Ja ik hoop ook op zoiets dan kunnen ze niet al te lastige route doen vorige keer deden ze haast precies de zelfde route alleen in de stad anders dus de route der naartoe heb ik goed onthouden en probeer de vorige fouten te voorkomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Aardig vinden? Ik zat maar 20 minuten in de auto
hij had ttt toch, daar is die voor geslaagdquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wel benieuwd of jna gisteren geslaagd is
Gewoon doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:48 schreef rena het volgende:
Stoer, FaithyAls ik het zou durven zou ik er ook best een keer op willen, mijn rij instructeur heeft er ook een en probeert me altijd over te halen om een keer op zo'n ding te stappen
![]()
Ik heb het gesprek helemaal overgelaten aan de examinatrice die ik had. Ze stelde om de 5 á 10 minuten een vraag en daar gaf ik dan vriendelijk antwoord op. Ik zou zeker niet teveel praten (voor je het weet vinden ze dat je te persoonlijk wordt) maar je gewoon richten op de ander.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef CrookedEye het volgende:
Voor de mensen die geslaagd zijn hebben jullie nog tips om hoe om te gaan met die cbr mensen moet je veel met ze praten of juist totaal niet. Want vorige keer zijn mijn instructeur dat ik iets te veel met die man praate.
Ik heb aan mijn examinatrice uitgelegd dat ik het moeilijk vind om te praten en tegelijkertijd op de weg te letten en ze zei dat ze het goed vond dat ik dat vantevoren meldde. Dus als ik jou was zou ik me niet te veel richten op het gesprek met de examinator, want je kunt die aandacht beter gebruiken voor alles wat er om je heen op de weg gebeurt. Ze moeten je beoordelen op je rijvaardigheid, niet op je sociale vaardighedenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef CrookedEye het volgende:
Voor de mensen die geslaagd zijn hebben jullie nog tips om hoe om te gaan met die cbr mensen moet je veel met ze praten of juist totaal niet. Want vorige keer zijn mijn instructeur dat ik iets te veel met die man praate.
dank je, we zien zo wel hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 vloeiende bocht achteruit gemaakt tijdens de lessen (moet zeggen dat dat soort acties me tot nu toe goed af gaan in parkeer garages en krappe weggetjes)
Mijn vertrouwen werd op het laatst (zo'n maand voor het examen) iedere les minder leek wel, ik scheen de lat te hoog te leggen voor mezelf (tja doe er maar eens wat aan) Gewoon goed je best doen morgen, als je het niet zou kunnen zou je niet op examen hoeven dus blijkbaar zit het er wel in.. Succes
waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Dan heeft hij het verdiend om te zakken. Ik heb geen respect voor dat soort lui.
Gaaf!quote:
groter makenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
'n Foto van ik tijdens m'n eerste rijles, alweer bijna 1,5 jaar geleden, mocht iemand dat interessant vinden.
[afbeelding]
Verzonden!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
info@fr-fotopage.nl
alvast bedankt
Mensen die de weg opgaan voordat ze hun rijbewijs hebben, is levensgevaarlijk, of je nou een natuurtalent bent of niet. Ik vind het gewoon onverantwoord en dat hij gezakt is zegt wat mij betreft genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |