abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:26:33 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41121711
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:20 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

La ma komen.
Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:31:32 #102
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41121827
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41122174
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat je beschrijft is Zelda. Het is de basis van het concept! Op deze manier kun je ook gaan zeiken dat er altijd wapens in schietspellen zitten of auto's in race spellen.
En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Anyway, je wilt je (en da's ook belangrijk) kunnen vinden in de hoofdpersoon, in dit geval link. Ik hoef me niet zo nodig met een groene tuinkabouter te associeren eigenlijk. Ik hou het lekker bij de wat persoonlijkere menselijke hoofdpersonen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:52:02 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41122361
Nou, ik kan me prima vinden in vreemde characters, ik hou van Mario en toverende apen zoals Zidane in FFIX vind ik ook heerlijk. Ik zeg overigens niet (@ BMH) dat Zelda slecht is, ik ben er alleen een beetje klaar mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41122501
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef Bot13 het volgende:

[..]

En daarom hou ik ook niet van alleen auto's in racespellen. Ze passen het aan (need for speed) naar speciale auto's (opgevoerde pimp-my-ride bakken bijvoorbeeld). Wapens in schietspellen kan ook een stuk orgineler, met bijvoorbeeld een tang om mee te slaan (prey) ofzo.
Of een wc ontstopper om mee te schieten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:00:49 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_41122626
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41122842
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Stop killing my hype. f***ing #$%#*@.
lol
pi_41122905
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen verhaal, het is altijd een onwetende jongen die 'the one' is en de wereld moet redden
Altijd dezelfde opbouw, je begint met niets, krijgt dan schild en dan zwaard en dan in elke dungeon een wapen erbij dat je moet gebruiken voor puzzels en de eindbaas in diezelfde dungeon
Link praat niet
Die eeuwige hartjes en hart containers
Weinig humor in de game
Vervelende sidecharacters (Tingle, Navi)

Daar tegenover staat natuurlijk wel dat het spel druipt van de sfeer en de gameplay en soundtrack geweldig zijn. Ik weet alleen niet hoe lang Zelda nog op zichzelf kan staan zonder vernieuwingen; ben iig blij dat die Twilight wereld in Zelda zit en je daar transformeert in een wolf.
Dat is iig een goede argumentatie, Bot13 noemt t te moeilijk om in te komen terwijl hij ALLE adventure's zo'n beetje gespeeld heeft

Ik vind wel dat je een beetje overdrijft, dr zit wel verhaal in alleen is t geen RPG waar je hele verhaallijnen erin hebt zitten, en dat ie de 'wereld moet redden' is toch niet zo heel vreemd voor een adventure/ RPG game?

Tweede punt is idd waar en nogal voorspelbaar als je meerdere Zelda-games gespeeld hebt (Wat Bot iig niet heeft gedaan).

Punt drie; heb je Mario horen praten? Link & stem = geen goed plan IMO

Punt 4, heb je zeker gelijk, vooral als de Zeldagame nogal makkelijk is (Windwaker), dan is die zoektocht totaal zinloos.

Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.

Punt 6, de sidecharacters kunnen idd nogal vaag zijn ja


Wat betreft de verhaallijn heb ik een ERG goed voorgevoel bij Twilight Princess, die strand-scene vond ik iig al veel diepgaander eruitzien dan welke andere Zelda dan ook. Je bent wel een beetje 'harsh' met de opmerking hoelang Zelda nog op zichzelf kan staan 'zonder vernieuwingen'. We hebben de legendarische Ocarina gehad, daarna de totale twist met Majora en toen de cartoony Windwaker, vind ik nogal een statement van een dynamische game hoor. Je ziet bij games zoals Halo of Final Fantasy toch ook niet ineens de hele structuur in de prullenbak worden gegooid?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:30:27 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_41123462
strand-scene?

Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41124099
quote:
Punt 5, er zijn maar weinig games die me doen bulderen van het lachen, is niet iets waar ik echt op let in een game.
Rayman 4
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:54:34 #111
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41124147
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Rayman 4
Moet nog blijken. We kijken nu al maanden naar die konijnen.. Misschien zijn we al immuum als we het spel daadwerkelijk gaan spelen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125219
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
strand-scene?

Uit alle screens op de vorige pagina ben ik trouwens blij om te zien dat het bloom effect zo vaak wordt toegepast, kennelijk kan de Wii daar goed mee omgaan, ik vind dat een leuk effect om te zien. Hopelijk kan hij ook HDR aan, alhoewel ik een beetje vrees van niet.
Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened ( ) en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG ).

Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:26:57 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41125327


A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41125478
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Rayman 4
Bulderen van het lachen is me nog niet voorgekomen in een game, de grappigste game vond ik tot nu toe Conker of Monkey Island. En om nou te zeggen dat er helemaal geen humor zit in Zelda, hoe verklaren we dan die groene nicht in de game?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:33:33 #115
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125523
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Resolutie delen door 2

Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden ...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125552
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Resolutie delen door 2

Dit kan wel eens heel goed de beste game ooit worden ...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:34:32 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41125555
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Resolutie delen door 2
Ik zal jou eens in 2-en delen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:35:05 #118
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125572
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:24 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Link loopt naar het strand naar een buurmeisje (?), dan praten ze wat, en dan komt er die vortex in de lucht en nemen de badasses haar mee. Link awakened ( ) en dan gaat ie richting de grot en vliegt ie de cortex binnen. Zag er behoorlijk donker en veel diepgaander uit. Maar verwacht geen Final Fantasy-achtige taferelen natuurlijk (zou wel iets zijn btw: een Zelda RPG ).

Ik kijk eigenlijk niet zo naar de graphics, die zijn altijd wel goed bij een Zelda-game.
FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...

Soms zijn FF games niet uit te staan..
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125594
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:36:32 #120
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125619
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125630
TerugVindPrincess
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_41125714
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef BMH het volgende:

[..]

FF-achtige taferelen? Zoals een diepgaand gesprek over... fluiten! En dan 2 minuten lang lachen met slechte lip-sync...
Volgens mij was er in Ocarina wel heel wat dialoog te bedenken gezien het plot. Die was minstens zo diepgaand als menig Final Fantasy game. Maar ja, dan krijg je weer mensen die Zelda niet kunnen spelen omdat ze het verhaal niet kunnen lezen of er een hekel aan hebben (de gebruikersgroep neemt dan af, nu is Zelda zo'n beetje universeel).
quote:
Soms zijn FF games niet uit te staan..
Daar zijn ze wel behoorlijk mee bezig ja. De tijden van FF7 en de sequels ervoor zijn helaas verleden tijd, maar 12 zou dit gefixed hebben het schijnt.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:40:14 #123
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125732
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:41:40 #124
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125777
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Niets nieuws.

Nou jah.. niets.. Batallion Wars 2 is aangekondigd onder de geweldige naam: BWII

& we kunnen binnenkort ballen trappen in Mario Strikers: Charged.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41125801
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:36 schreef BMH het volgende:

[..]

Twilight Princess' engine is al 6 jaar in ontwikkeling.
Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:42:55 #126
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125821
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Niets nieuws.
Interessant

Laat me raden... wat high-ers screenshots? Of honderd? Ik vind ze al lang niet interessant meer...
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41125832
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hallo

Ik ben een paar weken op vakantie geweest, wie praat me in een paar zinnen bij over de ontwikkelingen aangaande Twilight Princess (en de prijs van de Wii)?
Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.

Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:44:10 #128
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125852
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja dat, en het feit dat de Zelda-dev team fking getalenteerd is. Ubisoft is ook goed bezig hoor, maar de Nintendo hoofdgroep is het dream team IMO.
Klopt. Een groepje autistische japanners met computerskills werkt altijd.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:44:21 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41125859
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.

Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
AKA $ teken word ¤ in Europa
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:45:43 #130
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41125892
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:43 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ze hebben de controls aangepast: je kan nu het zwaard bedienen dmv het slaan met de Wiimote, het boogschieten daarentegen is gemakkelijker gemaakt.

Op de beurs van Leipzig vertelde men dat ie zeker niet meer dan ¤250 werd in Europa.
Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41125938
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

[..]

Hm, dat zwaardmeppen wordt denk ik een beetje vervelend na twee uur spelen. De prijs is dan weer goed nieuws.
Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessies

( Ziet voor zich hoe Keileweg grote halen maakt richting het TVscherm)
pi_41125976
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dan ga je over op normale controls, problem solved. Ik hoop wel dat je straks niet Zelda gaat spelen door als een gek voor de TV te staan te meppen. Dan worden het idd korte sessies

( Ziet voor zich hoe Keileweg grote halen maakt richting het TVscherm)
Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:51:23 #133
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41126047
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Dat vraag ik me ook af...

Ik hoop het wel. Je kunt in ieder geval het spel voor de gamecube kopen en het dan in de Wii stoppen. Dan heb je normale controls. Beetje zonde is het wel

En ik blijf het jammer vinden dat mijn gamecube gedegradeerd wordt doordat TP op beide consoles uitkomt, en de game op de Wii vernieuwender dus beter is.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41126048
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Normale controls kan toch niet met de Wii versie?
Lijkt me wel.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:54:00 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_41126127
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe Zelda, een GC titel, er beter uitziet dan Red Steel kwa renders.
Zelda heeft het veel makkelijker, het hoeft namelijk niet realistisch te zijn. Zodra je realistische beelden ziet, ga je je aan alle details die niet kloppen irriteren, terwijl bij een magische omgeving je veel eerder geneigd ben de fouten toe te laten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:54:43 #136
8369 speknek
Another day another slay
pi_41126143
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Lijkt me wel.
Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41126145
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Niet met cube controller lijkt me dus ook niet met normale controls
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:55:27 #138
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41126170
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Lijkt me wel.
Nee. Het is ook totaal onnodig.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41126213
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:54 schreef Tain het volgende:
Zelda: Twiilight Princess niet met Cube controller te spelen
Niet met cube controller lijkt me dus ook niet met normale controls
Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.
En als dat niet kan dan moet ie maar met de pols de bewegingen maken, daar hebben de meesten toch al wel ervaring in .
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:57:21 #140
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41126222
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41126285
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, maar ik doel op een optie om te slaan met de groene knop of zoiets dergelijks.
En als dat niet kan dan moet ie maar met de pols de bewegingen maken, daar hebben de meesten toch al wel ervaring in .
Dat is eruit gehaald
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:03:06 #142
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41126375
quote:
Zelda: Twilight Princess komt in twee versies, één voor de Cube en één voor de Wii. Beide versies zullen hetzelfde verhaal vertellen, maar de Wii versie krijgt onder andere breedbeeld support en is volledig aangepast aan de Wii controller.
Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:04:05 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41126410
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:

[..]

Betekent dat dat je bij een normale 3:4-tv zwarte balken krijgt?
Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..

De Wii versie is 4:3 & 16:9, beide zonder balken.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:05:02 #144
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_41126434
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 13:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee.. De Gamecube versie is 4:3 zonder balken..

De Wii versie is 4:3 & 16:9, beide zonder balken.
Ok.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_41128829
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
Sorry
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)games_convention.zip

Die is echt grappig Het downloaden waarD!
ftp://ftp.ubi.com/emea/ra(...)s_cant_cook_eggs.zip
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_41128897
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Hoe weet je dat? Filmpjes?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_41129587
quote:
Die ken ik ja
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:01:41 #148
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41130254
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:22 schreef Cid het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Filmpjes?
Hersenen & ogen. Als mensen nu eens de hands-on previews gaan lezen weten ze ook wat meer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41130753
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
Nog 1 keer: je hoeft niet als een idioot te gaan dansen voor je tv.
Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vind


Was rayman 4 btrouwens speelbaar in leipzig?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:17:42 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41130784
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat ligt helemaal aan wat je zelf het leukst vind


Was rayman 4 btrouwens speelbaar in leipzig?
quote:
je "hoeft" niet
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')