Wie?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef mirelia het volgende:
Hebben we al iets van Roel gehoord???
Toch wel grappig...zo jong en je rijbewijs heeft meer stempels dan de gemiddelde nederlanderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:31 schreef JosvG het volgende:
Zo, vandaag dan toch geslaagd voor CCV-techniek, met slechts 2 foutjes
Maandag kan ik administratie overdoen, waarmee ik hopelijk mijn chauffeursdiploma afsluit
Whehe, ik heb nog alleen B op mijn rijbewijs hoor, over 2 maanden heb ik B+C en over een half jaar B+C+BE+CE als het goed isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch wel grappig...zo jong en je rijbewijs heeft meer stempels dan de gemiddelde nederlander![]()
Dan heb je over 2 maanden al het dubbele van mijquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:03 schreef JosvG het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nog alleen B op mijn rijbewijs hoor, over 2 maanden heb ik B+C en over een half jaar B+C+BE+CE als het goed isDan ben ik er ook meteen van af he
Ik heb nu alleen A en B-E, Ik hoop dat ik voor het einde van het jaar C erbij kan zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:03 schreef JosvG het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nog alleen B op mijn rijbewijs hoor, over 2 maanden heb ik B+C en over een half jaar B+C+BE+CE als het goed isDan ben ik er ook meteen van af he
ja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:59 schreef Ms_Furious het volgende:
Vinden jullie het nou ook niet frustrerend als je op internet de auto van je dromen ziet, maar doordat je nog geen rijbewijs hebt deze niet kan gaan halen? Het irriteert mij echt enorm, zeker doordat ik de laatste keer zo stom gezakt ben.
ja, en dat A dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:03 schreef JosvG het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ik gewend was om als ik naar de 3 schakelde, de pook in 1 beweging schuin naar voren te duwen en nu moet ik de pook eerst een klein stukje naar voren doen, dan naar rechts en dan weer naar voren..De achteruit zit gelukkig wel op dezelfde plekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:52 schreef mirelia het volgende:
Schakelen anders??
Alleen de achteruit kan toch op een andere plek zitten?
Ik heb bijv 2 auto's
Bij de 1 zit de achteruit onder de 5 en bij de andere naast de 1
Dat is wel eens lastig hoor...ik vergis me nog wel eens
Ik had de mijne al gekocht voor mijn rijbewijs, beetje op de zaken vooruit lopen, maar ik had hem gelukkig mooi gehaaldquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:59 schreef Ms_Furious het volgende:
Vinden jullie het nou ook niet frustrerend als je op internet de auto van je dromen ziet, maar doordat je nog geen rijbewijs hebt deze niet kan gaan halen? Het irriteert mij echt enorm, zeker doordat ik de laatste keer zo stom gezakt ben.
Jeetje mina, onvoorstelbaar. Wát balen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Gezakt.. Lijers bij t cbr..
[..]
Nam een bochtje in z'n 2, wat volgens hem beter in z'n 1 kon.. (stond helemaal stil en reed gewoon op koppeling weg, ok 1 was beter geweest, maar in z'n 2 kan je met een diesel ook wegrijden)
Volgens instructeur was ik bij iedere andere examinator gewoon geslaagd.. joupee zal deze grote vriend wel kennen.. de heer mortier.. En instructeur heeft ook bezwaar aangetekend.. Morgen hoor ik daar uitslag van..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:31 schreef JosvG het volgende:
Zo, vandaag dan toch geslaagd voor CCV-techniek, met slechts 2 foutjes
Maandag kan ik administratie overdoen, waarmee ik hopelijk mijn chauffeursdiploma afsluit
200.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik heb m'n eerste boete binnen.. Gelijk eentje van tweehonderd euro!![]()
Waarschijnlijk een punt op m'n rijbewijs... Gaat goed....
Nou, als het nu toch doordringt zou ik mezelf een puntje besparenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
M'n moeder had het er nog over dat m'n vader dat proces-verbaal etc wel op zich wou nemen, maar misschien dringt het nu hierdoor juist wel tot me door dat ik niet altijd zo hard kan scheuren, dat kán gewoon niet.
115 rijden op 'n 80-km weg...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
200.. Wat heb je daarvoor moeten doen?
Sommige dingen moet je nou eenmaal eerst ervaren voordat je beseft dat het gewoon niet kan. Ik had 't met drank op achter het stuurquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
M'n moeder had het er nog over dat m'n vader dat proces-verbaal etc wel op zich wou nemen, maar misschien dringt het nu hierdoor juist wel tot me door dat ik niet altijd zo hard kan scheuren, dat kán gewoon niet.
6 maanden rijontzegging een boete en een onderzoek naar rijgeschiktheid. Ik ben afgelopen donderdag hoogstwaarschijnlijk geschikt bevonden en mag 'm vanaf vrijdag weer ophalen. Maar geloof me die zware straffen helpen (in mijn geval) in iedergeval zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gebeurde er toen
Nee, was niet aangehouden, en ja foei, ik weet het.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:41 schreef mirelia het volgende:
Goed om te horen Frasier dat je er van geleerd hebt
@Sjimz...Zonnestraaltje moet wel aangehouden zijn anders kan het nooit een punt kosten evt
Anders zeg je gewoon dat een ander reed (zonder puntenrijbewijs)
@Zonnestraaltje FOEI !!! ;-)
sorry maar je hebt een jaar erover gedaan om je rijbewijs eindelijk te halen, vervolgensheb je je rijbewijs een maandje én je rijdt 115 op een 80 km weg...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Nee, was niet aangehouden, en ja foei, ik weet het.
Was wel door ´n flitspaal en als je GOED hebt gelezendan kun je ook zien dat m'n moeder nog zei dat m'n vader het procesverbaal misschien nog wel op zich wou nemen.
Maar ik vind het ook niet fout, ik vind het niet onveilig om lekker hard door te rijden, in tegenstelling tot met alcohol op achter het stuur zitten. (sorry Frasier)
Ik heb 'r langer dan 'n jaar over gedaan, en normaal rijd ik meestal nog harder op een 80 km weg.quote:Op zondag 9 juli 2006 04:05 schreef Fatality het volgende:
[..]
sorry maar je hebt een jaar erover gedaan om je rijbewijs eindelijk te halen, vervolgensheb je je rijbewijs een maandje én je rijdt 115 op een 80 km weg...
waarom?quote:Op zondag 9 juli 2006 10:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik heb 'r langer dan 'n jaar over gedaan, en normaal rijd ik meestal nog harder op een 80 km weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |