abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41100897
Ik moest ook erg lachen

Nieuwe Bunnie facts

Met dank aan Thomper Voor het zetten op You tube
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_41101815
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, een jaar lang zijn zowel PES als Fifa Next Gen exclusive op de 360
Is het niet zo dat de wii en ps3 eigelijk toch te laat uitkomen voor het nieuwe seizoen van die games en dat het eigelijk dus niet zoveel boeit?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_41102071
Toch wel voor de PC enzo?
pi_41102095
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De OP staat op Wiki, hence, je mag m zelf aanpassen mits je er geen belachelijke dingen mee gaat doen
Done een beetje
sigh
pi_41102436
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moest ook erg lachen

Nieuwe Bunnie facts

Met dank aan Thomper Voor het zetten op You tube
HAHAHAHAHAHAHAH. Ik vond Rayman altijd maar een beetje so-so, maar al die bunnyfacts zijn té grappig.
pi_41102825
Whahahaha die bunnie filmpjes
pi_41102869
OOOMFG die bunny facts rofl gaan ze met die doos tegen de deur rammen ..

Ik wist het nog niet zeker, maar na het zien van de screens en die filmpjes moet ik ook echt rayman hebben @ launch

Damn, ik moet echt 3 wii's kopen ofzo, tis gewoon TE zonde om bijv. zelda te laten liggen en metroid te spelen, maar andersom natuurlijk ook O.o .. ik wil ze niet tekort laten schieten :p
pi_41103244
Ik ga waarschijnlijk Red Steel kopen, dat spel is super. Als het even kan Wii Sports erbij (moet ik nog even over nadenken) zodat ik m'n ouders kan overtuigen. Ook wel leuk.
Ehm. Ik heb Metroid Prime, maar da's allemaal hetzelfde, nogal repetief, dus doe maar niet. Zelda heb ik nooit echt gespeelt, ik hou wel erg van adventures, maar het heeft me nooit weten te boeien (ik bedoel: het is een beetje erg commercieel om in elk spel voor een andere look te gaan om aandacht te trekken. Niks voor mij, ik wil graag herkenning hebben in een follow-up game).

Dan Rayman, ik hou niet zo van minigames, maar ik lig dubbel om die filmpjes. Heel misschien dat ik 'm koop. Ik koop 'm in ieder geval wel, maar niet bij launch dan.
Dan nog die excite truck meuk, mja. Wel leuk ofzo, het onderscheidt zich niet zo erg van andere racegames moet ik zeggen. (behalve de besturing; maar dat ligt 'm aan de Wii, niet het spel).
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:29:26 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_41103358
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:26 schreef Bot13 het volgende:
ik bedoel: het is een beetje erg commercieel om in elk spel voor een andere look te gaan om aandacht te trekken. Niks voor mij, ik wil graag herkenning hebben in een follow-up game
Wat is dit voor vage omkering? . Het is juist commercieel om een goed verkopende franchise zo min mogelijk te veranderen en elk jaar met een incrementele update te komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:34:54 #60
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41103567
die facts toch

ik wil dit spel wel hebben nu quality ziet er super uit en gameplay ook.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_41103728
ik ga in eerste instantie voor Rayman en Red steel
pi_41104428
Ik denk aan zelda en wii sports bij de launch. Zelda voor mij en wii sports voor de multiplay
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:01:28 #63
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41104473
Ik wil meer van Metroid Prime 3 zien.... We hebben nog maar 1 demo gezien (+ een preview die bij de demo zat (zie mijn youtube account voor dat filmpje: http://www.youtube.com/bmh1 )
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:03:21 #64
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41104534
red steel wordt nu weer leuker lees:
Published by: Ubisoft

Developed by: Ubisoft Paris (France)

Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: Wii Launch - November 2006
Europe: November 30, 2006

Features: Online, Memory Card

http://wii.ign.com/objects/821/821973.html

ONLINE!!!!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:07:02 #65
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41104671
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:03 schreef depax het volgende:
red steel wordt nu weer leuker lees:
Published by: Ubisoft

Developed by: Ubisoft Paris (France)

Genre: First-Person Shooter
Number of Players: 1-2
Release Date:
US: Wii Launch - November 2006
Europe: November 30, 2006

Features: Online, Memory Card

http://wii.ign.com/objects/821/821973.html

ONLINE!!!!
Ik vind het woord "memory card" verassender als "online".. Dat het spel online ging wist iedereen al
pi_41105188
Online.. weer niets over gehoord vandaag of wel?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:20:36 #67
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41105207
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik vind het woord "memory card" verassender als "online".. Dat het spel online ging wist iedereen al
Yup addons dus nieuwe gooddies geweren swords wie weet .ik kan niet wachten

14 september
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:38:14 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41105824
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef BMH het volgende:
Ik wil meer van Metroid Prime 3 zien.... We hebben nog maar 1 demo gezien (+ een preview die bij de demo zat (zie mijn youtube account voor dat filmpje: http://www.youtube.com/bmh1 )
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41106224
Ik ben een beetje bang dat de controllers duur worden
Ik heb wel 350 euro voor de wii over, maar dat gaat best snel als de controllers zo'n 50 euro gaan kosten. De gamecube controllers kosten nog altijd 25 euro en bij de launch wel 32 euro!
Die wii controller heeft natuurlijk ook van die motion sensors dus ik denk dat dat een lekker duur dingetje gaat worden!!
Wat denken jullie?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:50:18 #70
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_41106260
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:49 schreef MilaNL het volgende:
Wat denken jullie?
Ik denk niet... ik haal gewoon die Wii en wat ik er voor nodig heb om cool te gamen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_41106311
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik denk niet... ik haal gewoon die Wii en wat ik er voor nodig heb om cool te gamen
LOL.... rijk?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:53:46 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41106379
Gamen is sowieso een relatief dure hobby toch? Dan maakt een tientje meer of minder eigenlijk ook niet uit. Zeker niet voor een controller aangezien die toch vrij essentieel zijn en je ze meestal toch maar eenmalig aanschaft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41106589
Ja.... zo duur dat ik nog maar 350 euro heb om alles te kopen voor de wii
maarja je hebt wel gelijk. ik moet niet zeuren maar wachten
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:45:59 #74
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41108069
Nog 22 dagen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41108142
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat is dit voor vage omkering? . Het is juist commercieel om een goed verkopende franchise zo min mogelijk te veranderen en elk jaar met een incrementele update te komen.
Dat is niet vaag, misschien het 'commercieel' wel. Ik weet ook allemaal niet hoe de masterminds van Nintendo denken.
Maar ik blijf erbij dat een constant veranderende gameplay en graphics niet bevorderend zijn voor de nieuwelingen van zelda. Ik heb het idee dat ik elke keer tegen een compleet anders spel aan zit te kijken, waar héél toevallig hetzelfde persoon in voorkomt (sommige spellen lijken meer op 3d mario platformers qua cartoony look, en sommige, zoals de nieuwe, meer realistisch).

Maar ik zal me stil houden, ik weet dat er een gigantische fanbase aan Zeldafans rondloopt op deze aardbol.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:51:18 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_41108269
Whehe, nee hoor kan wel. Ik vind dat juist leuk, zo'n serie die zichzelf voortdurend opnieuw uitvindt. Gaat zelfs niet eens ver genoeg, de muziekjes en puzzels worden zelfs een beetje oud. Stukken beter in ieder geval dan elke keer die oude wijn in nieuwe zakken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 22:41:46 #77
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_41110914
TVP
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_41115350
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Dat is niet vaag, misschien het 'commercieel' wel. Ik weet ook allemaal niet hoe de masterminds van Nintendo denken.
Maar ik blijf erbij dat een constant veranderende gameplay en graphics niet bevorderend zijn voor de nieuwelingen van zelda. Ik heb het idee dat ik elke keer tegen een compleet anders spel aan zit te kijken, waar héél toevallig hetzelfde persoon in voorkomt (sommige spellen lijken meer op 3d mario platformers qua cartoony look, en sommige, zoals de nieuwe, meer realistisch).

Maar ik zal me stil houden, ik weet dat er een gigantische fanbase aan Zeldafans rondloopt op deze aardbol.
Ten eerste, Windwaker was de enigste transfomatie die we hadden, tenzij je de 'transformatie' van 2D naar 3D meetelt.

Ten tweede, Zelda is zo'n beetje de meest easy to get into game die er is van alle games met deze epische grootte. Zelda te moeilijk? Ga dan voor Tetris.

Ten derde, constant veranderde gameplay vind ik helemaal niet het geval bij Zelda. Elke console Zelda game die kwam na Zelda 1 heeft en had dezelfde structuur en controle. Maar als je t erg vindt dat ze er nieuwe elementen in stoppen dan zou ik bij retro blijven.

Ten vierde, zoals punt 2 doet vermoeden is elke Zelda geschikt voor een nieuweling. Kamergenoten van mij die nog nooit Zelda gespeeld hadden heb ik achter Windwaker gezet en binnen twee dagen begonnen ze al kaarten te tekenen van Hyrule (echt waar). Ik heb de GC twee weken moeten missen.

Tot slot, als je het vervelend vindt om bij elke game tegen een 'compleet' andere zit te kijken dan zou ik titels als Final Fantasy of RE4 en nog VELE andere ook links laten liggen.

Zelfs al waren al die punten die je noemden echt een struikelblok voor je, dan nog weegt het niet op om de gameplay van Zelda mis te lopen. Alles wat Nintendogames fun maakt zit in Zelda. Mario en Zelda zijn de franchises waarin Nintendo hun nieuwe ideen en mechanics vaak het eerst etaleert (helaas van Sunshine dat deze reeks doorbroken is, maar k heb t er al te vaak over gehad).
pi_41115459
Ik was ook eerst wat sceptisch over rayman.. nooit echt mijn spel geweest maar dit wordt zo heerlijk gehyped dat ik hem wel moet kopen..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_41115486
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:16 schreef disjfa het volgende:
Ziet er uit als dat level met de berg in RE4 in het begin waar je nog lekker zombies kan knallen...

Alleen dan met konijntjes
Jongens, ik vrees dat mn verwachting bewaarheid wordt...
Aangezien het subgames zijn acht ik de mogelijkheid van statische/ FMV backgrounds steeds minder uitgesloten.
pi_41115852
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 22 dagen.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:39:49 #82
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41116996
Hebben jullie ook de Red Steel artworks gezien? Dat straalt meteen 'high production values' uit wat mij betreft.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_41119122
Ik denk dat ik ook maar ns een Wii game ga hypen. Rayman is opzeker niet een game die het eigenlijk verdient Ik ga voor Monkey Ball Smooth Moves denk ik!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_41119489
Die tony hawk game lijkt wel heel erg op SSX / 1080 maar dan met een skate board en dan te zeggen dat het helemaal vernieuwende game is.

* MeZZiN zit nog te wachten op een aankondiging voor 1080 Wii
  donderdag 24 augustus 2006 @ 08:19:27 #85
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_41119497
monkey ball smooth moves?
Die is nog niet announced
Ik wacht op in game movies van rayman en nog meer van red steel en wii sports.
pi_41119522
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:19 schreef depax het volgende:
monkey ball smooth moves?
Die is nog niet announced
Ik wacht op in game movies van rayman en nog meer van red steel en wii sports.
Ik heb GEEN idee waarom ik er SMooth Moves achter zette Ik bedoel natuurlijk gewoon Super Monkey Ball: Banana Blitz
  donderdag 24 augustus 2006 @ 08:46:44 #87
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41119814
Nieuwe screens van Red Steel -->
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41119840
quote:
Report: Wii < 250 euros
General manager of Nintendo Germany Bernd Fakesch says console will retail for less than $320 across the Atlantic.
By Tim Surette, GameSpot
Posted Aug 23, 2006 11:25 am PT

Nintendo fans across the globe were eagerly checking reports from the Games Conference in Leipzig, Germany, in hopes of an announcement of the release date and price of the Wii. Sadly for them, nothing was announced.

The next-gen console's details have been heavily shrouded since its announcement at the Electronic Entertainment Expo 2005, with only vague hints to help gamers know how much to save up and when to expect the system.

Though no concrete pricing was announced, one more clue did surface. The Wii will be priced at less than 250 euros in Europe, reports Reuters. The news service quotes Nintendo Germany's general manager Bernd Fakesch as saying, "The price [of the Wii] has not been decided yet, but I expect it to be...less than 250 euros."

Going by the current exchange rate, that figure puts the console at less than $320 in Europe. Nintendo has previously stated that the console would retail for less than $250 in the US and less than 25,000 yen (roughly $215) in Japan. Recent unconfirmed reports have the console costing as low as $170 in both the US and Japan.

The European estimate doesn't mean Nintendo is trying to pull one over on the region--gaming merchandise typically retails for higher prices in the area, mostly due to higher taxes being included in the price. For example, online retailers are selling the premium Xbox 360 pack, which retails for $399 in the US, for the equivalent of $520.

Nintendo has said final details of the Wii would be released in September. For more details on Games Conference in Leipzig, head over to GameSpot's coverage.
http://www.gamespot.com/news/6156302.html
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41120396
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:25 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ten eerste, Windwaker was de enigste transfomatie die we hadden, tenzij je de 'transformatie' van 2D naar 3D meetelt.

Ten tweede, Zelda is zo'n beetje de meest easy to get into game die er is van alle games met deze epische grootte. Zelda te moeilijk? Ga dan voor Tetris.

Ten derde, constant veranderde gameplay vind ik helemaal niet het geval bij Zelda. Elke console Zelda game die kwam na Zelda 1 heeft en had dezelfde structuur en controle. Maar als je t erg vindt dat ze er nieuwe elementen in stoppen dan zou ik bij retro blijven.

Ten vierde, zoals punt 2 doet vermoeden is elke Zelda geschikt voor een nieuweling. Kamergenoten van mij die nog nooit Zelda gespeeld hadden heb ik achter Windwaker gezet en binnen twee dagen begonnen ze al kaarten te tekenen van Hyrule (echt waar). Ik heb de GC twee weken moeten missen.

Tot slot, als je het vervelend vindt om bij elke game tegen een 'compleet' andere zit te kijken dan zou ik titels als Final Fantasy of RE4 en nog VELE andere ook links laten liggen.

Zelfs al waren al die punten die je noemden echt een struikelblok voor je, dan nog weegt het niet op om de gameplay van Zelda mis te lopen. Alles wat Nintendogames fun maakt zit in Zelda. Mario en Zelda zijn de franchises waarin Nintendo hun nieuwe ideen en mechanics vaak het eerst etaleert (helaas van Sunshine dat deze reeks doorbroken is, maar k heb t er al te vaak over gehad).
Hier was ik al bang voor.
Leer het te accepteren dat Zelda voor sommige mensen gewoon niks is. Ik speel élke adventure game voor de Gamecube en PC die uitkomt, maar Zelda heeft mij nog nooit aan weten te spreken.
Ik leef met je mee verder, het is blijkbar moeilijk te accepteren.
pi_41120595
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ns een Wii game ga hypen. Rayman is opzeker niet een game die het eigenlijk verdient Ik ga voor Monkey Ball Smooth Moves denk ik!
Rayman verdient het zeker
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:52:02 #91
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41120913
Red steel

Boem

Need for speed: carbon
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:05:14 #93
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41121176
Lampjes in de sensorbar.... coool
pi_41121221
quote:
Dat Need for Speed: Carbon en Madden 2007 bij de lancering van de nieuwe console beschikbaar waren was al duidelijk. Dat we straks ook direct aan de slag kunnen met SSX, Harry Potter, The Godfather en Tiger Woods is een heel ander verhaal. Informatie, screens en filmpjes volgen hopelijk de komende weken.
source: cubezone

paar nieuwe EA games ....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:07:44 #95
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41121237
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:07 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

paar nieuwe EA games ....
"nieuwe"
pi_41121396
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:26 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Hier was ik al bang voor.
Leer het te accepteren dat Zelda voor sommige mensen gewoon niks is. Ik speel élke adventure game voor de Gamecube en PC die uitkomt, maar Zelda heeft mij nog nooit aan weten te spreken.
Ik leef met je mee verder, het is blijkbar moeilijk te accepteren.
Kan zijn, maar kom dan met goede argumenten.

Nou zeg je dat het je niet aanspreekt, maar daarvoor gaf je aan dat t te ingewikkeld was, aangezien je zo'n beetje alle adventure's gespeeld hebt kan ik me dat echt niet voorstellen, je moet Tingle wel uit laten spreken

[ Bericht 18% gewijzigd door alex4allofyou op 24-08-2006 10:24:05 ]
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:13:26 #97
155698 _petjan
jan met de pet
pi_41121397
Red Steel ziet er goed uit!
pi_41121478
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:13 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Kan zijn, maar kom dan met goede argumenten.
Argumenten tegen Zelda? Heb je even?
pi_41121532
pi_41121576
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Argumenten tegen Zelda? Heb je even?
La ma komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties