aankoop bon bewaardquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb gisteren Sims Pets gekregen met Sinterklaas
Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?![]()
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
Nee hoor, hij is gewoon van de Intertoys.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen
maar dit ruikt naar warez
dus als je em niet origineel hebt -> gewoon kopen in de winkel
Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen
maar dit ruikt naar warez
dus als je em niet origineel hebt -> gewoon kopen in de winkel
nu vraag ik me dat toch af, want ik gebruik ook gewoon codes die eerder gebruikt zijn. Iedereen die dezelfde illegale versie als ik heeft gebruikt dezelfde code als ik. Ik weet niet of de serial daardoor gekraakt is of wellicht foutief gedrukt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.
Het komt vaak genoeg voor dat je iets koopt waarvan de code gekraakt is. Je kunt dan gewoon terug naar de winkel, of Maxis verwittigen en daar een nieuwe code aanvragen.
ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.
Kennen jlullie dit progje ook?
http://sims.ambertation.de/ = legaal.
Hoe simmen jullie? Ik oa met dat progje
en ik maak altijd mijn eigen familie aan en daar bouw ik een huis voor
met alles erop en eraan
Dit is een machtig programmatje hoor. Eerst was er Sim enhancer maar daar moest je voor betalen. Voor deze gelukkig niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef releaze het volgende:
[..]
ik ookhoewel ik niet de nieuwste heb omdat ik dan net.2 moet installeren..had ik eerder en daar werd mn pc traag van. Maar simpe is echt HET programma, aspirations enzo veranderen, familyties etc. heb ook een paar unidegrees ermee gemaakt.
Nesle, doet ´ie het al? Zit er niet toevallig een 'nul' in wat een letter O moet zijn (of andersom)?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:
Ik heb gisteren Sims Pets gekregen met Sinterklaas
Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?![]()
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruikenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.
Kennen jlullie dit progje ook?
http://sims.ambertation.de/ = legaal.
Hoe simmen jullie? Ik oa met dat progje
en ik maak altijd mijn eigen familie aan en daar bouw ik een huis voor
met alles erop en eraan
Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft.quote:Op zondag 3 december 2006 10:19 schreef berney het volgende:
Ik heb zwaar de pe in, eerst kon ik wel autorijden en komt mijn sim zonder auto thuis.Vervolgens kan ik niet meer autorijden.
Wéér alles opnieuw installeren.
Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enzquote:Op zondag 3 december 2006 10:21 schreef thewitch het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruiken![]()
Gr. thewitch![]()
Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.quote:Op zondag 3 december 2006 10:28 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft.Ik download ze met mesh maar toch krijg ik telkens wel 10x dezelfde traingspak-zwembroek of broek met shirt te zien, ze komen allemaal in de map van savesims te staan of moet ik ze ook nog in de download map zetten
![]()
![]()
Moet ik dan eerst dit programma installeren Migration to .NET 2.0 voordat ik SimPE 0.60 kan gebruikenquote:Op zondag 3 december 2006 10:39 schreef berney het volgende:
[..]
Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enz
een cheat/edit program dus.
Ik zat er al naar te kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 10:45 schreef berney het volgende:
Peri, misschien kun je kijken bij die link die ik je gaf. er is ook een uitgebreide sectie voor objecten. geen idee hoe dat werkt, maar misschien kun je daarin ook zien of het werkt ja/nee
Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijfquote:Op zondag 3 december 2006 10:41 schreef berney het volgende:
[..]
Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.
Heb nu alles geüninstalleerd t/m nachtleven. dat is hét pakket waar de auto voor het eerst komt en nu kan ik wel autorijden.terwijl ik echt nachtleven de buurt geinstalleerd had bij huisdieren.
naja, alles maar weer installeren en per uitbreiding kijken of ie het doet.
Het houd me wel bezig zo.
Oh wacht, je bedoelt verder op de site.quote:Op zondag 3 december 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zat er al naar te kijken. Maar moet je niet persé Pets hebben? (Ik heb alleen de basisgame). En wat dat .net2? Ik hou dr niet van om zomaar dingen te installeren op mn pc
.
Kun je dat niet eerder zeggen.quote:Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijf
Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.quote:Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelt verder op de site..
.
Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de boardquote:
Ik heb de laatste twee nu ook elders op mijn pc gezet.quote:Op zondag 3 december 2006 10:54 schreef thewitch het volgende:
[..]
Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de board![]()
Nu ik heb het ook ontdek door het boekje door te lezen en sinds die tijd lees ik eeerst want de meeste delen zie ik nu dat je ze ergens anders moet installeren. Blij dat ik dus over een 2e HD beschik, maar je kunt ze ook ergens anders plaatsen op je c schijf.![]()
Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppenquote:Op zondag 3 december 2006 10:50 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.
Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.quote:Op zondag 3 december 2006 11:09 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppen![]()
Dit staat er vermeld : Installeer Desims2 huisdieren NIET in dezelfde map als Desims2. Mocht dat overhoopt toch gebeuren, dan overschrijven de bestanden van Desims2 huisdieren de bestanden van Desims2 en werkt géén van beide spellen meer goed.
Het installatieprogramma installeert Desims2 huisdieren standaard in een andere map. Als je Desims2 huisdieren op een andere locatie wilt installeren, zorg er dan voor dat dit uitbreidingspakket niet in dezelfde map als Desims2 installeert.
Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuwquote:Op zondag 3 december 2006 11:11 schreef berney het volgende:
[..]
Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.
Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.quote:Op zondag 3 december 2006 11:16 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuwdaar ik nog 1tje heb ontdekt die ik ook apart moet houden.
Dus ik installeer desims2 gewoon op mijn c schijf en de rest komen op mijn andere schijf te staan en hopelijk functioneert dan alles zo als het moet, want ik begin nu ook echt wanhopig te worden wat thesims betreft![]()
Felrood is meestal een hack. Verder heb ik ook geen nuttige tipsquote:Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo.
Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.quote:Op zondag 3 december 2006 11:38 schreef berney het volgende:
[..]
Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.
Ik kan in ieder geval autorijden......
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis simsquote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.
wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)quote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef PeRi het volgende:
Effe gespeeld net, nieuwe badkamerset op reflexsims gehaald. Maar had geen zin.
[afbeelding]
Tuurlijk mag het gewoon, staat ook in de openingspostquote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef berney het volgende:
[..]
wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)
Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zettenquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:
[..]
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |