idd.. je kan mensen neit met elkaar vergelijken!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef rena het volgende:
[..]
O zo.![]()
12 lessen vind ik niet weinig, als je het kuntMijn broer had het na 10 lessen al gezien.
Ik ga donderdag voor het eerst op na een heeeeeeeeeeeeeeeeeleboel lessen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd.. je kan mensen neit met elkaar vergelijken!
Ik weet wel dat ik hem goedkoop heb gehaald (in een keer geslaagd)
Succes! En dat ik hem in een keer heb gehaald wil niet zeggen dat ik beter rij als iemand die 50 lessen heeft gehad en 4 keer is opgeweest. Uiteindelijk leer je het echte rijden toch als je het roze papiertje hebt (wat een heerlijk cliche toch weer)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga donderdag voor het eerst op na een heeeeeeeeeeeeeeeeeleboel lessen.![]()
Ik wil wel de routine houden/krijgen dus uiteindelijk kom ik nog wel op 30 uur uit denk ik..Maar als het aan mijn rijinstructeur had gelegen had ik volgende week af kunnen rijden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef rena het volgende:
[..]
Hij rijdt niet af na 12 lessen, hij heeft nu 12 lessen gehad.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:52 schreef Sylvana het volgende:
een vriend van een vriendin van me had vandaag na 4 lessen!!! al examen, maar wel gezakt
4 lessen van 10 uur?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:52 schreef Sylvana het volgende:
een vriend van een vriendin van me had vandaag na 4 lessen!!! al examen, maar wel gezakt
Dan heeft hij het verdiend om te zakken. Ik heb geen respect voor dat soort lui.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, hij had daarvoor al heel veel (stiekum) auto gereden
Och, als je bijv. een groot eigen terrein hebt kan ik het me best voorstellen..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Dan heeft hij het verdiend om te zakken. Ik heb geen respect voor dat soort lui.
Ik zie je foto niet?quote:
Als je vind dat je goed kunt rijden, en je instructeur ook, dan moet je het gewoon proberen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
ik neem toch wel een verstandige beslissing om volgende week maar gelijk weer af te rijden ?
Iets meer zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga donderdag voor het eerst op na een heeeeeeeeeeeeeeeeeleboel lessen.En het waarschijnlijk niet halen ook
![]()
Ik neem aan dat je als je alleen op eigen terrein hebt gereden toch nog iets meer lessen nodig hebt, om met anderen rekening te houden, snelweg e.d.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef Senang het volgende:
[..]
Och, als je bijv. een groot eigen terrein hebt kan ik het me best voorstellen..
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als je alleen op eigen terrein hebt gereden toch nog iets meer lessen nodig hebt, om met anderen rekening te houden, snelweg e.d..
Heb er zelf niet gelest, hoor, maar Sijtsma is 'n goede. Zowat al m'n klasgenoten lessen daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:35 schreef CySt het volgende: Ik woon overigens in Leeuwarden, mocht er iemand nog aanbevelingen hebben.
op afslaan kan je niet zakkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:10 schreef CrookedEye het volgende:
Ik moet donderdag om 15:50 voor examen op geen vrijstelling en ik ben al een keer gezakt ik zou het moeten kunnen, maar laatste les die ik heb gehad laat ik hem 2x afslaan.
Ik heb in de auto maar 1 woord tegen mijn examinator gezegd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef CrookedEye het volgende:
Voor de mensen die geslaagd zijn hebben jullie nog tips om hoe om te gaan met die cbr mensen moet je veel met ze praten of juist totaal niet. Want vorige keer zijn mijn instructeur dat ik iets te veel met die man praate.
Ja aan de ene kant wil je dat ze je aardig vinden en je daardoor iets gunstiger beoordelen, maar aan de andere kant je kan beter op de weg letten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb in de auto maar 1 woord tegen mijn examinator gezegd.![]()
![]()
ik weet het ook nog niet deze keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:23 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wil je dat ze je aardig vinden en je daardoor iets gunstiger beoordelen, maar aan de andere kant je kan beter op de weg letten.
Aardig vinden? Ik zat maar 20 minuten in de autoquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:23 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wil je dat ze je aardig vinden en je daardoor iets gunstiger beoordelen, maar aan de andere kant je kan beter op de weg letten.
Ja ik hoop ook op zoiets dan kunnen ze niet al te lastige route doen vorige keer deden ze haast precies de zelfde route alleen in de stad anders dus de route der naartoe heb ik goed onthouden en probeer de vorige fouten te voorkomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Aardig vinden? Ik zat maar 20 minuten in de auto
hij had ttt toch, daar is die voor geslaagdquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wel benieuwd of jna gisteren geslaagd is
Gewoon doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:48 schreef rena het volgende:
Stoer, FaithyAls ik het zou durven zou ik er ook best een keer op willen, mijn rij instructeur heeft er ook een en probeert me altijd over te halen om een keer op zo'n ding te stappen
![]()
Ik heb het gesprek helemaal overgelaten aan de examinatrice die ik had. Ze stelde om de 5 á 10 minuten een vraag en daar gaf ik dan vriendelijk antwoord op. Ik zou zeker niet teveel praten (voor je het weet vinden ze dat je te persoonlijk wordt) maar je gewoon richten op de ander.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef CrookedEye het volgende:
Voor de mensen die geslaagd zijn hebben jullie nog tips om hoe om te gaan met die cbr mensen moet je veel met ze praten of juist totaal niet. Want vorige keer zijn mijn instructeur dat ik iets te veel met die man praate.
Ik heb aan mijn examinatrice uitgelegd dat ik het moeilijk vind om te praten en tegelijkertijd op de weg te letten en ze zei dat ze het goed vond dat ik dat vantevoren meldde. Dus als ik jou was zou ik me niet te veel richten op het gesprek met de examinator, want je kunt die aandacht beter gebruiken voor alles wat er om je heen op de weg gebeurt. Ze moeten je beoordelen op je rijvaardigheid, niet op je sociale vaardighedenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef CrookedEye het volgende:
dank je, we zien zo wel hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 vloeiende bocht achteruit gemaakt tijdens de lessen (moet zeggen dat dat soort acties me tot nu toe goed af gaan in parkeer garages en krappe weggetjes)
Mijn vertrouwen werd op het laatst (zo'n maand voor het examen) iedere les minder leek wel, ik scheen de lat te hoog te leggen voor mezelf (tja doe er maar eens wat aan) Gewoon goed je best doen morgen, als je het niet zou kunnen zou je niet op examen hoeven dus blijkbaar zit het er wel in.. Succes
waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Dan heeft hij het verdiend om te zakken. Ik heb geen respect voor dat soort lui.
Gaaf!quote:
groter makenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
'n Foto van ik tijdens m'n eerste rijles, alweer bijna 1,5 jaar geleden, mocht iemand dat interessant vinden.
[afbeelding]
Verzonden!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
info@fr-fotopage.nl
alvast bedankt
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.quote:
leuke foto jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Verzonden!
Kan ie er mee door?
Allebei, eerst het boek doorlezen en dan vragen maken en de vragen die je fout hebt weer terugzoeken in het boek hoe het precies zit danquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ga binnenkort op voor het autotheorie examen, maar waar heb je nou het meeste aan om te leren, de CD-rom of het theorie boek?
ik vind dat er dan ook een groot verschil is tussen rijervaring voor rijlessen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.
Ik had ook al voertuigbeheersing voor ik begon met lessen. En ja, ik heb hier de beschikking over een groot eigen terrein. Voordeel is dat ik de bijzondere verrichtingen met twee vingers in m'n neus kon doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.
Oké, zal ik dat doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Allebei, eerst het boek doorlezen en dan vragen maken en de vragen die je fout hebt weer terugzoeken in het boek hoe het precies zit dan
Heel nederland betaalt een godsvermogen om fatsoenlijk te leren rijden en een rijbewijs te halen.. en dan zijn er af en toe van die eikels die vinden dat hun dat niet nodig hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mag ik u bij dezen buitengewoon veel succes towensen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef rena het volgende:
Morgenochtend nog 1 uur lessen en dan is het zo ver
Mijn lesje vandaag ging redelijk bagger, het 1e deel, toen we even pauze hielden, en dr na ging het veel beter. Ik moet echt heel rustig blijven, want dan gaat alles goed.
Ik heb er zelfs wel zin in![]()
![]()
hey, weet jij je nieuwe datum al?? Ik wel alleen ik ga m dit keer maar aan niemand zeggen...Maar ben wel benieuwd of we weer rond dezelfde tijd op moetenquote:
Nope. Maar zal wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:06 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey, weet jij je nieuwe datum al?? Ik wel alleen ik ga m dit keer maar aan niemand zeggen...Maar ben wel benieuwd of we weer rond dezelfde tijd op moeten![]()
Zo dat lijkt me echt verschrikkelijk dat je je theorie weeeeer opnieuw moet gaan halenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nope. Maar zal wel een tijdje duren.
Moet nu een BNOR doen, en ik zou nog worden gebeld daarover (nog steeds niks gehoord, dus eind deze week zelf maar even bellen). Maar zal wel september ofzo worden.
Wel klote dat ik theorie dan opnieuw zou moeten doen, die heb ik vorig jaar begin september gehaald.
Jammer dat je het niet wilt zeggen, maar wel begrijpelijk..
lekker snelquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef Even het volgende:
Ik heb de 17e een proefrijles en ga dan halverwege Augustus zo'n 8 of 10 daagse cursus doen
Ik ook 15:50 kwam het toppic iets te laat tegen om goed voortestellen maar ja doe je niks aan.quote:
Ja ik hou er niet zo van om er een jaar mee bezig te zijn... En t mocht van mn ouders want die betalenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lekker snel![]()
net zie ik omdat ik een site moet maken voor me rijschool dat ze voor 500 euro nog een ander pakket hadden waar 4 examens inzaten ofzo![]()
![]()
veel succesquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik ook 15:50 kwam het toppic iets te laat tegen om goed voortestellen maar ja doe je niks aan.
Hoi.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:48 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]had gisteren dus weer een minifanclubje
en een ervan had een foto gemaakt![]()
![]()
Alweer iemand, kan ik tenminste een beetje meepratenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef Ridocar het volgende:
Ik heb me zojuist aangemeld voor C + CCV-B. De theorielessen beginnen pas half augustus, dus dat duurt nog wel even. Ik zal me tzt wel in de op toevoegen.
Ja, de rijles er voor ging echt goed en lekker. De snelweg ging super. Maar daarna ging het minder, mijn voet gleed een keer van de rem, dus toen moest hij remmen en er kwam zo'n kut fietser waarvoor ik niet op tijd remdequote:
Hij zou nog even gaan kijken voor me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Balen... Weet je al wanneer je weer op kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |