Daar horen ook meshes bijquote:Op zondag 5 november 2006 13:12 schreef stephanie_xx het volgende:
weer ff een update: Ik ging naar modthesims, en heb ook alle meshes erbij gedownload, en nu doen veel meer kapsels het, maar nog steeds niet allemaalmaar dat zal dan wel aan de files zelf liggen.
maar ook doen nog steeds veel objects (meubels) het niet, maar daar horen toch helemaal geen meshes bij![]()
thnx
Ehm... luisterenquote:Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:
ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
met dr paten. ma, ik doe dit spelletje sims en daar heb ik allemaal leuke dingen voor om het spel nog uitgebreider te maken blahblah, ik begrijp dat je wilt dat ik stop met downloaden maar ik zou graag de downloads die ik heb in het spel willen houden en ook nieuwe dingen downloaden, als compensatie kan ik dan oude downloads eraf gooien. mag ik daar alsjeblieft x aantal mb voor reserveren, toe? dan zal ik er niet overheen gaan.quote:Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef _-my-_ het volgende:
Zal waarschijnlijk teveel plek in beslag nemen..
Kan je niet met je moeder afspreken dat je een bep. aantal MB mag gebruiken? De rest zou je eventueel op een schijfje kunnen branden.. dan kan je ze (volgens mij) niet gebruiken in het spel, maar zou je ze later weer kunnen gebruiken als je de oude downloads zat bent..
ja das waar
maar ze heeft liever dat er geeneen downloads opstaan en ik weet niet wat te doen
waar haal ik die vandaan dan?quote:Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar horen ook meshes bijAls ze niet in het oorspronkelijke spel zaten iig.
Heb je de CEP-files ook gedownload? Die heb je ook nodig!!
CEP haal je ook van modthesims2, gewoon ff zoeken daar. ik weet niet of je al pets hebt of niet, maar het is mogelijk dat de huidige cep gedeeltelijk incompatible is met Pets, moet je ff op de website kijkenquote:Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
waar haal ik die vandaan dan?![]()
anyway, de meeste downloads van peggythesims2 en modthesims doen het wel!![]()
hahaha ja ik kwam er net achter toen ik ging spelen...quote:Op zondag 5 november 2006 11:40 schreef vanillivi het volgende:
@ izzypizzy: Ik heb net even gekeken, maar volgens mij zitten de ramen er gewoon bij.
Uhm, misschien zelf gaan sparen?quote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef _-my-_ het volgende:
dat is het juist k krijg het komende jaar geen eigen comp. of laptop
en een externe harde schijf ook niet
eh.. baantje zoeken ofzo?quote:Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef _-my-_ het volgende:
Uhm, misschien zelf gaan sparen?
hoe?
en ik moet van mn moeder nog 110 euro terug krijgen van mijn maandgeld dat ik nog niet gekregen hebben
Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemenquote:Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:
[..]
eh.. baantje zoeken ofzo?![]()
maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
Vind de graphics maar zo zoquote:Op maandag 6 november 2006 17:28 schreef fresta het volgende:
[..]
eh.. baantje zoeken ofzo?![]()
maar goed.. ik zag vanmiddag in de winkel ook een spel van de sims voor de gameboy DS, ook huisdieren.. weet iemand of die leuk is?
hmm oke.. nou je kan folders lopen ofzo, op de naam van je moeder? naja weer een beetje on-topicquote:Op maandag 6 november 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen iemand van 12 aan zullen nemen
Misschien kun je je moeder vragen of je wat klusjes voor haar kan doen in ruil voor het laten staan van de spullen?
Ik moet heel even.. heel even offtopicquote:
hahaha leuk issie hequote:Op maandag 6 november 2006 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet heel even.. heel even offtopic
Najib![]()
Ok, we kunnen weer ontopic..
Hoe kunnen we nu nou over seasons praten als hij nog niet eens uit isquote:Op maandag 6 november 2006 20:40 schreef _-my-_ het volgende:
praat dan over seasons
dan krijgen we sneeuw:D
ik kijk er al naar uit ook al heb ik pets nog niet
Topic hoeft toch niet hard te gaan? Komt er weer allerlei slowchat over van alles en nog wat wat absoluut niet relevant is voor de Sims.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef Danaa het volgende:
Tja en ik w8 nogsteeds totdat de DVD/CD-rom speler gemaakt is..
Maar het wachten gaat me nogsteeds goed af, mis sims nog niet echt op dit moment. Heb genoeg andere dingen te doen. Het is voor mij nu even geen primaire levensbehoefte meer![]()
Het is de laatste tijd naar mijn mening rustiger geworden heh op het forum? Pets heeft wel weer lang genoeg geduurt we zijn er weer over uitgesproken zo'n beetje
Dat ben ik met dr eensquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef _-my-_ het volgende:
Hoe kunnen we nu nou over seasons praten als hij nog niet eens uit is
Tja we kunnen fantaseren he danatje
Dat kon bij The Sims 1 wel meende ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ben ik met dr eens![]()
Ik zou graag zien dat je bijvoorbeeld je je eigen groentes enzo kan verbouwen![]()
Dat kan nu ook! Bij modthesims heb ik aardbeien, appelboom, sla en radijs vandana gehaald. Met vogelverschrikker en kruiwagentje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef Elvi het volgende:
Ik zou graag zien dat je bijvoorbeeld je je eigen groentes enzo kan verbouwen![]()
aging cheat uitzetten?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:48 schreef Lotjeb het volgende:
Help! Moeder is zwanger maar haar buik kan niet groeien ofzo, ik kan helemaal niks meer met haar, spel is compleet in de war... ?
Ik heb hem alquote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:
The Sims 2: Happy Holiday Stuff (EXPANSION)
Nieuw?
Mijn vrouw is bezig met haar derde levenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:23 schreef _-my-_ het volgende:
en waar is je vrouw nu?dood?
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Timmai het volgende:
The Sims 2: Happy Holiday Stuff (EXPANSION)
Nieuw?
quote:The Holidays Are Almost Here!
Tuesday, October 24th in Maxis Stuff, Articles, SP3 Happy Holiday Stuff by julianarosalia
Have you been naughty or have you been nice? If you’re good little boys and girls, then Santa will leave you some new Holiday objects and outfits in your stockings or under the tree. Or could can go buy them yourselves.
There are three different versions of this years Holiday Stuff; The Sims 2 Holiday Edition, The Sims 2 Happy Holiday Stuff and The Sims 2 Happy Holiday Mini Pack (the mini pack is for those of you who bought the 2005 Holiday Edition or Stuff Pack). The Mini Pack has 20 new items and outfits with both a more traditional Scandanavian and Asian theme. Check out pictures and videos at the Official Holiday Site and then go chat about it in our forums here…
Op Tab drukken.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ff een heel duf vraagje, waar ik zelf niet uitkom: waar zet je uit dat elk voorwerp waarbij je in de buurt komt, vervaagt? (plaatje als voorbeeld).
't Stoort me, vooral als ik mooie foto's wil nemen..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |