abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44075903
Heb nu mijn pc geformatteerd, er waren meer fouten aanwezig......
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:32:31 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44076497
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_44077615

Ik heb gisteren Sims Pets gekregen met Sinterklaas
Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_44079047
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:

Maar nu wil ik hem instaleren en dan moet ik dus die code invoeren, maar hij zegt nu dat die code niet geldig is?
Ik heb hem nu al 10 keer ingevoerd en steeds doet hij het niet, ook heb ik geprobeerd de code in kleine letters te doen ipv HOOFDLETTERS maar dat verandert hij vanzelf als ik de volgende codevakje moet invullen. Weet één van jullie wat ik moet doen of kan doen?
aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen

maar dit ruikt naar warez
dus als je em niet origineel hebt -> gewoon kopen in de winkel
pi_44079091
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

aankoop bon bewaard
als je em teminste origineel hebt teruggaan naar de winkel lijkt me en een nieuwe vragen

Nee hoor, hij is gewoon van de Intertoys.
Aankoopbon hebben we ook nog, en ik heb ff screens gemaakt van dat de code ongeldig is.
Ga nu heen.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:34:41 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_44079116
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:

[..]

aankoop bon bewaard

Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.

Het komt vaak genoeg voor dat je iets koopt waarvan de code gekraakt is. Je kunt dan gewoon terug naar de winkel, of Maxis verwittigen en daar een nieuwe code aanvragen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:54:07 #267
81237 releaze
best of both worlds
pi_44081977
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind dit anders helemaal niet naar warez ruiken.

Het komt vaak genoeg voor dat je iets koopt waarvan de code gekraakt is. Je kunt dan gewoon terug naar de winkel, of Maxis verwittigen en daar een nieuwe code aanvragen.
nu vraag ik me dat toch af, want ik gebruik ook gewoon codes die eerder gebruikt zijn. Iedereen die dezelfde illegale versie als ik heeft gebruikt dezelfde code als ik. Ik weet niet of de serial daardoor gekraakt is of wellicht foutief gedrukt.
pi_44085353
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.

Kennen jlullie dit progje ook?
http://sims.ambertation.de/ = legaal.

Hoe simmen jullie? Ik oa met dat progje
en ik maak altijd mijn eigen familie aan en daar bouw ik een huis voor

met alles erop en eraan
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:11:50 #269
81237 releaze
best of both worlds
pi_44086936
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
pffff, de hele dag naar de kl*te om te formatteren maar goe de sims staan er weer op.

met alles erop en eraan
ik ook hoewel ik niet de nieuwste heb omdat ik dan net.2 moet installeren..had ik eerder en daar werd mn pc traag van. Maar simpe is echt HET programma, aspirations enzo veranderen, familyties etc. heb ook een paar unidegrees ermee gemaakt.
pi_44087387
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:11 schreef releaze het volgende:

[..]

ik ook hoewel ik niet de nieuwste heb omdat ik dan net.2 moet installeren..had ik eerder en daar werd mn pc traag van. Maar simpe is echt HET programma, aspirations enzo veranderen, familyties etc. heb ook een paar unidegrees ermee gemaakt.
Dit is een machtig programmatje hoor. Eerst was er Sim enhancer maar daar moest je voor betalen. Voor deze gelukkig niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door berney op 02-12-2006 20:54:35 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:19:44 #271
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_44090616
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:23 schreef Nesle het volgende:

Nesle, doet ´ie het al? Zit er niet toevallig een 'nul' in wat een letter O moet zijn (of andersom)?
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_44097508
Ik heb zwaar de pe in, eerst kon ik wel autorijden en komt mijn sim zonder auto thuis. Vervolgens kan ik niet meer autorijden.

Wéér alles opnieuw installeren.
pi_44097522
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:

met alles erop en eraan
Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruiken

Gr. thewitch
pi_44097586
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:19 schreef berney het volgende:
Ik heb zwaar de pe in, eerst kon ik wel autorijden en komt mijn sim zonder auto thuis. Vervolgens kan ik niet meer autorijden.

Wéér alles opnieuw installeren.
Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft. Ik download ze met mesh maar toch krijg ik telkens wel 10x dezelfde traingspak-zwembroek of broek met shirt te zien, ze komen allemaal in de map van savesims te staan of moet ik ze ook nog in de download map zetten

pi_44097675
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:21 schreef thewitch het volgende:

[..]

Wat is dat precies voor een programma, waar kun je deze voor gebruiken

Gr. thewitch
Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enz

een cheat/edit program dus.
pi_44097703
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:28 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu ik heb thesims al zo vaak opnieuw geinstalleerd dat ik de keren al niet meer eens tellen kan, ik krijg het maar niet voor elkaar wat de kleding voor thesims betreft. Ik download ze met mesh maar toch krijg ik telkens wel 10x dezelfde traingspak-zwembroek of broek met shirt te zien, ze komen allemaal in de map van savesims te staan of moet ik ze ook nog in de download map zetten

Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.

Heb nu alles geüninstalleerd t/m nachtleven. dat is hét pakket waar de auto voor het eerst komt en nu kan ik wel autorijden. terwijl ik echt nachtleven de buurt geinstalleerd had bij huisdieren.

naja, alles maar weer installeren en per uitbreiding kijken of ie het doet.

Het houd me wel bezig zo.
  zondag 3 december 2006 @ 10:42:38 #277
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44097724
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo .
Whatever I want.
pi_44097744
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:39 schreef berney het volgende:

[..]

Downloaden en installeren maar. je kan bij tools je buurt browsen en je sims aanpassen/karakter/geld/hoeveel vrienden/je kind op particuliere school zetten enz enz

een cheat/edit program dus.
Moet ik dan eerst dit programma installeren Migration to .NET 2.0 voordat ik SimPE 0.60 kan gebruiken
pi_44097749
Peri, misschien kun je kijken bij die link die ik je gaf. er is ook een uitgebreide sectie voor objecten. geen idee hoe dat werkt, maar misschien kun je daarin ook zien of het werkt ja/nee
  zondag 3 december 2006 @ 10:47:31 #280
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44097768
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:45 schreef berney het volgende:
Peri, misschien kun je kijken bij die link die ik je gaf. er is ook een uitgebreide sectie voor objecten. geen idee hoe dat werkt, maar misschien kun je daarin ook zien of het werkt ja/nee
Ik zat er al naar te kijken . Maar moet je niet persé Pets hebben? (Ik heb alleen de basisgame). En wat dat .net2? Ik hou dr niet van om zomaar dingen te installeren op mn pc .
Whatever I want.
pi_44097784
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:41 schreef berney het volgende:

[..]

Ik heb een speciale map voor downloads in documenten van EA games.

Heb nu alles geüninstalleerd t/m nachtleven. dat is hét pakket waar de auto voor het eerst komt en nu kan ik wel autorijden. terwijl ik echt nachtleven de buurt geinstalleerd had bij huisdieren.

naja, alles maar weer installeren en per uitbreiding kijken of ie het doet.

Het houd me wel bezig zo.
Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijf
  zondag 3 december 2006 @ 10:48:17 #282
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44097786
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zat er al naar te kijken . Maar moet je niet persé Pets hebben? (Ik heb alleen de basisgame). En wat dat .net2? Ik hou dr niet van om zomaar dingen te installeren op mn pc .
Oh wacht, je bedoelt verder op de site. . .
Whatever I want.
pi_44097795
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik weet wel dat er 3 uitbreidingen zijn die je niet bij elkaar mag plaatsen, dit betreft: Gaan het maken - Huisdieren - Glamour accessoires die staan bij mij op en andere schijf
Kun je dat niet eerder zeggen.
pi_44097804
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:48 schreef PeRi het volgende:

[..]

Oh wacht, je bedoelt verder op de site. . .
Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.
pi_44097863
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:49 schreef berney het volgende:

[..]

Kun je dat niet eerder zeggen.
Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de board

Nu ik heb het ook ontdek door het boekje door te lezen en sinds die tijd lees ik eeerst want de meeste delen zie ik nu dat je ze ergens anders moet installeren. Blij dat ik dus over een 2e HD beschik, maar je kunt ze ook ergens anders plaatsen op je c schijf.
pi_44097901
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:54 schreef thewitch het volgende:

[..]

Sorry, had dit al eens een keer eerder vermeld op de board

Nu ik heb het ook ontdek door het boekje door te lezen en sinds die tijd lees ik eeerst want de meeste delen zie ik nu dat je ze ergens anders moet installeren. Blij dat ik dus over een 2e HD beschik, maar je kunt ze ook ergens anders plaatsen op je c schijf.
Ik heb de laatste twee nu ook elders op mijn pc gezet. Ben benieuwd.
pi_44098043
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:50 schreef berney het volgende:

[..]

Ja, je hebt dat prog ook voor andere versies.
Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppen

Dit staat er vermeld : Installeer Desims2 huisdieren NIET in dezelfde map als Desims2. Mocht dat overhoopt toch gebeuren, dan overschrijven de bestanden van Desims2 huisdieren de bestanden van Desims2 en werkt géén van beide spellen meer goed.

Het installatieprogramma installeert Desims2 huisdieren standaard in een andere map. Als je Desims2 huisdieren op een andere locatie wilt installeren, zorg er dan voor dat dit uitbreidingspakket niet in dezelfde map als Desims2 installeert.
pi_44098062
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:09 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik ben net aan het lezen en nu zie ik ook dat je the sims: studenleven-nachtleven-gaan het maken-huisdieren en glamour accessoires niet bij elkaar in 1 map mag stoppen

Dit staat er vermeld : Installeer Desims2 huisdieren NIET in dezelfde map als Desims2. Mocht dat overhoopt toch gebeuren, dan overschrijven de bestanden van Desims2 huisdieren de bestanden van Desims2 en werkt géén van beide spellen meer goed.

Het installatieprogramma installeert Desims2 huisdieren standaard in een andere map. Als je Desims2 huisdieren op een andere locatie wilt installeren, zorg er dan voor dat dit uitbreidingspakket niet in dezelfde map als Desims2 installeert.
Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.
pi_44098134
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:11 schreef berney het volgende:

[..]

Wat gek dat je dat ook gescheiden moet houden, maar goed studentenleven gebruik ik eigenlijk toch niet.
Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuw daar ik nog 1tje heb ontdekt die ik ook apart moet houden.

Dus ik installeer desims2 gewoon op mijn c schijf en de rest komen op mijn andere schijf te staan en hopelijk functioneert dan alles zo als het moet, want ik begin nu ook echt wanhopig te worden wat thesims betreft
pi_44098511
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:16 schreef thewitch het volgende:

[..]

Nu ik installeer mijn sims ook maar wederom opnieuw daar ik nog 1tje heb ontdekt die ik ook apart moet houden.

Dus ik installeer desims2 gewoon op mijn c schijf en de rest komen op mijn andere schijf te staan en hopelijk functioneert dan alles zo als het moet, want ik begin nu ook echt wanhopig te worden wat thesims betreft
Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.

Ik kan in ieder geval autorijden......
  zondag 3 december 2006 @ 11:46:08 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44098671
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo .
Felrood is meestal een hack. Verder heb ik ook geen nuttige tips .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_44099523
TVP

Net weer de Sims 2 herontdekt, maar nog maar een no0b qua downloads etc.
Maar wel leuk om te lezen wat iedereen met zijn Sims kan. Dat wordt een tijd oefenen voor me...
pi_44100125
Ik hoop nu dat er eens een uitbreiding komt ala magic dat je in dat gat kan springen ergens heen.

Dat mis ik zo.
pi_44101812
ik had eerst een programma voor sims2 waarmee je bepaalde dingen kon veranderen in het spel zoals stamboom, alleen ik weet niet meer hoe het programmaatje heet, weet iemand het toevallig?

edit: lol toevallig zie ik dat het programma een paar posts boven gepost is, dus laat maar :p

[ Bericht 21% gewijzigd door Rorata op 03-12-2006 14:03:10 ]
pi_44103781
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:38 schreef berney het volgende:

[..]

Hoeveel schijven heb je? Ik zeg net tegen mijn man, je moet maar genoeg schijven hebben dan om alles te installeren. maar ik maak even een kopie/plakken want het zijn handige tips.

Ik kan in ieder geval autorijden......
Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.
  zondag 3 december 2006 @ 15:02:34 #296
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44103859
Effe gespeeld net, nieuwe badkamerset op reflexsims gehaald. Maar had geen zin .

Whatever I want.
pi_44104121
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef thewitch het volgende:

[..]

Ik heb er maar 2 een C en een F schijf, maar de C schijf is bij mij de grootste dus daar komen dan ook al mijn downloads erop te staan.
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
pi_44104133
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef PeRi het volgende:
Effe gespeeld net, nieuwe badkamerset op reflexsims gehaald. Maar had geen zin .

[afbeelding]
wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)
  zondag 3 december 2006 @ 15:15:55 #299
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44104293
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef berney het volgende:

[..]

wowwie, heb je een link voor me? (als het mag)
Tuurlijk mag het gewoon, staat ook in de openingspost .

Plaatje van de reflexsims site:

http://reflexsims.de/ , bathroom en dan de Tadao badkamer. De recolours moet je er wel bij downen. De douche kom wel ergens anders vandaan, weet alleen niet meer waar.
Whatever I want.
pi_44104342
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:

[..]

En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zetten nu kan ik die ook opnieuw erop zetten baal er wel ff van
  zondag 3 december 2006 @ 15:18:41 #301
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44104406
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')