ja leuk, daar kun je foto's mee makenquote:Op donderdag 9 november 2006 19:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Op Tab drukken.
Krijg je een "fotomodus" en kun je navigeren met de Q, W, E, Z en X toetsen (foto maken met C).
Jawel, want jij zegt dat je het irritant vindt bij het foto's maken. Bij mij verdwijnt die vervaging als ik op Tab druk. Overigens staat er bij de instellingen ook een optie om het uit te schakelen meen ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja leuk, daar kun je foto's mee maken. Dat weet ik. Maar daar heeft die vervaging toch niks mee te maken?
En die wil ik hebben. Bij mij verdwijnt die vervaging nl. niet met tabquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jawel, want jij zegt dat je het irritant vindt bij het foto's maken. Bij mij verdwijnt die vervaging als ik op Tab druk. Overigens staat er bij de instellingen ook een optie om het uit te schakelen meen ik.
De kleine is een thumbnail, daar moet ook een origineel screenshot vna in je mapje bestaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:27 schreef Double-U het volgende:
Tijd voor een paar screens.
peuter Jade
[afbeelding]
papa Dimitri probeerde de laptop te repareren
[afbeelding]
Jade schrok nogal en wordt nu getroost door een aangebrande papa
[afbeelding]
De grootte van m´n foto´s varieert nogal, de kleine zijn met de tab-toets genomen.
Je hebt gelijk! Ff aangepast.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De kleine is een thumbnail, daar moet ook een origineel screenshot vna in je mapje bestaan.
Dat mag vast niet van je moederquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:41 schreef _-my-_ het volgende:
Semtes toffe screens zitten die mensen in dat pakket?
k wil dat pakket ook wel
waar koop je dat?
zijn daar ook nog andere dingen bij??
Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Even offtopic:
Hou eens op met het belachelijk maken van jongere users. Misschien geeft je dat een beter gevoel over jezelf ofzo maar het is vrij triest
Over een paar jaar is ze misschien admin dus je kan nu alvast beginnen met paaien
seriously op je 12e kun je je tijd beter op sugababes vertoeven als je aan t internetten bent....quote:Op zondag 12 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.
Ze is irritant omdat ze 12 is en nog niet alles snaptquote:Op zondag 12 november 2006 01:28 schreef SEMTEX het volgende:
Het heeft helemaal geen zak met haar leeftijd te maken, ze is al een paar delen lang vreselijk irritant en ik ben echt niet de enige die er zo over denkt.
mja dat is wel fok. er wordt zoveel mogelijk volwassen omgegaan met de jongeren op het forum cq ze moeten zich maar leren zo volwassen mogelijk te gedragen. Maar ja, als je jezelf al niet kan verplaatsten tot het niveau van een jongere, hoe kan je dan eisen dat een jongere zich wel zou moeten kunnen verplaatsen naar het niveau van een volwassene?quote:Op zondag 12 november 2006 09:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze is irritant omdat ze 12 is en nog niet alles snaptZelf waren we op die leeftijd ook niet alwetend. Ik heb verder geen last van haar, ik vind het gewoon irritant dat mensen rotopmerkingen daarover gaan maken.
ok bedankt... dat zal geen probleem zijn.... ik heb de originele versie. Maar goed hoe ga ik dat aantonen... Maar denk wel dat zij een manier weten om dat te doenquote:Op maandag 13 november 2006 02:16 schreef releaze het volgende:
ik heb ff snel in mn registry gekeken of het sims2 serialnummer daar bekend is, maar ik kon het niet vinden. ik denk dat je het beste ff maxis/ea games nederland kan bellen voor het/een nieuw serial nummer, moet je wel aantonen dat je originele cds hebt.
Gewoon weer op Tab drukken...als je dan dubbelklikt op je sim (plaatje links) dan ben je weer waar je gebleven was...quote:Op maandag 13 november 2006 15:54 schreef radioanne het volgende:
Ik heb een vraagje over die Tab functie.. Ik weet hoe ik hem kan gebruiken, maar hoe krijg ik na de foto dan mn scherm weer in de normale mode, zodat ik weer een beetje overzicht heb.. Dat vind ik namelijk heel lastig om weer te doen, bestaat er een simpel commando voor?
ik heb geen downloadmapquote:Op zondag 12 november 2006 23:05 schreef stephanie_xx het volgende:
Ga naar je documenten map, en dan naar de map 'EA games' dan krijg je een map over The sims 2 etc, en dan gooi je je downloads in de download map. Have Fun!![]()
Ah ok! dankjewel!quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Gewoon weer op Tab drukken...als je dan dubbelklikt op je sim (plaatje links) dan ben je weer waar je gebleven was...
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D.quote:
super bedankt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D..
Je hoeft de gedownloade spullen niet nog eens te openen!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef wonder_woman het volgende:
hey even vraagje.. als ik spullen download en ik open ze dan komt er een scherm met allemaal letters...is dit goed???
en hoe moet ik ze in de sims plaatsen ik heb alle sims dus moet ik ze dan in een map bij de sims 2 pets gooien, of moet ik daarin een map maken???
gr
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik die map even in de OP gooi jongens..
En het is sneller te vinden voor ons zelf, even copypaste, klaar ben jequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Danaa het volgende:
[..]
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.
Zodra er toch weer iemand is die erom gaat vragen verwijzen we ze door naar de OP..![]()
Waarvoor? Wat bedoel je?? Voor die downloads map?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:22 schreef Flyga het volgende:
Moet je alle uitbreidingen tot en met Pets hebben? Of kan je het ook alleen met sims 2 + pets
Als jij alleen de standaard sims 2 hebt met die 4 cd's kun jij gewoon pets instaleren dan hoeft het niet zo te zijn dat je eerst studentenleven of bijvoorbeeld nachtleven moet hebben.. Je kunt Pets gewoon kopen en instalerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef Flyga het volgende:
Ik bedoel gewoon uitbreiding pets voor sims 2
Als hem klachten hadden op hebben dan had je die hier wel gelezen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef _-my-_ het volgende:
bij wie werkt pets nig goed?
dat ik weet of ik hem moet kopen of niet
Vergeet niet ook de prullenbak te legenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef _-my-_ het volgende:
als ik dingen verwijder dan gaat er nog steeds MINDER schijfruimte zijn
weet iemand hoe dat kom:s
Open een topic in DIGquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:30 schreef _-my-_ het volgende:
pfffff wat kan ik nu doen
ik had toen problemen met het updaten van mn bestanden omdat ik simssysteembbestanden had gedownload en vervangen. toen stopte de update altijd bij wants.package. Kijk eens op welk moment hij bij jou vastloopt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
Omg steeds als ik een uitbreiding bij de sims 2 (pc) wil doen, gaat de hele instalering goed, maar bij het UPdaten van sims 2 gaat het miswie tips?
De meeste heb ik gedownload van de sites die hier al eerder genoemd zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 01:29 schreef izzypizzy het volgende:
Clauw die outfit van die rechter sim is leuk, die heb k nog niet...weet je nog waar je m vandaan hebt toevallig???![]()
hij slaat op als je van huis bent.. of heb je die anderhalf uur alleen o[p kavels gespeeld?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef releaze het volgende:
ach potdomme. lekker anderhalf uur gesimd, rondgehangen op openbare kaveltjes, wil ik naar huis toegaan (met leden van mn casual groep) rijdt die auto niet weg. Spel vast! Kon er ook niet uit, netzoals eerder mensen hadden aangegeven. Dit was voor mij dus de eerste keer. Vind het wel jammer, ben ik weer anderhalf uur aan relaties etc opbouwen kwijt...
Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Danaa het volgende:
[..]
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.
Zodra er toch weer iemand is die erom gaat vragen verwijzen we ze door naar de OP..![]()
Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef DarkManta het volgende:
Damn dat mensen het geduld hebben met dit spel, heb het eens effe gedaan. Maar voor mij is dit TE saai.
Ik denk eerder geduld dan fantasie, mijn fantasie overstijgd dat van the Sims2.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ik
Heb trouwen net naar EA gebeld om een nieuw serienummer van Studentenleven. Gaat erg makkelijk trouwens, ik moest de hoes kopieren en de cd en dat emailen naar een emailadres. Ik krijg dan z.s.m. een nieuw serialnummer teruggestuurd... Dus ik ben straks weer happyKan ik En studentenleven weer installeren EN Huisdieren
![]()
Je bent een van de uitzonderingen C_Aquote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagd
als ik in een topic kijk waar ik nog nooit geweest ben, dan kijk ik altijd eerst in de OP... En als ik iets zoek ookquote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bent een van de uitzonderingen C_A.
.
in open for business zitten 3 ninja outfitsquote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef SEMTEX het volgende:
Martial arts? Bij welke expansion pack komt dat dan?
nee ik ben er vandaag achter gekomen wat het was, ik heb een geintegreerde videokaart van unichrome erop zitten en die trok het spel niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef releaze het volgende:
heb je je custom content al wel aangezet?
Of extra geheugen bijprakkenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef releaze het volgende:
Het grote peggysims haardownload festijn is begonnen210 kapsels, ik heb zo het idee dat mn pctje dit heul moeilijk gaat trekken
Misschien moet ik in de kerstvakantie maar eens mn downloadsmap gaan reorganiseren
ik heb al een gig en de gameplay gaat prima, alleen het laden duurt tegenwoordig net zo lang als sims op vakantie van toenertijd.....gaaaaapquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
http://www.parsimonious.org/fashion2/meshes.shtml
Deze?
Wat een leuk haar!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef Lotjeb het volgende:
Veel tijd heb ik niet en Jasmijn Flink is dan ook nog steeds een kind, maar wel een heel lief kindsprak de trotse simmoeder
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb daar ook ff gekeken bij de halloween kleding en nu staat er onder mesh bij ...... dus dan ist die mesh niet in parmoniousi te vinden????quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
http://www.parsimonious.org/fashion2/meshes.shtml
Deze?
Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Insiminator is ge-update voor Pets en Holiday-Pack!![]()
Opnieuw ophalen en de ander deletenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:53 schreef thewitch het volgende:
[..]
Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalen![]()
Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijtquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Opnieuw ophalen en de ander deleten![]()
![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 Alstuquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:34 schreef thewitch het volgende:
Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |