quote:
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
Of een wc ontstopper om mee te schietenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
lolquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
Dat is iig een goede argumentatie, Bot13 noemt t te moeilijk om in te komen terwijl hij ALLE adventure's zo'n beetje gespeeld heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Link praat niet
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)
Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Rayman 4quote:Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.
Moet nog blijken. We kijken nu al maanden naar die konijnen.. Misschien zijn we al immuum als we het spel daadwerkelijk gaan spelenquote:
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened (quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
strand-scene?
Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
Bulderen van het lachen is me nog niet voorgekomen in een game, de grappigste game vond ik tot nu toe Conker of Monkey Island. En om nou te zeggen dat er helemaal geen humor zit in Zelda, hoe verklaren we dan die groene nicht in de game?quote:
Resolutie delen door 2quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Resolutie delen door 2
Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden...
Ik zal jou eens in 2-en delen.quote:
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened () en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG
).
Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.![]()
Volgens mij was er in Ocarina wel heel wat dialoog te bedenken gezien het plot. Die was minstens zo diepgaand als menig Final Fantasy game. Maar ja, dan krijg je weer mensen die Zelda niet kunnen spelen omdat ze het verhaal niet kunnen lezen of er een hekel aan hebben (de gebruikersgroep neemt dan af, nu is Zelda zo'n beetje universeel).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef BMH het volgende:
[..]
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...
Daar zijn ze wel behoorlijk mee bezig ja. De tijden van FF7 en de sequels ervoor zijn helaas verleden tijd, maar 12 zou dit gefixed hebben het schijnt.quote:Soms zijn FF games niet uit te staan..
Niets nieuws.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo
Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Interessantquote:
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo
Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Klopt. Een groepje autistische japanners met computerskills werkt altijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
AKA $ teken word ¤ in Europaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.
Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.
Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessiesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessies![]()
(Ziet voor zich hoe Keileweg grote halen maakt richting het TVscherm)
Dat vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Zelda heeft het veel makkelijker, het hoeft namelijk niet realistisch te zijn. Zodra je realistische beelden ziet, ga je je aan alle details die niet kloppen irriteren, terwijl bij een magische omgeving je veel eerder geneigd ben de fouten toe te laten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Lijkt me wel.
Nee.quote:
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef Tain het volgende:
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Niet met cube controller lijkt me dus ook niet met normale controls
Dat is eruit gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.
En als dat niet kan dan moet ie maar met de pols de bewegingen maken, daar hebben de meesten toch al wel ervaring in.
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?quote:Zelda: Twilight Princess komt in twee versies, één voor de Cube en één voor de Wii. Beide versies zullen hetzelfde verhaal vertellen, maar de Wii versie krijgt onder andere breedbeeld support en is volledig aangepast aan de Wii controller.
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?
Ok.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..
De Wii versie is 4:3 & 16:9, beide zonder balken.
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zipquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry![]()
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)games_convention.zip
Die is echt grappigHet downloaden waarD!
Hoe weet je dat? Filmpjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Die ken ik jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Webby het volgende:
[..]
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zip
Hersenen & ogen. Als mensen nu eens de hands-on previews gaan lezen weten ze ook wat meer.quote:
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vindquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vind
Was rayman 4 btrouwens speelbaar in leipzig?
quote:je "hoeft" niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |