Word, dawg. So true.quote:Op maandag 11 september 2006 17:00 schreef Tain het volgende:
Als de release bekend wordt dan posten mensen alleen maar dat Ruzbeh hun Wii mag aanschaffen of dat ze het jammer vinden dat Ruzbeh gelijk had
Denk 't niet.quote:Op maandag 11 september 2006 17:33 schreef Xrenity het volgende:
Halen we 14 september in dit topic?
ik gok van niet...quote:Op maandag 11 september 2006 17:33 schreef Xrenity het volgende:
Halen we 14 september in dit topic?
en wie is de gelukkige vrijwilliger? of gaan we lotenquote:Op maandag 11 september 2006 18:17 schreef RaymanNL het volgende:
idd, na 15 september is het tijd voor een nieuwe OP![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef EricG het volgende:
Ruzbeh natuurlijk. Die heeft toch niks beters te doen.
15 maar?quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef MilaNL het volgende:
Ruzbeh moet gaan sparen voor zo'n 15 wii's :-)
Goed punt.quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef MilaNL het volgende:
Ruzbeh moet gaan sparen voor zo'n 15 wii's :-)
Over 3 dagen weer.quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is t nou nog geen 14 september?
Hype hype hype, kap daar eens mee Nintendo, ik wordt er gek vanquote:Op maandag 11 september 2006 20:36 schreef Ruzbeh het volgende:
NoE noemt 14/15 september "biggest news of the year". Nog beter dan E3.![]()
Ik wordt met dt.quote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hype hype hype, kap daar eens mee Nintendo, ik wordt er gek van![]()
Gut hee, ik maak ook eens een typfoutjequote:
Ik hoop dat nu eindelijk de prijs bekend wordt. Ik gop op ¤200.quote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef alex4allofyou het volgende:
Wow, de echte discussie zit er al weer goed in.
Hoe laat zal die conference zijn NLse tijd en waar moeten we ons op richten? t Wordt toch in meerdere steden gehouden? Ik verwacht er veel van![]()
Shit, PI vergetenquote:Op maandag 11 september 2006 23:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gut hee, ik maak ook eens een typfoutjeGebeurt ook eens in het jaar ofzo. En ja, ik was er al achter gekomen maar ik had geen zin om nog aan te passen.
![]()
Maar typ je het zelf ook even goed, ja?
De OP staat als altijd op precies dezelfde plek en absoluut iedereen kan deze aanpassen. Zelfs mensen die hem willen aanpassenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:08 schreef mini-lellan het volgende:
Kan er nou niemand een nieuwe OP maken?![]()
Ik word deze een beetje zat
Ja mevrouw.quote:Op maandag 11 september 2006 23:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Gut hee, ik maak ook eens een typfoutjeGebeurt ook eens in het jaar ofzo. En ja, ik was er al achter gekomen maar ik had geen zin om nog aan te passen.
![]()
Maar typ je het zelf ook even goed, ja?
Maar dan zijn ze nog wel binnen marge van wat ze beloofd hebben (namelijk voor de PS3 te launchen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:22 schreef kepler het volgende:
zo'n anti-climax als ze dadelijk bekend maken:
launch-datum: maart 2007
prijs 270 euromijn verwachting
8 oktober, voor 220 euro
shit, 8 oktober is al over een maandquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:26 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze nog wel binnen marge van wat ze beloofd hebben (namelijk voor de PS3 te launchen)
Maar ik denk ook dat het sneller zal zijn dan we verwachten.
Same here kwam er achter dat mijn "fun" geld op is voor deze maand ....quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:28 schreef kepler het volgende:
[..]
shit, 8 oktober is al over een maand![]()
Helemaal niet over nagedacht... Ik laat hem echter wel staan
Hey, dat wilde ik al posten hier.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
Virtual Console titels van SEGA
[afbeelding]
http://www.esrb.org/ratings/search.jsp
Die heb ik dus nooit gezien. De DS reclames waren wel meer uitgezonden. Maar kom op, vergelijk het eens met de aantal keren dat je die baby door de lucht oud hebt zien worden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan mij de cube reclame waar mensen in een kubus zaten wel herinneren. Strakke reclame, helaas maar 3 keer op tv geweest in Nederland
Klikquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:19 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan mij de cube reclame waar mensen in een kubus zaten wel herinneren. Strakke reclame, helaas maar 3 keer op tv geweest in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |