leuke foto jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Verzonden!
Kan ie er mee door?
Allebei, eerst het boek doorlezen en dan vragen maken en de vragen die je fout hebt weer terugzoeken in het boek hoe het precies zit danquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ga binnenkort op voor het autotheorie examen, maar waar heb je nou het meeste aan om te leren, de CD-rom of het theorie boek?
ik vind dat er dan ook een groot verschil is tussen rijervaring voor rijlessen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.
Ik had ook al voertuigbeheersing voor ik begon met lessen. En ja, ik heb hier de beschikking over een groot eigen terrein. Voordeel is dat ik de bijzondere verrichtingen met twee vingers in m'n neus kon doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.
Oké, zal ik dat doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Allebei, eerst het boek doorlezen en dan vragen maken en de vragen die je fout hebt weer terugzoeken in het boek hoe het precies zit dan
Heel nederland betaalt een godsvermogen om fatsoenlijk te leren rijden en een rijbewijs te halen.. en dan zijn er af en toe van die eikels die vinden dat hun dat niet nodig hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:51 schreef rena het volgende:
[..]
Mag ik u bij dezen buitengewoon veel succes towensen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef rena het volgende:
Morgenochtend nog 1 uur lessen en dan is het zo ver
Mijn lesje vandaag ging redelijk bagger, het 1e deel, toen we even pauze hielden, en dr na ging het veel beter. Ik moet echt heel rustig blijven, want dan gaat alles goed.
Ik heb er zelfs wel zin in![]()
![]()
hey, weet jij je nieuwe datum al?? Ik wel alleen ik ga m dit keer maar aan niemand zeggen...Maar ben wel benieuwd of we weer rond dezelfde tijd op moetenquote:
Nope. Maar zal wel een tijdje duren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:06 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hey, weet jij je nieuwe datum al?? Ik wel alleen ik ga m dit keer maar aan niemand zeggen...Maar ben wel benieuwd of we weer rond dezelfde tijd op moeten![]()
Zo dat lijkt me echt verschrikkelijk dat je je theorie weeeeer opnieuw moet gaan halenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nope. Maar zal wel een tijdje duren.
Moet nu een BNOR doen, en ik zou nog worden gebeld daarover (nog steeds niks gehoord, dus eind deze week zelf maar even bellen). Maar zal wel september ofzo worden.
Wel klote dat ik theorie dan opnieuw zou moeten doen, die heb ik vorig jaar begin september gehaald.
Jammer dat je het niet wilt zeggen, maar wel begrijpelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |