Als hem klachten hadden op hebben dan had je die hier wel gelezen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef _-my-_ het volgende:
bij wie werkt pets nig goed?
dat ik weet of ik hem moet kopen of niet
Vergeet niet ook de prullenbak te legenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef _-my-_ het volgende:
als ik dingen verwijder dan gaat er nog steeds MINDER schijfruimte zijn
weet iemand hoe dat kom:s
Open een topic in DIGquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:30 schreef _-my-_ het volgende:
pfffff wat kan ik nu doen
ik had toen problemen met het updaten van mn bestanden omdat ik simssysteembbestanden had gedownload en vervangen. toen stopte de update altijd bij wants.package. Kijk eens op welk moment hij bij jou vastloopt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:46 schreef Flyga het volgende:
Omg steeds als ik een uitbreiding bij de sims 2 (pc) wil doen, gaat de hele instalering goed, maar bij het UPdaten van sims 2 gaat het miswie tips?
De meeste heb ik gedownload van de sites die hier al eerder genoemd zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 01:29 schreef izzypizzy het volgende:
Clauw die outfit van die rechter sim is leuk, die heb k nog niet...weet je nog waar je m vandaan hebt toevallig???![]()
hij slaat op als je van huis bent.. of heb je die anderhalf uur alleen o[p kavels gespeeld?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:46 schreef releaze het volgende:
ach potdomme. lekker anderhalf uur gesimd, rondgehangen op openbare kaveltjes, wil ik naar huis toegaan (met leden van mn casual groep) rijdt die auto niet weg. Spel vast! Kon er ook niet uit, netzoals eerder mensen hadden aangegeven. Dit was voor mij dus de eerste keer. Vind het wel jammer, ben ik weer anderhalf uur aan relaties etc opbouwen kwijt...
Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Danaa het volgende:
[..]
A.u.b. doe dat.. al weet ik niet zo zeker of ze dat gaan lezen.. zo zie je nu ook maar weer want deze persoon heeft ook jou reactie niet gelezen, nou was die ook niet op diegene gericht maar toch.
Zodra er toch weer iemand is die erom gaat vragen verwijzen we ze door naar de OP..![]()
Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef DarkManta het volgende:
Damn dat mensen het geduld hebben met dit spel, heb het eens effe gedaan. Maar voor mij is dit TE saai.
Ik denk eerder geduld dan fantasie, mijn fantasie overstijgd dat van the Sims2.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet heel veel fantasie hebben om dit te spelen denk ik
Heb trouwen net naar EA gebeld om een nieuw serienummer van Studentenleven. Gaat erg makkelijk trouwens, ik moest de hoes kopieren en de cd en dat emailen naar een emailadres. Ik krijg dan z.s.m. een nieuw serialnummer teruggestuurd... Dus ik ben straks weer happyKan ik En studentenleven weer installeren EN Huisdieren
![]()
Je bent een van de uitzonderingen C_Aquote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dnek wel dat de meeste dat wel gaa lezen. Ik zocht het namelijk ook, het eerste wat ik deed is in de OP kijken... waar het niet stond... toen heb ik het maar gevraagd
als ik in een topic kijk waar ik nog nooit geweest ben, dan kijk ik altijd eerst in de OP... En als ik iets zoek ookquote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je bent een van de uitzonderingen C_A.
.
in open for business zitten 3 ninja outfitsquote:Op donderdag 16 november 2006 00:28 schreef SEMTEX het volgende:
Martial arts? Bij welke expansion pack komt dat dan?
nee ik ben er vandaag achter gekomen wat het was, ik heb een geintegreerde videokaart van unichrome erop zitten en die trok het spel niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef releaze het volgende:
heb je je custom content al wel aangezet?
Of extra geheugen bijprakkenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef releaze het volgende:
Het grote peggysims haardownload festijn is begonnen210 kapsels, ik heb zo het idee dat mn pctje dit heul moeilijk gaat trekken
Misschien moet ik in de kerstvakantie maar eens mn downloadsmap gaan reorganiseren
ik heb al een gig en de gameplay gaat prima, alleen het laden duurt tegenwoordig net zo lang als sims op vakantie van toenertijd.....gaaaaapquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
http://www.parsimonious.org/fashion2/meshes.shtml
Deze?
Wat een leuk haar!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:34 schreef Lotjeb het volgende:
Veel tijd heb ik niet en Jasmijn Flink is dan ook nog steeds een kind, maar wel een heel lief kindsprak de trotse simmoeder
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb daar ook ff gekeken bij de halloween kleding en nu staat er onder mesh bij ...... dus dan ist die mesh niet in parmoniousi te vinden????quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:08 schreef Elvi het volgende:
http://www.parsimonious.org/fashion2/meshes.shtml
Deze?
Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Elvi het volgende:
Insiminator is ge-update voor Pets en Holiday-Pack!![]()
Opnieuw ophalen en de ander deletenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:53 schreef thewitch het volgende:
[..]
Kun je de oude download gebruiken of moet je deze opnieuw ophalen![]()
Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijtquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Opnieuw ophalen en de ander deleten![]()
![]()
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269 Alstuquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:34 schreef thewitch het volgende:
Waar kan ik deze downloaden ben de link kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |