lekker snelquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef Even het volgende:
Ik heb de 17e een proefrijles en ga dan halverwege Augustus zo'n 8 of 10 daagse cursus doen
Ik ook 15:50 kwam het toppic iets te laat tegen om goed voortestellen maar ja doe je niks aan.quote:
Ja ik hou er niet zo van om er een jaar mee bezig te zijn... En t mocht van mn ouders want die betalenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lekker snel![]()
net zie ik omdat ik een site moet maken voor me rijschool dat ze voor 500 euro nog een ander pakket hadden waar 4 examens inzaten ofzo![]()
![]()
veel succesquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik ook 15:50 kwam het toppic iets te laat tegen om goed voortestellen maar ja doe je niks aan.
Hoi.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:48 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]had gisteren dus weer een minifanclubje
en een ervan had een foto gemaakt![]()
![]()
Alweer iemand, kan ik tenminste een beetje meepratenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb me zojuist aangemeld voor C + CCV-B. De theorielessen beginnen pas half augustus, dus dat duurt nog wel even. Ik zal me tzt wel in de op toevoegen.
Ja, de rijles er voor ging echt goed en lekker. De snelweg ging super. Maar daarna ging het minder, mijn voet gleed een keer van de rem, dus toen moest hij remmen en er kwam zo'n kut fietser waarvoor ik niet op tijd remdequote:
Hij zou nog even gaan kijken voor me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Balen... Weet je al wanneer je weer op kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |