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken. .
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

* ModtheSims2 (!)
* 4ever Sim Fantasy
* VitaSims2
* Pimp My Sims
* SimGuys
* AroundTheSims2
* Reflexsims
* Sims2Sisters (pagina 6 en 19)
* Poison Pink Lemons
* Boutique Emilie
* Sims 24 Ever
* XM Sims
* Peggysims
* Rosesims
* The Sims Resource
* Sussissogoodsims2
* 3D Consortium
* Helaene
* Sims 2 Bits n Pieces
* Xm Sims
* La jeunesse
* Noukie Sims
* Simply Stiling
* Choti Designs
* Sim Wardrobe
* Open House
* Sexy Sims
* Simsquirts
* Lueppiline
* Strawberry-patch
* Organza
* StudioB43
* SiMHz
* Sunair

Elke dag updates van alle nieuwe downloads:
* SimsArena
* ReflexSims Forum

Penishack
* 1 en * 2

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 | #31 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy; zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb
Logo\\\'s: [url=http://thesims2.ea.com]TheSims2.EA.com

Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 27-11-2006 18:21:09 ]
Whatever I want.
pi_43103700
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef Flyga het volgende:
Even een vraag; hebben jullie de sims 2 in de winkel gekocht of gedownload? Zoja welke uitbreidingspakketten heb je gedownload (exclusief alle skins etc ik bedoel gewoon het spel zelf)
Gekocht. Alleen de basisgame.

En dat andere mag je niet vragen.
Whatever I want.
pi_43103716
waarom niet?
You've just been F'd in the A
pi_43103726
Warez zijn verboden op Fok. Spulletjes om te downloaden die je wilt gebruiken voor je Sims, kun je in de OP vinden. Daar staan de links.
Whatever I want.
pi_43103788
Nee oke... maar de rest wel gedownload dus ?
You've just been F'd in the A
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:49:33 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_43103959
Nee, alles gekocht. We doen hier niet aan downloaden. En als we er wel aan doen, dan zeggen we het niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43104642
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:21:39 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43105209
Ik ben ook weer begonnen en .. ´t is allemaal heel vaag nu

Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..

Goed.. dit klinkt nog logisch..

Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouw Vrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen ) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_43106015
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:21 schreef Maraca het volgende:
-heel verhaal-
zo zeg het gaat lekker! maar dat ze opeen familie zijn is wel heel vreemd...

(kleine tvp)
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:09:22 #10
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43107040
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:02 schreef izzypizzy het volgende:
anyway...
vanillivi ik hoop dat het je lukt om het toch op een of andere manier te laten lukken! want dat huisje zou ik heel graag weer van je willen downloaden succes ermee!!!
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 13:42 schreef releaze het volgende:
heb je de modthesims2 website weleens bekeken hierover? zal vast wel wat over in de archives staan oid.
ik vind het dak er overigens hartstikke tof uitzien ik hoop ook dat jem aan de praat krijgt!
Ik heb even gezocht om te kijken of er een oplossing is voor het dak-probleem, maar volgens mij is het een bug of iets dergelijks. Meerdere mensen ondervinden problemen met deze cheat, dus het zit er helaas niet in dat ik het kan fixen. Ik vind het echt zo jammer, hebben ze zo'n leuke bouwoptie erin gedaan, werkt het niet.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:13:01 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_43107195
Tja, het is een cheat, dus het zit er niet echt in he?

Als het goed zou werken zouden ze het wel officieel erin gedaan hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:15:53 #12
81237 releaze
best of both worlds
pi_43107286
quote:

Begonnen met man en vrouw, die krijgen en kind die volwassen word en het huis uit gaat.. ik speel verder met het volwassen kind die gaat studeren en gaat trouwen met iemand van haar studie. Die krijgen een kind die later ook weer het huis uit gaat. Maar ik blijf bij dit gezin..

Ik was vergeten het spel uit te zetten en toen ik thuiskwam was de vrouw overleden.. ik heb haar terug gehaald via zo´n speciale telefoon.. man en vrouw waren niet meer getrouwd.. later gaat de man dood en de vrouw hertrouwd met iemand anders.. man toch maar weer tot leven gewekt (oeps, zombie), maar die gaat weer met de moeder van de vrouw Vrouw gaat weer dood en weer tot leven gewekt en is weer single.. zombieman is overleden (hij kon niet zwemmen ) en ik wilde weer hertrouwen met de 2e man.. kan dat niet want ze zijn nu opeens familie van elkaar en kunnen ook niet meer verliefd worden.. wtf
mja, ook met games gebruik ik regelmatig de saveknop ik vertrouw mezelf en mn pctje wat dat betreft totaal niet, om nog maar te zwijgen over onverwachte plotwendingen in sims2.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Danaa het volgende:
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen maar heb hier ook nog maar weinig te zoeken, mijn DVD/CD-rom speler is nog niet gemaakt en we zijn ook eigenlijk nog niet achter het probleem. Mijn vader gaat ook van de week de hele C:/ schijf legen dus ook sims moet er helemaal vanaf.. Arrrggghh dat betekent dat ik mijn downloads even veilig ga stellen.
Hebben jullie enig idee of ik mijn huidige familie ook even ergens anders kan plaatsen? Of gaat dat niet lukken?
-edit peristilius- mag niet.
je kan dan ik je game zelf je huisjes en je poppetjes in een package gooien (nouja, voor de poppetjes heb je geloof ik simpe nodig, maar je kan ze iig in het huis opslaan en packagen) maar dan raken ze wel al hun relations kwijt, heb ik begrepen. Daarnaast is een volledige kopie maken van de sims2 map eigenlijk de beste oplossing, en deze dan op een andere drive zetten (of via het netwerk op een andere computer wellicht) als je geen extra drive hebt (een D:) vertel je vader dan dat ie dat tijdens het fomatteren eeeecht moet aanmaken, voor in het vervolg backups en allerhande dingen (maar het red je natuurlijk niet tegen een dooie HDD). Kan overigens gewoon in de windowsXP installatie.

Om nog even terug te komen Flyga vroeg, ik heb alles gedownload. Ik heb net genoeg geld om te kunnen eten en de rest van de rekeningen te betalen, dus dit ene game (en uitbreiding) dat ik speel is gewoon illegaal. Wellicht dat wanneer ik een baan heb en sims2 is nog net zo hot, dat er een deluxe uitvoering komt, die zal ik dan wel kopen. Het is een spel waar ik als ik er geld voor had gehad het wel gekocht had, het is het dubbel en dik waard (nouja, de uitbreidingen had ik ff aan moeten zien. ik denk dat ik uni en nightlife had gehad, met OFB en pets heb ik vooralsnog vrij weinig.

[ Bericht 2% gewijzigd door peristilius op 31-10-2006 18:02:54 ]
pi_43107694
Releaze:
We hebben heeeeeeeel veel extra driven dat is het probleem niet, bedankt!! En het hele sims 2 zooitje kopieren kan ik gewoon doen door op het mapje EA games te klikken voor kopieren/knippen en ergens anders plaatsen?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:45:03 #14
81237 releaze
best of both worlds
pi_43108361
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Danaa het volgende:
Releaze:
We hebben heeeeeeeel veel extra driven dat is het probleem niet, bedankt!! En het hele sims 2 zooitje kopieren kan ik gewoon doen door op het mapje EA games te klikken voor kopieren/knippen en ergens anders plaatsen?
yep yep yep En als je dan straks weer al je expansions heb geinstalleerd, dan overwrite je gewoon de EA games/sims2 map en dan doet alles het weer net zoals je het had achtergelaten Dus met je downloads, je muziekjes, je huizen, je neighbourhoods, alles
pi_43109160
Geen gelul over Warez gaarne!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_43110687
quote:
Je kunt een lot dus omzetten naar een dorm

HOE????????????????

dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:43:52 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_43112665
Met de cheat die hij geeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:49:31 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43112927
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:56 schreef timp0e het volgende:

[..]

HOE????????????????

"changelotzoning' intikken in je balkje. Daar kun je dan de volgende toevoegingen aan doen: 'dorm', 'greek' of 'secretsociety'. Al moeten mensen me eens uitleggen hoe ik die Secret societys zichtbaar kan krijgen, want ze verdwijnen altijd zodra ik ze geinstalleerd heb...

Ik ben trouwens vandaag van 512Mb geheugen nar 1,5GB gegaan. Dat gaat hopelijk heel veel schelen in 't gamen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_43114258
quote:

Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weird
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:22:27 #20
81237 releaze
best of both worlds
pi_43114426
^^

En anders kan simPE dat wel verhelpen, daar kan je familiebanden aanmaken en verwijderen, de mate van vriendschap en affectie naar elkaar veranderen, etc, etc. dr is geloof ik alleen geen nieuwe voor pets uit, dus kan alleen gebruikt worden als je geen pets geinstalleerd hebt.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:40:35 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43115304
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Volgens mij kan je dit met InTeen verhelpen... Maarja dan kunnen je kinderen ook verliefd worden op de nanny en das gewoon weird
Ik zal het toch maar eens proberen.. het maffe is, is dat ze wel gewoon kunnen zoenen Maar ze kunnen dus niet meer whoohoo-en
pi_43121840
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef releaze het volgende:
^^

En anders kan simPE dat wel verhelpen, daar kan je familiebanden aanmaken en verwijderen, de mate van vriendschap en affectie naar elkaar veranderen, etc, etc. dr is geloof ik alleen geen nieuwe voor pets uit, dus kan alleen gebruikt worden als je geen pets geinstalleerd hebt.
Das ook de reden waarom ik wacht met Pets Ik wil eerst alle hacks ge-update zien
pi_43127841
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:45 schreef releaze het volgende:

[..]

yep yep yep En als je dan straks weer al je expansions heb geinstalleerd, dan overwrite je gewoon de EA games/sims2 map en dan doet alles het weer net zoals je het had achtergelaten Dus met je downloads, je muziekjes, je huizen, je neighbourhoods, alles
Bedankt!!! ... Moet ik weer al die expansions gaan instaleren.. Zo vermoeiend, gaat weer zoveel tijd in zitten
pi_43130411
ga hier eens heen:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=200321
dat is een pet bedje ik had het toevallg gezien en ik dacht op fok zijn er mensen met pets en dan kun je een bedje voor je pets hebben het is juist een peuterbedje
pi_43132676
Ik heb een vraagje, is het altijd zo dat je niet meer dan 8 sims in een huis kan hebben (Sims 2 en EP OFB)? Ik heb namelijk 3 kinderen: 2 zussen en een broer. Broer en zus 1 zijn getrouwd. Broer heeft een tweeling en zus 1 een dochter. Maar zus 2 is nu heel verliefd en kan haar geliefde niet voorstellen dat ze gaan samen wonen. Want dat vind de burgemeester niet goed
Dat zal bij studentenleven in een dorm toch wel anders zijn of niet?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 1 november 2006 @ 13:02:14 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43133894
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden
pi_43134108
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij kunnen er inderdaad niet meer dan 8 personen in 1 huis.. moet wel zeggen dat je een hele goede pc hebt! Vraag me af of die van mij dat zou houden
Nou toen het schoolhoofd langs kwam ging het eik echt niet meer, haperende beelden enzo. Ik heb toen maar de buurt uitgezet en de beeldinstellingen van hoog naar normaal gezet. ik heb trouwens geen downloads, dus dat scheelt denk ik ook wel. Gelukkig zijn in de haper-periode al mijn sims blijven leven

PC is trouwens van mijn lief, deze trekt het echt niet
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  donderdag 2 november 2006 @ 11:15:48 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_43165413
Ik heb een kavel geupload naar de site, maar waarom kan ik het daar nergens terugvinden? Kan ik het daar uberhaupt terugvinden?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43172062
Ik ben sinds vorige week ook weer eens begonnen. 2 jaar terug had ik het snel gekocht toen het uitkwam en heb me toen geregistreerd als JohnnyLace1973 geloof ik. Meteen wat huisjes ontworpen en geupload naar de Sims 2 officiele site, dus als je naar die naam zoekt kom je me wel tegen.

2 van de 3 hebben zo'n Bekertje als zijnde 'featured' designs...ben ik niet ontevreden mee

Maar goed, toen kwam WoW uit hehe... Hoop dat ze ooit Sims 2 online uitbrengen. Sims Online vond ik toch ook wel grappig. Heb ik 2 jaar volgehouden en was toch wel een aardig popi sim (Johnny Lace). 2 jaar later wordt mijn naam nog steeds wel eens genoemd op de TSO forums *trots is*.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 2 november 2006 @ 22:54:00 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43189760
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:02 schreef Maraca het volgende:
Gewoon genoeg geheugen. Merk dat ik met 1,5GB ipv 512Mb geheugen veel sneller kan simmen en veel grotere panden aankan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:01:23 #31
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43205825
Een paar screenshots:

Bloem met de kitten Pipo:

Bloem als tiener:

Een paar pics van de huisdieren:

vrijdag 3 november 2006 @ 15:03:33 #32
81237 releaze
best of both worlds
pi_43205892
Wat is dat zwarte pakje voor de brandende kerstboom toch?
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:07:09 #33
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43205991
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:03 schreef releaze het volgende:
Wat is dat zwarte pakje voor de brandende kerstboom toch?
De kerstman kwam langs, maar mijn sims hadden geen kerstkoekjes gebakken voor hem. Daarom kregen mijn sims een steen (ofzow) i.p.v. een mooi kerstcadeau
  Milf vrijdag 3 november 2006 @ 15:10:29 #34
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43206091
Als je spulletjes en ass dowload voor the sims2, in welke map moeten ze dan worden geplaatst? Ik heb het spel al een redelijke tijd niet meer gespeeld en toen waren er nog geeneens downloads.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:15:58 #35
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43206249
My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads
pi_43206489
Ik vind dat het nieuwe Huisdieren-uitbreidingspakket maar erg weinig toevoegd. Een kat of hond hebben is erg leuk, maar behalve bevelen leren en het beestje een baantje geven kun je er weinig mee Verder vind ik het een beetje magertjes dat je daarnaast alleen een buidelrat en een papegaai kunt kopen. Die verder overigens ook geen interactie met de omgeving hebben, maar meer een soort meubelen zijn. Ik wil konijnen die zich constant voortplanten! Allerlei soorten tropische vogels! Krokodillen!

Ik kijk dus meer uit naar het Seizoenen-uitbreidingspakket Jammer dat het nog wel even duurt voor die uitkomt...
Amen.
  Milf vrijdag 3 november 2006 @ 15:26:17 #37
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43206529
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:15 schreef vanillivi het volgende:
My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads
Dank je
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:28:14 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43211398
Vannilivi: hoe krijg je je fotocam zo sterk ingezoom op je beesten? Mij lijkt dat dus nooit..
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:51:31 #39
81237 releaze
best of both worlds
pi_43211915
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Vannilivi: hoe krijg je je fotocam zo sterk ingezoom op je beesten? Mij lijkt dat dus nooit..
TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etc Closeup fotos!
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:56:40 #40
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43212034
Kleine toevoeging nog: door op c te drukken kan je een foto maken
pi_43227146
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:51 schreef releaze het volgende:

[..]

TAB ingedrukt houden, krijg je een ander scherm, met qwe, asd, zx kan je dan zoomen, links rechts etc Closeup fotos!
Bedankt! Ik zat me ook al af te vragen hoe je dat voor elkaar kreeg.
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_43227631
met schilderen kun je ook stilleven schilderen maar dan moet je op c? drukken om te zeggen wat die moet schilderen. Maar ik maak dan foto's kan iemand me vertellen wat ik fout doe?
pi_43230894
Huh... Waar is mn post gebleven over nieuwe camera-opties?
pi_43235513
Hey,

Ik heb sinds kort ook The sims 2, en alle uitbreiding t/m Pets. (ja, op illegale wijze verkregen )

In de OP staan wat leuke sites waar je dingen kan downloaden, en ik ben dus enthousiast aan het downloaden geslagen, allerlei leuke meubeltjes en kleding en kapsels ...... maar van de 20 kapsels werkt er maar eentje, veel kleding werkt niet, en geeneen item werkt...

iemand enig idee waarom het niet werkt?? Ik zet alles wel in de goede map, aangezien er een klein aantal dingen wel werkt. Maar als ik het spel opstart, krijg ik een scherm waarin staat dat sommige items die ik heb gedownload conflicten kunnen veroorzaken of zoeiets. Maar ik doe nog wel steeds "enable custom items"

heeft iemand een oplossing of weet iemand een site waar ik leuke dingen kan downloaden die het zeker weten doen? thanks!
pi_43238162
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:43 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey,

Ik heb sinds kort ook The sims 2, en alle uitbreiding t/m Pets. (ja, op illegale wijze verkregen )

In de OP staan wat leuke sites waar je dingen kan downloaden, en ik ben dus enthousiast aan het downloaden geslagen, allerlei leuke meubeltjes en kleding en kapsels ...... maar van de 20 kapsels werkt er maar eentje, veel kleding werkt niet, en geeneen item werkt...

iemand enig idee waarom het niet werkt?? Ik zet alles wel in de goede map, aangezien er een klein aantal dingen wel werkt. Maar als ik het spel opstart, krijg ik een scherm waarin staat dat sommige items die ik heb gedownload conflicten kunnen veroorzaken of zoeiets. Maar ik doe nog wel steeds "enable custom items"

heeft iemand een oplossing of weet iemand een site waar ik leuke dingen kan downloaden die het zeker weten doen? thanks!
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.
Whatever I want.
pi_43243754
Je moet de CEP-files ook downloaden he

En tsja... als ze illegaal zijn.... dan zal het misschien ook wel daaraan liggen...
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:16:18 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43243995
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:09 schreef Elvi het volgende:
Je moet de CEP-files ook downloaden he

En tsja... als ze illegaal zijn.... dan zal het misschien ook wel daaraan liggen...
Nee, maakt niks uit je moet idd de mesh hebben bij sommige dingen
pi_43246548
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:11 schreef PeRi het volgende:

[..]
Download je de mesh erbij? Ik denk dat dat je probleem is.
hmm, das het vreemde, bij 9 van de 10 sites kan je gewoon op het plaatje klikken, of "click here to download" en dan neem je aan dat dat alles is wat je nodig hebt.. aangezien er dan niet bijstaat "click here to download mesh, which you REALLY NEED '

maar ik zal kijken, alvast bedankt
pi_43253492
hoi,
ik mag niets meer downloaden van mijn moeder
ik moet veel downloads eraf smijten
maar ik kan het niet
ik wil ze houden
en ik weet niet wat te doen
weet iemand wat?
  zondag 5 november 2006 @ 10:50:01 #51
47102 Elvi
miemkwien
pi_43253887
Waarom moet je ze wegdoen?
  zondag 5 november 2006 @ 10:52:41 #52
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43253940
Zal waarschijnlijk teveel plek in beslag nemen..

Kan je niet met je moeder afspreken dat je een bep. aantal MB mag gebruiken? De rest zou je eventueel op een schijfje kunnen branden.. dan kan je ze (volgens mij) niet gebruiken in het spel, maar zou je ze later weer kunnen gebruiken als je de oude downloads zat bent..
  zondag 5 november 2006 @ 11:09:36 #53
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_43254191
Ik zag op peggysims een leuke download...alleen zaten de ramen en de gordijnen er niet bij, en die vind ik juist zo leuk....heeft iemand misschien een idee waar ik die kan downloaden???

Oh yes i did!
  zondag 5 november 2006 @ 11:40:13 #54
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_43254712
@ izzypizzy: Ik heb net even gekeken, maar volgens mij zitten de ramen er gewoon bij.
pi_43256795
weer ff een update: Ik ging naar modthesims, en heb ook alle meshes erbij gedownload, en nu doen veel meer kapsels het, maar nog steeds niet allemaal maar dat zal dan wel aan de files zelf liggen.

maar ook doen nog steeds veel objects (meubels) het niet, maar daar horen toch helemaal geen meshes bij

thnx
  zondag 5 november 2006 @ 13:33:59 #56
47102 Elvi
miemkwien
pi_43257386
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef stephanie_xx het volgende:
weer ff een update: Ik ging naar modthesims, en heb ook alle meshes erbij gedownload, en nu doen veel meer kapsels het, maar nog steeds niet allemaal maar dat zal dan wel aan de files zelf liggen.

maar ook doen nog steeds veel objects (meubels) het niet, maar daar horen toch helemaal geen meshes bij

thnx
Daar horen ook meshes bij Als ze niet in het oorspronkelijke spel zaten iig.
Heb je de CEP-files ook gedownload? Die heb je ook nodig!!
pi_43264294

Kan je niet met je moeder afspreken dat je een bep. aantal MB mag gebruiken? De rest zou je eventueel op een schijfje kunnen branden.. dan kan je ze (volgens mij) niet gebruiken in het spel, maar zou je ze later weer kunnen gebruiken als je de oude downloads zat bent..

ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
  zondag 5 november 2006 @ 18:00:13 #58
47102 Elvi
miemkwien
pi_43265655
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:

ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
Ehm... luisteren

Of zelf een pc kopen of een externe harde schijf
  zondag 5 november 2006 @ 18:05:10 #59
81237 releaze
best of both worlds
pi_43265787
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:

ja das waar
met dr paten. ma, ik doe dit spelletje sims en daar heb ik allemaal leuke dingen voor om het spel nog uitgebreider te maken blahblah, ik begrijp dat je wilt dat ik stop met downloaden maar ik zou graag de downloads die ik heb in het spel willen houden en ook nieuwe dingen downloaden, als compensatie kan ik dan oude downloads eraf gooien. mag ik daar alsjeblieft x aantal mb voor reserveren, toe? dan zal ik er niet overheen gaan.

gewoon rekening met haar wensen houden, rekening houden met je eigen wensen, en compromissen verzinnen met zn tweeen. en als ze er niet voor open staat, dan heb je dikke pech.
pi_43266136
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Daar horen ook meshes bij Als ze niet in het oorspronkelijke spel zaten iig.
Heb je de CEP-files ook gedownload? Die heb je ook nodig!!
waar haal ik die vandaan dan?
anyway, de meeste downloads van peggythesims2 en modthesims doen het wel!
  zondag 5 november 2006 @ 18:26:32 #61
81237 releaze
best of both worlds
pi_43266294
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef stephanie_xx het volgende:

[..]

waar haal ik die vandaan dan?
anyway, de meeste downloads van peggythesims2 en modthesims doen het wel!
CEP haal je ook van modthesims2, gewoon ff zoeken daar. ik weet niet of je al pets hebt of niet, maar het is mogelijk dat de huidige cep gedeeltelijk incompatible is met Pets, moet je ff op de website kijken
  zondag 5 november 2006 @ 19:07:36 #62
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_43267523
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:40 schreef vanillivi het volgende:
@ izzypizzy: Ik heb net even gekeken, maar volgens mij zitten de ramen er gewoon bij.
hahaha ja ik kwam er net achter toen ik ging spelen... Alleen de gordijntjes heb ik niet, maar ach daar kan ik wel mee leven
Oh yes i did!
pi_43267894
tvp
pi_43268180
Weeehhhhh
Sims 2 hapert nu bij mij, als ik in de wijk sta met maar 5 huizen dan hapert ie en in het spel ook.
Ligt dit nou aan het geheugen of is mijn videokaart etc gewoon verouderd?

Ik heb alle uitbreidingen en een hoop downloads (die ik dus echt NIET weg doe )
pi_43269347
Of zelf een pc kopen of een externe harde schijf

dat is het juist k krijg het komende jaar geen eigen comp. of laptop
en een externe harde schijf ook niet
pi_43284392
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef _-my-_ het volgende:
dat is het juist k krijg het komende jaar geen eigen comp. of laptop
en een externe harde schijf ook niet
Uhm, misschien zelf gaan sparen?

TimpOe Of hoe je het ook schrijft
Misschien dat je spel nu teveel geheugen inneemt?
Je kan ook bij je beeldinstellingen de omgeving uitzetten, dan zie je alleen je eigen huis en de andere sims die bij je langs komen. Dat wil misschien ook wel helpen. Als dat niet voldoende is. De rest van de beeldinstellingen van hoog naar normaal zetten. Echt verschil kon ik zelf niet ontdekken Als dat het niet is weet ik het ook niet.
pi_43288422
Wel cool dat als je een zwartharige kerel en een blonde vrouw laat neuqen, je dan toch nog een kind kan krijgen dat sprekend op z'n vader lijkt. Ik heb nu een jongvolwassen zoon en dat is gewoon een regelrechte kopie van z'n vader Deze game is echt briljant in elkaar gezet.
Amen.
pi_43294601
hoe?
en ik moet van mn moeder nog 110 euro terug krijgen van mijn maandgeld dat ik nog niet gekregen hebben
pi_43296157
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef _-my-_ het volgende:
hoe?
en ik moet van mn moeder nog 110 euro terug krijgen van mijn maandgeld dat ik nog niet gekregen hebben
eh.. baantje zoeken ofzo?

maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
  maandag 6 november 2006 @ 17:52:43 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_43296948
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:

[..]

maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemen

Misschien kun je je moeder vragen of je wat klusjes voor haar kan doen in ruil voor het laten staan van de spullen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 november 2006 @ 18:34:27 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43298202
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:

[..]

Vind de graphics maar zo zo

http://ds-gamer.nl/article/5043p1.html
pi_43299878
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemen

Misschien kun je je moeder vragen of je wat klusjes voor haar kan doen in ruil voor het laten staan van de spullen?
hmm oke.. nou je kan folders lopen ofzo, op de naam van je moeder? naja weer een beetje on-topic

die plaatjes zien er niet echt geweldig uit.. nouja weet ik dat ook weer.
  maandag 6 november 2006 @ 19:17:13 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43300043
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:13 schreef fresta het volgende:
naja weer een beetje on-topic
Ik moet heel even.. heel even offtopic

Najib

Ok, we kunnen weer ontopic..
pi_43300827
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik moet heel even.. heel even offtopic

Najib

Ok, we kunnen weer ontopic..
hahaha leuk issie he

oke on-topic
pi_43301674
Tja en ik w8 nogsteeds totdat de DVD/CD-rom speler gemaakt is..
Maar het wachten gaat me nogsteeds goed af, mis sims nog niet echt op dit moment. Heb genoeg andere dingen te doen. Het is voor mij nu even geen primaire levensbehoefte meer
Het is de laatste tijd naar mijn mening rustiger geworden heh op het forum? Pets heeft wel weer lang genoeg geduurt we zijn er weer over uitgesproken zo'n beetje
pi_43303475
praat dan over seasons
dan krijgen we sneeuw:D
ik kijk er al naar uit ook al heb ik pets nog niet
pi_43326939
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef _-my-_ het volgende:
praat dan over seasons
dan krijgen we sneeuw:D
ik kijk er al naar uit ook al heb ik pets nog niet
Hoe kunnen we nu nou over seasons praten als hij nog niet eens uit is
pi_43327095
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef Danaa het volgende:
Tja en ik w8 nogsteeds totdat de DVD/CD-rom speler gemaakt is..
Maar het wachten gaat me nogsteeds goed af, mis sims nog niet echt op dit moment. Heb genoeg andere dingen te doen. Het is voor mij nu even geen primaire levensbehoefte meer
Het is de laatste tijd naar mijn mening rustiger geworden heh op het forum? Pets heeft wel weer lang genoeg geduurt we zijn er weer over uitgesproken zo'n beetje
Topic hoeft toch niet hard te gaan? Komt er weer allerlei slowchat over van alles en nog wat wat absoluut niet relevant is voor de Sims.

Ik heb lang niet echt geSimd, geen tijd. Afgelopen weekend ff een uurtje gevonden en ik blijf me echt verbazen over de geweldige details. Van het voedsel bijvoorbeeld.

Whatever I want.
pi_43331213

Tja we kunnen fantaseren he danatje
pi_43332810
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef _-my-_ het volgende:

Tja we kunnen fantaseren he danatje
Dat ben ik met dr eens

Ik zou graag zien dat je bijvoorbeeld je je eigen groentes enzo kan verbouwen
pi_43333142
ja ik wil wel dat je ook wel dat je aardbeien kunt planten en dat je die kunt uittrekken en op eten enz...

Elvi@: ja er is toch iemand die het met me eens is
  woensdag 8 november 2006 @ 02:30:38 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43348597
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat ben ik met dr eens

Dat kon bij The Sims 1 wel meende ik
pi_43351239
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:
Dat kan nu ook! Bij modthesims heb ik aardbeien, appelboom, sla en radijs vandana gehaald. Met vogelverschrikker en kruiwagentje. . .
Whatever I want.
pi_43361028
zo zojuist maar ff de nieuwe item pack gehaald - kerst accesoires
kreeg net een brief van Dynabyte dat het gepreorderde spul binnen was ( ik had er niet meer aanged8t )
dus wel netjes van ze
heb deze keer 2 gehaald zodat ik en de kinderen die boven simmen daarmee kunnen spelen
want ik heb liever dat er iets mis gaat met deze item uitbreiding van 12.50 dan met me Pets DVD die wel ff wat duurder was

zal zo wel even kijken welke nieuwe items erin zitten
tis en blijft kerst spullen

begin wel te merken dat jullie me aardig verslaafd hebben gemaakt aan de Sims2
heb nog nooit voor zoveel geld games gehaald in 2 maand tijd
tis maar goed dat ik vaak bij dynabyte kom
net op deze pack tog weer 2 euro korting

het is maar 2 euro maar het telt wel - teken dat ze het waarderen dat je al je games bij hun haalt
pi_43367367
Help! Moeder is zwanger maar haar buik kan niet groeien ofzo, ik kan helemaal niks meer met haar, spel is compleet in de war... ?
Last.fm Twitter
  woensdag 8 november 2006 @ 19:00:59 #86
81237 releaze
best of both worlds
pi_43367861
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:48 schreef Lotjeb het volgende:
Help! Moeder is zwanger maar haar buik kan niet groeien ofzo, ik kan helemaal niks meer met haar, spel is compleet in de war... ?
aging cheat uitzetten?
pi_43367926
Insiminator downloaden en óf de zwangerschap vooruit zetten óf dr een miskraam laten krijgen
pi_43367953
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:00 schreef releaze het volgende:

[..]

aging cheat uitzetten?
die staat niet aan
Last.fm Twitter
pi_43370986
The Sims 2: Happy Holiday Stuff (EXPANSION)

Nieuw?
pi_43371133
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 16:01 schreef PeRi het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een anorexia-sim
Amen.
pi_43376073
Heb het probleem nog niet kunnen oplossen maar heb wel wat plaatjes van Lotti, Mat en Fien

Lotti en Mat

Dansend op hun eigen huwelijksfeest

Brand Let op de poes

Last.fm Twitter
pi_43384469
Die poes
Amen.
pi_43385534
en waar is je vrouw nu?dood?
  donderdag 9 november 2006 @ 11:48:38 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43389672
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:

Nieuw?
Ik heb hem al
pi_43395404
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef _-my-_ het volgende:
en waar is je vrouw nu?dood?
Mijn vrouw is bezig met haar derde leven
Last.fm Twitter
pi_43396234
wauw
  donderdag 9 november 2006 @ 19:22:32 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43405166
Ff een heel duf vraagje, waar ik zelf niet uitkom: waar zet je uit dat elk voorwerp waarbij je in de buurt komt, vervaagt? (plaatje als voorbeeld).
't Stoort me, vooral als ik mooie foto's wil nemen..
pi_43405206
@ PeRi: Ik bedoelde juist dat het goed is dat het rustiger is! Er was veel slowchat..

Ik mis sims zo f*cking erg!!! Wil ook weer lekker mee kunnen praten, en screens plaatsen..
  donderdag 9 november 2006 @ 19:27:29 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_43405375
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:

Nieuw?
quote:
The Holidays Are Almost Here!

Tuesday, October 24th in Maxis Stuff, Articles, SP3 Happy Holiday Stuff by julianarosalia

Have you been naughty or have you been nice? If you’re good little boys and girls, then Santa will leave you some new Holiday objects and outfits in your stockings or under the tree. Or could can go buy them yourselves.

There are three different versions of this years Holiday Stuff; The Sims 2 Holiday Edition, The Sims 2 Happy Holiday Stuff and The Sims 2 Happy Holiday Mini Pack (the mini pack is for those of you who bought the 2005 Holiday Edition or Stuff Pack). The Mini Pack has 20 new items and outfits with both a more traditional Scandanavian and Asian theme. Check out pictures and videos at the Official Holiday Site and then go chat about it in our forums here…
pi_43406435
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ff een heel duf vraagje, waar ik zelf niet uitkom: waar zet je uit dat elk voorwerp waarbij je in de buurt komt, vervaagt? (plaatje als voorbeeld).
't Stoort me, vooral als ik mooie foto's wil nemen..
[afbeelding]
Op Tab drukken.
Krijg je een "fotomodus" en kun je navigeren met de Q, W, E, Z en X toetsen (foto maken met C).
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')