Wat lullig zeg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Gezakt.. Lijers bij t cbr..
[..]
Nam een bochtje in z'n 2, wat volgens hem beter in z'n 1 kon.. (stond helemaal stil en reed gewoon op koppeling weg, ok 1 was beter geweest, maar in z'n 2 kan je met een diesel ook wegrijden)
Volgens instructeur was ik bij iedere andere examinator gewoon geslaagd.. joupee zal deze grote vriend wel kennen.. de heer mortier.. En instructeur heeft ook bezwaar aangetekend.. Morgen hoor ik daar uitslag van..
balen zegquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:04 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Gezakt kut zooi, geen ingreep of zo. Maar volgens die kerel meerdere foutjes die bijeen genoeg waren om het niet te halen.
jemig wat een kutding om op te zakken zegquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nam een bochtje in z'n 2, wat volgens hem beter in z'n 1 kon.. (stond helemaal stil en reed gewoon op koppeling weg, ok 1 was beter geweest, maar in z'n 2 kan je met een diesel ook wegrijden)
Volgens instructeur was ik bij iedere andere examinator gewoon geslaagd.. joupee zal deze grote vriend wel kennen.. de heer mortier.. En instructeur heeft ook bezwaar aangetekend.. Morgen hoor ik daar uitslag van..
Ik geloof er niks van. Er moet meer geweest zijn. Zelfs al zou je 6 bochten in de verkeerde versnelling nemen is dat geen reden om je te laten zakken. Mits je de bocht niet te ruim neemt en vooral niet te snel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er was helemaal niets anders?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
Tja dan geloof je het niet.. Toch is t zo.
Ik quote die gast zoals hij t zei.. Daarna zat ie nog wat door te emmeren over die ene bocht.. Vulde hij dat formulier in.. En toen kon ik opzouten..quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:19 schreef Senang het volgende:
[..]
Er was helemaal niets anders?
Er wordt naar mijn weten sowieso meer gezegd dan 2 zinnen.
Ja dit mag. Deze slipcursus zit bij mijn rijopleiding inbegrepen, je doet er zo rond je TTT aan mee. Een vriend van me heeft trouwens een slipcursus kado gekregen van familie, daarvoor had hij ook geen rijbewijs nodig zei hij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag je zonder rijbewijs een slipcursus doen dan?
Dan slaat het nergens op. Bocht in verkeerde versnelling nemen is niet eens een fout.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik quote die gast zoals hij t zei.. Daarna zat ie nog wat door te emmeren over die ene bocht.. Vulde hij dat formulier in.. En toen kon ik opzouten..
Idd ik ook, ik wist het wel dat ik het verneukt had maar om zo'n reden zakken is not done.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef Senang het volgende:
[..]
Dan slaat het nergens op. Bocht in verkeerde versnelling nemen is niet eens een fout.
Edit: Ik was uit mn plaat gegaan tegen die vent.
3 strepen verder stoppen zodat die streep ongeveer in het midden van je raam zit en dan meteen sturen als je achteruit beweegt. Werkt perfect bij mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Dickies het volgende:
Wat voor 'truc' hebben jullie met vak-parkeren? Op de 1 of andere manier heb ik daar soms meer moeite mee dan met de rest! Ik had zo'n truc van zoveel overslaan en blabla, maar misschien zijn er betere/andere.
Pff.. die stupiditeit is moeilijk te bevattenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Even offtopic; fijne vakantie toegewenst! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:52 schreef Sylvana het volgende:
13 Juli : Thrilled, Goes - 9.50 (Auto)
Heel veel succes volgende week
En ook alle anderen die moeten afrijden/ TTT hebben / theorie moeten doen die niet in de lijst staan heel veel succes
* Sylvana is een weekje op vakantie
Ik ga mee als leidster van een kinderkamp, in blokhutten in Stevensbeek ( vlakbij Boxmeerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Even offtopic; fijne vakantie toegewenst! Waar ga je heen?
Gaaf! Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ga mee als leidster van een kinderkamp, in blokhutten in Stevensbeek ( vlakbij Boxmeer) En dan over 3 weken ga ik 3 weken naar de VS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |