Uit het eerste Revolution topic. Hoe fout kan je het hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als laatste heb je de niet gamers (opa's en oma's en ouders bijvoorbeeld) deze zullen nooit voor zichzelf gaming consoles kopen. Af en toe zullen ze echt wel meespelen (zoals mijn moeder op de DS) maar aan die groep heb je echt niet veel.
Ook uit het eerste Revolution topic:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uit het eerste Revolution topic. Hoe fout kan je het hebbenDe DS is het tegendeel aan het bewijzen wereldwijd met miljoen Brain Training en Nintendogs games
Eerst kwam mijn moeder al met een foldertje 'denk je dat je vader dit leuk vindt als verjaardagskado?' en dan een plaatje van Brain Training. Goed, dat ging niet door toen ik vertelde dat je daar een spelcomputer a 150 euro bij moest kopen, maar toch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit het eerste Revolution topic. Hoe fout kan je het hebbenDe DS is het tegendeel aan het bewijzen wereldwijd met miljoen Brain Training en Nintendogs games
Oh ja.quote:
Roy eistte dat ik het topic maar eens snel openmaakte. Dat geldt dus ook voor jou, Ruzbeh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:23 schreef RaymanNL het volgende:
Het is nog niet een waardige OP voor een 100e topic![]()
Ik niet en boeiend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:03 schreef depax het volgende:
topic 100 vind ik erg zwak zo.
Het is suggestief en brengt verkeerde info niemand weet dat hij over 82 dagen uit komt.(alleen nintendo weet wanneer hij uitkomt)
Dat brengt desinformatie omdat het jouw mening is.
Ik wil een rename zien . Who is with me?
quote:
wie heeft gelijk ?quote:
Mn moeder wil dr 1 voor dr verjaardagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wii + 360quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Xbox 360, PS3 en Wii... Wii van de drie?
Nee, Thomper gelooft nog steeds stellig die EA datum geloof ik. Over 4 dagen weten we meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:01 schreef Xrenity het volgende:
100
Mijn Wii wordt op dit moment ergens geproduceerd
*kijkt naar OP
Thomper weet meer.
Ik geloof in 9 november.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, Thomper gelooft nog steeds stellig die EA datum geloof ik. Over 4 dagen weten we meer.
Alledrie, met als volgorde 360, Wii en dan een jaar later PS3quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:30 schreef Gronnaephos het volgende:
Xbox 360, PS3 en Wii... Wii van de drie?
Trust me, I'm a professional.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:03 schreef depax het volgende:
topic 100 vind ik erg zwak zo.
Het is suggestief en brengt verkeerde info niemand weet dat hij over 82 dagen uit komt.(alleen nintendo weet wanneer hij uitkomt)
Dat brengt desinformatie omdat het jouw mening is.
Ik wil een rename zien . Who is with me?
Nee, doet het niet, als jij achter een datum staat klopt ie nooit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik sta achter Thomper. De datum klopt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:52 schreef Morthill het volgende:
deze topic
Grammaticaal correct, klinkt alleen voor geen meter. Dat kloptquote:
Dan moeten ze 10 miljoen meer units verkopen dan de 360 verkoopt in 2007.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik voorspel dat de Wii al in 2007 marktleider zal worden.
als je er een bbq bij krijgt dan kan het een ps3 zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef BMH het volgende:
PS3 komt wel bij een bankstel.
Op hoeveel zit de X360 nu ongeveer?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan moeten ze 10 miljoen meer units verkopen dan de 360 verkoopt in 2007.
Denk het niet
~5 miljoen wereldwijd dacht ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Op hoeveel zit de X360 nu ongeveer?
"dan moeten ze 10 mil meer dan de xbox 360 in 2007 gaat verkopen verkopen"...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Op hoeveel zit de X360 nu ongeveer?
hahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:51 schreef BMH het volgende:
[..]
"dan moeten ze 10 mil meer dan de xbox 360 in 2007 gaat verkopen verkopen"...
Ik ga er dus vanuit dat de 360 eind dit jaar ongeveer 10 mil units totaal heeft.
5 miljoen nu + nog half jaar + kerstmis = 7.5-10 miljoenquote:
Ik denk niet dat de Wii een marktleider wordt helaas.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik voorspel dat de Wii al in 2007 marktleider zal worden.
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Koop je bijvoorbeeld een Sony tv dan krijg je dr een PS2 gratis bij.
Dat doen ze omdat ze die dingen niet aan de straatstenen kwijt raken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Wii een marktleider wordt helaas.
Kijk trouwens alleen al naar MS en Sony die bij allerlei apparaten een console gratis doen.
Koop je bijvoorbeeld een Sony tv dan krijg je dr een PS2 gratis bij. Op die manier kun je altijd wel consoles aan de man brengen en Nintendo is niet in de positie om dit kostendekkend te doen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze die dingen niet aan de straatstenen kwijt raken.
Er zijn legio voorbeelden hoor, een Sony Brava lcdtv gaat nu bijvoorbeeld weg met een PSP als je snel (quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Uiteindelijk gaat het om wat consumenten willen. En ik denk dat dat iets is zoals de Wii.
Klootzakken zijn het, niets meer en niets minder, als ze t niet op kunnen brengen om progressief en 16:9 te implementeren. Ik ga dus echt geen 4:3 spellen meer kopen. Dat ziet er gewoon lelijk uit en is zwaar achterhaald.quote:
Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg... LB of het in breedbeeld is, als de games maar goed zijn. Ik heb zelf een 4:3 tv, en het maakt mij echt geen ruk uit of er nou breedbeeld of progressief in zit.
So what, ik heb beneden er beneden ook één staan. En nog zit ik niet te mauwen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uit
En zo hoort het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Chanty87 het volgende:
Wat een gezeik om niks zeg... LB of het in breedbeeld is, als de games maar goed zijn. Ik heb zelf een 4:3 tv, en het maakt mij echt geen ruk uit of er nou breedbeeld of progressief in zit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het, niets meer en niets minder, als ze t niet op kunnen brengen om progressief en 16:9 te implementeren. Ik ga dus echt geen 4:3 spellen meer kopen. Dat ziet er gewoon lelijk uit en is zwaar achterhaald.
ik heb 5.1quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij hebben een widescreen & progressive scan tv.. Dan maakt het wel uit
Welkom in het Wii topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef BMH het volgende:
Ik geef mijn mening.. Krijg je allemaal "dus?" "so what" reacties. Terwijl ze zelf eerst ook hun mening geven..
Precies.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:30 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dude, BREEDBEELD.
Als je dat er al niet in kan stoppen als developer
Waarom, dat heb je toch allemaal niet nodig, het gaat puur om de gameplay!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Precies.
Geen HD kwaliteit, logisch, de markt is nog veel te klein. Geen 5.1, vooruit. Maar fucking 16:9 en progressive is toch helemaal niet zoveel moeite. Luie kutdevelopers. En maar afvragen waarom die games zo slecht verkopen...
Jij koopt een tof spel niet omdat het niet in breedbeeld is?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef Tomasso het volgende:
Geen HD kwaliteit, logisch, de markt is nog veel te klein. Geen 5.1, vooruit. Maar fucking 16:9 en progressive is toch helemaal niet zoveel moeite. Luie kutdevelopers. En maar afvragen waarom die games zo slecht verkopen...
Artistieke redenen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:39 schreef moomoo het volgende:
ik kan me er persoonlijk niet aan storen als het er niet in zit, maar ik ben het er mee eens dat als het simpel te implementeren is dat je dan als dev geen enkele reden hebt om het niet te doen.
Omdat het oog ook wat wil. Als de Wii graphics had van het jaar 95 had je deze uitspraak dan nog steeds gedaan? Zo ja, gefeliciteerd, want hoe fan ik ook ben van gameplay en retrogaming, voor een console waar ik 250 voor neer leg en games van 50 anno 2006 wil ik toch meer dan stilstand op beeldkwaliteit. Breedbeeld is echt relatief een kleine moeite. Ik hoef echt geen PS3 graphics op HD-TV met 7.1 surround.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waarom, dat heb je toch allemaal niet nodig, het gaat puur om de gameplay!
Wiiiiiiiiii![]()
Komt omdat de Cube geen 16:9 output doet, maar het 'faket', waardoor je beeld wordt opgerekt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Developers stoppen geen widescreen of 480p omdat de kiddies daar toch niks van merken.
Mensen. Al waren Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en Twilight Princess allemaal in 240i en zwart-wit. Ik koop dat sjit alsnog.
480p is te begrijpen, maar widescreen is overrated. Ik heb bijv. Super Mario Strikers die je in widescreen kan spelen maar ik speel het liever in 4:3 omdat de beeld wat scherper is dan dat je het moet uitrekken naar 16:9.
Je hebt toch een speciale TV nodig die zo'n resolutie van 16:9 aankan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Komt omdat de Cube geen 16:9 output doet, maar het 'faket', waardoor je beeld wordt opgerekt.
Widescreen is niet overrated.
In Zelda al helemaal niet.
Hoe kom je daar in godsnaam bijquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij koopt een tof spel niet omdat het niet in breedbeeld is?.
Hmmm let me think.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt toch een speciale TV nodig die zo'n resolutie van 16:9 aankan?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Developers stoppen geen widescreen of 480p omdat de kiddies daar toch niks van merken.
Mensen. Al waren Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3 en Twilight Princess allemaal in 240i en zwart-wit. Ik koop dat sjit alsnog.
480p is te begrijpen, maar widescreen is overrated. Ik heb bijv. Super Mario Strikers die je in widescreen kan spelen maar ik speel het liever in 4:3 omdat de beeld wat scherper is dan dat je het moet uitrekken naar 16:9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |