Word, dawg. So true.quote:Op maandag 11 september 2006 17:00 schreef Tain het volgende:
Als de release bekend wordt dan posten mensen alleen maar dat Ruzbeh hun Wii mag aanschaffen of dat ze het jammer vinden dat Ruzbeh gelijk had
Denk 't niet.quote:Op maandag 11 september 2006 17:33 schreef Xrenity het volgende:
Halen we 14 september in dit topic?
ik gok van niet...quote:Op maandag 11 september 2006 17:33 schreef Xrenity het volgende:
Halen we 14 september in dit topic?
en wie is de gelukkige vrijwilliger? of gaan we lotenquote:Op maandag 11 september 2006 18:17 schreef RaymanNL het volgende:
idd, na 15 september is het tijd voor een nieuwe OP![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef EricG het volgende:
Ruzbeh natuurlijk. Die heeft toch niks beters te doen.
15 maar?quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef MilaNL het volgende:
Ruzbeh moet gaan sparen voor zo'n 15 wii's :-)
Goed punt.quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef MilaNL het volgende:
Ruzbeh moet gaan sparen voor zo'n 15 wii's :-)
Over 3 dagen weer.quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is t nou nog geen 14 september?
Hype hype hype, kap daar eens mee Nintendo, ik wordt er gek vanquote:Op maandag 11 september 2006 20:36 schreef Ruzbeh het volgende:
NoE noemt 14/15 september "biggest news of the year". Nog beter dan E3.![]()
Ik wordt met dt.quote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hype hype hype, kap daar eens mee Nintendo, ik wordt er gek van![]()
Gut hee, ik maak ook eens een typfoutjequote:
Ik hoop dat nu eindelijk de prijs bekend wordt. Ik gop op ¤200.quote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef alex4allofyou het volgende:
Wow, de echte discussie zit er al weer goed in.
Hoe laat zal die conference zijn NLse tijd en waar moeten we ons op richten? t Wordt toch in meerdere steden gehouden? Ik verwacht er veel van![]()
Shit, PI vergetenquote:Op maandag 11 september 2006 23:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gut hee, ik maak ook eens een typfoutjeGebeurt ook eens in het jaar ofzo. En ja, ik was er al achter gekomen maar ik had geen zin om nog aan te passen.
![]()
Maar typ je het zelf ook even goed, ja?
De OP staat als altijd op precies dezelfde plek en absoluut iedereen kan deze aanpassen. Zelfs mensen die hem willen aanpassenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef mini-lellan het volgende:
Kan er nou niemand een nieuwe OP maken?![]()
Ik word deze een beetje zat
Ja mevrouw.quote:Op maandag 11 september 2006 23:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gut hee, ik maak ook eens een typfoutjeGebeurt ook eens in het jaar ofzo. En ja, ik was er al achter gekomen maar ik had geen zin om nog aan te passen.
![]()
Maar typ je het zelf ook even goed, ja?
Maar dan zijn ze nog wel binnen marge van wat ze beloofd hebben (namelijk voor de PS3 te launchen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:22 schreef kepler het volgende:
zo'n anti-climax als ze dadelijk bekend maken:
launch-datum: maart 2007
prijs 270 euromijn verwachting
8 oktober, voor 220 euro
shit, 8 oktober is al over een maandquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze nog wel binnen marge van wat ze beloofd hebben (namelijk voor de PS3 te launchen)
Maar ik denk ook dat het sneller zal zijn dan we verwachten.
Same here kwam er achter dat mijn "fun" geld op is voor deze maand ....quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:28 schreef kepler het volgende:
[..]
shit, 8 oktober is al over een maand![]()
Helemaal niet over nagedacht... Ik laat hem echter wel staan
Hey, dat wilde ik al posten hier.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
Virtual Console titels van SEGA
[afbeelding]
http://www.esrb.org/ratings/search.jsp
Die heb ik dus nooit gezien. De DS reclames waren wel meer uitgezonden. Maar kom op, vergelijk het eens met de aantal keren dat je die baby door de lucht oud hebt zien worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan mij de cube reclame waar mensen in een kubus zaten wel herinneren. Strakke reclame, helaas maar 3 keer op tv geweest in Nederland
Klikquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan mij de cube reclame waar mensen in een kubus zaten wel herinneren. Strakke reclame, helaas maar 3 keer op tv geweest in Nederland
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat wilde ik al posten hier.
ik heb het al vaker gezegd: voor de launch heb je geen reclame nodig. De early-adapter kopen het toch wel en ze kunnen echt niet zoveel produceren dat de Wii niet uitverkocht raakt de eerste weken. De launch zelf is zowieso al reclame genoegquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:15 schreef DragonFire het volgende:
Oktober zou wel erg snel zijn, ik denk niet dat Nintendo alle bestellingen binnen die periode kan voldoen. Of de Wii's moeten binnen de komende week al naar Nederland worden verzonden. Ook zou ik verwachten dat er nog wat meer reclame in tv land gemaakt gaat worden. Nintendo moet dit keer maar niet zo cheap zijn met hun marketing, ze hebben eindelijk weer eens een machine die goed kan verkopen. Ik kan mij nog herinneren dat bij de ps1 en xbox echt veel aan marketing werd gedaan. Maar een n64 of gamecube reclame kan ik mij daarintegen niet voor de geest halen.
Dan zijn ze niet binnen de marge hoor. Ze hadden vòòr de tweede launchdatum van de PS3 (17 november dus) beloofd, zou een beetje naaiend zijn als ze zich daar niet aan houden. Ik hoop zelf op eind oktober, rond Halloween ofzo. Iig voor m'n verjaardagquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze nog wel binnen marge van wat ze beloofd hebben (namelijk voor de PS3 te launchen)
Maar ik denk ook dat het sneller zal zijn dan we verwachten.
Ik vind de Wii wel een product waarbij je zsm moet beginnen met reclame maken, kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb het al vaker gezegd: voor de launch heb je geen reclame nodig. De early-adapter kopen het toch wel en ze kunnen echt niet zoveel produceren dat de Wii niet uitverkocht raakt de eerste weken. De launch zelf is zowieso al reclame genoeg
Pas als er genoeg voorraad is en de launch-hype weg is, dan moet je reclame maken. Zag je ook gebeuren met de 360, en ws ook voor de PS3.
Reclame maken voor een product wat hoogstwaarschijnlijk uitverkocht is alleen maar negatieve reclame, daarom zegt Kepler ook dat je voor de launch geen reclame hoeft te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik vind de Wii wel een product waarbij je zsm moet beginnen met reclame maken, kan niet vroeg genoeg beginnen.
Graag zsm de mensen bekend maken met het product zodat ze meer tijd hebben om de mensen te 'bewerken' en iig eens het testmodel uit te proberen bij de MM of dergelijke. t Duurt veel langer om non-gamer doelgroepen zover te krijgen dat ze oog hebben voor een product zoals deze. Verder zou een goede marketing de retailers stimuleren om de Wiischappen een centraler punt te geven of om schapruimte te reserveren daar ze meer vertrouwen hebben in de Wii.
De 360 was al een tijd bezig met een behoorlijke campagne voordat ie in de schappen lag, via communicatiekanalen die anders liggen dan bij de Wii, Internet/ MTV en dat soort kanalen. Bij de Wii moet je veel meer denken aan dagbladen, bioscopen en TVreclame.
Helaas heb ik geen goede hoop dat ze t zo zullen aanpakken (in Europa). Marketing is niet iets waar Nintendo in uitblinkt, terwijl Sony magnefiek is. De tijd zal t leren.
Mwoah, dat vraag ik mij af. De hele x360 launch liep zo een beetje op het idee van "het is schaars dus zal het wel cool wezen"quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Reclame maken voor een product wat hoogstwaarschijnlijk uitverkocht is alleen maar negatieve reclame, daarom zegt Kepler ook dat je voor de launch geen reclame hoeft te maken.
alle 'reclame' die voor de 360 was gemaakt, had volgens mij met de launch te maken. Die MTV-presentatie was een onofficiele launch namelijk. Het heeft echt geen zin om reclame te maken voor de Wii vlak voor of tijdens de launch.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik vind de Wii wel een product waarbij je zsm moet beginnen met reclame maken, kan niet vroeg genoeg beginnen.
Graag zsm de mensen bekend maken met het product zodat ze meer tijd hebben om de mensen te 'bewerken' en iig eens het testmodel uit te proberen bij de MM of dergelijke. t Duurt veel langer om non-gamer doelgroepen zover te krijgen dat ze oog hebben voor een product zoals deze. Verder zou een goede marketing de retailers stimuleren om de Wiischappen een centraler punt te geven of om schapruimte te reserveren daar ze meer vertrouwen hebben in de Wii.
De 360 was al een tijd bezig met een behoorlijke campagne voordat ie in de schappen lag, via communicatiekanalen die anders liggen dan bij de Wii, Internet/ MTV en dat soort kanalen. Bij de Wii moet je veel meer denken aan dagbladen, bioscopen en TVreclame.
Helaas heb ik geen goede hoop dat ze t zo zullen aanpakken (in Europa). Marketing is niet iets waar Nintendo in uitblinkt, terwijl Sony magnefiek is. De tijd zal t leren.
en daarom hoef je dus geen reclame te maken tijdens de launch van een nieuwe consolequote:Op dinsdag 12 september 2006 12:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mwoah, dat vraag ik mij af. De hele x360 launch liep zo een beetje op het idee van "het is schaars dus zal het wel cool wezen"
Probleem is dat je na een campagne offensief vaak ineens een doodse stilte ziet bij Nintendo. Marketing behelst meer dan korststondig minutenlange spots te maken of verkooppraatjes te houden, de hype moet blijven en dat kan doormiddel van zeer korte spotjes/ advertenties of evenementen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
alle 'reclame' die voor de 360 was gemaakt, had volgens mij met de launch te maken. Die MTV-presentatie was een onofficiele launch namelijk. Het heeft echt geen zin om reclame te maken voor de Wii vlak voor of tijdens de launch.
Ten eerste krijg je dus alle media-aandacht vanwege de launch zelf, en de eventuele tekorten die er zijn. Veel kranten zullen reviews plaatsen van de console zelf en de games. Dit is allemaal gratis reclame!
Ten tweede, als je zelf reclame gaat maken dan kost dit geld, terwijl het helemaal niks oplevert omdat de Wii toch de eerste weken is uitverkocht.
De naam Wii blijft toch wel hangen vanwege de launch, en zodra er dus voorraad is moet je juist reclame gaan maken. Dan kan iedereen de winkel in lopen na een reclame, en de Wii oppikken.
Althans, als ik Nintendo was zou ik het zo doen
quote:Secrets of the Wii controller: Iwata has the answers
Tuesday 12-Sep-2006 10:55 AM Nintendo president turns journo and uncovers the truth behind the evolution of the Wii-remote
Nintendo president Satoru Iwata recently turned journalist, interviewing a selection of the Wii's designers about the console's innovative controller. This slightly odd exercise - part of the build-up to Nintendo's big Wii announcement at the end of the week - provides a pretty good insight into how the Wii-remote came into being.
Head of Wii development Genyo Takeda said: "The DS had a big influence. We kept in mind how we could follow the DS's path. As many people had been predicting, we even considered including a touch panel on the controller and even considered something that's like a PC mouse or track pad in that can be used as a pointing device."
Advertisement:
Controller and system designer Kenichiro Ashida admitted the process of designing the Wii-remote was tricky : "I've been specializing in industrial design since my college years, but prior to entering Nintendo, I hadn't experienced industrial design so closely tied up with software. In particular, with controller design, we have to keep in mind that this is something that's used when playing software. With the Wii, we were unable to clearly see the shape of software, so this was an extremely difficult area."
Ashida added: "I had the strong feeling that this is a game machine that my family and I can use. Specifically, wouldn't it be okay to reset the style where you hold a controller in both hands and play intently from the morning? Not that we're criticizing that deep play style, but I felt the future in this concept of resetting the style of holding the controller in both hands."
Chief software producer and all-round gaming God Shigeru Miyamoto took a typically developer-focused view, saying the biggest problems surrounding the design of the Wii controller involved: "How to persuade users and designers who've gotten used to current interfaces. This was an extremely high hurdle." And one that seems to have been surmounted, given the excellent developer support the Wii now enjoys.
So Nintendo's message is clear: if you liked the DS, you'll like the Wii, and it's a machine for all the family, rather than merely hardcore gamers. Tune in this Friday, and we'll be able to tell you exactly how much the Wii will cost, when it will launch in the UK and what games will be available on day one and in the run-up to Christmas.
quote:Qua presentje: Ik ben aan het sparen voor de nieuwe Nintendo spelcomputer, die ergens in oktober / november uit moet komen. En mijn wijnrek zit mij treurig en leeg aan te staren..
schooier...quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:13 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een brief naar vrienden/kennissen gedaan voor mijn verjaardag;
[..]
Nee, de preorders worden gedaan door de filialen, dus als je een beetje pech hebt heb je kans om geen Wii bij launch te krijgen ook al heb je gepreordered, maar dat hangt er vanaf hoeveel consoles elk filiaal gaat krijgen en hoeveel preorders er zijn aangenomenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef Megalomaniac het volgende:
Krijg je nog iets exclusiefs erbij als je pre-ordert?
Wat is de beste manier om aan n zwarte te komen op de dag van launch?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, de preorders worden gedaan door de filialen, dus als je een beetje pech hebt heb je kans om geen Wii bij launch te krijgen ook al heb je gepreordered, maar dat hangt er vanaf hoeveel consoles elk filiaal gaat krijgen en hoeveel preorders er zijn aangenomen
Helaas is mijn account net afgelopen anders had je m wel ffe mogen 'lenen'. Je kan gewoon met zn tienen tegenlijk inloggen, heel raar allemaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:51 schreef depax het volgende:
een rare vraag maar heeft iemand van jullie een ign insider account
Ik wil namelijk ook ene maar ik heb geen CC en money order gaat weken duren.
Ik wil het graag voor het Wii event hebben.
Nu is het zo ik had geld van me bank naar paypal getransfered en nu blijkt dat zelfs daarvoor je een CC nodig hebt bij ign.
Als ik een van jullie nu gewoon dat geld op stuur via paypal. Kan iemand mij dit dan regelen.
Zou het zeer waarderen
$20.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:57 schreef depax het volgende:
maar ja zo reageren ze dus op mijn vraag op het ign board :
http://boards.ign.com/Message.aspx?topic=126846423&brd=5296&start=126846732
Net of ik iemand ga afzetten voor 30 dollar :|
Bedoel ik wilde zelf extra geven als iemand me maar kon helpen :quote:
Ik stuur je een PMquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef depax het volgende:
[..]
Bedoel ik wilde zelf extra geven als iemand me maar kon helpen :
Niet te zeggen doordat de winkels zelf de preorders regelen, dus als je hem preordered vragen of je een bepaalde kleur kan vastleggen, maar zeker weten doe je het niet. Vind het echt jammer dat ze niet zo'n preorder gebruiken zoals bij de 360. Dat werkte gewoon prima en je wist gewoon zeker dat je een 360 op launch kreeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om aan n zwarte te komen op de dag van launch?
Nu preorderen bij een winkel terwijl je weet dat er een hele rij voor je zit, of gewoon op de dag zelf gaan zoeken?
Als ik m niet tijdens launch krijg ben ik![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:57 schreef depax het volgende:
Klote is dat. Ik moet eigenlijk wel een zwarte hebben, al mn randapparatuur is zwart (shiny zwart ook nog es, de LCD) en ik heb de DSL ook in t zwart gekocht daarvoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet te zeggen doordat de winkels zelf de preorders regelen, dus als je hem preordered vragen of je een bepaalde kleur kan vastleggen, maar zeker weten doe je het niet. Vind het echt jammer dat ze niet zo'n preorder gebruiken zoals bij de 360. Dat werkte gewoon prima en je wist gewoon zeker dat je een 360 op launch kreeg.
Verwacht trouwens wel dat de Wii overal wel redelijk op voorraad zal zijn, zal niet zo'n enorme gekte zijn dat hij echt nergens meer te krijgen is.
Ik heb em net mijn account gegevenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:02 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
![]()
Amerikanen he, die zijn altijd bang voor geldwolven.
Als ik die van mij opnieuw laat registreren, betaal je dan de helft mee? Dan hebben we beide een nieuw account voor de helft van het geld.
Dank je maar waar ign of hier.quote:
hehehequote:Op dinsdag 12 september 2006 14:08 schreef depax het volgende:
ign zie ik maar der is alleen een probleem.
IGN laat geen pm toe als je geen insider bent
Ik ben al 3 jaar lid van Insider... Je mag me wel sponsoren om nog een jaartje door te gaanquote:
Pisventjes. Dat zijn echt typisch van die misselijke mannetjes die zichzelf heel wat vinden op het net, maar IRL zijn ze gewoon überzielig. Helaas laatst ook nog mee te maken had, wat kunnen zulke figuren me mateloos irriteren zegquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:57 schreef depax het volgende:
Ik moet wachten tot ik thuis ben zodat ik kan gaan afspreken over msn met BMH.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pisventjes. Dat zijn echt typisch van die misselijke mannetjes die zichzelf heel wat vinden op het net, maar IRL zijn ze gewoon überzielig. Helaas laatst ook nog mee te maken had, wat kunnen zulke figuren me mateloos irriteren zegMaargoed, is het al gelukt?
Nee, was gewoon satire.quote:
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee, was gewoon satire.
Ik abonneer me altijd net voor de E3![]()
Abonnement van 3,95 en als de maanden voorbij zijn dan is t weer schluss. Alleen is 2006 een iets ander
jaar en is t tempting om opnieuw in te loggen.![]()
Wat wel jammer is is dat de content relatief verminderd is voor een Insider, veel kan nu al bekeken worden door normale gebruikers & tevens vind ik de download iets te langzaam vaak![]()
Boeie. Gewoon eerste 2 uur skippen, zeggen dat je je hebt verslapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:23 schreef MilaNL het volgende:als de launch op een vrijdag is ga ik huilen
grote kans helaas...
op vrijdag moet ik naar school en dan heb ik kans dat de wii is uitverkocht als ik uit school kom
goeie tip!quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Boeie. Gewoon eerste 2 uur skippen, zeggen dat je je hebt verslapen.
Je gaa toch niet terug naar school als er thuis een Wii staatquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Boeie. Gewoon eerste 2 uur skippen, zeggen dat je je hebt verslapen.
quote:Japanese Countdown (to 9am Japanese time) 1 day 09h 32m 55s until PWNAGE
Komen er 3 events.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:03 schreef Tomasso het volgende:
Donderdag ochtend Japans Wii event info, donderdagavond USA event en vrijdag heb ik pc geregeld op m'n stage voor EU event.
Ik ben er klaar voor![]()
1 event per continent.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Ze kunnen alles beter in 1 event gooien.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
1 event per continent.
Zodat alle pers erbij kan zijn wanneer de info voor hun continent bekend wordt gemaakt. En eventueel hebben alle events iets tofs te melden en is Wii dus een/twee dagen primetime news over de hele wereld
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:41 schreef Tomasso het volgende:
JAPAN WII EVENT ZOMFG!!!
14 september 2006 gepland van 3:00 tot 9:00
USA WII EVENT ZOMFG!!!
14 september 2006 gepland van 16:00 tot 22:00
EU WII EVENT ZOMFG!!!
15 september 2006 gepland van 13:00 tot 19:00
Nederlandse tijden.
euuuhhh.. volgens mij niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:41 schreef Tomasso het volgende:
JAPAN WII EVENT ZOMFG!!!
14 september 2006 gepland van 3:00 tot 9:00
USA WII EVENT ZOMFG!!!
14 september 2006 gepland van 16:00 tot 22:00
EU WII EVENT ZOMFG!!!
15 september 2006 gepland van 13:00 tot 19:00
Nederlandse tijden.
1200-1800 dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:26 schreef depax het volgende:
http://www.nintendobuddy.com/megaton_times.html
handige link met tijden
Tis al over 35 uurquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:31 schreef depax het volgende:
die clock is wel handig rest had ik al gedelete
Misschien handig voor de op ?
Geldt dat niet voor heel Europa?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:54 schreef MilaNL het volgende:
Wij zitten nu toch op GMT+2 door de zomertijd?
We zitten in GMT +2quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:12 schreef BMH het volgende:
[..]
euuuhhh.. volgens mij niet.
Japan:
2:00 (donderdag) - 8:00 (donderdag) GMT+1
U.S.
15:00 (donderdag) - 21:00 (donderdag) GMT+1
E.U.
12:00 (vrijdag) - 18:00 (vrijdag) GMT+1
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor heel Europa?
Dan krijg ik dus altijd de drang om te stelen en functies van cpanel te gebruiken die nergens op slaan en je normaal nooit zult gebruiken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:26 schreef depax het volgende:
handige clock.
http://www.thursdayton.com/countdown.php
GMT is nooit zomertijd. De klok van de PC hier staat nu op GMT+2 want GMT+1 geeft een uur te vroeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenIk doe altijd gewoon GMT +1.. Lijkt me nogal brak als die niet meedoet met de zomertijd.
anyways.. De informatie krijgen we toch wel.. Uurtje vroeger of later maakt ook niets uit
Als ik op me klik klik zie ik GMT +1.. En het is hier 20:18.. Hoelaat is het daar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef MilaNL het volgende:
[..]
GMT is nooit zomertijd. De klok van de PC hier staat nu op GMT+2 want GMT+1 geeft een uur te vroeg.
LOL wat zijn wij eigenlijk zielig. Weten we niks over de wii gaan we maar praten over de wereldtijden![]()
Ik weet.. Windows geeft het gewoon weer eens fout aan..quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:21 schreef MilaNL het volgende:
LOL maar jouw klok past automatisch aan aan zomertijd. Dus hij neemt automatisch GMT+2.
http://wwp.greenwichmeantime.com/ <- Dat is de GMT
En Sony zegt: doet t maar flink VOOR de launch.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Reclame maken voor een product wat hoogstwaarschijnlijk uitverkocht is alleen maar negatieve reclame, daarom zegt Kepler ook dat je voor de launch geen reclame hoeft te maken.
In de Champions League reclame maken voor de PS3 die pas in maart komt is best dom eigenlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
En Sony zegt: doet t maar flink VOOR de launch.![]()
Check de Champions League en zie wat ik bedoel.
Daarom roep ik ook, marketen die Wii en snel! Als een merk als Playstation er al de nut van inziet terwijl ie ook nog eens pas in maart launched, dan mag Nintendo heel erg zn best doen kwa marketing met diens 'vage' Wiiconcept.
Inderdaad, zeker omdat het de EUROPESE Champions League is. En omdat het merk Playstation niet zo heel veel uitleg nodig heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Tain het volgende:
[..]
In de Champions League reclame maken voor de PS3 die pas in maart komt is best dom eigenlijk
Dude, het gaat om de Japanse conf. Aan de rest heb ik schijt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef MilaNL het volgende:
De europa conference begint bij ons om 12 uur.
Nog 2 dagen 15 uur 50 minuten en 21 seconden
Nou ja, ik wil toch ook wel weten wanneer de EU datum is hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 01:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dude, het gaat om de Japanse conf. Aan de rest heb ik schijt.
quote:RUMOR: The latest issue of EGM rumors that over 30 games will be included in Wii Sports.
The latest issue of EGM arrived for subscribers this week, and it contains an interesting rumor located in the magazine’s “Rumor Mill.”
According to EGM, it is possible that Wii Sports will feature more sports games than just the revealed Tennis, Baseball and Golf variety.
The magazine writes, “With all the Wii buzz going around, it’s super easy to hear juicy deets about Nintendo upcoming casual console. For instance, my sources tell me that Wii Sports is going to pack more than just your typical tennis and baseball. In fact, it looks like Wii Sports is going to sport over 30 different games in one sweat-inducing package. The obvious sports games are easy to guess, but you have to wonder what else it’s going to offer.”
quote:RUMOR: Hudson will have several Virtual Console titles ready for launch.
During the latest episode of EGM Live, EGM editor Shane Bettenhausen revealed that Hudson told him they are working on over 30 games for Nintendo’s Virtual Console service. Going on, Shane says that not all of these games will be available at launch, but a few will be.
AMN Wii quickly whipped up a list of all games Hudson has released on the NES, SNES and Nintendo 64, so you can theorize on which classics will make it to Wii. Check it out below.
NES
4 Nin Uchi Mahjong
Adventure Island
Adventure Island 3
Adventure Island II
Adventures of Dino Riki
An American Tale
Beauty & the Beast
Bomber King
Bomberman
Bomberman II
Bonk's Adventure
Challenger
Championship Road Runner
Faxanadu
Felix the Cat
Inspector Gadget
Jackie Chan's Action Kung Fu
Mendel Palace
Milon's Secret Castle
Nuts & Milk
Princess Tomato in the Salad Kingdom
Raid on Bungeling Bay
Starship Hector
Triumph
Xexyz
Super NES
An American Tail: Fievel Goes West
Bakukyuu Renpatsu!! Super B-Daman
Battle Grand Prix
Beauty and the Beast
Bill Laimbeer's Combat Basketball
Bomberman B-Daman
Crystal Beans
Dig & Spike Volleyball
Elfaria 2: The Quest of the Meld
Elfaria : The Isle of the Blest
Far East of Eden Zero
Hagane: The Final Conflict
Inspector Gadget
Kishin Douji Zenki: Denei Raibu
Super Adventure Island
Super Adventure Island 2
Super Bomberman
Super Bomberman 2
Super Bomberman 3
Super Bomberman 4
Super Bomberman 5
Super Bomberman: Panic Bomber World
Super Bonk
Swat Kats
Virtual Soccer
Nintendo 64
64Wars
Bomberman 64 (2001)
Denryu Ira Ira Bou
Getter Love!!
J-League Eleven Beat 1997
Last Legion UX
Let's Smash Tennis
Momotarou Festival
Power League 64
Robot Ponkotsu
Super B-Daman Battle Phoenix 64
Toukon Road 2
Toukon Road: Brave Spirits
ik kan me niet voorstellen dat er geen originele Mario te downloaden zal zijn vanaf de launch...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom allemaal van die b-titels in Virtual Console??
ooowwwquote:Op woensdag 13 september 2006 10:32 schreef __aram het volgende:
Dit zijn dan ook alleen titels die Hudson misschien beschikbaar zal maken op de virtual console.
De 30 games zijn van de TurboGrafx dus wat daar staat klopt al nietquote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef __aram het volgende:
Nieuw interview Red Steel
Weinig nieuwtjes in het interview.
Gewoon lekker lees materiaal waarover gespeculeerd kan worden tot dat de Wii3 begint vannacht.
Overigens worden er vandaag ook weer een boel screens en features op de wii site van IGN toegevoegd.
En dan nog wat geruchten gevonden op http://wii.advancedmn.com/
[..]
[..]
MEGAMEGAMEGATOOOOONquote:Op woensdag 13 september 2006 10:41 schreef Megalomaniac het volgende:
Woops idd...GOED LEZEN MEGA!!!![]()
![]()
Nee daar kunnen we losgaanquote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom hebben we nou nog een topic voor de Wii events.
Wat een onzchin.Hou het gewoon hier.
mee eensquote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom hebben we nou nog een topic voor de Wii events.
Wat een onzchin.Hou het gewoon hier.
Prijs en release date zijn onbelangrijk. Iedereen weet dat de wii <250 word en binnen 2 maand word ge-released.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:18 schreef Richardfun het volgende:
En morgen, op m'n verjaardag, krijgen we de info waar het om draait: release date en prijs....symbolisch
Zo komen we nooit tot topic 200quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De 30 games zijn van de TurboGrafx dus wat daar staat klopt al niet.
Trouwens..voor vannacht
Thursdayton : Wii reveal all
OMFG! HOE WEET JE DATquote:Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef depax het volgende:
rayman weet niet of je het gelezen hebt maar ign gaat ( als het goed is ) vanavond heel veel info op rayman releasen
Ik hoop eindelijk een in game filmpje.
Aangezien er alleen japanners naar het Japanse event mogen denk ik dat het wel even duurt voor informatie doorsijpeltquote:Op woensdag 13 september 2006 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is wel jammer dat het voor ons niet goed uitkomt. Het is altijd zo grappig en spannend om langzamerhand te info te krijgen als het evenement doorgaat. Maar nu ga ik gewoon slapen en dan wakker worden. Ik zie wel.
http://blogs.ign.com/Matt-IGN/quote:
quote:We posted a nice interview with the Madden guys today and we'll have some serious Rayman love for you before, or shortly after I'm on my way Wednesday. Look out for a handful of nice new Sonic screens. And we'll have a little something on Red Steel later in the day. But the real fun begins tomorrow night when Nintendo of Japan brings the pain for us and the news for you. Actually, I'm looking forward to it, but damn it if NOJ doesn't spoil everything even before the US and European shows begin.
Wanneer zal het komenquote:Op woensdag 13 september 2006 18:08 schreef depax het volgende:
[..]
http://blogs.ign.com/Matt-IGN/
[..]
Ja van gisterequote:Op woensdag 13 september 2006 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is al zo oud.
Er zijn twee versies uit van de nieuwe.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Een soortgelijk plaatje had ik een tijdje terug gezien.
JA SORRY IK MAAK OOK WEL EENS EEN FOUTJUH HOOR.![]()
![]()
Het zal waarschijnlijk toch niet kloppen.
OMG een fruit & sandwich simluator voor de Wiiquote:
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef depax het volgende:
[..]
Er zijn twee versies uit van de nieuwe.
Een eu (de)
en een us
deze was de us one.
en dit is de eu one:
[afbeelding]
en natuurlijk de nieuwe topgame die uit komt
http://gonintendo.com/?p=5568
Idd. 69,95quote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef theiz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.
Bij de cube zie je dat soort verschillen de hele tijdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef theiz het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom is: 49 Dollar tegen 69 eur lijkt me niet helemaal logisch.
Gewoon geld per game die je wilt hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:30 schreef Albinoneger het volgende:
is overigens al bekend of die games die te downloaden zijn van oudere consoles gratis zijn of werkt dat met een abo?
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gewoon geld per game die je wilt hebben.
Denk dat er nog redelijk wat gekke amerikanen een Wii voor madden halenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef BMH het volgende:
De producer van Madden voor de wii vind dat het spel vermoeiend is als je het een paar uur speelt....
Geeft toch niets aangezien er geen mensen zijn die EA sport games voor een Nintendo console kopen
nog 1 dagje wachten en dan weten we het (waarschijnlijk)quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?
Is het overigens bekend of er eern maria kart voor de wii komt?
morgen bekend als het goed isquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Albinoneger het volgende:
[..]
en zijn er prijzen van die games bekend dan? Wat kost een zelda voor de 8-bit bijvoorbeeld om maar iets te nomen?
Zou raar zijn als er geen mario kart voor de wii kwam niet?quote:Is het overigens bekend of er eern maria kart voor de wii komt?
Die is voor mij!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
229Euro incl. wiimote, nunchuk & Wii Sports.
Daar hoop ik zo op:Dquote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
229Euro incl. wiimote, nunchuk & Wii Sports.
Ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef EricG het volgende:
Wie is er van plan op te blijven voor die event?
als je het tegen mij hebt, nee. maar de mogelijkheid bestaat dat er nieuws komt waar ik van achterover sla.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef MilaNL het volgende:
hm probeer je te vertellen dat je denk dat de wii op 1/11 uitkomt?
Dat vind ik wel een beetje nerd-achtig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 september 2006 21:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik.
Dead Rising en Saints Row + bier + energy drinks houden me wel wakker
Wat moet ie dan zeggen?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef EricG het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje nerd-achtig eerlijk gezegd![]()
Hier de tijden nog een keer:quote:Op woensdag 13 september 2006 21:00 schreef DragonFire het volgende:
Is het nou vanavond of morgen?
Mjah en dan Japan en Amerika 1 uur later.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hier de tijden nog een keer:
Japan - 13/14 september - 01:00/07:00
Amerika - 14 september - 14:00/21:00
Europa - 15 september - 12:00/18:00
Dit is geschreven in ONZE TIJD
Ja klopt, dat is het ookquote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef EricG het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje nerd-achtig eerlijk gezegd![]()
Mwah vind het er wel ok uitzien, afgezien van geen AAquote:Op woensdag 13 september 2006 22:27 schreef Oksel het volgende:
Wat een kutgraphics op die screens van Madden en Sonic..
tweede en derde optie mogen wel tien eurie goedkoper: tis wel een bundel hequote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daar hoop ik zo op:D
Mooie prijzen lijken mij:
200 voor wii, wiimote + nunchuck
240 voor wii, wiimote + nunchuck, wii sports
250 voor wii, wiimote + nunchuck, zelda
ach je wacht al maanden wat kan die dag nog schelenquote:
Kan de Wii wel AA? Ik mag hopen van wel....quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het ook.
[..]
Mwah vind het er wel ok uitzien, afgezien van geen AA
zelfde!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:53 schreef speknek het volgende:
Ik ga er niet op wachten, over zes en een half uur moet ik weer op om te werken, dus ik lees het morgen wel.
Iedereen hier alvast een Happy Thursdayton gewenst!!
Snap er geen bal meer van.... dacht dat het pas de 15e bekend zou wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:53 schreef speknek het volgende:
Ik ga er niet op wachten, over zes en een half uur moet ik weer op om te werken, dus ik lees het morgen wel.
Iedereen hier alvast een Happy Thursdayton gewenst!!
Ja Jezus dan weten wij het toch ook vannachtquote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef Oksel het volgende:
Ja, voor EUR, voo JAP is het vann8.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 13 september 2006 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan de Wii wel AA? Ik mag hopen van wel....![]()
Ik denk dat we niet de EU releasedate + prijs krijgen. Maar er zullen iig veel dingen bekend worden gemaaktquote:Op donderdag 14 september 2006 00:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Jezus dan weten wij het toch ook vannacht
Doe mij ook maar een zwartequote:Op donderdag 14 september 2006 07:00 schreef Retuobak het volgende:
Oh, ik wil graag een zwarte Wii Ruzbeh.
quote:Op donderdag 14 september 2006 07:35 schreef Retuobak het volgende:
Maar wel 2 wiimotes en 2 nunchuks speknek!
Wss wel ja, ik snap overigens ook niet waar ze die info vandaan haalden aangezien Iwata hier niks over heeft gezegd in de conference?quote:
Dat zijn nog best aardige prijzen voor de VC games, misschien dat ik er nog wel wat koop..quote:Famicom: 500 yen (3,35 euro)
Super Famicom: 800 yen (5,3 euro)
als je de huidige prijzen van Japan doortrekt, dan worden die games in de US (en EU) dus bijna twee keer zo duur...quote:Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zijn nog best aardige prijzen voor de VC games, misschien dat ik er nog wel wat koop..
support-plate: misschien die houder om hem verticaal te zetten?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:02 schreef MMaRsu het volgende:
In the box:
1 piece of Wii
1 Wiicon strap
1 Nunchuck controller
1 AC adaptor
1 AV cable
1 stand
1 support plate (dunno what this is)
1 sensor bar
1 sensor bar stand
2x battery (AA)
Nintendo heeft niks gezegd over hun aantallen?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en het duurt ook wel ff voordat Sony die shortages kan bijvullen
als de geruchten kloppen en het in de US 250 dollar wordt, dan zal de Wii hier 250 euro gaan kosten...quote:Op donderdag 14 september 2006 08:11 schreef koentje.k het volgende:
25,000 = 180euro
Als het dan 200-220 hier is ben ik tevreden en komt er 1tje in huis..
Je weet de releasedate nog niet eens van Europa? 19 november in Amerika, en 2 december in Japan.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:17 schreef depax het volgende:
ik ben al een beetje sad over geen twee wiimote en nunchuck en de releasedate.
dat ding hebben ze toch al vanaf de eerste keer dat hij te zien was laten zienquote:Op donderdag 14 september 2006 08:07 schreef kepler het volgende:
[..]
support-plate: misschien die houder om hem verticaal te zetten?
en dus ook een externe adapter
Nee, dat is de stand. Niet de plate.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:19 schreef Biobakker het volgende:
[..]
dat ding hebben ze toch al vanaf de eerste keer dat hij te zien was laten zien![]()
[afbeelding]
WiiSports los te koop? Waarom??quote:Op donderdag 14 september 2006 08:18 schreef Tomasso het volgende:
Nintendo launch titles:
WiiSports 4800
Odoru! Made in Wario 5800 (Odoru = dance)
Zelda 6800
Pokemon: Battle Revolution
In Japan
Omdat hij niet in de bundel zit?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:23 schreef kepler het volgende:
[..]
WiiSports los te koop? Waarom??
Fixedquote:Op donderdag 14 september 2006 08:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat hij niet in de Japanse bundel zit?
yep als ze echt bijdehand zijn doen ze eerst europa launchenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je weet de releasedate nog niet eens van Europa? 19 november in Amerika, en 2 december in Japan.
Nintendo kan het ook slim aanpakken en in Europa eerder launchen.
Er is vrijdag een soortgelijk event in Londenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:30 schreef kepler het volgende:
maar goed, er is nog niks officieels bekend over eventuele bundels, prijzen en datum voor Europa? Alleen maar voor Japan?
Doen ze niet daar beschadigen ze hun reputatie in amerika mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je weet de releasedate nog niet eens van Europa? 19 november in Amerika, en 2 december in Japan.
Nintendo kan het ook slim aanpakken en in Europa eerder launchen.
dat weet ik, maar in Japan is dus (logischerwijs) alleen over de Japanse launch gepraat? Ik bedoel al die EU prijzen, VS prijzen, enz zijn dus nog steeds geruchten?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is vrijdag een soortgelijk event in Londen
Ohh net zoals met de zwarte NDS enzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef depax het volgende:
[..]
Doen ze niet daar beschadigen ze hun reputatie in amerika mee.
America zal altijd eerder zijn.
IGN report dat america als allereerste is en dat is 19 nov.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ohh net zoals met de zwarte NDS enzo?
En daarvan meer hier op de verschillende pagina's .quote:
Lezen. Je krijgt dus maar 1 controller. En tegen de lage prijs van 60 dollar (euro) kan je een extra controller kopenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik vind de data een beetje tegenvallen, maar de prijs is wel okay. Zeker met 2 controllers erbij.
De core pack kost op een hoop plaatsen al lang geen 300 meer hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef Kill_em_all het volgende:
Een x360 core pack is maar 50 euro duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |