Uit het eerste Revolution topic. Hoe fout kan je het hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als laatste heb je de niet gamers (opa's en oma's en ouders bijvoorbeeld) deze zullen nooit voor zichzelf gaming consoles kopen. Af en toe zullen ze echt wel meespelen (zoals mijn moeder op de DS) maar aan die groep heb je echt niet veel.
Ook uit het eerste Revolution topic:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uit het eerste Revolution topic. Hoe fout kan je het hebbenDe DS is het tegendeel aan het bewijzen wereldwijd met miljoen Brain Training en Nintendogs games
Eerst kwam mijn moeder al met een foldertje 'denk je dat je vader dit leuk vindt als verjaardagskado?' en dan een plaatje van Brain Training. Goed, dat ging niet door toen ik vertelde dat je daar een spelcomputer a 150 euro bij moest kopen, maar toch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit het eerste Revolution topic. Hoe fout kan je het hebbenDe DS is het tegendeel aan het bewijzen wereldwijd met miljoen Brain Training en Nintendogs games
Oh ja.quote:
Roy eistte dat ik het topic maar eens snel openmaakte. Dat geldt dus ook voor jou, Ruzbeh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef RaymanNL het volgende:
Het is nog niet een waardige OP voor een 100e topic![]()
Ik niet en boeiend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:03 schreef depax het volgende:
topic 100 vind ik erg zwak zo.
Het is suggestief en brengt verkeerde info niemand weet dat hij over 82 dagen uit komt.(alleen nintendo weet wanneer hij uitkomt)
Dat brengt desinformatie omdat het jouw mening is.
Ik wil een rename zien . Who is with me?
quote:
wie heeft gelijk ?quote:
Mn moeder wil dr 1 voor dr verjaardagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wii + 360quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Xbox 360, PS3 en Wii... Wii van de drie?
Nee, Thomper gelooft nog steeds stellig die EA datum geloof ik. Over 4 dagen weten we meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
100
Mijn Wii wordt op dit moment ergens geproduceerd
*kijkt naar OP
Thomper weet meer.
Ik geloof in 9 november.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, Thomper gelooft nog steeds stellig die EA datum geloof ik. Over 4 dagen weten we meer.
Alledrie, met als volgorde 360, Wii en dan een jaar later PS3quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Xbox 360, PS3 en Wii... Wii van de drie?
Trust me, I'm a professional.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:03 schreef depax het volgende:
topic 100 vind ik erg zwak zo.
Het is suggestief en brengt verkeerde info niemand weet dat hij over 82 dagen uit komt.(alleen nintendo weet wanneer hij uitkomt)
Dat brengt desinformatie omdat het jouw mening is.
Ik wil een rename zien . Who is with me?
Nee, doet het niet, als jij achter een datum staat klopt ie nooit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta achter Thomper. De datum klopt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef Morthill het volgende:
deze topic
Grammaticaal correct, klinkt alleen voor geen meter. Dat kloptquote:
Dan moeten ze 10 miljoen meer units verkopen dan de 360 verkoopt in 2007.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik voorspel dat de Wii al in 2007 marktleider zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |