quote:
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
Of een wc ontstopper om mee te schietenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
lolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
Dat is iig een goede argumentatie, Bot13 noemt t te moeilijk om in te komen terwijl hij ALLE adventure's zo'n beetje gespeeld heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Rayman 4quote:Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.
Moet nog blijken. We kijken nu al maanden naar die konijnen.. Misschien zijn we al immuum als we het spel daadwerkelijk gaan spelenquote:
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened (quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
strand-scene?
Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
Bulderen van het lachen is me nog niet voorgekomen in een game, de grappigste game vond ik tot nu toe Conker of Monkey Island. En om nou te zeggen dat er helemaal geen humor zit in Zelda, hoe verklaren we dan die groene nicht in de game?quote:
Resolutie delen door 2quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Resolutie delen door 2
Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden...
Ik zal jou eens in 2-en delen.quote:
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened () en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG
).
Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.![]()
Volgens mij was er in Ocarina wel heel wat dialoog te bedenken gezien het plot. Die was minstens zo diepgaand als menig Final Fantasy game. Maar ja, dan krijg je weer mensen die Zelda niet kunnen spelen omdat ze het verhaal niet kunnen lezen of er een hekel aan hebben (de gebruikersgroep neemt dan af, nu is Zelda zo'n beetje universeel).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef BMH het volgende:
[..]
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...
Daar zijn ze wel behoorlijk mee bezig ja. De tijden van FF7 en de sequels ervoor zijn helaas verleden tijd, maar 12 zou dit gefixed hebben het schijnt.quote:Soms zijn FF games niet uit te staan..
Niets nieuws.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo
Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Interessantquote:
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo
Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Klopt. Een groepje autistische japanners met computerskills werkt altijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
AKA $ teken word ¤ in Europaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.
Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.
Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessiesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessies![]()
(Ziet voor zich hoe Keileweg grote halen maakt richting het TVscherm)
Dat vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Zelda heeft het veel makkelijker, het hoeft namelijk niet realistisch te zijn. Zodra je realistische beelden ziet, ga je je aan alle details die niet kloppen irriteren, terwijl bij een magische omgeving je veel eerder geneigd ben de fouten toe te laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Lijkt me wel.
Nee.quote:
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef Tain het volgende:
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Niet met cube controller lijkt me dus ook niet met normale controls
Dat is eruit gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.
En als dat niet kan dan moet ie maar met de pols de bewegingen maken, daar hebben de meesten toch al wel ervaring in.
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?quote:Zelda: Twilight Princess komt in twee versies, één voor de Cube en één voor de Wii. Beide versies zullen hetzelfde verhaal vertellen, maar de Wii versie krijgt onder andere breedbeeld support en is volledig aangepast aan de Wii controller.
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?
Ok.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..
De Wii versie is 4:3 & 16:9, beide zonder balken.
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zipquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry![]()
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)games_convention.zip
Die is echt grappigHet downloaden waarD!
Hoe weet je dat? Filmpjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Die ken ik jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Webby het volgende:
[..]
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zip
Hersenen & ogen. Als mensen nu eens de hands-on previews gaan lezen weten ze ook wat meer.quote:
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vindquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vind
Was rayman 4 btrouwens speelbaar in leipzig?
quote:je "hoeft" niet
Als mensen nu eens linkjes posten naar deze hands-on previes, dan weten ze ook wat meer. Volgens mij is het nog niet zolang bekend dat je nu met bewegingen je zwaard kan bewegen inplaats van de knoppen. En ik heb er nog geen hands-on van kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Hersenen & ogen. Als mensen nu eens de hands-on previews gaan lezen weten ze ook wat meer.
Bij Rayman 4 moet je wel als een idioot gaan dansenquote:
Je kan de bewegingen die nodig zijn vanuit je pols maken, maar dan kan je imo net zo goed op een knop drukken om de zwaardvecht moves uit te voeren. Althans ik krijg niet het gevoel dat ik aan het zwaardvechten ben met een afstandsbediening in mijn hand als ik maar een cm ofzo hoef te bewegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Als mensen nu eens linkjes posten naar deze hands-on previes, dan weten ze ook wat meer. Volgens mij is het nog niet zolang bekend dat je nu met bewegingen je zwaard kan bewegen inplaats van de knoppen. En ik heb er nog geen hands-on van kunnen vinden.
Een linkje is erg welkom dus![]()
JSR:F vond ik best tof op de XBOX.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop op een nieuwe Jet Set Radio voor de Wii. Helaas zal die er wel niet komen
Ik denk dat dat voor alle games gaat gelden overigens. Het is volgens mij erg lastig om deze techniek realistisch te laten zijn zonder tegen-gewicht van de controller. Alleen een lightsaber kan dichtbij komen haha... Maar ben zeker benieuwd de features van de Wiiquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan de bewegingen die nodig zijn vanuit je pols maken, maar dan kan je imo net zo goed op een knop drukken om de zwaardvecht moves uit te voeren. Althans ik krijg niet het gevoel dat ik aan het zwaardvechten ben met een afstandsbediening in mijn hand als ik maar een cm ofzo hoef te bewegen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moest ook erg lachen
Nieuwe Bunnie facts
Hadden we nu maar aandelen gekochtquote:Nintendo's ADRs have gained 83% in the past 52-weeks as its ordinary shares have gained 96% -- a difference in the yen/usd exchange; no real arbitrage opportunity here at this point. FISCO news of Japan reports the Daiwa Institute of Research sees even more potential upside between approximately 10% to 33% ahead of its new game console launch this November. And don't forget the impact of foreign exchange profits!
Als je de screenshots bekijkt van mensen die op Wii spelen lijkt het erop dat het wel moetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Ik heb nergens gezegd dat je er moe van word. Ik zei dat het belastend kan zijn. Van de hele dag met een muis werken word je ook niet moe maar je kan er wel last van krijgen. En als je spellen hebt waarbij je de Wiimote als gun moet gebruiken en spellen waarbij je echt moeten richten dan kun je je arm niet op je been laten rusten. En gewoon van je arm 10 minuten omhoog houden(met bewegen) kun je al kramp krijgen dus ik zal het niet gek vinden als mensen krampen krijgen als ze lang spelen op de Wii.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:44 schreef BMH het volgende:
Dat gezeur hier (ha!). Als ik echt ga tennissen word ik nog niet moe na 20 minuten.. Hoe de fuck word je dan moe van het bewegen van een AB? Ok, misschien als je 10 minuten naar je tv wijst krijg je wel wat kramp.. Maar omdat de games veel verschillende gebaren vereisen houd je nooit een verstijfte positie.
Hetzelfde 'last' als van een muis (RSI) kun je ook krijgen van controllers. Er is zelfs een nintendo-ziekte (ben de link ff kwijt) speciaal omdat je altijd met je duimen en vingers dezelfde beweging maakt. (uiteraard gaat Nintendo dat nu ff goedmaken.)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je er moe van word. Ik zei dat het belastend kan zijn. Van de hele dag met een muis werken word je ook niet moe maar je kan er wel last van krijgen. En als je spellen hebt waarbij je de Wiimote als gun moet gebruiken en spellen waarbij je echt moeten richten dan kun je je arm niet op je been laten rusten. En gewoon van je arm 10 minuten omhoog houden(met bewegen) kun je al kramp krijgen dus ik zal het niet gek vinden als mensen krampen krijgen als ze lang spelen op de Wii.
Nintendoduim. Had ik ook last van. Ook Metroid Prime: Hunters op de DSphat heeft mijn hand een week lang pijn laten doen . Ik kon een week geen DS meer spelen omdat het gewoon niet meer konquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:03 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Hetzelfde 'last' als van een muis (RSI) kun je ook krijgen van controllers. Er is zelfs een nintendo-ziekte (ben de link ff kwijt) speciaal omdat je altijd met je duimen en vingers dezelfde beweging maakt. (uiteraard gaat Nintendo dat nu ff goedmaken.)
Hell; je kunt zelfs SMS-vingers oplopen![]()
Nee, dan is het vrij bewegen met de Wiimote nog het meest natuurlijk van állemaal.![]()
tuurlijk kan dat wel, de wiimote is toch een soort muis, en geen lightgun. Je kunt (denk ik) je arm gewoon op je knie laten rusten en met je pols de bewegingen maken. Je beweegt immers een cursor...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:59 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En als je spellen hebt waarbij je de Wiimote als gun moet gebruiken en spellen waarbij je echt moeten richten dan kun je je arm niet op je been laten rusten.
Iddquote:
idd, in een hands-on zei iemand ook dat hij eerst had geprobeerd met gestrekte arm te richten, maar dat hij daarna gewoon zn arm liet hangen en vanuit zn pols/elleboog een beetje de cursor bewoog, en dat dat veel makkelijker ging.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel, de wiimote is toch een soort muis, en geen lightgun. Je kunt (denk ik) je arm gewoon op je knie laten rusten en met je pols de bewegingen maken. Je beweegt immers een cursor...
Wat een onzin.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:45 schreef MilaNL het volgende:
http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/25409/
lol hier had je die al gezien! Met je 2 oktober
Mjah mij lijkt NoE ( als je daar Nintendo of Europe mee bedoelt) wel een betrouwbare bron...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat heeft NoE gezegt.
Paar maanden terug zei iemand NoE dat er op dat moment geen plannen waren om DS lite in de komende periode uit te brengen... wat bleek, de volgende dag kwam NCL met DS lite onthulling.
De release date en prijs staat zeer zeker vast.
Mooi! Die tv heb ik dus dinsdag besteld in 37"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Madden en NFS zien er goed uit op een tv![]()
![]()
http://www.jeux-france.com/blog115474_Thib50
http://www.jeux-france.com/blog115472_Thib50
Dat kunnen ze gewoon niet serieus menenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Tomasso het volgende:
Geen third party games online tot begin 2007. Mag niet van Nintendo.
Toch is het blijkbaar wel. Verbaasde me al dat geen van de third party games @ launch online waren, maar dit is dus de verklaring. "Nintendo zou de libraries nog niet af hebben"quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kunnen ze gewoon niet serieus menen
Dus we kunnen wachten tot februari/maart op de eerste third party online games...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toch is het blijkbaar wel. Verbaasde me al dat geen van de third party games @ launch online waren, maar dit is dus de verklaring. "Nintendo zou de libraries nog niet af hebben"
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=116145
Daarnaast zou de pers gaan footage mogen maken van (dev) hardware.
Nee. Dus Dragon Ball Z Budokai is niet online?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:36 schreef Tomasso het volgende:
Geen third party games online tot begin 2007. Mag niet van Nintendo.
Goede keusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:18 schreef number50 het volgende:
[..]
Mooi! Die tv heb ik dus dinsdag besteld in 37"Ik ben blij te zien dat de sensor mooi op de tv past.
Nou maar hopen dat de wii niet al te lang nog op zich laat wachten...
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus we kunnen wachten tot februari/maart op de eerste third party online games...
Nee. En nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:04 schreef Megalomaniac het volgende:
Krijgt TP nog een online feature eigenlijk??
Online Co-op TP zou subliem zijn...ja ja live to dream i know. xD
Nee.. Vanaf 2007 krijgen ze de libraries pas... Dan moeten ze alles nog onderzoeken en implimenteren.. Dit kost zeker wel wat maandjesquote:
Dat is helemaal geweldig (het is het wel waard om wat kabels te kopen)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. En nee.
Als je zelda co-op wilt spelen moet je de four swords games kopen.. Fantastische games met 2-4 spelers.
Was ook een voorspelling waarin alles perfect loopt, dus 1 januari de libraries en implementatie en testen in januari/februariquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. Vanaf 2007 krijgen ze de libraries pas... Dan moeten ze alles nog onderzoeken en implimenteren.. Dit kost zeker wel wat maandjesEn wie zegt dat Nintendo de libraries meteen in januari levert?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:05 schreef _petjan het volgende:
[..]
Nee. Dus Dragon Ball Z Budokai is niet online?
Kanker dat zou echt belachelijk zijn, ik haal dus echt geen Wii als dat zo is.
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...quote:
Ze zijn echt al jaren bezig met dat online, het werkt voor de DS, en dan hebben ze nu bij release de beveiliging niet af.. Ook een goede manier om 3rd party devs aan je te binden, die lopen nu weer weg natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...
Dus vind het niet heel erg. maar wel jammer
Alleen in januari komen de third party online games nog niet, in het ergste geval duurt dat een half jaar of een jaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:16 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik heb liever nu een wii en dan in januari online games dan dat de wii gereleased wordt na januari...
Dus vind het niet heel erg. maar wel jammer
Ik zie online op de Wii als een plus en dan met name bij Nintendo games met diens multiplayer kwaliteiten die uitermate geschikt lijken voor online, alleen nog nooit die optie hadden op consoles.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen in januari komen de third party online games nog niet, in het ergste geval duurt dat een half jaar of een jaar
En als je nou de 3rd party games van de Wii online wilt spelen? Die zijn namelijk in een andere vorm gegoten dan de spellen voor de 360.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zie online op de Wii als een plus en dan met name bij Nintendo games met diens multiplayer kwaliteiten die uitermate geschikt lijken voor online, alleen nog nooit die optie hadden op consoles.
Wil je echt vooral 3rd party games spelen online dan is de XBOX360 het beste platform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |