abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:26:33 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41121711
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

La ma komen.
Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:31:32 #102
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41121827
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41122174
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Anyway, je wilt je (en da's ook belangrijk) kunnen vinden in de hoofdpersoon, in dit geval link. Ik hoef me niet zo nodig met een groene tuinkabouter te associeren eigenlijk. Ik hou het lekker bij de wat persoonlijkere menselijke hoofdpersonen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:52:02 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41122361
Nou, ik kan me prima vinden in vreemde characters, ik hou van Mario en toverende apen zoals Zidane in FFIX vind ik ook heerlijk. Ik zeg overigens niet (@ BMH) dat Zelda slecht is, ik ben er alleen een beetje klaar mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41122501
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef Bot13 het volgende:

[..]

En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Of een wc ontstopper om mee te schieten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:00:49 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_41122626
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41122842
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
lol
pi_41122905
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Dat is iig een goede argumentatie, Bot13 noemt t te moeilijk om in te komen terwijl hij ALLE adventure's zo'n beetje gespeeld heeft

Ik vind wel dat je een beetje overdrijft, dr zit wel verhaal in alleen is t geen RPG waar je hele verhaallijnen erin hebt zitten, en dat ie de 'wereld moet redden' is toch niet zo heel vreemd voor een adventure/ RPG game?

Tweede punt is idd waar en nogal voorspelbaar als je meerdere Zelda-games gespeeld hebt (Wat Bot iig niet heeft gedaan).

Punt drie; heb je Mario horen praten? Link & stem = geen goed plan IMO

Punt 4, heb je zeker gelijk, vooral als de Zeldagame nogal makkelijk is (Windwaker), dan is die zoektocht totaal zinloos.

Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.

Punt 6, de sidecharacters kunnen idd nogal vaag zijn ja


Wat betreft de verhaallijn heb ik een ERG goed voorgevoel bij Twilight Princess, die strand-scene vond ik iig al veel diepgaander eruitzien dan welke andere Zelda dan ook. Je bent wel een beetje 'harsh' met de opmerking hoelang Zelda nog op zichzelf kan staan 'zonder vernieuwingen'. We hebben de legendarische Ocarina gehad, daarna de totale twist met Majora en toen de cartoony Windwaker, vind ik nogal een statement van een dynamische game hoor. Je ziet bij games zoals Halo of Final Fantasy toch ook niet ineens de hele structuur in de prullenbak worden gegooid?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:30:27 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_41123462
strand-scene?

Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41124099
quote:
Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.
Rayman 4
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:54:34 #111
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41124147
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Rayman 4
Moet nog blijken. We kijken nu al maanden naar die konijnen.. Misschien zijn we al immuum als we het spel daadwerkelijk gaan spelen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125219
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
strand-scene?

Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened ( ) en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG ).

Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:26:57 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41125327


A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41125478
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Rayman 4
Bulderen van het lachen is me nog niet voorgekomen in een game, de grappigste game vond ik tot nu toe Conker of Monkey Island. En om nou te zeggen dat er helemaal geen humor zit in Zelda, hoe verklaren we dan die groene nicht in de game?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:33:33 #115
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125523
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Resolutie delen door 2

Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden ...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125552
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Resolutie delen door 2

Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden ...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:34:32 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41125555
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Resolutie delen door 2
Ik zal jou eens in 2-en delen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:35:05 #118
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125572
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened ( ) en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG ).

Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...

Soms zijn FF games niet uit te staan..
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125594
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:36:32 #120
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125619
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125630
TerugVindPrincess
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41125714
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef BMH het volgende:

[..]

FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...
Volgens mij was er in Ocarina wel heel wat dialoog te bedenken gezien het plot. Die was minstens zo diepgaand als menig Final Fantasy game. Maar ja, dan krijg je weer mensen die Zelda niet kunnen spelen omdat ze het verhaal niet kunnen lezen of er een hekel aan hebben (de gebruikersgroep neemt dan af, nu is Zelda zo'n beetje universeel).
quote:
Soms zijn FF games niet uit te staan..
Daar zijn ze wel behoorlijk mee bezig ja. De tijden van FF7 en de sequels ervoor zijn helaas verleden tijd, maar 12 zou dit gefixed hebben het schijnt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:40:14 #123
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125732
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:41:40 #124
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125777
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Niets nieuws.

Nou jah.. niets.. Batallion Wars 2 is aangekondigd onder de geweldige naam: BWII

& we kunnen binnenkort ballen trappen in Mario Strikers: Charged.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125801
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef BMH het volgende:

[..]

Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:42:55 #126
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125821
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Niets nieuws.
Interessant

Laat me raden... wat high-ers screenshots? Of honderd? Ik vind ze al lang niet interessant meer...
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41125832
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.

Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:44:10 #128
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125852
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
Klopt. Een groepje autistische japanners met computerskills werkt altijd.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:44:21 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125859
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.

Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
AKA $ teken word ¤ in Europa
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:45:43 #130
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125892
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.

Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41125938
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

[..]

Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessies

( Ziet voor zich hoe Keileweg grote halen maakt richting het TVscherm)
pi_41125976
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessies

( Ziet voor zich hoe Keileweg grote halen maakt richting het TVscherm)
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:51:23 #133
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41126047
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Dat vraag ik me ook af...

Ik hoop het wel. Je kunt in ieder geval het spel voor de gamecube kopen en het dan in de Wii stoppen. Dan heb je normale controls. Beetje zonde is het wel

En ik blijf het jammer vinden dat mijn gamecube gedegradeerd wordt doordat TP op beide consoles uitkomt, en de game op de Wii vernieuwender dus beter is.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41126048
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Lijkt me wel.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:54:00 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_41126127
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
Zelda heeft het veel makkelijker, het hoeft namelijk niet realistisch te zijn. Zodra je realistische beelden ziet, ga je je aan alle details die niet kloppen irriteren, terwijl bij een magische omgeving je veel eerder geneigd ben de fouten toe te laten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:54:43 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_41126143
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Lijkt me wel.
Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41126145
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Niet met cube controller lijkt me dus ook niet met normale controls
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:55:27 #138
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41126170
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Lijkt me wel.
Nee. Het is ook totaal onnodig.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41126213
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef Tain het volgende:
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Niet met cube controller lijkt me dus ook niet met normale controls
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.
En als dat niet kan dan moet ie maar met de pols de bewegingen maken, daar hebben de meesten toch al wel ervaring in .
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:57:21 #140
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41126222
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41126285
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.
En als dat niet kan dan moet ie maar met de pols de bewegingen maken, daar hebben de meesten toch al wel ervaring in .
Dat is eruit gehaald
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:03:06 #142
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41126375
quote:
Zelda: Twilight Princess komt in twee versies, één voor de Cube en één voor de Wii. Beide versies zullen hetzelfde verhaal vertellen, maar de Wii versie krijgt onder andere breedbeeld support en is volledig aangepast aan de Wii controller.
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:04:05 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41126410
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

[..]

Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..

De Wii versie is 4:3 & 16:9, beide zonder balken.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:05:02 #144
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41126434
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..

De Wii versie is 4:3 & 16:9, beide zonder balken.
Ok.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41128829
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)games_convention.zip

Die is echt grappig Het downloaden waarD!
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zip
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_41128897
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Hoe weet je dat? Filmpjes?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_41129587
quote:
Die ken ik ja
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:01:41 #148
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41130254
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef Cid het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Filmpjes?
Hersenen & ogen. Als mensen nu eens de hands-on previews gaan lezen weten ze ook wat meer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41130753
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vind


Was rayman 4 btrouwens speelbaar in leipzig?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:17:42 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41130784
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vind


Was rayman 4 btrouwens speelbaar in leipzig?
quote:
je "hoeft" niet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41131004
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef BMH het volgende:

[..]

Hersenen & ogen. Als mensen nu eens de hands-on previews gaan lezen weten ze ook wat meer.
Als mensen nu eens linkjes posten naar deze hands-on previes, dan weten ze ook wat meer. Volgens mij is het nog niet zolang bekend dat je nu met bewegingen je zwaard kan bewegen inplaats van de knoppen. En ik heb er nog geen hands-on van kunnen vinden.

Een linkje is erg welkom dus
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:29:12 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_41131106
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef BMH het volgende:

[..]


[..]
Bij Rayman 4 moet je wel als een idioot gaan dansen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41131137
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef Cid het volgende:

[..]

Als mensen nu eens linkjes posten naar deze hands-on previes, dan weten ze ook wat meer. Volgens mij is het nog niet zolang bekend dat je nu met bewegingen je zwaard kan bewegen inplaats van de knoppen. En ik heb er nog geen hands-on van kunnen vinden.

Een linkje is erg welkom dus
Je kan de bewegingen die nodig zijn vanuit je pols maken, maar dan kan je imo net zo goed op een knop drukken om de zwaardvecht moves uit te voeren. Althans ik krijg niet het gevoel dat ik aan het zwaardvechten ben met een afstandsbediening in mijn hand als ik maar een cm ofzo hoef te bewegen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41131241
Maar het is wel een keuze. Je kunt je helemaal inleven als je dat wilt, maar je kunt ook relax gamen. Althans, dat is het idee dat ik er bij krijg
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:43:42 #155
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41131561
Madden Wii ziet er btw goed uit. Zeker als je nagaat dat het van EA komt
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 augustus 2006 @ 15:51:55 #156
39237 crew  H_T
2733
pi_41131841
Ik hoop op een nieuwe Jet Set Radio voor de Wii . Helaas zal die er wel niet komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_41131861
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop op een nieuwe Jet Set Radio voor de Wii . Helaas zal die er wel niet komen
JSR:F vond ik best tof op de XBOX.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41132464
Madden NFL filmpje


Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41132735
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:30 schreef Tain het volgende:

[..]

Je kan de bewegingen die nodig zijn vanuit je pols maken, maar dan kan je imo net zo goed op een knop drukken om de zwaardvecht moves uit te voeren. Althans ik krijg niet het gevoel dat ik aan het zwaardvechten ben met een afstandsbediening in mijn hand als ik maar een cm ofzo hoef te bewegen.
Ik denk dat dat voor alle games gaat gelden overigens. Het is volgens mij erg lastig om deze techniek realistisch te laten zijn zonder tegen-gewicht van de controller. Alleen een lightsaber kan dichtbij komen haha... Maar ben zeker benieuwd de features van de Wii
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:24:13 #160
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_41132810
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moest ook erg lachen

Nieuwe Bunnie facts
! Dat Metal Gear Solid alarmpje

edit:
Er staat no place to hide op die doos.
pi_41132825
Rayman 4 is trouwens wel speelbaar op de LGC Dat scheelt weer
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:25:28 #162
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41132848
quote:
Nintendo's ADRs have gained 83% in the past 52-weeks as its ordinary shares have gained 96% -- a difference in the yen/usd exchange; no real arbitrage opportunity here at this point. FISCO news of Japan reports the Daiwa Institute of Research sees even more potential upside between approximately 10% to 33% ahead of its new game console launch this November. And don't forget the impact of foreign exchange profits!
Hadden we nu maar aandelen gekocht
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:26:28 #163
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41132881
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Als je de screenshots bekijkt van mensen die op Wii spelen lijkt het erop dat het wel moet

En je kan hem wel op je been laten rusten maar bij sommige spellen zal dit zeker niet lekker/gemakkelijk spelen. Ik denk dat het toch wel een belasting kan zijn voor je polsen/armen als je lang met de Wii speelt, ook als je je arm op je been hebt rusten. Over een jaar hebben we naast de muis-arm de Wii-pols
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:44:12 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41133598
Dat gezeur hier (ha!). Als ik echt ga tennissen word ik nog niet moe na 20 minuten.. Hoe de fuck word je dan moe van het bewegen van een AB? Ok, misschien als je 10 minuten naar je tv wijst krijg je wel wat kramp.. Maar omdat de games veel verschillende gebaren vereisen houd je nooit een verstijfte positie.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:59:22 #165
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41134152
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef BMH het volgende:
Dat gezeur hier (ha!). Als ik echt ga tennissen word ik nog niet moe na 20 minuten.. Hoe de fuck word je dan moe van het bewegen van een AB? Ok, misschien als je 10 minuten naar je tv wijst krijg je wel wat kramp.. Maar omdat de games veel verschillende gebaren vereisen houd je nooit een verstijfte positie.
Ik heb nergens gezegd dat je er moe van word. Ik zei dat het belastend kan zijn. Van de hele dag met een muis werken word je ook niet moe maar je kan er wel last van krijgen. En als je spellen hebt waarbij je de Wiimote als gun moet gebruiken en spellen waarbij je echt moeten richten dan kun je je arm niet op je been laten rusten. En gewoon van je arm 10 minuten omhoog houden(met bewegen) kun je al kramp krijgen dus ik zal het niet gek vinden als mensen krampen krijgen als ze lang spelen op de Wii.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_41134274
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat je er moe van word. Ik zei dat het belastend kan zijn. Van de hele dag met een muis werken word je ook niet moe maar je kan er wel last van krijgen. En als je spellen hebt waarbij je de Wiimote als gun moet gebruiken en spellen waarbij je echt moeten richten dan kun je je arm niet op je been laten rusten. En gewoon van je arm 10 minuten omhoog houden(met bewegen) kun je al kramp krijgen dus ik zal het niet gek vinden als mensen krampen krijgen als ze lang spelen op de Wii.
Hetzelfde 'last' als van een muis (RSI) kun je ook krijgen van controllers. Er is zelfs een nintendo-ziekte (ben de link ff kwijt) speciaal omdat je altijd met je duimen en vingers dezelfde beweging maakt. (uiteraard gaat Nintendo dat nu ff goedmaken.)
Hell; je kunt zelfs SMS-vingers oplopen

Nee, dan is het vrij bewegen met de Wiimote nog het meest natuurlijk van állemaal.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:05:45 #167
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41134370
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Hetzelfde 'last' als van een muis (RSI) kun je ook krijgen van controllers. Er is zelfs een nintendo-ziekte (ben de link ff kwijt) speciaal omdat je altijd met je duimen en vingers dezelfde beweging maakt. (uiteraard gaat Nintendo dat nu ff goedmaken.)
Hell; je kunt zelfs SMS-vingers oplopen

Nee, dan is het vrij bewegen met de Wiimote nog het meest natuurlijk van állemaal.
Nintendoduim. Had ik ook last van. Ook Metroid Prime: Hunters op de DSphat heeft mijn hand een week lang pijn laten doen . Ik kon een week geen DS meer spelen omdat het gewoon niet meer kon
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41134554
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

En als je spellen hebt waarbij je de Wiimote als gun moet gebruiken en spellen waarbij je echt moeten richten dan kun je je arm niet op je been laten rusten.
tuurlijk kan dat wel, de wiimote is toch een soort muis, en geen lightgun. Je kunt (denk ik) je arm gewoon op je knie laten rusten en met je pols de bewegingen maken. Je beweegt immers een cursor...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:53:22 #169
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41135652
madden ziet er goed uit
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41136644
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:53 schreef depax het volgende:
madden ziet er goed uit
Idd

Maar over dat lam worden van de arm. Als je een voorbeeld neemt aan een Lightgun. Ik kan echt behoorlijk lang duck hunt of time crises spelen zonder dat ik last van m'n handen krijg. Alleen Point Blank zorgt voor een lamme wijsvinger maar die wordt nu ook veelvuldig gebruikt.
Maarja, we zien het wel. Ik voorzie in elk geval geen problemen met betrekking tot enige vorm van RSI.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:26:22 #172
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_41138281
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat wel, de wiimote is toch een soort muis, en geen lightgun. Je kunt (denk ik) je arm gewoon op je knie laten rusten en met je pols de bewegingen maken. Je beweegt immers een cursor...
idd, in een hands-on zei iemand ook dat hij eerst had geprobeerd met gestrekte arm te richten, maar dat hij daarna gewoon zn arm liet hangen en vanuit zn pols/elleboog een beetje de cursor bewoog, en dat dat veel makkelijker ging.
pi_41141117
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/25409/

lol hier had je die al gezien! Met je 2 oktober
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:53:47 #174
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41141432
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:45 schreef MilaNL het volgende:
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/25409/

lol hier had je die al gezien! Met je 2 oktober
Wat een onzin.

Dat heeft NoE gezegt.

Paar maanden terug zei iemand NoE dat er op dat moment geen plannen waren om DS lite in de komende periode uit te brengen... wat bleek, de volgende dag kwam NCL met DS lite onthulling.

De release date en prijs staat zeer zeker vast.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41142070
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Dat heeft NoE gezegt.

Paar maanden terug zei iemand NoE dat er op dat moment geen plannen waren om DS lite in de komende periode uit te brengen... wat bleek, de volgende dag kwam NCL met DS lite onthulling.

De release date en prijs staat zeer zeker vast.
Mjah mij lijkt NoE ( als je daar Nintendo of Europe mee bedoelt) wel een betrouwbare bron...
Erg slechte fout van die DS Lite...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:14:06 #176
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41144594
Het gaat erom dat NoE zich ditmaal er ook om heen heeft gelult. Dat release date en prijs staat vast.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:18:45 #177
129990 number50
Football Season
pi_41154534
quote:
Mooi! Die tv heb ik dus dinsdag besteld in 37" Ik ben blij te zien dat de sensor mooi op de tv past.

Nou maar hopen dat de wii niet al te lang nog op zich laat wachten...
mijn games collectie
favo TV: Family Guy American Dad en de Daily Show
PS2/PSP/NDS/X360
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:36:44 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41154911
Geen third party games online tot begin 2007. Mag niet van Nintendo.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41154965
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Tomasso het volgende:
Geen third party games online tot begin 2007. Mag niet van Nintendo.
Dat kunnen ze gewoon niet serieus menen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:43:08 #180
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41155024
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat kunnen ze gewoon niet serieus menen
Toch is het blijkbaar wel. Verbaasde me al dat geen van de third party games @ launch online waren, maar dit is dus de verklaring. "Nintendo zou de libraries nog niet af hebben"

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=116145

Daarnaast zou de pers gaan footage mogen maken van (dev) hardware.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:47:56 #181
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41155121


Tony Hawk: Downhill Jam

Maar ik word een beetje moe van al dat geheimzinnige gezeik van Nintendo...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41155485
Krijgt TP nog een online feature eigenlijk??
Online Co-op TP zou subliem zijn...ja ja live to dream i know. xD
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41155493
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Toch is het blijkbaar wel. Verbaasde me al dat geen van de third party games @ launch online waren, maar dit is dus de verklaring. "Nintendo zou de libraries nog niet af hebben"

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=116145

Daarnaast zou de pers gaan footage mogen maken van (dev) hardware.
Dus we kunnen wachten tot februari/maart op de eerste third party online games...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:05:12 #184
155698 _petjan
jan met de pet
pi_41155494
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Tomasso het volgende:
Geen third party games online tot begin 2007. Mag niet van Nintendo.
Nee. Dus Dragon Ball Z Budokai is niet online?
Kanker dat zou echt belachelijk zijn, ik haal dus echt geen Wii als dat zo is.
pi_41155516
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:18 schreef number50 het volgende:

[..]

Mooi! Die tv heb ik dus dinsdag besteld in 37" Ik ben blij te zien dat de sensor mooi op de tv past.

Nou maar hopen dat de wii niet al te lang nog op zich laat wachten...
Goede keus

Ik heb nu al een paar maand de 32inch en het beeldkwaliteit is echt super, het contrast is erg hoog en ghosting is verleden tijd met de 8ms.

16:9 beelden zien er ook erg scherp uit, wat bij veel andere LCDs wel anders is.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:18:36 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41155802
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef Tain het volgende:

[..]

Dus we kunnen wachten tot februari/maart op de eerste third party online games...
Blijkbaar.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:20:37 #187
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41155846
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Krijgt TP nog een online feature eigenlijk??
Online Co-op TP zou subliem zijn...ja ja live to dream i know. xD
Nee. En nee.

Als je zelda co-op wilt spelen moet je de four swords games kopen.. Fantastische games met 2-4 spelers.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:21:48 #188
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41155872
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:18 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Blijkbaar.
Nee.. Vanaf 2007 krijgen ze de libraries pas... Dan moeten ze alles nog onderzoeken en implimenteren.. Dit kost zeker wel wat maandjes En wie zegt dat Nintendo de libraries meteen in januari levert?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41155878
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:20 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee. En nee.

Als je zelda co-op wilt spelen moet je de four swords games kopen.. Fantastische games met 2-4 spelers.
Dat is helemaal geweldig (het is het wel waard om wat kabels te kopen)
pi_41155935
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee.. Vanaf 2007 krijgen ze de libraries pas... Dan moeten ze alles nog onderzoeken en implimenteren.. Dit kost zeker wel wat maandjes En wie zegt dat Nintendo de libraries meteen in januari levert?
Was ook een voorspelling waarin alles perfect loopt, dus 1 januari de libraries en implementatie en testen in januari/februari
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:27:14 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41155968
Geen Monkey Target online dus? Dat zuigt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:13:30 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_41157202
Mên wat een domme actie .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41157263
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef _petjan het volgende:

[..]

Nee. Dus Dragon Ball Z Budokai is niet online?
Kanker dat zou echt belachelijk zijn, ik haal dus echt geen Wii als dat zo is.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_41157267
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef speknek het volgende:
Mên wat een domme actie .
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...
Dus vind het niet heel erg. maar wel jammer
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:17:49 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_41157329
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...
Dus vind het niet heel erg. maar wel jammer
Ze zijn echt al jaren bezig met dat online, het werkt voor de DS, en dan hebben ze nu bij release de beveiliging niet af.. Ook een goede manier om 3rd party devs aan je te binden, die lopen nu weer weg natuurlijk .
Althans, ik neem aan dat het de beveiliging is, want de 1st party spellen kunnen kennelijk wel online.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41157371
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...
Dus vind het niet heel erg. maar wel jammer
Alleen in januari komen de third party online games nog niet, in het ergste geval duurt dat een half jaar of een jaar
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41157729
Dat is best wel belachelijk inderdaad.

Niet dat ik een third party game kan opnoemen die me interesseert. Maar toch.
pi_41160179
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Alleen in januari komen de third party online games nog niet, in het ergste geval duurt dat een half jaar of een jaar
Ik zie online op de Wii als een plus en dan met name bij Nintendo games met diens multiplayer kwaliteiten die uitermate geschikt lijken voor online, alleen nog nooit die optie hadden op consoles.
Wil je echt vooral 3rd party games spelen online dan is de XBOX360 het beste platform.
pi_41160290
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:37 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik zie online op de Wii als een plus en dan met name bij Nintendo games met diens multiplayer kwaliteiten die uitermate geschikt lijken voor online, alleen nog nooit die optie hadden op consoles.
Wil je echt vooral 3rd party games spelen online dan is de XBOX360 het beste platform.
En als je nou de 3rd party games van de Wii online wilt spelen? Die zijn namelijk in een andere vorm gegoten dan de spellen voor de 360.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:43:44 #200
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41160374
Wat maakt het nou uit. Geen third party online games in 2007. Alsof je een paar maanden niet kan wachten.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')