IDD, ik wil gewoon ingame beelden van dat spel, een trailer ofzo, maar als het zo doorgaat, vrees ik dat de nieuwe rayman niet klaar is voor de launch... ERr is al wel een boxart van het spel enzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef depax het volgende:
vind het raar dat rayman wel announced stond voor info maar er nog niks te zien was.
Blijkbaar was om 1 uur nog een nintendo presentatie las het in de ps3 thread ( eerste keer dat ik daar kijk)
Mittwoch, der 23. August 2006
12 Uhr - Electronic Arts: Alles über Command & Conquer 3, Medal of Honor und FIFA1
13 Uhr - Nintendo: Einzigartige Interaktivität mit innovativem Wii-Controller
Fuck ingame beelden. Ik wil dat spelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, ik wil gewoon ingame beelden van dat spel, een trailer ofzo, maar als het zo doorgaat, vrees ik dat de nieuwe rayman niet klaar is voor de launch... ERr is al wel een boxart van het spel enzo
op veel games site,s jeux france etc, maar ik en het nog aasn het downen, en het schiet niet echt opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:24 schreef Evertjan het volgende:
waar kan ik dat filmpje vinden van Mario Strikers?
Da's altijd wel zo vind ik... Filmpjes zien er altijd wel beter uit dan screens omdat de beweging het vloeiender maakt en je de evt. karterranden niet opmerkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:22 schreef Tomasso het volgende:
Roy, die games van Nintendo van vandaag zijn ook breedbeeld...
En owja, die screen doet Mario Strikers geen recht, in beweging ziet het er netjes en veel beter uit.
In dit geval maakt het alleen ook echt een enorm verschilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's altijd wel zo vind ik... Filmpjes zien er altijd wel beter uit dan screens omdat de beweging het vloeiender maakt en je de evt. karterranden niet opmerkt.
quote:Madden
Godfather
Tiger Woods
Harry Potter
NFS Carbon
SSX
Nou alleen nog hopen op een verbeterde versiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godfather ook?OMG Wii r teh Adult!
Denk hetquote:Bat word dus de enige Wii eigenaar zonder Zelda (cube of wii versie).. Schande!
Als meer dan één persoon de openingspost leestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:34 schreef Bat het volgende:
[..]
[edit]wanneer wordt de openingspost een keer ge-update?[/edit]
Die eerstequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
nieuwe rayman screens : http://www.jeux-france.co(...)ds-dans-la-cage.html
ik vind het meestal wel handig om er even doorheen te scrollen als er weer een nieuw topic gestart is, en het houdt mensen hier ipv dat ze zelf meoten googlen (wat niet heel erg is ofzo...)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als meer dan één persoon de openingspost leest
De OP staat op Wiki, hence, je mag m zelf aanpassen mits je er geen belachelijke dingen mee gaat doenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:54 schreef Bat het volgende:
[..]
ik vind het meestal wel handig om er even doorheen te scrollen als er weer een nieuw topic gestart is, en het houdt mensen hier ipv dat ze zelf meoten googlen (wat niet heel erg is ofzo...)
maar op deze manier is het net alsof je voor nieuwe informatie niet naar Fok! moet gaan...
Ik denk meer als project rub, maar dan met platform elementenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, wat doen die konijnen nou in de game? En hoe is de game opgebouwd? Het zijn minigames, maar is het a la Wario Ware, of een soort Mario Party? Of toch meer als Project Rub?
NIet? ios het officieel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:55 schreef EricG het volgende:
Godverdomme geen PES6 en Fifa op de Wii
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry![]()
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)games_convention.zip
Die is echt grappigHet downloaden waarD!
Ja, een jaar lang zijn zowel PES als Fifa Next Gen exclusive op de 360quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, een jaar lang zijn zowel PES als Fifa Next Gen exclusive op de 360
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry![]()
Is het niet zo dat de wii en ps3 eigelijk toch te laat uitkomen voor het nieuwe seizoen van die games en dat het eigelijk dus niet zoveel boeit?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, een jaar lang zijn zowel PES als Fifa Next Gen exclusive op de 360
Done een beetjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De OP staat op Wiki, hence, je mag m zelf aanpassen mits je er geen belachelijke dingen mee gaat doen
HAHAHAHAHAHAHAH. Ik vond Rayman altijd maar een beetje so-so, maar al die bunnyfacts zijn té grappig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moest ook erg lachen
Nieuwe Bunnie facts
Met dank aan Thomper![]()
![]()
Voor het zetten op You tube
![]()
Wat is dit voor vage omkering?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef Bot13 het volgende:
ik bedoel: het is een beetje erg commercieel om in elk spel voor een andere look te gaan om aandacht te trekken. Niks voor mij, ik wil graag herkenning hebben in een follow-up game
Ik vind het woord "memory card" verassender als "online".. Dat het spel online ging wist iedereen alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef depax het volgende:
red steel wordt nu weer leuker lees:
Published by: Ubisoft
Developed by: Ubisoft Paris (France)
Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: Wii Launch - November 2006
Europe: November 30, 2006
Features: Online, Memory Card
http://wii.ign.com/objects/821/821973.html
ONLINE!!!!
Yup addons dusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het woord "memory card" verassender als "online".. Dat het spel online ging wist iedereen al
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef BMH het volgende:
Ik wil meer van Metroid Prime 3 zien.... We hebben nog maar 1 demo gezien (+ een preview die bij de demo zat (zie mijn youtube account voor dat filmpje: http://www.youtube.com/bmh1 )
Ik denk niet... ik haal gewoon die Wii en wat ik er voor nodig heb om cool te gamenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef MilaNL het volgende:
Wat denken jullie?
LOL.... rijk?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk niet... ik haal gewoon die Wii en wat ik er voor nodig heb om cool te gamen
Dat is niet vaag, misschien het 'commercieel' wel. Ik weet ook allemaal niet hoe de masterminds van Nintendo denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat is dit voor vage omkering?. Het is juist commercieel om een goed verkopende franchise zo min mogelijk te veranderen en elk jaar met een incrementele update te komen.
Ten eerste, Windwaker was de enigste transfomatie die we hadden, tenzij je de 'transformatie' van 2D naar 3D meetelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat is niet vaag, misschien het 'commercieel' wel. Ik weet ook allemaal niet hoe de masterminds van Nintendo denken.
Maar ik blijf erbij dat een constant veranderende gameplay en graphics niet bevorderend zijn voor de nieuwelingen van zelda. Ik heb het idee dat ik elke keer tegen een compleet anders spel aan zit te kijken, waar héél toevallig hetzelfde persoon in voorkomt (sommige spellen lijken meer op 3d mario platformers qua cartoony look, en sommige, zoals de nieuwe, meer realistisch).
Maar ik zal me stil houden, ik weet dat er een gigantische fanbase aan Zeldafans rondloopt op deze aardbol.![]()
Jongens, ik vrees dat mn verwachting bewaarheid wordt...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:16 schreef disjfa het volgende:
Ziet er uit als dat level met de berg in RE4 in het begin waar je nog lekker zombies kan knallen...
Alleen dan met konijntjes
Ik heb GEEN idee waarom ik er SMooth Moves achter zettequote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:19 schreef depax het volgende:
monkey ball smooth moves?
Die is nog niet announced
Ik wacht op in game movies van rayman en nog meer van red steel en wii sports.
http://www.gamespot.com/news/6156302.htmlquote:Report: Wii < 250 euros
General manager of Nintendo Germany Bernd Fakesch says console will retail for less than $320 across the Atlantic.
By Tim Surette, GameSpot
Posted Aug 23, 2006 11:25 am PT
Nintendo fans across the globe were eagerly checking reports from the Games Conference in Leipzig, Germany, in hopes of an announcement of the release date and price of the Wii. Sadly for them, nothing was announced.
The next-gen console's details have been heavily shrouded since its announcement at the Electronic Entertainment Expo 2005, with only vague hints to help gamers know how much to save up and when to expect the system.
Though no concrete pricing was announced, one more clue did surface. The Wii will be priced at less than 250 euros in Europe, reports Reuters. The news service quotes Nintendo Germany's general manager Bernd Fakesch as saying, "The price [of the Wii] has not been decided yet, but I expect it to be...less than 250 euros."
Going by the current exchange rate, that figure puts the console at less than $320 in Europe. Nintendo has previously stated that the console would retail for less than $250 in the US and less than 25,000 yen (roughly $215) in Japan. Recent unconfirmed reports have the console costing as low as $170 in both the US and Japan.
The European estimate doesn't mean Nintendo is trying to pull one over on the region--gaming merchandise typically retails for higher prices in the area, mostly due to higher taxes being included in the price. For example, online retailers are selling the premium Xbox 360 pack, which retails for $399 in the US, for the equivalent of $520.
Nintendo has said final details of the Wii would be released in September. For more details on Games Conference in Leipzig, head over to GameSpot's coverage.
Hier was ik al bang voor.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ten eerste, Windwaker was de enigste transfomatie die we hadden, tenzij je de 'transformatie' van 2D naar 3D meetelt.
Ten tweede, Zelda is zo'n beetje de meest easy to get into game die er is van alle games met deze epische grootte. Zelda te moeilijk? Ga dan voor Tetris.
Ten derde, constant veranderde gameplay vind ik helemaal niet het geval bij Zelda. Elke console Zelda game die kwam na Zelda 1 heeft en had dezelfde structuur en controle. Maar als je t erg vindt dat ze er nieuwe elementen in stoppen dan zou ik bij retro blijven.![]()
Ten vierde, zoals punt 2 doet vermoeden is elke Zelda geschikt voor een nieuweling. Kamergenoten van mij die nog nooit Zelda gespeeld hadden heb ik achter Windwaker gezet en binnen twee dagen begonnen ze al kaarten te tekenen van Hyrule(echt waar). Ik heb de GC twee weken moeten missen.
Tot slot, als je het vervelend vindt om bij elke game tegen een 'compleet' andere zit te kijken dan zou ik titels als Final Fantasy of RE4 en nog VELE andere ook links laten liggen.
Zelfs al waren al die punten die je noemden echt een struikelblok voor je, dan nog weegt het niet op om de gameplay van Zelda mis te lopen. Alles wat Nintendogames fun maakt zit in Zelda.Mario en Zelda zijn de franchises waarin Nintendo hun nieuwe ideen en mechanics vaak het eerst etaleert (helaas van Sunshine dat deze reeks doorbroken is, maar k heb t er al te vaak over gehad).
Rayman verdient het zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ns een Wii game ga hypen. Rayman is opzeker niet een game die het eigenlijk verdientIk ga voor Monkey Ball Smooth Moves denk ik!
quote:Dat Need for Speed: Carbon en Madden 2007 bij de lancering van de nieuwe console beschikbaar waren was al duidelijk. Dat we straks ook direct aan de slag kunnen met SSX, Harry Potter, The Godfather en Tiger Woods is een heel ander verhaal. Informatie, screens en filmpjes volgen hopelijk de komende weken.
source: cubezone
Kan zijn, maar kom dan met goede argumenten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor.![]()
Leer het te accepteren dat Zelda voor sommige mensen gewoon niks is. Ik speel élke adventure game voor de Gamecube en PC die uitkomt, maar Zelda heeft mij nog nooit aan weten te spreken.
Ik leef met je mee verder, het is blijkbar moeilijk te accepteren.![]()
Argumenten tegen Zelda? Heb je even?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kan zijn, maar kom dan met goede argumenten.
La ma komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Argumenten tegen Zelda? Heb je even?
quote:
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
Of een wc ontstopper om mee te schietenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
lolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
Dat is iig een goede argumentatie, Bot13 noemt t te moeilijk om in te komen terwijl hij ALLE adventure's zo'n beetje gespeeld heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Link praat niet
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Rayman 4quote:Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.
Moet nog blijken. We kijken nu al maanden naar die konijnen.. Misschien zijn we al immuum als we het spel daadwerkelijk gaan spelenquote:
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened (quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
strand-scene?
Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
Bulderen van het lachen is me nog niet voorgekomen in een game, de grappigste game vond ik tot nu toe Conker of Monkey Island. En om nou te zeggen dat er helemaal geen humor zit in Zelda, hoe verklaren we dan die groene nicht in de game?quote:
Resolutie delen door 2quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Resolutie delen door 2
Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden...
Ik zal jou eens in 2-en delen.quote:
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened () en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG
).
Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.![]()
Volgens mij was er in Ocarina wel heel wat dialoog te bedenken gezien het plot. Die was minstens zo diepgaand als menig Final Fantasy game. Maar ja, dan krijg je weer mensen die Zelda niet kunnen spelen omdat ze het verhaal niet kunnen lezen of er een hekel aan hebben (de gebruikersgroep neemt dan af, nu is Zelda zo'n beetje universeel).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef BMH het volgende:
[..]
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...
Daar zijn ze wel behoorlijk mee bezig ja. De tijden van FF7 en de sequels ervoor zijn helaas verleden tijd, maar 12 zou dit gefixed hebben het schijnt.quote:Soms zijn FF games niet uit te staan..
Niets nieuws.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo
Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Interessantquote:
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo
Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Klopt. Een groepje autistische japanners met computerskills werkt altijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
AKA $ teken word ¤ in Europaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.
Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.
Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessiesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessies![]()
(Ziet voor zich hoe Keileweg grote halen maakt richting het TVscherm)
Dat vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Zelda heeft het veel makkelijker, het hoeft namelijk niet realistisch te zijn. Zodra je realistische beelden ziet, ga je je aan alle details die niet kloppen irriteren, terwijl bij een magische omgeving je veel eerder geneigd ben de fouten toe te laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Lijkt me wel.
Nee.quote:
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef Tain het volgende:
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Niet met cube controller lijkt me dus ook niet met normale controls
Dat is eruit gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.
En als dat niet kan dan moet ie maar met de pols de bewegingen maken, daar hebben de meesten toch al wel ervaring in.
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?quote:Zelda: Twilight Princess komt in twee versies, één voor de Cube en één voor de Wii. Beide versies zullen hetzelfde verhaal vertellen, maar de Wii versie krijgt onder andere breedbeeld support en is volledig aangepast aan de Wii controller.
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?
Ok.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..
De Wii versie is 4:3 & 16:9, beide zonder balken.
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zipquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry![]()
Hoe weet je dat? Filmpjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Die ken ik jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Webby het volgende:
[..]
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zip
Hersenen & ogen. Als mensen nu eens de hands-on previews gaan lezen weten ze ook wat meer.quote:
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vindquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vind
Was rayman 4 btrouwens speelbaar in leipzig?
quote:je "hoeft" niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |