leuke foto jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Verzonden!
Kan ie er mee door?
Allebei, eerst het boek doorlezen en dan vragen maken en de vragen die je fout hebt weer terugzoeken in het boek hoe het precies zit danquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ga binnenkort op voor het autotheorie examen, maar waar heb je nou het meeste aan om te leren, de CD-rom of het theorie boek?
ik vind dat er dan ook een groot verschil is tussen rijervaring voor rijlessen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.
Ik had ook al voertuigbeheersing voor ik begon met lessen. En ja, ik heb hier de beschikking over een groot eigen terrein. Voordeel is dat ik de bijzondere verrichtingen met twee vingers in m'n neus kon doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.
Oké, zal ik dat doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Allebei, eerst het boek doorlezen en dan vragen maken en de vragen die je fout hebt weer terugzoeken in het boek hoe het precies zit dan
Heel nederland betaalt een godsvermogen om fatsoenlijk te leren rijden en een rijbewijs te halen.. en dan zijn er af en toe van die eikels die vinden dat hun dat niet nodig hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mag ik u bij dezen buitengewoon veel succes towensen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef rena het volgende:
Morgenochtend nog 1 uur lessen en dan is het zo ver
Mijn lesje vandaag ging redelijk bagger, het 1e deel, toen we even pauze hielden, en dr na ging het veel beter. Ik moet echt heel rustig blijven, want dan gaat alles goed.
Ik heb er zelfs wel zin in![]()
![]()
hey, weet jij je nieuwe datum al?? Ik wel alleen ik ga m dit keer maar aan niemand zeggen...Maar ben wel benieuwd of we weer rond dezelfde tijd op moetenquote:
Nope. Maar zal wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:06 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey, weet jij je nieuwe datum al?? Ik wel alleen ik ga m dit keer maar aan niemand zeggen...Maar ben wel benieuwd of we weer rond dezelfde tijd op moeten![]()
Zo dat lijkt me echt verschrikkelijk dat je je theorie weeeeer opnieuw moet gaan halenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nope. Maar zal wel een tijdje duren.
Moet nu een BNOR doen, en ik zou nog worden gebeld daarover (nog steeds niks gehoord, dus eind deze week zelf maar even bellen). Maar zal wel september ofzo worden.
Wel klote dat ik theorie dan opnieuw zou moeten doen, die heb ik vorig jaar begin september gehaald.
Jammer dat je het niet wilt zeggen, maar wel begrijpelijk..
lekker snelquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef Even het volgende:
Ik heb de 17e een proefrijles en ga dan halverwege Augustus zo'n 8 of 10 daagse cursus doen
Ik ook 15:50 kwam het toppic iets te laat tegen om goed voortestellen maar ja doe je niks aan.quote:
Ja ik hou er niet zo van om er een jaar mee bezig te zijn... En t mocht van mn ouders want die betalenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lekker snel![]()
net zie ik omdat ik een site moet maken voor me rijschool dat ze voor 500 euro nog een ander pakket hadden waar 4 examens inzaten ofzo![]()
![]()
veel succesquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik ook 15:50 kwam het toppic iets te laat tegen om goed voortestellen maar ja doe je niks aan.
Hoi.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:48 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]had gisteren dus weer een minifanclubje
en een ervan had een foto gemaakt![]()
![]()
Alweer iemand, kan ik tenminste een beetje meepratenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb me zojuist aangemeld voor C + CCV-B. De theorielessen beginnen pas half augustus, dus dat duurt nog wel even. Ik zal me tzt wel in de op toevoegen.
Ja, de rijles er voor ging echt goed en lekker. De snelweg ging super. Maar daarna ging het minder, mijn voet gleed een keer van de rem, dus toen moest hij remmen en er kwam zo'n kut fietser waarvoor ik niet op tijd remdequote:
Hij zou nog even gaan kijken voor me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Balen... Weet je al wanneer je weer op kan?
veel succesquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn CCV-B techniek examen weer, vandaag lekker de hele dag leren, leren en nog eens leren.Maar als het lukt, kan ik maandag mijn complete chauffeursdiploma hebben, want dan heb ik mijn CCV-B administratie examen
zonde meis...quote:
Ja, ik was me er wel zelf bewust van dat het kut ging achteraf gezien. En de examinator was heel aardig, dus ik kon het wel begrijpen, hij legte mijn fouten goed en duidelijk uit. Dus het voelt nu even kut, maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef Faithy het volgende:
[..]
zonde meis...
zolang je weet dat 't terecht is, is 't minder kut dan wanneer je zelf er een super gevoel over had![]()
de eerste keer dat ik zakte was ook terecht, en dat maakte het ook wat draaglijker![]()
![]()
sterkte meis![]()
Dat is ook al uitgelegd op de pagina hier voor dacht ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:42 schreef Sylvana het volgende:
hhm, mijn post stond nog net op de vorige pagina, misschien dat je hem niet gezien hebt dan, maar waar ben je dan precies op gezakt rena?
Omdat ik onzeker reed, nog steeds niet ver genoeg kijk, omdat ik iemand te laat zag die over wilde steken op een zebrapad en ik dus niet meer snel genoeg kon stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:42 schreef Sylvana het volgende:
hhm, mijn post stond nog net op de vorige pagina, misschien dat je hem niet gezien hebt dan, maar waar ben je dan precies op gezakt rena?
oops, overheen gelezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is ook al uitgelegd op de pagina hier voor dacht ik![]()
Bedanktquote:
Je kan je uitreksel toch ook gewoon ophalen bij de gemeente?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef Slee-3r het volgende:
Zo ik ben eventjes een paar dagen weg en meteen al 2 delen verder.
Jammer Rena, maar ik weet zeker als je van je fouten leert dat je het dan zeker haalt.
En natuurlijk succes Dickies!
Nu moet ik eerst maar is de gemeente Almere lastig vallen, mn uittreksel is nog steeds niet op de mat komen vallen. Kan ik geen theorie doen, en dus ook niet verder met mn rijlessen. Ga het zowaar nog missen ook
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan je uitreksel toch ook gewoon ophalen bij de gemeente?
Ja dat kan ook, maar had geen tijd toen ik m via internet aanvroeg. Heb er eigenlijk spijt van dit ik dat gedaan heb. Week later is er nog niets binnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan je uitreksel toch ook gewoon ophalen bij de gemeente?
Het komt wel.. heb ik ook via internet aangevraagt, acceptgiro dr bij in.. Duurde ook een weekje geloof ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar had geen tijd toen ik m via internet aanvroeg. Heb er eigenlijk spijt van dit ik dat gedaan heb. Week later is er nog niets binnen![]()
Zucht, was ik ook maar ambtenaar![]()
Hangt ervan af waar je woont, in grote steden kan je gewoon naar een stadsdeelkantoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef Robin__ het volgende:
Balen rena![]()
Het komt wel.. heb ik ook via internet aangevraagt, acceptgiro dr bij in.. Duurde ook een weekje geloof ik
Geloof me je wilt NIET naar het gemeentehuis in deze periode van het jaar.. ten eerste omdat je uren staat te wachten en het is daar bloedheet en propvol binnen(en het zijn ook nog uitzuigers)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:52 schreef CrookedEye het volgende:
thx de zenuwen komen nu wel een beetje op maar de auto is er ik moet gaan
Ik zou best naar het gemeentehuis willen nuquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:04 schreef Robin__ het volgende:
Geloof me je wilt NIET naar het gemeentehuis in deze periode van het jaar.. ten eerste omdat je uren staat te wachten en het is daar bloedheet en propvol binnen(en het zijn ook nog uitzuigers)
Een rijtest?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag bericht gehad van het CBR dat ik op 1 augustus moet komen voor een rijtest, maar dan ben ik dus op vakantieDus morgen maar ff bellen en hopen dat het dan een paar dagen eerder kan
omdat ik 4 keer gzakt ben en me examinatoren denken dat het wat neurologisch is dat ik geen inzicht heb moet ik dus een rijtest doen en gekeurd worden of het wel verantwoord is om te autorijden.quote:
Heftigquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
omdat ik 4 keer gzakt ben en me examinatoren denken dat het wat neurologisch is dat ik geen inzicht heb moet ik dus een rijtest doen en gekeurd worden of het wel verantwoord is om te autorijden.
Idd heftig, want ben al 1,5 jaar bezig en het is gewoon heel frustrerend als je het wel wil, maar gewoon niet kanquote:
niet alleen de tijd, maar ook het geld, ben inmiddels al bijna 4000 euro kwijtquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat lijkt me zo kut inderdaad, alsof al die tijd uiteindelijk voor niks is geweest..
Ik heb ook op eigen terrein wel eens auto gereden voordat ik mijn rijbewijs had, maar het is niet zo slim omdat je dan tijdens je rijles net zo veel moet afleren als bijlerenquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:40 schreef Faithy het volgende:
weer zo'n dwaas die zonder rijbewijs auto gaat rijden
Nee feef, ga nou niet weer die discussie oprakelen![]()
Gezakt kut zooi, geen ingreep of zo. Maar volgens die kerel meerdere foutjes die bijeen genoeg waren om het niet te halen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Jammer, Rena.![]()
voor jou! Volgende keer beter hé, kop op!
[..]
En, en, en????
Mag je zonder rijbewijs een slipcursus doen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:07 schreef Descendant het volgende:
Oke, ik heb een TTT en m'n examen al afgesproken. TTT op 18 juli en het examen op 8 augustus. En morgen heb ik slipcursus in Barneveld, lijkt me wel tof.
Ik heb er nog niet al te veel vertrouwen in, de les vandaag ging niet echt geweldig, de motor sloeg zelfs een keer af.Goed alles in de gaten houden en elke manouvre steeds goed uitvoeren is erg lastig. Ook vind ik het moeilijk om in onbekende gebieden te rijden, vooral als je niet goed kan zien hoe de weg loopt, of hoe de verkeerssituatie voor je eruit ziet.
Blah, ik zie het wel.
Bij de meeste instructiecentra niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag je zonder rijbewijs een slipcursus doen dan?
Nam een bochtje in z'n 2, wat volgens hem beter in z'n 1 kon.. (stond helemaal stil en reed gewoon op koppeling weg, ok 1 was beter geweest, maar in z'n 2 kan je met een diesel ook wegrijden)quote:"je rijd een perfecte rit.. je bent een model automobilist, maar dat 1e bochtje had je toch ook perfect kunnen doen? Die stond niet in verhouding tot de rest van je rit.. En daar laat ik je op zakken"
echt een lul zeg die examinator!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Gezakt.. Lijers bij t cbr..
[..]
Nam een bochtje in z'n 2, wat volgens hem beter in z'n 1 kon.. (stond helemaal stil en reed gewoon op koppeling weg, ok 1 was beter geweest, maar in z'n 2 kan je met een diesel ook wegrijden)
Volgens instructeur was ik bij iedere andere examinator gewoon geslaagd.. joupee zal deze grote vriend wel kennen.. de heer mortier.. En instructeur heeft ook bezwaar aangetekend.. Morgen hoor ik daar uitslag van..
Wat lullig zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nam een bochtje in z'n 2, wat volgens hem beter in z'n 1 kon.. (stond helemaal stil en reed gewoon op koppeling weg, ok 1 was beter geweest, maar in z'n 2 kan je met een diesel ook wegrijden)
Volgens instructeur was ik bij iedere andere examinator gewoon geslaagd.. joupee zal deze grote vriend wel kennen.. de heer mortier.. En instructeur heeft ook bezwaar aangetekend.. Morgen hoor ik daar uitslag van..
balen zegquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:04 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Gezakt kut zooi, geen ingreep of zo. Maar volgens die kerel meerdere foutjes die bijeen genoeg waren om het niet te halen.
jemig wat een kutding om op te zakken zegquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Er moet meer geweest zijn. Zelfs al zou je 6 bochten in de verkeerde versnelling nemen is dat geen reden om je te laten zakken. Mits je de bocht niet te ruim neemt en vooral niet te snel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er was helemaal niets anders?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
Tja dan geloof je het niet.. Toch is t zo.
Ik quote die gast zoals hij t zei.. Daarna zat ie nog wat door te emmeren over die ene bocht.. Vulde hij dat formulier in.. En toen kon ik opzouten..quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef Senang het volgende:
[..]
Er was helemaal niets anders?
Er wordt naar mijn weten sowieso meer gezegd dan 2 zinnen.
Ja dit mag. Deze slipcursus zit bij mijn rijopleiding inbegrepen, je doet er zo rond je TTT aan mee. Een vriend van me heeft trouwens een slipcursus kado gekregen van familie, daarvoor had hij ook geen rijbewijs nodig zei hij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag je zonder rijbewijs een slipcursus doen dan?
Dan slaat het nergens op. Bocht in verkeerde versnelling nemen is niet eens een fout.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik quote die gast zoals hij t zei.. Daarna zat ie nog wat door te emmeren over die ene bocht.. Vulde hij dat formulier in.. En toen kon ik opzouten..
Idd ik ook, ik wist het wel dat ik het verneukt had maar om zo'n reden zakken is not done.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef Senang het volgende:
[..]
Dan slaat het nergens op. Bocht in verkeerde versnelling nemen is niet eens een fout.
Edit: Ik was uit mn plaat gegaan tegen die vent.
3 strepen verder stoppen zodat die streep ongeveer in het midden van je raam zit en dan meteen sturen als je achteruit beweegt. Werkt perfect bij mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Dickies het volgende:
Wat voor 'truc' hebben jullie met vak-parkeren? Op de 1 of andere manier heb ik daar soms meer moeite mee dan met de rest! Ik had zo'n truc van zoveel overslaan en blabla, maar misschien zijn er betere/andere.
Pff.. die stupiditeit is moeilijk te bevattenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Even offtopic; fijne vakantie toegewenst! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:52 schreef Sylvana het volgende:
13 Juli : Thrilled, Goes - 9.50 (Auto)
Heel veel succes volgende week
En ook alle anderen die moeten afrijden/ TTT hebben / theorie moeten doen die niet in de lijst staan heel veel succes
* Sylvana is een weekje op vakantie
Ik ga mee als leidster van een kinderkamp, in blokhutten in Stevensbeek ( vlakbij Boxmeerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Even offtopic; fijne vakantie toegewenst! Waar ga je heen?
Gaaf! Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ga mee als leidster van een kinderkamp, in blokhutten in Stevensbeek ( vlakbij Boxmeer) En dan over 3 weken ga ik 3 weken naar de VS
das idd wel balen ja, ik had het dus ook met em rijtest, 1 augustus op vakantie en nou dus pas 4 september, maar goed, daarvoor 4 weken weg, dus dan gaat de tijd nog wel snelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef rena het volgende:
Ik kan waarschijnlijk pas in September weer afrijdenHij had wel eerder een datum (2 Augustus) maar dan ben ik op vakantie
Best jammer, en hij gaat in Augustus de hele maand weg, dus dan moet ik ook nog bij een andere instructeur rijden. Maar goed, pech gehad
![]()
Dat is inderdaad zo ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:25 schreef Sylvana het volgende:
en bij een andere isntructeur lessen vond ik altijd juist fijn, zien hoe een ander er tegen kijkt enzo
pas? 3 weken, en als je lui bent geweest om het aan te vragen zal je hoogstwaarschijnlijk ook lui zijn met het lerenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:35 schreef jeldrik het volgende:
Ik heb nu 21 lessen gehad.
Ik baal er een beetje van dat ik heel lui ben geweest met het aanvragen van mijn theorie, want nu kan ik pas 1 Augustus voor mijn theorie![]()
Je moet ook zeker tonen dat je het voertuig beheerst. Verkeersinzicht, defensief rijden, regels toepassen en kennen vloeit natuurlijk voort uit kijken. Met bijzondere verrichtingen e.d. is kijken wel doorslaggevend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb woensdag rij-examen. Ik heb dan 23 lessen gehad, hopen dat het lukt.
Maar ik heb begrepen dat ze het belangrijker vinden dat je elke keer goed kijkt dan dat je helemaal perfect rijdt, kan dat kloppen?
nee, het leren heb ik al gedaan. Nouja, boekje goed doorgelezen in een broodjeszaak mezelf volgooiend met cappuccinoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
pas? 3 weken, en als je lui bent geweest om het aan te vragen zal je hoogstwaarschijnlijk ook lui zijn met het lerendus hup, de boeken in!
Is slagen niet een groot genoege uitdagingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
lessen ging wel oke vandaag. niet echt nieuwe uitdagingen meer
even snel doorgenomen dus..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:47 schreef jeldrik het volgende:
[..]
nee, het leren heb ik al gedaan. Nouja, boekje goed doorgelezen in een broodjeszaak mezelf volgooiend met cappuccino![]()
Een is gewoon een van de dingen die je moet kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:44 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb woensdag rij-examen. Ik heb dan 23 lessen gehad, hopen dat het lukt.
Maar ik heb begrepen dat ze het belangrijker vinden dat je elke keer goed kijkt dan dat je helemaal perfect rijdt, kan dat kloppen?
valt tegen hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:59 schreef Senang het volgende:
Ik heb donderdag theorieZo moeilijk kan het toch niet zijn
jawelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is slagen niet een groot genoege uitdaging![]()
Ligt eraan. Voor de een is het een eitje, de ander valt het tegen. Als je het boek gelezen hebt en goed geoefend, dan is is het zeker te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:59 schreef Senang het volgende:
Ik heb donderdag theorieZo moeilijk kan het toch niet zijn
dit is dan toch de 3e poging?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jawel
maar lessen niet meer. hoop zo dat ik deze week slaag..
ja 3e keerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
dit is dan toch de 3e poging?
Hopelijk gaat het spreekwoord voor jou wel op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |